„Samsung Galaxy Note 7“ atšaukiami visame pasaulyje

„Gavome kelis pranešimus apie sprogusias „Note 7“ baterijas (...), patvirtinta, kad tai yra baterijų problema“, – p. Kohas cituoja naujienų agentūra AFP.
Jis atsiprašė vartotojų už nesklandumus ir patikino, kad visi, kurie jau nusipirko „Note 7“, gaus naują įrenginį.
Iki šiol prekyba „Galaxy Note 7“ modeliu oficialiai pradėta 10-yje pasaulio rinkų.
„Netikėtas atšaukimas tikrai suerzins pirkėjus. Tikėtina, kad mažės ir pardavimai, nes pastarasis incidentas išties kelia nerimą“, – „Bloomberg“ cituoja Lee Seungą Woo, Seule (Pietų Korėja) įsikūrusios „IBK Securities“ analitiką.
Jo teigimu, „Note 7“ pardavimai dėl šio incidento gali sumažėti maždaug 2 mln. vienetų. Netrukus po telefono pristatymo „IBK Securities“ prognozavo, kad šiemet „Samsung“ parduos 14 mln. vienetų „Note 7“. Dabar p. Lee prognozuoja, kad pavyks parduoti 12 mln. vnt.
Jis taip pat skaičiuoja, kad „Samsung“ turės susigrąžinti apie 1 mln. vienetų jau parduotų „Note 7“. Pusė iš jų parduota namų rinkoje, t.y. Pietų Korėjoje.
VŽ vakar rašė, kad kompanijai tai gali nemažai kainuoti. Iki metų pabaigos „Samsung“ jau neplanuoja pristatyti naujų telefonų modelių, tad „Galaxy Note 7“ prekybos starto atidėjimas ir galimas paklausos sumažėjimas, kurį gali sukelti minėtos techninės problemos, veikiausiai paliks pėdsaką kompanijos antrojo pusmečio ataskaitoje.
Negana to, kitą savaitę, rugsėjo 7 d., turėtų būti pristatytas naujasis „iPhone“. Tad laikas sutrikimams negalėjo būti prastesnis.
Šalies mobiliojo ryšio operatoriai taip pat išplatino pranešimus apie atidedamą pristatymą ir prekybos startą. Tai rodo, kad Lietuvoje irgi daug vartotojų laukė „Note 7“ pasirodymo, nemažai buvo jį užsisakę iš anksto.
„Rūpindamiesi savo klientų saugumu, sustabdėme „Galaxy Note 7“ pardavimą po netikėtų pranešimų apie galimą baterijų keliamą pavojų. Apgailestaujame dėl nepatogumų, tačiau telefonus užsisakiusiems klientams juos perduosime tik tuomet, kai būsime 100% tikri dėl jų saugumo. Šiuo metu laukiame atskiro „Samsung“ patvirtinimo apie išspręstas technines problemas ir suteikiamas saugumo garantijas. Informuosime visus klientus, užsisakiusius „Samsung Galaxy Note 7“ išankstinės prekybos metu, iš karto kai tik jais vėl pradėsime prekiauti. Jei klientai pageidauja, jiems grąžinsime pinigus už išankstinius užsakymus arba grąžinus jau įsigytą įrenginį“, – rašoma „Omnitel“ or „Teo“ pranešime.
Vakar panašią žinią „Facebook“ tinkle išlatino ir Andrius Baranauskas, „Tele2“ Korpratyvinės komunikacijos vadovas Baltijos šalyse: „Atsiprašome klientų, kurie užsisakė ir laukė naujųjų telefonų. Pristatymą atnaujinti ir prekybą salonuose pradėti planuojame ne anksčiau nei po 3 savaičių. Iki tol „Samsung“ pakeis visų jau atvežtų ir dar vežamų telefonų baterijas naujomis. Mums svarbiausia – jūsų saugumas, todėl palaikome tokį „Samsung“ sprendimą ir padėsime jį įgyvendinti.“