„Huawei“ komunikaciją Baltijos šalyse patikėjo „INK agency“ ir „bigNow“

Publikuota: 2017-09-01
2017 03 27. Mobilaus telefono „Huawei P10“ pristatymas Lietuvoje. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
2017 03 27. Mobilaus telefono „Huawei P10“ pristatymas Lietuvoje. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Pasaulinės informacinių ir ryšių technologijų bendrovės „Huawei“ skelbtą komunikacijos paslaugų teikimo konkursą Baltijos šalyse laimėjo lietuviai – integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ ir jos įkurta socialinės medijos įmonė „bigNow“.

Šios Lietuvos agentūros praneša, kad kartu su partneriais Latvijoje ir Estijoje, planuos, įgyvendins ir koordinuos technologijų milžinės komunikacijos veiksmus trijose Baltijos šalyse.

„INK agency“ technologijų kompanijai teiks ryšių su visuomene ir kitas komunikacijos paslaugas, o „bigNow“ valdys „Huawei“ prekės ženklo komunikaciją socialinės medijos kanaluose.

„Inovacijos ir technologiniai laimėjimai visuomet įkvepia, o „Huawei“ yra vienas pasaulinių lyderių šioje srityje, kaip reikiant išjudinęs visą telekomunikacijų technologijų rinką. Tai yra vienas sparčiausiai augančių, didžiulį indėlį į technologinį pasaulio progresą įnešančių jos žaidėjų. Matome, kad prekės ženklas turi tikrai daug potencialo, kurį esame pasiryžę padėti iškomunikuoti“, – pranešime spaudai sako Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė.

Jarūnė Narkevičiūtė, socialinės medijos įmonės „bigNow“ vadovė džiaugiasi neeiline galimybe dirbti su technologijų sektoriaus vienu iš lyderių, nes būtent ši sritis ypatingai stumia į priekį visą socialinių medijų verslą: „ Darbas su naujomis technologijomis suteikia galimybę būti visa ko priešakyje, eksperimentuoti ir atrasti. Neabejoju, kad bus tikrai įdomu.“

Pranešime spaudai primenama, kad „Huawei“ savo produktus ir paslaugas teikia daugiau nei 170-yje šalių, juos naudoja trečdalis pasaulio gyventojų. 2016 m. bendrovė užėmė trečią vietą pasaulyje pagal parduodamų išmaniųjų telefonų skaičių. „Huawei“ turi 16 mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros centrų, veikiančių JAV, Vokietijoje, Švedijoje, Rusijoje, Indijoje ir Kinijoje. 2014 m. „Huawei“ tapo pirmąją Kinijos bendrove, patekusia į „Interbrand“ geriausių pasaulyje prekių ženklų šimtuką, o 2016 m. jame pakilo į 72 vietą ir buvo pripažinta sparčiausiai kylančia technologijų industrijos bendrove. „BrandZ“ vertingiausių prekių ženklų šimtuke praėjusiais metais „Huawei“ pakilo į 50 vietą, o „Brand Finance“ 500 vertingiausių prekių ženklų sąraše – į 40.

Apie „INK agency“ ir „bigNow“

Nuo 2005 m. įkurta integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ šiuo metu  vienija 20 komunikacijos profesionalų. Agentūra praneša, kad jos tiesioginės pajamos praėjusiais metais augo 52% ir siekė 548.000 Eur. Socialinės medijos projektams įgyvendinti „INK agency“ pernai įkūrė atskirą įmonę „bigNow“.

„INK agency“ varija, kad neseniai pradėjo bendradarbiavimą su sveikatingumo klubų tinklu „Impuls“, „Modus Group“ bei „Kalnapilio-Tauro“ grupėmis, o praėjusiais metais laimėjo prekybos tinklo „Iki“ skelbtą komunikacijos paslaugų pirkimo konkursą.

„INK agency“ komunikacijos paslaugas taip pat teikia „Ergo“ draudimo grupės įmonėms, „Benu vaistinių“ tinklui, įmonių grupei „AL holdingas“, valdančiai leidyklas „Alma littera“, „Šviesa“, knygynų tinklą „Pegasas“, įmonių grupei „YIT Kausta“, specializuotam bankui „Bigbank“, Lietuvos nacionalinei vežėjų asociacijai, „Transcom“ kontaktų centrui, tarptautinių pervežimų autobusais Baltijos, Europos ir NVS šalyse operatoriui „Ecolines“ ir kitoms Lietuvos ir užsienio kapitalo įmonėms.

Socialinės medijos įmonė „bigNow“ valdo bendrovių „Telia“, „YIT Kausta“, „Cramo“, leidyklos „Šviesa“, prekybos centro „Europa“, automobilių švaros ir valymo paslaugų „Švaros broliai“, verslo įmonių grupės „Modus Group“ ir kitų įmonių bei prekės ženklų komunikaciją socialiniuose tinkluose.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15
Po skandalų traukiasi „Facebook“ aukščiausios grandies vadovai 1

„Facebook“ paskelbė, kad Elliotas Schrage, socialinio tinklo komunikacijos ir viešosios politikos vadovas, po...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau