Lietuviškoji „Bored Panda“ ant vieno laiptelio su užsienio žiniasklaidos gigantais

Publikuota: 2017-08-13
Tinklapio nuotr.
Tinklapio nuotr.

Socialinių tinklų tyrėja „NewsWhip“, periodiškai analizuojanti ir skelbianti didžiausių svetainių reitingus „Facebook“, liepos mėnesio ataskaitoje pažymi, kad leidėjai sulaukia vis daugiau vartotojų įsitraukimo – komentarų, pasidalijimų ir „Like“ paspaudimų. Tarp lyderių – ir lietuviškoji „Bored Panda“, aplenkusi CNN, BBC ar „The New York Times“ svetaines.

„NewsWhip“ išskiria keletą svarbiausių liepos mėnesio aspektų statistikoje: Didžiosios Britanijos „The Daily Mail“ svetainė sulaukė daugiau nei 27 mln. vartotojų reakcijų ir pagal skaitytojų įsitraukimo rodiklį pirmą kartą atsistojo ant aukščiausio laiptelio. Taip pat į didžiausiųjų 25-tuką pateko keli nauji vardai, tarp jų ir „Washington Journal“, o populiariausi leidėjai, įskaitant „BuzzFeed“, „Huffington Post“ ir kt., „Facebook“ tinkle ir toliau skaitytojų įsitraukimo veiksmus skaičiuoja dešimtimis milijonų.

„NewsWhip“ vertina tik leidėjų puslapius anglų kalba.

Liepą pirmaujanti „Daily Mail“ svetainė – jau keletą kartų yra buvusi „NewsWhip“ leidėjų reitinguose, bet šį kartą jai pavyko aplenkti žiniasklaidos lyderius socialinėje erdvėje, kaip pavyzdžiui „Huffington Post“ ar „BuzzFeed“. „Daily Mail“ liepą skaičiavo net 4 mln. daugiau vartotojų interakcijų, palyginti su ankstesniu tyrimu kovą.

nuotrauka::1

Lietuvių sėkmė

Lietuvių įkurta pramogų svetainė „Bored Panda“, kaip skaičiuoja tyrėjai, užima antrąją vietą ir taip pat pasiekė geriausią rezultatą reitinge, lyginant su ankstesniais „NewsWhip“ tyrimais.

„Bored Panda“, liepą paskelbusi 503 straipsnius, sulaukė daugiau nei 25,4 mln. vartotojų įsitraukimo reakcijų.

„Pagal šį rodiklį – vartotojų įsitraukimą ir reakcijas į vieną mūsų pasidalijimą – lenkiame visus ir rikiuojamės pirmi“, – pasidžiaugia Justina Palinavičiūtė, „Bored Panda“ Reklamos vadovė, pridurdama, tinklapis šiuo metu turi per 10,4 mln. sekėjų „Facebook“, o per mėnesį skaičiuoja per 100 mln. lankytojų straipsniuose.

nuotrauka::2

„Mūsų verslo modelis yra paremtas ne publikavimo dažniu, o ruošiamų straipsnių kokybe. Vartotojai, nepaskandinami informacijos sraute, sulaukia jų dėmesio verto turinio ir atitinkamai reaguoja mėgdami ar dalindamiesi. Rinkoje, kur naujienos sensta vos atsiradusios ir visi pramogų portalai dalinasi tomis pačiomis žiniomis, mes stengiamės išlaikyti aiškų kokybės standartą ir visada pozityvią žinutę. Skaitytojai tai vertina ir atsidėkoja savo dėmesiu“, – nusišypso p. Palinavičiūtė.

nuotrauka::3left

Lietuvio Tomo Banišausko įkurtas tinklalapis „Bored Panda“ pradėjo veikti prieš septynerius metus. Jame publikuojamos humoristinės ir kūrybinės žinutės, straipsniai bei nuotraukos anglų ir ispanų kalbomis.

Kaip pabrėžia p. Banišauskas, portalas didžiausią šuolį fiksuoja per paskutiniuosius metus ir pastaruosius 3 mėnesius išsilaiko sąlyginai tose pačiose aukštumose.

„Tokių rezultatų pasiekti padėjo mūsų ilgalaikė turinio strategija daryti mažiau, bet geriau. Be to, kartu padidinome ir rinkodaros išlaidas. Skiriame labai daug laiko kiekvieno straipsnio optimizavimui. Didžioji dalis konkurentų kasdien leidžia keliskart ar net keliasdešimt kartų didesnį straipsnių kiekį, o mes visą dėmesį skiriame vos keletai, todėl juos galime padaryti geriau nei mūsų konkurentai. Tad džiaugiamės, kad galime „nušluostyti“ nosis rinkos milžinams“, – kalba p. Banišauskas.

Šiuo metu bendrovėje dirba 36 žmonės.

„Sėkmingai augome per pastaruosius mėnesius. Plėtros planus dėliojame ir toliau, iki metų galo norėtume, kad kolektyvas beveik padvigubėtų“, – perspektyvos planus dėlioja p. Palinavičiūtė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau