Lietuviškoji „Bored Panda“ ant vieno laiptelio su užsienio žiniasklaidos gigantais

Publikuota: 2017-08-13
Tinklapio nuotr.
Tinklapio nuotr.

Socialinių tinklų tyrėja „NewsWhip“, periodiškai analizuojanti ir skelbianti didžiausių svetainių reitingus „Facebook“, liepos mėnesio ataskaitoje pažymi, kad leidėjai sulaukia vis daugiau vartotojų įsitraukimo – komentarų, pasidalijimų ir „Like“ paspaudimų. Tarp lyderių – ir lietuviškoji „Bored Panda“, aplenkusi CNN, BBC ar „The New York Times“ svetaines.

„NewsWhip“ išskiria keletą svarbiausių liepos mėnesio aspektų statistikoje: Didžiosios Britanijos „The Daily Mail“ svetainė sulaukė daugiau nei 27 mln. vartotojų reakcijų ir pagal skaitytojų įsitraukimo rodiklį pirmą kartą atsistojo ant aukščiausio laiptelio. Taip pat į didžiausiųjų 25-tuką pateko keli nauji vardai, tarp jų ir „Washington Journal“, o populiariausi leidėjai, įskaitant „BuzzFeed“, „Huffington Post“ ir kt., „Facebook“ tinkle ir toliau skaitytojų įsitraukimo veiksmus skaičiuoja dešimtimis milijonų.

„NewsWhip“ vertina tik leidėjų puslapius anglų kalba.

Liepą pirmaujanti „Daily Mail“ svetainė – jau keletą kartų yra buvusi „NewsWhip“ leidėjų reitinguose, bet šį kartą jai pavyko aplenkti žiniasklaidos lyderius socialinėje erdvėje, kaip pavyzdžiui „Huffington Post“ ar „BuzzFeed“. „Daily Mail“ liepą skaičiavo net 4 mln. daugiau vartotojų interakcijų, palyginti su ankstesniu tyrimu kovą.

nuotrauka::1

Lietuvių sėkmė

Lietuvių įkurta pramogų svetainė „Bored Panda“, kaip skaičiuoja tyrėjai, užima antrąją vietą ir taip pat pasiekė geriausią rezultatą reitinge, lyginant su ankstesniais „NewsWhip“ tyrimais.

„Bored Panda“, liepą paskelbusi 503 straipsnius, sulaukė daugiau nei 25,4 mln. vartotojų įsitraukimo reakcijų.

„Pagal šį rodiklį – vartotojų įsitraukimą ir reakcijas į vieną mūsų pasidalijimą – lenkiame visus ir rikiuojamės pirmi“, – pasidžiaugia Justina Palinavičiūtė, „Bored Panda“ Reklamos vadovė, pridurdama, tinklapis šiuo metu turi per 10,4 mln. sekėjų „Facebook“, o per mėnesį skaičiuoja per 100 mln. lankytojų straipsniuose.

nuotrauka::2

„Mūsų verslo modelis yra paremtas ne publikavimo dažniu, o ruošiamų straipsnių kokybe. Vartotojai, nepaskandinami informacijos sraute, sulaukia jų dėmesio verto turinio ir atitinkamai reaguoja mėgdami ar dalindamiesi. Rinkoje, kur naujienos sensta vos atsiradusios ir visi pramogų portalai dalinasi tomis pačiomis žiniomis, mes stengiamės išlaikyti aiškų kokybės standartą ir visada pozityvią žinutę. Skaitytojai tai vertina ir atsidėkoja savo dėmesiu“, – nusišypso p. Palinavičiūtė.

nuotrauka::3left

Lietuvio Tomo Banišausko įkurtas tinklalapis „Bored Panda“ pradėjo veikti prieš septynerius metus. Jame publikuojamos humoristinės ir kūrybinės žinutės, straipsniai bei nuotraukos anglų ir ispanų kalbomis.

Kaip pabrėžia p. Banišauskas, portalas didžiausią šuolį fiksuoja per paskutiniuosius metus ir pastaruosius 3 mėnesius išsilaiko sąlyginai tose pačiose aukštumose.

„Tokių rezultatų pasiekti padėjo mūsų ilgalaikė turinio strategija daryti mažiau, bet geriau. Be to, kartu padidinome ir rinkodaros išlaidas. Skiriame labai daug laiko kiekvieno straipsnio optimizavimui. Didžioji dalis konkurentų kasdien leidžia keliskart ar net keliasdešimt kartų didesnį straipsnių kiekį, o mes visą dėmesį skiriame vos keletai, todėl juos galime padaryti geriau nei mūsų konkurentai. Tad džiaugiamės, kad galime „nušluostyti“ nosis rinkos milžinams“, – kalba p. Banišauskas.

Šiuo metu bendrovėje dirba 36 žmonės.

„Sėkmingai augome per pastaruosius mėnesius. Plėtros planus dėliojame ir toliau, iki metų galo norėtume, kad kolektyvas beveik padvigubėtų“, – perspektyvos planus dėlioja p. Palinavičiūtė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 2

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
11:56
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 2

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 10

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau