Lietuviškoji „Bored Panda“ ant vieno laiptelio su užsienio žiniasklaidos gigantais

Publikuota: 2017-08-13
Tinklapio nuotr.
Tinklapio nuotr.

Socialinių tinklų tyrėja „NewsWhip“, periodiškai analizuojanti ir skelbianti didžiausių svetainių reitingus „Facebook“, liepos mėnesio ataskaitoje pažymi, kad leidėjai sulaukia vis daugiau vartotojų įsitraukimo – komentarų, pasidalijimų ir „Like“ paspaudimų. Tarp lyderių – ir lietuviškoji „Bored Panda“, aplenkusi CNN, BBC ar „The New York Times“ svetaines.

„NewsWhip“ išskiria keletą svarbiausių liepos mėnesio aspektų statistikoje: Didžiosios Britanijos „The Daily Mail“ svetainė sulaukė daugiau nei 27 mln. vartotojų reakcijų ir pagal skaitytojų įsitraukimo rodiklį pirmą kartą atsistojo ant aukščiausio laiptelio. Taip pat į didžiausiųjų 25-tuką pateko keli nauji vardai, tarp jų ir „Washington Journal“, o populiariausi leidėjai, įskaitant „BuzzFeed“, „Huffington Post“ ir kt., „Facebook“ tinkle ir toliau skaitytojų įsitraukimo veiksmus skaičiuoja dešimtimis milijonų.

„NewsWhip“ vertina tik leidėjų puslapius anglų kalba.

Liepą pirmaujanti „Daily Mail“ svetainė – jau keletą kartų yra buvusi „NewsWhip“ leidėjų reitinguose, bet šį kartą jai pavyko aplenkti žiniasklaidos lyderius socialinėje erdvėje, kaip pavyzdžiui „Huffington Post“ ar „BuzzFeed“. „Daily Mail“ liepą skaičiavo net 4 mln. daugiau vartotojų interakcijų, palyginti su ankstesniu tyrimu kovą.

nuotrauka::1

Lietuvių sėkmė

Lietuvių įkurta pramogų svetainė „Bored Panda“, kaip skaičiuoja tyrėjai, užima antrąją vietą ir taip pat pasiekė geriausią rezultatą reitinge, lyginant su ankstesniais „NewsWhip“ tyrimais.

„Bored Panda“, liepą paskelbusi 503 straipsnius, sulaukė daugiau nei 25,4 mln. vartotojų įsitraukimo reakcijų.

„Pagal šį rodiklį – vartotojų įsitraukimą ir reakcijas į vieną mūsų pasidalijimą – lenkiame visus ir rikiuojamės pirmi“, – pasidžiaugia Justina Palinavičiūtė, „Bored Panda“ Reklamos vadovė, pridurdama, tinklapis šiuo metu turi per 10,4 mln. sekėjų „Facebook“, o per mėnesį skaičiuoja per 100 mln. lankytojų straipsniuose.

nuotrauka::2

„Mūsų verslo modelis yra paremtas ne publikavimo dažniu, o ruošiamų straipsnių kokybe. Vartotojai, nepaskandinami informacijos sraute, sulaukia jų dėmesio verto turinio ir atitinkamai reaguoja mėgdami ar dalindamiesi. Rinkoje, kur naujienos sensta vos atsiradusios ir visi pramogų portalai dalinasi tomis pačiomis žiniomis, mes stengiamės išlaikyti aiškų kokybės standartą ir visada pozityvią žinutę. Skaitytojai tai vertina ir atsidėkoja savo dėmesiu“, – nusišypso p. Palinavičiūtė.

nuotrauka::3left

Lietuvio Tomo Banišausko įkurtas tinklalapis „Bored Panda“ pradėjo veikti prieš septynerius metus. Jame publikuojamos humoristinės ir kūrybinės žinutės, straipsniai bei nuotraukos anglų ir ispanų kalbomis.

Kaip pabrėžia p. Banišauskas, portalas didžiausią šuolį fiksuoja per paskutiniuosius metus ir pastaruosius 3 mėnesius išsilaiko sąlyginai tose pačiose aukštumose.

„Tokių rezultatų pasiekti padėjo mūsų ilgalaikė turinio strategija daryti mažiau, bet geriau. Be to, kartu padidinome ir rinkodaros išlaidas. Skiriame labai daug laiko kiekvieno straipsnio optimizavimui. Didžioji dalis konkurentų kasdien leidžia keliskart ar net keliasdešimt kartų didesnį straipsnių kiekį, o mes visą dėmesį skiriame vos keletai, todėl juos galime padaryti geriau nei mūsų konkurentai. Tad džiaugiamės, kad galime „nušluostyti“ nosis rinkos milžinams“, – kalba p. Banišauskas.

Šiuo metu bendrovėje dirba 36 žmonės.

„Sėkmingai augome per pastaruosius mėnesius. Plėtros planus dėliojame ir toliau, iki metų galo norėtume, kad kolektyvas beveik padvigubėtų“, – perspektyvos planus dėlioja p. Palinavičiūtė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“ 1

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
2019.02.20
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
2019.02.20
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium 2

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 6

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau