„Best Internet 2017 m.“: rungsis skaitmeninės reklamos perliukai

Publikuota: 2017-07-10
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiemet jau antrą kartą tradicinėje metinėje konferencijoje „Best Internet“ rengiamas skaitmeninės rinkodaros komunikacijos darbų konkursas. Darbus galima teikti 11-ai skirtingų kategorijų. Konkurso nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti konferencijoje „Best Internet 2017 m.“ rugsėjo 28 d.

Įmonės savo sėkmingiausius skaitmeninės rinkodaros projektus gali teikti iki rugpjūčio 21 d. popietės. Konkurso dalyviai varžysis 11-oje kategorijų, kurios suskirstytos į kampanijas ir įgyvendintus sprendimus, o nugalėtojai bus renkami remiantis 3 kriterijais: įžvalgos detalumu, įgyvendinimo strategijos ir pasiektų rezultatų pagrindimu.

Konkurso kategorijos sudarytos taip, kad dalyviai gali pateikti visų formų ir paskirties skaitmeninės rinkodaros komunikacijos darbus, tad šis konkursas – erdvė pademonstruoti visus geriausius projektus, nepriklausomai nuo biudžeto dydžio ar darbo apimties. „Best Internet“ konferencija rengiama jau daugiau nei dešimt metų iš eilės, o geriausių skaitmeninės rinkodaros darbų apdovanojimai – antrą kartą.

Giedrė Šileikytė, kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vadovė, konkurso komisijos narė, pabrėžia šio renginio svarbą. „Adrenalinas“ labiau orientuojasi į kampanijų kūrybiškumą, „Password“ – į efektyvumą, tai jau turintys savo braižą rinkoje konkursai, renginiai, o skaitmeninė erdvė (nors vis daugiau verslas investuoja į internetą, čia pradeda savo reklamos kampanijas), vis dar tarsi lieka vieta su daugybe nežinomųjų: ne visada aišku, kaip skaičiuoti ir pamatuotai pagrįsti internete vykstančias kampanijas. Tad „Best Internet“ konferencija ir geriausių skaitmeninių darbų rinkimai – puiki proga kurti aiškesnius standartus“, – kalba p. Šileikytė.

infogram.com::best_internet_2017_m_komisija

Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ direktorius, vienas KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto steigėjų ir „Best Internet“ komisijos narys, jau ir pernykštį, pirmąjį, bandymą organizuoti apdovanojimus vadina geru startu.

„Tai buvo pirmasis kartas, tačiau pretendentų ir darbų sulaukta gana nemažai. Praeiti metai parodė, kad didžiausias trūkumas buvo ne pačių darbų, bet paraiškų pildymo kokybė. Dažnu atveju teikėjai gana atsainiai arba ne iki galo apgalvoję pildydavo darbų aprašymus. Kita problema – noras kai kada pagudrauti nurodant pasiektus savo darbo rezultatus. Tarkim, kalbant apie darbus socialinėje erdvėje, įvardijant didelį kiekį parodymų, tačiau nutylint, kiek iš jų buvo nupirkta. Arba kai rezultatai parodomi procentine augimo išraiška, nenurodant, apie kokio dydžio absoliučius skaičius kalbama“, – vardija p. Oržekauskas. Trečia problema – tikslų nebuvimas arba miglotas jų racionalizavimas.

„Arba atvirkščiai – tikslai nurodomi vieni, o rezultatai – kiti, t. y. netiesiogiai arba visai nesusiję su tikslais. Viliuosi, kad šiais metais paraiškos bus kokybiškesnės, neabejoju, kad pastaraisiais metais buvo labai gerų skaitmeninės rinkodaros darbų, kuriuos matysime ir konkurse“, – kalba p. Oržekauskas.

Šių metų konkursui gali būti pateikti skaitmeninės rinkodaros sprendimai, įgyvendinti nuo 2016 m. birželio 1 d. ir baigti ne vėliau kaip iki šių metų to paties mėnesio. Darbų vertinimas vyks keliais etapais, kiekvienoje kategorijoje komisija išrinks po tris finalininkus, jie bus paskelbti iki rugsėjo vidurio. Strateginių kampanijų kategorijose pateikti projektai bus pristatomi konferencijoje, o iš įgyvendintų sprendimų kategorijose pateiktų darbų padaryta galerija konferencijoje ir portale vz.lt.

nuotrauka::1

Vieną paraišką pateikti kainuoja 50 Eur, tačiau besivaržantieji konkurse dėl geriausiųjų vardo tokia pačia suma galės pigiau įsigyti bilietą į „Best Internet“ konferenciją.

Pernai daugiausia darbų buvo pateikta socialinių tinklų rinkodaros – nuoseklaus socialinių tinklų administravimo kategorijoje, aštri konkurencija virė ir tarp turinio rinkodaros projektų bei kampanijos socialiniuose tinkluose.

Paraišką rasite čia.

Rinkos augimui

Pasak Aurelijos Kazlauskienės, „Lietuvos draudimo“ valdybos narės ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorės, konkurso komisijos narės, tokie renginiai – galimybė pamatyti, kur link juda rinka.

„Tai tarsi organizuota diskusija, šiuo atveju apie skaitmeninėje erdvėje vykstančius procesus, augančias kompetencijas ir Lietuvos rinkodaros specialistų idėjų turtingumą, efektyvumą, kūrybiškumą įvairiose srityse. Kita vertus, įdomu pabūti visose barikadų pusėse: ir teikiant darbus, ir kaip komisijos nariui, juos vertinant, nors dažniau patys esame paraiškų teikėjai ir turime sutilpti į tuos keliolika lapų“, – nusijuokia p. Kazlauskienė.

Ponia Šileikytė taip pat sako, kad daugelis rinkos dalyvių „verda“ savo agentūrose, tad tokie renginiai yra galimybė į save pažvelgti kritiškiau, iš šono.

„Kampanijų pristatymai – tarsi mąstymo pratimai, galimybė pasižiūrėti, kuo gyvena kolegos, kokie yra pateikiami darbai, kokius naujus elementus pasitelkia prekės ženklai, paieškoti naujų ir netikėtų jų įžvalgų, idėjų, kurias gali pritaikyti galbūt visai kitame kontekste, visai kitose srityse“, – svarsto p. Šileikytė.

Pasak Deivido Talijūno, personalizuotos pakartotinės rinkodaros platformos „Adtarget.me“ vadovo, komisijos nario, norėtųsi, kad daugiau dalyvautų mažųjų agentūrų, kurios nedrįsta pateikti darbų „Adrenalinui“ ar kitiems didiesiems festivaliams.

„Akivaizdu, kad lietuviškieji prekės ženk­lai nelaimi svarbiausių apdovanojimų Kanuose, dažnu atveju mums nepasiekiamos naujausios didelių duomenų valdymo technologijos, o dėl savo rinkos mažumo mes ir neturime tiek tokių duomenų, tačiau tame smulkiojo ir vidutinio verslo segmente, kuriame sukasi didžioji dalis mūsų įmonių, mes gebame aktyviai išnaudoti ir socialinę mediją, ir inovatyvias reklamos valdymo technologijas. Sunku lygintis su visu pasauliu, bet, manau, esame tikrai pažangesni už savo kaimynus latvius bei estus, ir taip yra visus pastaruosius 10–15 metų“, – kviesdamas teikti paraiškas kalba p. Talijūnas.

infogram.com::best_internet_2017_m_kategorijos

FOTOGALERIJA „Best Internet 2016“ apdovanojimai (34 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15
Po skandalų traukiasi „Facebook“ aukščiausios grandies vadovai 1

„Facebook“ paskelbė, kad Elliotas Schrage, socialinio tinklo komunikacijos ir viešosios politikos vadovas, po...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau