„Best Internet 2017 m.“: rungsis skaitmeninės reklamos perliukai

Publikuota: 2017-07-10
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiemet jau antrą kartą tradicinėje metinėje konferencijoje „Best Internet“ rengiamas skaitmeninės rinkodaros komunikacijos darbų konkursas. Darbus galima teikti 11-ai skirtingų kategorijų. Konkurso nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti konferencijoje „Best Internet 2017 m.“ rugsėjo 28 d.

Įmonės savo sėkmingiausius skaitmeninės rinkodaros projektus gali teikti iki rugpjūčio 21 d. popietės. Konkurso dalyviai varžysis 11-oje kategorijų, kurios suskirstytos į kampanijas ir įgyvendintus sprendimus, o nugalėtojai bus renkami remiantis 3 kriterijais: įžvalgos detalumu, įgyvendinimo strategijos ir pasiektų rezultatų pagrindimu.

Konkurso kategorijos sudarytos taip, kad dalyviai gali pateikti visų formų ir paskirties skaitmeninės rinkodaros komunikacijos darbus, tad šis konkursas – erdvė pademonstruoti visus geriausius projektus, nepriklausomai nuo biudžeto dydžio ar darbo apimties. „Best Internet“ konferencija rengiama jau daugiau nei dešimt metų iš eilės, o geriausių skaitmeninės rinkodaros darbų apdovanojimai – antrą kartą.

Giedrė Šileikytė, kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vadovė, konkurso komisijos narė, pabrėžia šio renginio svarbą. „Adrenalinas“ labiau orientuojasi į kampanijų kūrybiškumą, „Password“ – į efektyvumą, tai jau turintys savo braižą rinkoje konkursai, renginiai, o skaitmeninė erdvė (nors vis daugiau verslas investuoja į internetą, čia pradeda savo reklamos kampanijas), vis dar tarsi lieka vieta su daugybe nežinomųjų: ne visada aišku, kaip skaičiuoti ir pamatuotai pagrįsti internete vykstančias kampanijas. Tad „Best Internet“ konferencija ir geriausių skaitmeninių darbų rinkimai – puiki proga kurti aiškesnius standartus“, – kalba p. Šileikytė.

infogram.com::best_internet_2017_m_komisija

Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ direktorius, vienas KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto steigėjų ir „Best Internet“ komisijos narys, jau ir pernykštį, pirmąjį, bandymą organizuoti apdovanojimus vadina geru startu.

„Tai buvo pirmasis kartas, tačiau pretendentų ir darbų sulaukta gana nemažai. Praeiti metai parodė, kad didžiausias trūkumas buvo ne pačių darbų, bet paraiškų pildymo kokybė. Dažnu atveju teikėjai gana atsainiai arba ne iki galo apgalvoję pildydavo darbų aprašymus. Kita problema – noras kai kada pagudrauti nurodant pasiektus savo darbo rezultatus. Tarkim, kalbant apie darbus socialinėje erdvėje, įvardijant didelį kiekį parodymų, tačiau nutylint, kiek iš jų buvo nupirkta. Arba kai rezultatai parodomi procentine augimo išraiška, nenurodant, apie kokio dydžio absoliučius skaičius kalbama“, – vardija p. Oržekauskas. Trečia problema – tikslų nebuvimas arba miglotas jų racionalizavimas.

„Arba atvirkščiai – tikslai nurodomi vieni, o rezultatai – kiti, t. y. netiesiogiai arba visai nesusiję su tikslais. Viliuosi, kad šiais metais paraiškos bus kokybiškesnės, neabejoju, kad pastaraisiais metais buvo labai gerų skaitmeninės rinkodaros darbų, kuriuos matysime ir konkurse“, – kalba p. Oržekauskas.

Šių metų konkursui gali būti pateikti skaitmeninės rinkodaros sprendimai, įgyvendinti nuo 2016 m. birželio 1 d. ir baigti ne vėliau kaip iki šių metų to paties mėnesio. Darbų vertinimas vyks keliais etapais, kiekvienoje kategorijoje komisija išrinks po tris finalininkus, jie bus paskelbti iki rugsėjo vidurio. Strateginių kampanijų kategorijose pateikti projektai bus pristatomi konferencijoje, o iš įgyvendintų sprendimų kategorijose pateiktų darbų padaryta galerija konferencijoje ir portale vz.lt.

nuotrauka::1

Vieną paraišką pateikti kainuoja 50 Eur, tačiau besivaržantieji konkurse dėl geriausiųjų vardo tokia pačia suma galės pigiau įsigyti bilietą į „Best Internet“ konferenciją.

Pernai daugiausia darbų buvo pateikta socialinių tinklų rinkodaros – nuoseklaus socialinių tinklų administravimo kategorijoje, aštri konkurencija virė ir tarp turinio rinkodaros projektų bei kampanijos socialiniuose tinkluose.

Paraišką rasite čia.

Rinkos augimui

Pasak Aurelijos Kazlauskienės, „Lietuvos draudimo“ valdybos narės ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorės, konkurso komisijos narės, tokie renginiai – galimybė pamatyti, kur link juda rinka.

„Tai tarsi organizuota diskusija, šiuo atveju apie skaitmeninėje erdvėje vykstančius procesus, augančias kompetencijas ir Lietuvos rinkodaros specialistų idėjų turtingumą, efektyvumą, kūrybiškumą įvairiose srityse. Kita vertus, įdomu pabūti visose barikadų pusėse: ir teikiant darbus, ir kaip komisijos nariui, juos vertinant, nors dažniau patys esame paraiškų teikėjai ir turime sutilpti į tuos keliolika lapų“, – nusijuokia p. Kazlauskienė.

Ponia Šileikytė taip pat sako, kad daugelis rinkos dalyvių „verda“ savo agentūrose, tad tokie renginiai yra galimybė į save pažvelgti kritiškiau, iš šono.

„Kampanijų pristatymai – tarsi mąstymo pratimai, galimybė pasižiūrėti, kuo gyvena kolegos, kokie yra pateikiami darbai, kokius naujus elementus pasitelkia prekės ženklai, paieškoti naujų ir netikėtų jų įžvalgų, idėjų, kurias gali pritaikyti galbūt visai kitame kontekste, visai kitose srityse“, – svarsto p. Šileikytė.

Pasak Deivido Talijūno, personalizuotos pakartotinės rinkodaros platformos „Adtarget.me“ vadovo, komisijos nario, norėtųsi, kad daugiau dalyvautų mažųjų agentūrų, kurios nedrįsta pateikti darbų „Adrenalinui“ ar kitiems didiesiems festivaliams.

„Akivaizdu, kad lietuviškieji prekės ženk­lai nelaimi svarbiausių apdovanojimų Kanuose, dažnu atveju mums nepasiekiamos naujausios didelių duomenų valdymo technologijos, o dėl savo rinkos mažumo mes ir neturime tiek tokių duomenų, tačiau tame smulkiojo ir vidutinio verslo segmente, kuriame sukasi didžioji dalis mūsų įmonių, mes gebame aktyviai išnaudoti ir socialinę mediją, ir inovatyvias reklamos valdymo technologijas. Sunku lygintis su visu pasauliu, bet, manau, esame tikrai pažangesni už savo kaimynus latvius bei estus, ir taip yra visus pastaruosius 10–15 metų“, – kviesdamas teikti paraiškas kalba p. Talijūnas.

infogram.com::best_internet_2017_m_kategorijos

FOTOGALERIJA „Best Internet 2016“ apdovanojimai (34 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp savaitės reklamų – išradingi sveikinimai Lietuvai

Tarp savaitės reklamų šį kartą ne tik tradiciniai klipai, bet ir išradingi bendrovių sveikinimai Lietuvai...

Rinkodara
2018.02.20
Virtuvės šefo Jamie Oliverio restoranai praranda populiarumą

Virš Jungtinės Karalystės (JK) virtuvės šefo Jamie Oliverio valdomos verslo imperijos susikaupė debesys. Metų...

Vadyba
2018.02.20
Prašymai dėl sutikimo gauti naujienlaiškius gali virsti baudomis 2

Gresiant milžiniškoms baudoms už gegužės 25 d. įsigaliosiančio Bendrojo duomenų apsaugos reglamento...

Rinkodara
2018.02.20
„Eltos“ įsigijimo sandoris užstrigo dėl pastatų atskyrimo

Gerą pusmetį besitęsiantis naujienų agentūros „Elta“ įsigijimo sandoris turėtų būti užbaigtas artimiausiomis...

Rinkodara
2018.02.20
Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi...

Rinkodara
2018.02.20
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Laiminčios pardavimo komandos DNR: nuo ko priklauso sėkmė 1

Kad pardavimo komanda dirbtų puikiai, pirmiausia į save turi atsigręžti jos vadovas. Nes visos komandos sėkmė...

Rinkodara
2018.02.19
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
Galimybė pateikta kone ant lėkštutės, bet ne visi nori ją pasiimti Premium 1

Į sostinę šiomis dienomis prigužėjo tūkstančiai svečių, tačiau kai kurios apgyvendinimo įstaigos antplūdžiui...

Rinkodara
2018.02.18
Nuolaidos – slaptas pardavėjo priešas

Dažniausia pardavimo klaida yra susijusi su neteisingu supratimu, kad lojalumą skatinti galima tik siūlant...

Rinkodara
2018.02.18
Pirmoji parama iš milijoninio fondo – dviems institucijoms 3

Pirmojo „V16 fondo“ Tarybos posėdžio metu buvo paskirta parama dviems institucijoms – Lietuvos istorijos...

Rinkodara
2018.02.16
„Google“ naršyklė „Chrome“ automatiškai blokuos įkyrias reklamas 9

Naujausia interneto naršyklės „Chrome“ versija „Windows“, „Mac OS“, „Linux“ ir „Android“ įrenginiams nuo...

Technologijos
2018.02.15
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Lietuvos bankas skelbia karą ICO projektų reklamai 12

Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, kyla į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų (angl.

Rinkos
2018.02.15
Vėliavų ir trispalvių blynų deficitas 8

Penktadienį visa Lietuva Šimtmečio proga nušvis šalies ryškiaspalvės vėliavos spalvomis. Verslai taip pat...

Rinkodara
2018.02.15
Slapto pirkėjo tyrimų bendrovė „Dive Lietuva“ įsigijo konkurentę

Tyrimų bendrovė „Dive Group“ įsigijo slapto pirkėjo tyrimo padalinį iš mokymų kompanijos „DOOR Training and...

Rinkodara
2018.02.14
Milijono eurų premija – „Vasario 16 d. fondo“ tarybos rankose Premium 16

Prasideda antras etapas koncerno „MG Baltic“ iniciatyvoje – milijono eurų premiją dalins devynių asmenų...

Rinkodara
2018.02.14
„Bonnier“: skaitytojai sutinka mokėti už kokybišką žurnalistiką internete 2

Švedijos žiniasklaidos grupės „Bonnier“ pajamos 2017 m. siekė 25,7 mlrd. SEK, veiklos pelnas (EBITA) – 625...

Rinkodara
2018.02.13
Jaunimas iš „Facebook“ migruoja sparčiau, nei tikėtasi 11

Naujausia tyrimų bendrovės „eMarketer“ ataskaita rodo, kad socialinis tinklas „Facebook“ jaunesniąją...

Rinkodara
2018.02.13
Nesikuklina į mokymus kviesti su Šimonytės atvaizdu Premium

Lietuvoje nėra įprasta, kad asmenys dėl netinkamai naudojamos jų nuotraukos savo teises gintų teismuose.

Rinkodara
2018.02.13

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau