„Best Internet 2017 m.“: rungsis skaitmeninės reklamos perliukai

Publikuota: 2017-07-10
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiemet jau antrą kartą tradicinėje metinėje konferencijoje „Best Internet“ rengiamas skaitmeninės rinkodaros komunikacijos darbų konkursas. Darbus galima teikti 11-ai skirtingų kategorijų. Konkurso nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti konferencijoje „Best Internet 2017 m.“ rugsėjo 28 d.

Įmonės savo sėkmingiausius skaitmeninės rinkodaros projektus gali teikti iki rugpjūčio 21 d. popietės. Konkurso dalyviai varžysis 11-oje kategorijų, kurios suskirstytos į kampanijas ir įgyvendintus sprendimus, o nugalėtojai bus renkami remiantis 3 kriterijais: įžvalgos detalumu, įgyvendinimo strategijos ir pasiektų rezultatų pagrindimu.

Konkurso kategorijos sudarytos taip, kad dalyviai gali pateikti visų formų ir paskirties skaitmeninės rinkodaros komunikacijos darbus, tad šis konkursas – erdvė pademonstruoti visus geriausius projektus, nepriklausomai nuo biudžeto dydžio ar darbo apimties. „Best Internet“ konferencija rengiama jau daugiau nei dešimt metų iš eilės, o geriausių skaitmeninės rinkodaros darbų apdovanojimai – antrą kartą.

Giedrė Šileikytė, kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vadovė, konkurso komisijos narė, pabrėžia šio renginio svarbą. „Adrenalinas“ labiau orientuojasi į kampanijų kūrybiškumą, „Password“ – į efektyvumą, tai jau turintys savo braižą rinkoje konkursai, renginiai, o skaitmeninė erdvė (nors vis daugiau verslas investuoja į internetą, čia pradeda savo reklamos kampanijas), vis dar tarsi lieka vieta su daugybe nežinomųjų: ne visada aišku, kaip skaičiuoti ir pamatuotai pagrįsti internete vykstančias kampanijas. Tad „Best Internet“ konferencija ir geriausių skaitmeninių darbų rinkimai – puiki proga kurti aiškesnius standartus“, – kalba p. Šileikytė.

infogram.com::best_internet_2017_m_komisija

Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ direktorius, vienas KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto steigėjų ir „Best Internet“ komisijos narys, jau ir pernykštį, pirmąjį, bandymą organizuoti apdovanojimus vadina geru startu.

„Tai buvo pirmasis kartas, tačiau pretendentų ir darbų sulaukta gana nemažai. Praeiti metai parodė, kad didžiausias trūkumas buvo ne pačių darbų, bet paraiškų pildymo kokybė. Dažnu atveju teikėjai gana atsainiai arba ne iki galo apgalvoję pildydavo darbų aprašymus. Kita problema – noras kai kada pagudrauti nurodant pasiektus savo darbo rezultatus. Tarkim, kalbant apie darbus socialinėje erdvėje, įvardijant didelį kiekį parodymų, tačiau nutylint, kiek iš jų buvo nupirkta. Arba kai rezultatai parodomi procentine augimo išraiška, nenurodant, apie kokio dydžio absoliučius skaičius kalbama“, – vardija p. Oržekauskas. Trečia problema – tikslų nebuvimas arba miglotas jų racionalizavimas.

„Arba atvirkščiai – tikslai nurodomi vieni, o rezultatai – kiti, t. y. netiesiogiai arba visai nesusiję su tikslais. Viliuosi, kad šiais metais paraiškos bus kokybiškesnės, neabejoju, kad pastaraisiais metais buvo labai gerų skaitmeninės rinkodaros darbų, kuriuos matysime ir konkurse“, – kalba p. Oržekauskas.

Šių metų konkursui gali būti pateikti skaitmeninės rinkodaros sprendimai, įgyvendinti nuo 2016 m. birželio 1 d. ir baigti ne vėliau kaip iki šių metų to paties mėnesio. Darbų vertinimas vyks keliais etapais, kiekvienoje kategorijoje komisija išrinks po tris finalininkus, jie bus paskelbti iki rugsėjo vidurio. Strateginių kampanijų kategorijose pateikti projektai bus pristatomi konferencijoje, o iš įgyvendintų sprendimų kategorijose pateiktų darbų padaryta galerija konferencijoje ir portale vz.lt.

nuotrauka::1

Vieną paraišką pateikti kainuoja 50 Eur, tačiau besivaržantieji konkurse dėl geriausiųjų vardo tokia pačia suma galės pigiau įsigyti bilietą į „Best Internet“ konferenciją.

Pernai daugiausia darbų buvo pateikta socialinių tinklų rinkodaros – nuoseklaus socialinių tinklų administravimo kategorijoje, aštri konkurencija virė ir tarp turinio rinkodaros projektų bei kampanijos socialiniuose tinkluose.

Paraišką rasite čia.

Rinkos augimui

Pasak Aurelijos Kazlauskienės, „Lietuvos draudimo“ valdybos narės ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorės, konkurso komisijos narės, tokie renginiai – galimybė pamatyti, kur link juda rinka.

„Tai tarsi organizuota diskusija, šiuo atveju apie skaitmeninėje erdvėje vykstančius procesus, augančias kompetencijas ir Lietuvos rinkodaros specialistų idėjų turtingumą, efektyvumą, kūrybiškumą įvairiose srityse. Kita vertus, įdomu pabūti visose barikadų pusėse: ir teikiant darbus, ir kaip komisijos nariui, juos vertinant, nors dažniau patys esame paraiškų teikėjai ir turime sutilpti į tuos keliolika lapų“, – nusijuokia p. Kazlauskienė.

Ponia Šileikytė taip pat sako, kad daugelis rinkos dalyvių „verda“ savo agentūrose, tad tokie renginiai yra galimybė į save pažvelgti kritiškiau, iš šono.

„Kampanijų pristatymai – tarsi mąstymo pratimai, galimybė pasižiūrėti, kuo gyvena kolegos, kokie yra pateikiami darbai, kokius naujus elementus pasitelkia prekės ženklai, paieškoti naujų ir netikėtų jų įžvalgų, idėjų, kurias gali pritaikyti galbūt visai kitame kontekste, visai kitose srityse“, – svarsto p. Šileikytė.

Pasak Deivido Talijūno, personalizuotos pakartotinės rinkodaros platformos „Adtarget.me“ vadovo, komisijos nario, norėtųsi, kad daugiau dalyvautų mažųjų agentūrų, kurios nedrįsta pateikti darbų „Adrenalinui“ ar kitiems didiesiems festivaliams.

„Akivaizdu, kad lietuviškieji prekės ženk­lai nelaimi svarbiausių apdovanojimų Kanuose, dažnu atveju mums nepasiekiamos naujausios didelių duomenų valdymo technologijos, o dėl savo rinkos mažumo mes ir neturime tiek tokių duomenų, tačiau tame smulkiojo ir vidutinio verslo segmente, kuriame sukasi didžioji dalis mūsų įmonių, mes gebame aktyviai išnaudoti ir socialinę mediją, ir inovatyvias reklamos valdymo technologijas. Sunku lygintis su visu pasauliu, bet, manau, esame tikrai pažangesni už savo kaimynus latvius bei estus, ir taip yra visus pastaruosius 10–15 metų“, – kviesdamas teikti paraiškas kalba p. Talijūnas.

infogram.com::best_internet_2017_m_kategorijos

FOTOGALERIJA „Best Internet 2016“ apdovanojimai (34 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau