Didžiausius atlyginimus mokančios reklamos ir komunikacijos agentūros

Publikuota: 2017-05-02
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Paskelbti kovo mėnesio vidutiniai atlyginimų vidurkiai rodo, kad tarp rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderių didžiausius atlyginimus ir toliau moka žiniasklaidos planavimo agentūros, tačiau pirmojoje pozicijoje šį kartą – reklamos agentūra „Adell reklama“ („Adell Taivas Ogilvy“).

Ji pirmojoje pozicijoje, kovą smarkiai pakilus vidutiniam atlyginimui, rikiuojasi VŽ sudarytame viso sektoriaus (žiniasklaidos planavimo, ryšių su visuomene ir reklamos agentūrų) TOP dešimtuko viršuje. Vidutinis atlyginimas „Adell Taivas Ogilvy“ kovą šoktelėjo daugiau nei 2,5 karto, iki 3.966 Eur, kai tuo tarpu sausį–vasarį tebuvo per 1.430 Eur.

Beveik dvigubai, iki 3.284 Eur kovą, palyginti su sausiu, šoktelėjo ir žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ mokamas vidutinis atlyginimas.

infogr.am::rinkodara_rinkodaros_ir_komunikacijos_rinkos_dalyviu_2017_m_kova_mokamas_vidutinis_darbo_uzmokestis

VŽ primena, kad nuo šiol kas mėnesį yra skelbiamos Lietuvos bendrovių (turinčių daugiau nei 3 darbuotojus) vidutiniai atlyginimai prieš mokesčius. Į vidurkį neįtraukiami atlyginimai pagal autorines sutartis bei tantjemos.

Ekspertų ir verslininkų nuomone, nors viešos vidutinės algos neparodo visos tikrosios situacijos bendrovių viduje, tačiau tai didina bendrovių skaidrumą, verčia įmones tobulinti savo atlyginimų sistemas bei aiškiau apie tai komunikuoti.

Paskelbus vidutinius atlyginimus, netrūko pastebėjimų, kad interpretuoti juos reikėtų atsargiai, nes mažose bendrovėse vidurkį gali iškreipti vadovų algos, o atskirų mėnesių rodiklius gali išpūsti priedai už pasiektus metinius, mėnesinius ar ketvirtinius rezultatus, o tikslesnius apibendrinimus bus galima daryti tik po ilgesnio palyginamojo periodo.

Aštrios žirklės

Kovą, kaip ir kitus mėnesius, didžiausios atlyginimų žirklės tarp šio sektoriaus įmonių išlieka tarp ryšių su visuomene bendrovių ir reklamos agentūrų, kur matomas didelis atotrūkis tarp bendrovių, mokančių didelius vidutinius atlyginimus ir agentūrų, kur šis rodiklis daugiau nei kelis kartus mažesnis.

Tuo tarpu tarp žiniasklaidos planavimo bendrovių šios atlyginimų žirklės gerokai mažesnės. Tikėtina, kad prie to gali prisidėti faktas, kad absoliuti jų dauguma priklauso tarptautiniams tinklams ir turi samdomus vadovus, o ne savininkus–direktorius, tad kartu ir kitokią atlyginimų sistemą.

infogr.am::rinkodara_didziausiu_ziniasklaidos_planavimo_agenturu_2017_m_kova_mokamas_vidutinis_darbo_uzmokestis

Pasak Kęstučio Gečo, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos nario bei agentūros „INK agency“ vyriausiojo partnerio, įdomu šias lenteles paanalizuoti ir atsižvelgiant į įmonių dydį bei darbuotojų skaičių.

„Mūsų industrijoje viską iš principo lemia žmonės, ir pagal šį rodiklį palyginus didžiąsias ryšių su visuomene bendroves matome reikšmingų skirtumų. Kai kurios jų išleidžia nemenkas sumas ne darbuotojams, ir tai kelia klausimų“, – kalba p. Gečas.

infogr.am::rinkodara_didziausiu_rysiu_su_visuomene_agenturu_2017_m_kova_mokamas_vidutinis_darbo_uzmokestis

infogr.am::rinkodara_didziausiu_reklamos_agenturu_2017_m_kova_mokamas_vidutinis_darbo_uzmokestis

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kas vyksta su „Facebook“: „Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis 6

Neseniai Markas Zukerbergas, „Facebook“ įkūrėjas savo profilyje publikavo ilgą laišką apie tai, kokia...

Rinkodara
2019.03.24
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau