Lietuvių „DocLogix“ įkūrė įmonę JK, bando jėgas Omane ir JAV

Įmonės įsteigimas JK – svarbus žingsnis „DocLogix“ veikloje. Bendrovė nuo pat pradžių dirba per partnerius. Ji savo produktų beveik neparduoda ir nediegia. Tai daro partneriai, kuriems po mokymų suteikiamos programinės įrangos platinimo teisės ir diegėjų statusas. Taigi, iš esmės visas „DocLogix“ verslo modelis paremtas partnerių rato ir šio kanalo pardavimų plėtra.
„Tiesioginis ir aktyvus dalyvavimas tarptautinėje rinkoje leis geriau pažinti užsienio klientų poreikius, greičiau reaguoti į naujausias IT sektoriaus tendencijas ir sustiprinti globalų partnerių tinklą“, – sako Tomas Milaknis, „DocLogix“ direktorius ir vienas iš „Alnos“ grupės dalininkų.
Šiuo metu su „DocLogix (UK) Limited“ projektais dirba 5 žmonių komanda. Bendrovės vadovu tapo Aaronas Lennoxas, vienas iš „Brite Holding Limited“ įkūrėjų.
„Brite Holding Limited“ yra valdymo bendrovė, kurios pagrindinis tikslas yra investuoti į naujus, progresyvius IT sprendimus ir padėti jiems įsitvirtinti JK rinkoje.
Nori įsitvirtinti Omane
„Po pusės metų rinkos tyrimų ir diskusijų su įvairiais galimais partneriais pasirinkome „Brite Holdings Limited“, nes jie turi daugiau nei 17 metų sėkmingo darbo su skirtingomis IT sprendimus tiekiančiomis įmonėmis patirtį. Be to, jie dirba su tokiais rinkos gigantais kaip „Canon“, „Ricoh“ ir kt. Su jų pagalba „DocLogix“ galės pasiekti ne tik didesnį skaičių potencialių klientų, bet ir įmonės plėtrai svarbių partnerių“, – komentuoja p. Milaknis.
Jis užsimena, kad šiuo metu „DocLogix“ taip pat dirba su naujais projektais JAV, Kanados ir Artimųjų Rytų rinkose.
Omano Sultonate veikiančiame degalinių tinkle „Al-Maha Petroleum“ pradėtas Pirkimų sprendimo diegimas. „DocLogix“ platformą ir dokumentų valdymo funkcionalumą išbando JAV įsikūrusi telekomunikacijos paslaugas teikianti įmonė „Tower Communications Expert“ (TCE). Taip pat vykdoma „DocLogix“ Personalo valdymo sprendimo integracija su bendrovės „Brother Industries“ produktu – „OmniJoin“ (vaizdo konferencijų programinė įranga).
Daugiausia darbo – vietos rinkose
VŽ neseniai rašė, kad „DocLogix“ investuoja į eksporto plėtrą. Bet kol kas daugiausia darbo gauna vietos rinkose. Iš 19-os pernai su naujais klientais pasirašytų sutarčių 17-a sudaryta Baltijos šalyse.
„Pernai „DocLogix“ dirbo dviem kryptimis: tęsė pradėtus darbus Baltijos šalyse ir toliau skverbėsi į Vakarų rinkas, pirmiausia Kanados ir Didžiosios Britanijos. Ši strategija leido pardavimų pajamas išauginti daugiau nei 18% ir pritraukti naujų klientų. Iš viso – 19 naujų vardų. Kalbant apskritai, per 2016 m. pagerinome klientų aptarnavimą, padidinome produktų skaičių, įžengėme į naujas rinkas“, – „Verslo žinioms“ yra sakęs Andrius Girdvainis, „DocLogix“ verslo linijos vadovas.
infogr.am::doclogix_finansiniai_rezultatai