„Circle K“ baigė pavadinimo keitimo procesą

Publikuota: 2017-09-15
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kanados kapitalo bendrovė „Circle K Lietuva“ baigė bemaž keturis mėnesius trukusį valdomo degalinių tinklo pavadinimo keitimo procesą, atsisakydama buvusio akcininko „Statoil“ vardo. Tam skirtos investicijos siekė 4 mln. Eur.

„Visame pasaulyje žinomo degalinių ir greito apsipirkimo parduotuvių tinklo „Circle K“ pavadinimo pristatymui ruošėmės porą metų, jo etapai ir įgyvendinimas buvo kruopščiai suplanuoti. Tam, kad spėtume visus degalinių pakeitimo darbus atlikti iki rudens, buvo mobilizuotos 4 rangovų brigados, kurios dirbo beveik be sustojimo. Ir darbuotojams, ir klientams norime padėkoti už kantrybę bei palaikymą. Tai ne tik greičiausias, bet ir brangiausias Lietuvoje degalinių pavadinimo bei vizualinio identiteto keitimas“, – išplatintame pranešime teigia „Circle K Lietuva“ generalinis direktorius Skirmantas Mačiukas.

Atnaujinant degalines tamsiai mėlynus „Statoil“ logotipus pakeitė nauji raudoni „Circle K“ logotipai, o standartiniai pilki ir balti degalinių pastatai „apsiūti“ tamsiai rudos spalvos danga, sušvelninančia spalvinį kontrastą – taip dabar atrodo 82 tinklo degalinės visoje Lietuvoje.

„Pokyčius suplanavome taip, kad kiekvieną mėnesį tinkle vyktų keliolika atnaujintų degalinių atidarymo švenčių, pritraukiančių vietos gyventojus ir rinkai pristatančių naują tinklo veidą. Šventinės iniciatyvos buvo itin sėkmingos, kad mūsų klientų aptarnavimo skyrius sulaukė nemažai užklausų, kada ir kur vyks artimiausia „Circle K“ atidarymo šventė. Taip pat turėjome „Circle K“ sunkvežimio turą, kurio metu išdalinome apie 20.000 litrų degalų“, – rezultatais dalijasi p. Mačiukas.

„Circle K“ degalinių tinklo pavadinimo keitimą lydėjo ir rekordinio dydžio, daugiau kaip 2 kilometrų atstumu matoma lauko reklama „Naujas vardas, tie patys žmonės“ šalia Grigiškių. Agentūra „Factum“ šiemet pripažino, kad tai didžiausias reklamos stendas Lietuvoje, jo plotas siekia 798 kvadratinius metrus, o aukštis – net 14 metrų.

Kaip teigiama išplatintame pranešime, bene dažniausias klausimas, kurio sulaukė „Circle K“ degalinių darbuotojai: kodėl atsisakoma per daugybę metų pamilto „Statoil“ prekės ženklo?

„Tačiau prieš keletą metų Norvegijos koncernui „Statoil“ pardavus degalines Baltijos šalyse bei Skandinavijoje, jų akcininke tapo Kanados bendrovė „Alimentation Couche-Tard Inc.“, kuri pasauliniu mastu plėtoja prekės ženklą „Circle K“ ir neturi teisių į „Statoil“ pavadinimo naudojimą. Europos mastu pirmosios keistis pradėjo „Alimentation Couche-Tard Inc.“ priklausančios degalinės Skandinavijoje, kurios po atnaujinimo sulaukė net didesnių klientų srautų nei anksčiau. Lietuva netapo išimtimi, „Circle K“ tinkle klientų srautas taip pat tapo intensyvesnis“, – pabrėžia „Circle K Lietuva“ vadovas.

Be Lietuvos „Circle K“ degalinių tinklas veikia dar aštuoniose Europos šalyse: Norvegijoje, Švedijoje, Danijoje, Estijoje, Latvijoje, Lenkijoje, Airijoje ir Rusijoje.

Į tinklo plėtrą Lietuvoje „Circle K“ šiemet investuoja 10 mln. Eur, o šių metų pabaigoje tinklą sudarys 74 visapusio aptarnavimo degalinės ir 12 automatinių degalinių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Mažųjų nuomonės lyderių valanda socialiniuose tinkluose

Skaičiuojama, kad šiemet socialinio tinklo „Instagram“ nuomonės formuotojų rinkodarai JAV bus skirta apie 1...

Rinkodara
2017.12.17
Kaip kalbėti, kad pranešimą perpasakotų

Tarptautinės tyrimų bendrovės „McKinsey“ duomenimis, 15–20% prezentacijų auditorija įsimena keletą valandų,...

Rinkodara
2017.12.17
„Roshen“ pasirinko komunikacijos partnerius Lietuvoje 2

Konditerijos gaminių įmonė „Roshen Nord“, atstovaujanti tarptautinę korporaciją „Roshen“, pasirašė...

Rinkodara
2017.12.15
„Anykščių vynas“ atnaujino prekės ženklą 2

Lietuviškų gėrimų gamintojas „Anykščių vynas“ keičia savo įvaizdį: atnaujino korporatyvinį prekės ženklą.

Rinkodara
2017.12.14
„Disney“ perka „Fox“ verslus už 52,4 mlrd. USD

Žiniasklaidos ir pramogų bendrovė „Walt Disney“ perka filmų, televizijos ir tarptautinius verslus iš...

Rinkodara
2017.12.14
 Transliuotojai Radijo ir televizijos komisijai turės sumokėti daugiau 1

Nuo 2019 m. įsigalios didesnės komercinių transliuotojų įmokos už jų veiklą prižiūrinčios Radijo ir...

Rinkodara
2017.12.14
Kokios nuolaidos labiausiai tinka skirtingoms produktų grupėms Premium 2

Lietuvoje akcijų dairomasi intensyviai ir dažnai – antrąjį šių metų ketvirtį prekių su nuolaidomis pardavimai...

Rinkodara
2017.12.14
„Švyturys“ turi naują logotipą 22

Naujai kitąmet Klaipėdoje atidaromai gamyklai „Švyturys – Utenos alus“ sukūrė naują logotipą „Švyturys...

Rinkodara
2017.12.13
Labiausiai „gūglinti“ prekių ženklai: „Ali Express“, „Telia“ ir „Luminor“ 

Tarp labiausiai šiemet ieškotų prekių ženklų „Google“ paieškoje: e. prekybos milžinė „Ali Express“,...

Rinkodara
2017.12.13
Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų Premium

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši...

Rinkodara
2017.12.13
Ko lietuviai ieškojo „Google“ 2017 m.: populiariausios paieškos 1

Šių metų Lietuvos suvestinė rodo, kad labiausiai lietuvius domino krepšinis, dainos ir kariuomenė.

Rinkodara
2017.12.13
Prabangos prekių gamintojai pasišiaušė prieš e. parduotuves Premium

Europos Teisingumo Teismo (ETT) sprendimas gali paskatinti prabangos prekes gaminančias įmones siekti...

Pramonė
2017.12.13
Tarp naujausių reklamų: ir „Tele2“, ir inovatyvus „Freixenet“ stendas

Tarp savaitės reklamų: inovatyvi „Freixenet“ lauko reklama (agentūros „Media House“, „Gluk Media“),...

Rinkodara
2017.12.12
Kokios naudos „Vytautui“ atneš milžiniško populiarumo broliai Ballai 6

Su vienos garsiausių JAV krepšinio šeimos atžalomis LiAngelo ir LaMelo Ballais rankomis sukirtęs...

Rinkodara
2017.12.12
Atlyginimai žiniasklaidos įmonėse: didžiausi – TV ir radijuje Premium

Tarp žiniasklaidos bendrovių didžiausius atlyginimus moka dvi didžiosios komercinės televizijos ir UAB radijo...

Rinkodara
2017.12.12
Į besijungiančią „Havas“ grupę įsilieja ir „Good one“

Praėjusią savaitę buvo paskelbta, kad komunikacijos „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią...

Rinkodara
2017.12.12
Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis,...

Rinkodara
2017.12.12
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
Birštone – tarptautinis viešbučių gigantas 5

Birštono kurorto viešbutis „Royal SPA Residence“ tampa tarptautinio tinklo „AccorHotels“ dalimi.

Rinkodara
2017.12.11
Vėluojantis „Brexit“ kelia grėsmę prekių ženklams Premium

Europos Komisijos (EK) atstovų ir Jungtinės Karalystės (JK) vyriausybės narių deryboms dėl „Brexit“ sunkiai...

Pramonė
2017.12.11

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau