„Circle K“ baigė pavadinimo keitimo procesą

Publikuota: 2017-09-15
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kanados kapitalo bendrovė „Circle K Lietuva“ baigė bemaž keturis mėnesius trukusį valdomo degalinių tinklo pavadinimo keitimo procesą, atsisakydama buvusio akcininko „Statoil“ vardo. Tam skirtos investicijos siekė 4 mln. Eur.

„Visame pasaulyje žinomo degalinių ir greito apsipirkimo parduotuvių tinklo „Circle K“ pavadinimo pristatymui ruošėmės porą metų, jo etapai ir įgyvendinimas buvo kruopščiai suplanuoti. Tam, kad spėtume visus degalinių pakeitimo darbus atlikti iki rudens, buvo mobilizuotos 4 rangovų brigados, kurios dirbo beveik be sustojimo. Ir darbuotojams, ir klientams norime padėkoti už kantrybę bei palaikymą. Tai ne tik greičiausias, bet ir brangiausias Lietuvoje degalinių pavadinimo bei vizualinio identiteto keitimas“, – išplatintame pranešime teigia „Circle K Lietuva“ generalinis direktorius Skirmantas Mačiukas.

Atnaujinant degalines tamsiai mėlynus „Statoil“ logotipus pakeitė nauji raudoni „Circle K“ logotipai, o standartiniai pilki ir balti degalinių pastatai „apsiūti“ tamsiai rudos spalvos danga, sušvelninančia spalvinį kontrastą – taip dabar atrodo 82 tinklo degalinės visoje Lietuvoje.

„Pokyčius suplanavome taip, kad kiekvieną mėnesį tinkle vyktų keliolika atnaujintų degalinių atidarymo švenčių, pritraukiančių vietos gyventojus ir rinkai pristatančių naują tinklo veidą. Šventinės iniciatyvos buvo itin sėkmingos, kad mūsų klientų aptarnavimo skyrius sulaukė nemažai užklausų, kada ir kur vyks artimiausia „Circle K“ atidarymo šventė. Taip pat turėjome „Circle K“ sunkvežimio turą, kurio metu išdalinome apie 20.000 litrų degalų“, – rezultatais dalijasi p. Mačiukas.

„Circle K“ degalinių tinklo pavadinimo keitimą lydėjo ir rekordinio dydžio, daugiau kaip 2 kilometrų atstumu matoma lauko reklama „Naujas vardas, tie patys žmonės“ šalia Grigiškių. Agentūra „Factum“ šiemet pripažino, kad tai didžiausias reklamos stendas Lietuvoje, jo plotas siekia 798 kvadratinius metrus, o aukštis – net 14 metrų.

Kaip teigiama išplatintame pranešime, bene dažniausias klausimas, kurio sulaukė „Circle K“ degalinių darbuotojai: kodėl atsisakoma per daugybę metų pamilto „Statoil“ prekės ženklo?

„Tačiau prieš keletą metų Norvegijos koncernui „Statoil“ pardavus degalines Baltijos šalyse bei Skandinavijoje, jų akcininke tapo Kanados bendrovė „Alimentation Couche-Tard Inc.“, kuri pasauliniu mastu plėtoja prekės ženklą „Circle K“ ir neturi teisių į „Statoil“ pavadinimo naudojimą. Europos mastu pirmosios keistis pradėjo „Alimentation Couche-Tard Inc.“ priklausančios degalinės Skandinavijoje, kurios po atnaujinimo sulaukė net didesnių klientų srautų nei anksčiau. Lietuva netapo išimtimi, „Circle K“ tinkle klientų srautas taip pat tapo intensyvesnis“, – pabrėžia „Circle K Lietuva“ vadovas.

Be Lietuvos „Circle K“ degalinių tinklas veikia dar aštuoniose Europos šalyse: Norvegijoje, Švedijoje, Danijoje, Estijoje, Latvijoje, Lenkijoje, Airijoje ir Rusijoje.

Į tinklo plėtrą Lietuvoje „Circle K“ šiemet investuoja 10 mln. Eur, o šių metų pabaigoje tinklą sudarys 74 visapusio aptarnavimo degalinės ir 12 automatinių degalinių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
11:56
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 1

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 10

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau