Atidaryta rekonstruota Kauno autobusų stotis

Bendras stoties pastato plotas yra 13.000 kv. m, rekonstruotame pastate įrengta erdvesnė laukimo salė. Kauno autobusų stotyje – 21 išvykimo bei 3 autobusų atvykimo aikštelės. Per parą Kauno autobusų stotyje apsilanko per dešimt tūkstančių žmonių. Tai pat vidutiniškai 700 tarpmiestinių ir tarptautinių autobusų per parą užsuka į stotį.
Tai yra ne tik didžiausia, bet ir moderniausia autobusų stotis Lietuvoje, skelbia UAB „Kautra“.
Kauno autobusų stotyje be įprastų bilietų pardavimo kasų veiks ir savitarnos terminalas – pirmas toks Lietuvoje. Jame keleiviai banko kortele galės įsigyti autobusų bilietus. Keleiviams informuoti naujoje stotyje įrengta daug informacinių ekranų.
Dar viena šalyje nematyta naujovė - siuntos „drive“ paslauga. Nuo šiol kauniečiai besinaudojantys „Siuntos autobusais” paslaugomis gali paprasčiau ir greičiau atiduoti ar pasiimti savo siuntas - tai jie galės padaryti neišlipdami iš savo automobilio. Siuntoms gabenti įrengta vienpusio eismo gatvė tarp stoties ir kaimynystėje esančio viešbučio.
Po atnaujinta autobusų stotimi yra įrengta ir viešoji požeminė aikštelė. Kauno miesto savivaldybė praneša, kad pirmas dvi valandas stovėjimas joje bus nemokamas, čia tilps 187 automobiliai ir 100 dviračių. Įvažiuoti į požeminę stovėjimo aikštelę galima dviem būdais: iš Vytauto prospekto ir atkurtos Girstupio gatvės.
VŽ anksčiau rašė, kad prekybine dalimi Kauno autobusų stotyje rūpinasi „Rimi. Čia įsikūrė prekybos centras ir įvairios parduotuvėlės, knygynas, kavinės.
„Drąsiai galime teigti, kad rekonstruota Kauno autobusų stotis yra moderniausia ne tik Lietuvoje, bet ir rytų Europoje”, - pranešime spaudai cituojamas Linas Skardžiukas, UAB „Kautra” generalinis direktorius.
„Teatras prasideda nuo rūbinės, o miestas nuo autobusų stoties. Tokio objekto miestui jau labai seniai reikėjo, todėl džiaugiamės, kad stotis pastatyta greitai, o jos architektūra – išskirtinė“, - atidarymo metu teigė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
Kauno autobusų stotis yra pastatyta iš privačių lėšų, projektą vysto UAB „Kautros nekilnojamasis turtas”. VŽ rašė, kad Kauno autobusų stoties rekonstrukcijos projekto autorius – Gintaras Balčytis, UAB „Dviejų grupė“ architektas. Generalinis statybų rangovas – UAB „Autokausta“.
Kauno autobusų stotis buvo pastatyta prieš 80 metų, vėliau ji buvo remontuojama, statomi nauji statiniai, tačiau iš esmės iki šiol nebuvo rekonstruota.