Darbuotojų frazės, kurios gerai skamba, bet labai erzina

COVID-19 iš darbuotojų kasdienybės eliminavo biuro gyvenimo aktualijas, tačiau iš žodyno neišbraukė tradicinių erzinančių frazių, kurios, nors ir varo iš proto, bet alternatyvų niekas neskuba sugalvoti.
Net ir dirbdami nuotoliniu būdu, specialistai kasdienį darbo žargoną sėkmingai perkėlė į virtualią erdvę. Taigi Zoom ar Teams susitikimuose toliau sėkmingai žongliruojama klišėmis, kurios dažnai nieko konkretaus nepasako, tačiau gerai skamba.
E. rinkodaros platforma GetResponse paklausė 1.000 JAV įmonių darbuotojų, kurie trafaretiniai posakiai juos erzina labiausiai.
- Sinergija (angl. Synergy)
- Komandinis darbas (ang. Teamwork)
- Palaikyti kontaktą (angl. Touch base)
- Kilstelėti kartelę (angl. Raising the Bar)
- Mąstyti kūrybiškai (angl. Think outside the box)
- Įdėti daugiau pastangų (angl. Work harder)
- Geroji praktika (angl. Best practice)
- Paradigmų kaita (angl. Paradigm shift)
- Kitą kartą, kai norėsite susisiekti (angl. The next time you will feel the need to reach out)
- Įgalinti (angl. Empower)
- Toliau dirbkite ta pačia linkme (angl. Keep up the good work)
- Galiausiai (angl. At the end of the day)
- Prisidėti 110% (angl. Give 110%)
- Yra kaip yra (angl. It is what it is)
- Sugrįžti (angl. Circle back)
Lyderių kalba
Vadovui nėra lengva žongliruoti visomis atsakomybės, o kartu neužmiršti ugdyti ir pozityvios lyderystės įpročių. Orinta Žvirgzdinė, verslo konsultantė, sako, kad vis dar pasitaiko vadovų, kurie skundžiasi, kad komanda vangi, stokoja idėjų ir iniciatyvos, tačiau savo kaltės situacijoje nemato.
Kalbantis su tokiais vadovais, aiškėja, kad jie nelinkę išklausyti kitų siūlymų bei nuomonės, skuba nuspręsti už kitus. Tada nereikia stebėtis, kad komanda neskuba siūlyti idėjų, sako O. Žvirgzdinė.
Visualcapitalist išskyrė frazes, kurių vadovai niekada neturėtų sakyti savo komandai. Kartais mestelėta frazė, kuri turėtų pakelti ūpą, iš tiesų sunaikina bent kokią darbuotojo iniciatyvą.
Darbuotojų laimės pojūtį ir motyvaciją darbe didina ne tik paaukštinimai ar premijos, bet ir vadovo dėmesys. Įmonės, kuriose puoselėjama atvirumo ir tarpusavio supratimo kultūra, gali džiaugtis labiau įsitraukusia komanda.
Nuoširdus bendravimas yra vienas iš būdų vadovams užtikrinti jų pavaldinių pasitenkinimą darbu. Business News Daily siūlo vadovams šias frazes vartoti kasdienėje kalboje.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti