2024-09-28 10:45

Penki dalykai, labiausiai erzinantys kasininkus. Pirkėjus – irgi

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Stovėti eilėje prie kasų nėra pats smagiausias ar prasmingiausias dalykas. Tačiau iš dalies dėl eilių kalti ir patys pirkėjai. Taigi, ko nedaryti, kad netektų užstrigti eilėje.

Vargu ar kas nors susiduria su skirtingesniais klientais, nei prekybos centrų kasininkai. Be to, pirkėjai nekantriai pradeda trypčioti ar reikšti nepasitenkinimą vos kelias minutes pastovėję eilėje. Vokietijos portalas „Focus“ dalijasi kasininkų patirtimi ir išskiria svarbiausius dalykus, dėl kurių ilgėja eilės ir genda nuotaika – tiek pirkėjams, tiek darbuotojams.

Pirkėjai už savo prekių nepadeda skirtuko

Kasininkus tai erzina, nes jei į pirkėjo čekį įmušamos jau už jo stovinčio kliento prekės, tenka jas anuliuoti. Tai užima laiko. Kaip ir klausimas – kam priklauso prekės?  Atrodo, jis užtrunka sekundę, bet jeigu tenka kasdien užduoti šimtus kartų, pirkėjų laikas, praleistas prie kasų, ilgėja.

Nesaugiai ant konvejerio sudėti buteliai

Netinkamai padėti buteliai ant kasos konvejerio juostos taip pat nervina. Be to, jie gali sudužti, o tada kasos darbas jau bus kuriam laikui sustabdomas, pirkėjai turės stotis į eilės galą prie kitų kasų. Todėl reikėtų butelius guldyti išilgai kasos juostos. Taip jie ne tik bus saugus, bet ir nesiridinės ant konvejerio.

Palaidi vaisiai ar daržovės

Šiais laikais siekiama tvarumo, tad dažnas atsisako naudoti vienkartinius maišelis. Sveikintina. Tačiau jei palaidus vaisius ar daržoves sumesite bet kaip ant konvejerio, kasininkui teks tos pačios rūšies produktą sverti ne vieną kartą. Tarkime, ant kasos juostos dedate obuolį, pieną, makaronus, vėl obuolį ir t. t. Todėl tokius pačius produktus reikėtų sudėti vienoje vietoje, kad juos kartu iš karto būtų galima pasverti.

Užmaršūs pirkėjai

Ko gero, kiekvienas esame tai patyręs: jau išdėlioji prekes ant kasos takelio ir staiga suvoki, kad pamiršai esminį dalyką. Tarkim, suplanavai pietums gaminti bulvių košę ir kotletus, bet pamatai, kad nusipirkai visų produktų, išskyrus bulves. Vieni pirkėjai, nenorėdami užlaikyti eilės, tokiu atveju atsiskaito už prekes, o bulves nusiperka atskirai, kiti lyg niekur nieko eina į parduotuvės pradžią, kur dažniausiai yra sudėtos daržovės. Visa eilė ir kasininkas priversti užuomaršos laukti ir tuščiai eikvoti laiką. Taip pat pasipiktinimo banga nuvilnija tuomet, kai kasininkas laukia, kol pirkėjas atsiskaitys už prekes, o šis neskuba tai daryti, nes kalba telefonu.

Elementaraus mandagumo stoka

Stovėjimas eilėje išvargina. Ir kuo ji ilgesnė, tuo pirkėjai tampa piktesni. Kasininkai yra „galinė stotelė“, ir dažnai visas nepasitenkinimas yra išliejamas ant jų. Tačiau nuo piktų žodžių darbas nepradeda vykti sparčiau bei sklandžiau. Todėl nevertėtų leisti prasiveržti blogoms emocijoms, nes kasininkai už jas atsakingi mažiausiai. Kokią galią turi šypsena, veikiausiai priminti nereikia.

52795
130817
52791