„Baltic Assist“ šiemet priims dar 50 specialistų
Sparčią plėtrą skatina didėjanti tokių paslaugų paklausa.
„Baltic Assist“ savo klientams, kurie dažniausiai yra užsienio bendrovės, siūlo ne samdyti tam tikrų sričių darbuotojus, o naudotis Vilniaus įmonėje įdarbintų specialistų paslaugomis. Įmonių grupė teikia finansinės apskaitos bei virtualiųjų asistentų paslaugas – pastarieji perima iš užsakovų įvairių sričių funkcijas, tokias kaip personalo valdymas, rinkodara, IT ir pan., rašoma pranešime.
„Savo veiklą plėtojame daugiausia Skandinavijoje ir Vakarų bei Šiaurės Europos šalyse. Verslui tampa svarbu finansų valdymo srityje įdarbinti naujausius skaitmeninius sprendimus ir dirbtinį intelektą – šie modeliai ne tik padeda sutrumpinti žmogaus darbo laiką, bet ir eliminuoja klaidas, taigi galiausiai sutaupoma kaštų. Mes siūlome būtent tokius sprendimus“, – pažymi Andžejus Rynkevičius, „Baltic Assist“ įkūrėjas ir direktorius.
Kaip rašė VŽ, įmonė buvo įkurta 2015 m., kai įkūrėjas, pamatęs darbo skelbimą suvokė, kad yra virtualių asistentų poreikis, ir, sukūręs tokią paslaugą, iš pirmojo kliento pritraukė 50.000 Eur investiciją.
„Tokia paslauga, kai klientams reikiamą specialistą randame ir įdarbiname mes, ne tik leidžia sutaupyti, bet ir nukrauna nuo kliento pečių dalį žmogiškųjų išteklių valdymo naštos, kadangi nemažai atsakomybių už specialisto atliekamą darbą ar kylančių problemų sprendimą prisiimame mes. Savo ruožtu, „Baltic Assist“ specialistai turi progą dirbti iš savo „namų“ bei tuo pačiu dalyvauti įdomiuose projektuose užsienio šalyse“, – pasakoja A. Rynkevičius.
„Baltic Assist“ grupė specialistus jau yra įdarbinusi ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje bei Lenkijoje. Įmonėje iš viso dirba 200 žmonių, iš jų 27 – Lenkijoje, komanda toliau bus sparčiai plečiama.
Šiuo metų bendrovė aptarnauja daugiau nei 500 įmonių iš Danijos, Švedijos, Norvegijos ir kitų Vakarų Europos šalių. Grupės apyvarta pernai buvo 6,3 mln. Eur.