„Impact Brands“ sėkmės istorija: Amerikoje sėkmingą verslą įkūręs lietuvis įdarbina žmones iš viso pasaulio

Reklama publikuota: 2021-11-26
Giedrius Čekanskis „Impact Brands“ įmonės vadovas ir įkūrėjas.
svg svg
Giedrius Čekanskis „Impact Brands“ įmonės vadovas ir įkūrėjas.

Amerikoje verslą įkūręs lietuvis šiandien yra įdarbinęs daugiau nei 150 darbuotojų iš įvairių pasaulio šalių. Nemaža dalis jų – lietuviai. Dirbdami nuotoliniu būdu, „Impact Brands“ į rinką paleido 4 sėkmingus prekės ženklus ir savo produkcija pakeitė daugiau nei 1 mln. žmonių gyvenimus.

Apie „Impact Brands“ sėkmės istoriją ir ateities planus kalbamės su įmonės vadovu ir įkūrėju Giedriumi Čekanskiu

– Papasakokite, kaip gimė ir vystėsi „Impact brands“?

Atvykau į Ameriką dėl darbo ir prieš įkuriant verslą daug dirbau įvairiose kompanijose, kurios teikė skaitmeninio marketingo paslaugas. Kad nekaustytų nuovargis ar perdegimas, ėmiau domėtis sveika gyvensena: subalansuota mityba, sportu. Ieškojau ir išbandžiau daugybę vitaminų ir papildų. Iš visos šios patirties pasiėmiau vertingas pamokas. Pirma, – produktyviam darbuotojui būtina pusiausvyra tarp darbo ir asmeninio gyvenimo, tad dabar tą skatinu savo įmonėje. Kita gera pamoka – maisto papildų rinkoje labai daug kiekybės ir mažai kokybės. Dauguma papildų, kuriuos bandydavau, neturėjo beveik jokio poveikio. Tai buvo pigi masinės gamybos pasekmė. Taip pradėjau domėtis apie sveikesnes alternatyvas, brangesnius, bet kokybiškus ingredientus. Ir dabar mūsų produkcija gaminama tik iš aukštos kokybės, natūralių, organiškų ingredientų. Atsakingai renkamės tiekėjus ir tikriname gamybos procesus, turime su mumis dirbančią mokslininkų komanda. Dėl to gamybos kaštai mums yra didesni, bet galime laiduoti savo produkto kokybę.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

– Nors verslą įkūrėte JAV, didelė dalis Jūsų įmonės darbuotojų – lietuviai. Kas lėmė tokį Jūsų sprendimą, ar jaučiate nostalgiją gimtajam kraštui?

Lietuviai – puikūs darbuotojai. Atsakingi ir kruopštūs, kūrybiški, linkę mokytis ir tobulėti. Vos kilus idėjai kurti ir plėsti verslą, į komandą pakviečiau kelis lietuvius. Kadangi mūsų įmonė nuotolinė, tai nesudarė keblumų įdarbinti žmones iš skirtingų pasaulio kraštų. Šiuo metu produkcija gaminama JAV, kur yra dalis ir mūsų darbuotojų. Klientų aptarnavimas – Filipinuose, o visi likę darbuotojai – lietuviai.

– Greičiau nei per dvejus metus peržengėte 150 darbuotojų ribą. Kokius plėtros etapus numatote ateityje?

Iš tikrųjų, labai sparčiai augame. Man pačiam atrodo, kad visai neseniai pradėjome dirbti ir turėjome vienženklį skaičių darbuotojų, o šiandien jau persiropštėme į 150-ies ribą. Vien per šiuos metus priėmėme dirbti daugiau nei 100 naujų darbuotojų. Svarbiausia, kad tai toli gražu ne riba. Nuolatos žvalgomės pastiprinimo. Puikiai dirba mūsų personalo komanda, suburianti tikrai stiprius talentus. Netiesiogiai prie to prisideda ir mūsų pačių darbuotojai. Kai jie papasakoja draugams ir pažįstamiems apie darbą Impact Brands, mūsų siūlomas darbo sąlygas ir priedus, atsiranda vis daugiau norinčių prisijungti prie mūsų.

Kalbant apie ateitį, tai šiuo metu, tikriausiai, kaip ir daugelis šiuolaikinių įmonių, ieškome nemažai kūrybos, reklamos ir skaitmeninio marketingo, informacinių technologijų ir kitų specialistų. Kadangi auga įmonės apimtys ir pardavimai, darbuotojų poreikis taip pat nemažėja. Planuojame kitąmet priimti dvigubai daugiau darbuotojų.

– Pastaruoju metu darbo rinka išgyvena neįtikėtiną laikotarpį – rekordinę darbo vietų pasiūlą. Kaip sėkmingai joje konkuruoti? Kaip Jūs siekiate pritraukti darbuotojus?

Darbuotojas – mūsų prioritetas. Laimingas ir pailsėjęs darbuotojas sukuria žymiai didesnę vertę įmonei. Jei mes siekiame suteikti geriausią produkciją ir patirtį savo klientams, kaip mes galime pasiūlyti kažką mažiau savo darbuotojams? Kadangi fizinė ir emocinė sveikata yra gerbūvio pagrindas, mūsų darbuotojai prie savo atostogų turi 5 papildomas sveikatos dienas, siūlome metinį biudžetą laisvalaikio ir sporto veikloms, lankstų darbo grafiką. Kadangi darbuotojai dirba namuose, siūlome biudžetą savo „namų biurui“ įsirengti, skiriame darbo techniką.

Realiai viskas pas mus yra įmanoma. Kalbamės su darbuotojais, žiūrime ko jiems trūksta ir tada galvojame, kaip geriausia tai suteikti. Darbuotojai norėjo pasimėgauti vasara – penktadienius rugpjūtį padarėme laisvus. Pasiilgo buvimo tarp žmonių? Grupėms pradėjome organizuoti darbines atostogas (ang. workation). Svarbu kalbėtis ir vieniems kitus girdėti.

– Kaip pandemija paveikė organizacinę kultūrą? Kaip pavyko ją palaikyti visiems dirbant iš namų?

Pandemija mūsų darbui nepadarė jokios įtakos. Visi dirbome iš namų dar tada, kai kiti nė nesvarstė tokios galimybės. Prasidėjus pasaulinei pandemijai, mums nereikėjo nieko keisti ar prisitaikyti dirbti kitaip – visi saugiai savo namuose atliko tas pačias funkcijas kaip iki tol. Tuo metu mūsų įmonėje tik atsirado dar daugiau bendrų veiklų virtualioje aplinkoje, kad darbuotojai jaustųsi kuo mažiau atskirti nuo pasaulio.

Tada mūsų įmonėje prasidėjo rytinės ir popietinės kavos pertraukėlės, paskyrėme biudžetą pietums su kolegomis, kai darbuotojai užsisako maistą ir visi kartu valgo, bendraudami virtualiai. Pasaulyje sustojus pramogoms, pradėjome kviesti įvairius svečius, pavyzdžiui magą ar veido jogą, į savo susitikimus, kad darbuotojų ūpas būtų didesnis.

– Sakote, kad nuotolinis darbas Jums įprastas. Kaip pavyksta suvaldyti įmonę? Su kokias iššūkiais susiduria Jūsų darbuotojai, dirbantys iš namų?

Tai būna vienas pagrindinių klausimų, samdant naujus darbuotojus. Visada stebime ir domimės, kaip jiems sekasi dirbti nuotoliniu būdu. Kol nebuvo prasidėjusi pandemija ir didžioji dalis įmonių dirbo biure, nauji darbuotojai nuogąstavo labiau, tačiau dabar daugumai nuotolinis darbas yra vienas didžiųjų privalumų. Dalis mūsų darbuotojų žiemą išsikelia dirbti į šiltesnius kraštus, vasarą praleidžia dirbdami prie jūros. Nuotolinis darbas iš tiesų suteikia labai daug laisvės.

Pabandę dirbti nuotoliniu būdu ir atradę šio darbo privalumus, žmonės nebenori grįžti į biurus. Neseniai atlikome eksperimentą, išnuomojome darbo stalus verslo centruose norintiems kartais padirbėti ir ne namuose. Rezultatai mūsų nenustebino: labai mažai mūsų darbuotojų pasinaudojo šia galimybe.

– Kokie šiuo metu didžiausi iššūkiai, su kuriais susiduria „Impact brands“?

Mes augame greičiau nei patys to tikėjomės. Atsiranda nauji prekės ženklai, produktų linijos, ypatingai sparčiai auga darbuotojų skaičius. Pagrindinis iššūkis – spėti paskui visus pačių sukeliamus pokyčius. Kol kas mums tai sekasi. Tikiuosi, kad taip pat seksis ir ateityje.

– Kokius tikslus keliate sau ateičiai?

Pagrindinis mus visus vienijantis tikslas – padaryti teigiamą įtaką milijardams žmonių (mūsų šūkis „impact billions“). Kiekvienas darbuotojas prisideda prie to, kad kažkas pasaulyje jaustųsi geriau. Čia dirbame tam, kad pasaulis būtų geresnis, – tai labiausiai ir įkvepia. Būtent dėl socialinių tikslų mūsų įmonė prisijungė ir prie tarptautinės asociacijos „Vitamin Angels“. Nuo kiekvieno parduoto produkto paaukojame sumą, už kurią vienam vaikui arba besilaukiančiai mamai skiriama vitaminų ar papildų. Tai irgi prisideda prie mūsų pagrindinio tikslo skatinti sveikatingumą. Šiais metais esame padėję jau beveik 500 tūkst. vaikų ir mamų.

Ačiū už pokalbį. 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Vadyba“
Rašyti komentarą 0
Farmacininkas A. Blažys: tinkamo žmogaus pasirinkimas leidžia aplenkti konkurentus Premium 1

„Berlin Chemie Menarini Baltic“ nuolat atsiduria tarp VŽ renkamų „Geidžiamiausių darbdavių“, kurių atlyginimo...

Vadyba
2021.11.26
Įtakingoji I. Nooyi – apie stiklines lubas ir kompanijas kaip mažas respublikas Premium

Indrai Nooyi negazuoto vandens, ačiū. Dvylika metų vadovavusi „PepsiCo“ bendrovei, iš pareigų ji pasitraukė...

Laisvalaikis
2021.11.26
„Impact Brands“ sėkmės istorija: Amerikoje sėkmingą verslą įkūręs lietuvis įdarbina žmones iš viso pasaulio Verslo tribūna

Amerikoje verslą įkūręs lietuvis šiandien yra įdarbinęs daugiau nei 150 darbuotojų iš įvairių pasaulio šalių.

Vadyba
2021.11.26
E. Stralkus palieka Lietuvos monetų kalyklos vadovo pareigas 1

Valstybės įmonės Lietuvos monetų kalyklos (LMK) generalinio direktoriaus pareigas savo noru palieka Evaldas...

Vadyba
2021.11.25
Vieno metinio pokalbio nepakanka: kokių strategijų imasi IT įmonės  Premium

Metiniai pokalbiai daugelyje organizacijų yra įsišaknijusi tradicija. Tačiau neretai darbuotojams iškyla...

Vadyba
2021.11.25
Didžiausios spalio algų medianos Premium

Naujausi „Sodros“ duomenys rodo, kurios šalies bendrovės dešimtąjį 2021 m. mėnesį darbuotojams mokėjo...

Vadyba
2021.11.25
Darbuotojų naudų valdymo platformai MELP – 182.000 Eur investicija

Pernai įkurta UAB MELP, pasiūliusi programėlę įmonių darbuotojų naudų valdymui, pritraukė 182.000 Eur...

Inovacijos
2021.11.25
Vidutinės darbo pajamos trečiąjį ketvirtį augo 11% 1

Vidutinės darbuotojų pajamos trečiąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laiku pernai, padidėjo 11,4%,...

Vadyba
2021.11.25
S. Žilėnas perims vadovo pareigas „Reitan Convenience Lithuania“

Norvegiško kapitalo uždaroji akcinė bendrovė „Reitan Convenience Lithuania“, Lietuvoje valdanti prekinius...

Vadyba
2021.11.25
„Kelių priežiūra“ pildo paslaugų portfelį: kasmet po naują veiklą Verslo tribūna 1

Valstybinius kelius prižiūrinti „Kelių priežiūra“ jau kurį laiką greta pagrindinės veiklos vysto ir kelių...

Paslaugos
2021.11.25
M.Dubnikovas: Skiepai nuo gripo ir rūpestis darbuotojų sveikata atsiperka Verslo tribūna

Ar apsimoka rūpintis darbuotojų sveikata? Sveikatos draudimas tapo įprastu ir natūraliu pasiūlymu darbo...

Vadyba
2021.11.24
A. Žakas: influencerių agentūroms konkurencijos buvo gerokai per mažai  Premium

Sparčiai augant influencerių rinkodaros biudžetams, veiklą pradeda nauja specializuota agentūra „Relate“. Ji...

Rinkodara
2021.11.24
Palydi iki geriausių universitetų: kada pasiruošti stojimui jau svyla padai ir kokie nemokami įrankiai gali padėti Premium 1

Mitas, kad studijos geriausiuose pasaulio universitetuose yra pasakiškai brangios. Dar vienas mitas, – kad...

Gazelė
2021.11.23
GENERAL FINANCING BANKO patirtis: per Lietuvą išsisklaidžiusi, bet vieninga organizacija Verslo tribūna

Darbo vieta ne biure, o namuose ar kitur, galbūt kitame mieste ar net kitoje šalyje – šis modelis po beveik...

Darbdaviai ir profsąjungos: šeši mėnesiai darbo paieškai – per mažai 12

Valdžiai ketinant pertvarkyti užimtumo sistemą, darbdavių ir profesinių sąjungų atstovai sako, kad kryptis...

Vadyba
2021.11.22
Personalo valdymo ekspertė: „Pandemija mus išmokė lankstumo“ Verslo tribūna

Darbuotojai – kiekvienos įmonės didžiausias turtas ir drauge iššūkis. Pokyčiai darbo aplinkoje, personalo...

Rethink! Business
2021.11.22
Verslo atstovai palaiko užimtumo reformos kryptį, tačiau stinga aiškumo 1

Valdžiai ketinant pertvarkyti užimtumo sistemą skatinant bedarbius greičiau susirasti darbą, verslo atstovai...

Verslo aplinka
2021.11.22
Rekordininkė – „Httpool Lithuania“, ryški lyderė – „Publicum“ Premium

Darbuotojų trūkumas, jų migracija tarp konkuruojančių agentūrų neaplenkia ir rinkodaros bei komunikacijos...

Rinkodara
2021.11.22
M. Dautartaitė paskirta „Nestle“ korporatyvinių reikalų vadove Baltijos šalims 1

„Nestle Baltics“ korporatyvinių reikalų vadove tapo Marija Dautartaitė. Šiose pareigose ji keičia iki šiol...

Vadyba
2021.11.20
„Yukon“ vadovas A. Alsheuskis: pinigų žmonėms gailėti nereikia Premium 3

„Žinote, nepatiriu streso. Na, gal kartais pakeliu balsą, draugiškai pasibaru, bet streso nejaučiu“, – sako...

Laisvalaikis
2021.11.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku