30–metį švenčianti KIKA įmonių grupė: Lietuvoje pagaminti produktai diktuoja tendencijas pasaulyje

Reklama publikuota: 2021-11-19
KIKA įmonių grupės vadovų komanda ir savininkai Tauras Plungė ir Janita J. Plungė.
svg svg
KIKA įmonių grupės vadovų komanda ir savininkai Tauras Plungė ir Janita J. Plungė.

Šiemet viena ilgiausiai Lietuvoje veikiančių įmonių grupių „KIKA Group“ – švenčia 30 metų jubiliejų. Įmonės vizija – suteikti galimybę viso pasaulio žmonėms naudoti Lietuvoje sukurtus produktus, garsinti Lietuvos vardą ir parodyti pasauliui, kad lietuviai kuria aukščiausios kokybės produktus viso pasaulio keturkojams.

Verslo pradžia nuo meilės augintiniui

Įmonių grupė nuo jos įkūrimo iki šių dienų priklauso J. Januškauskaitei-Plungei ir jos vyrui Taurui. Didžiulio verslo istorija prasidėjo nuo pirmojo Janitos šuns – Sidabrinio pudelio, vardu Kika, kurį kirpdavo pati šeimininkė.

„Nuo to momento, kai su tėčiu sudarėme slaptą sandorį, surinkome pinigėlius ir pamelavę mamai, kad šuniukas, jei jo nepaimsime, bus nuskandintas, įsigijome jį, Kika tapo visu mano gyvenimu, – prisiminimais dalinasi įmonės įkūrėja, kuriai tuo metu buvo vos penkiolika. – Vėliau aplinkiniai, matydami gražiai apkirptą mažąją Kiką, pradėjo klausti, kas ją sutvarko, o sužinoję, kad tai darau pati, ėmė prašyti, kad sutvarkyčiau ir jų šunis. Taip viskas ir prasidėjo: užsakymai, verslas, pirma parduotuvė, sandėlis, prekybos tinklai.“

nuotrauka::1

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Šiandien įmonių grupę „KIKA Group“ sudaro daugiau nei 120 parduotuvių turintis mažmeninės prekybos tinklas Lietuvoje ir Estijoje, viena moderniausių sausų pašarų gamyklų Šiaurės Europoje „Akvatera“ pasaulinio pripažinimo sulaukęs veislynas „Tauro Kennel“, šiemet įkurta gyvūnų SPA-kirpykla ir mokymų centras „Tauro Grooming Academy“ bei naujai atidarytas įmonės padalinys JAV.

Tendencijas pasaulio rinkai diktuoja patys

J. Januškauskaitė-Plungė įsitikinusi, kad tokius rezultatus padėjo pasiekti nuoseklus darbas ir aukšti produktų kokybės standartai, kuriuos užtikrinti kartais trunka ir kelerius metus.

„Nuo verslo vystymo pradžios iki pat šios dienos mes nesekame paskui tendencijas, o jas kuriame patys. Žinome, kad įdėtas darbas šiandien duos apčiuopiamą rezultatą ateityje, todėl negailime laiko sprendimų paieškoms, net jei jos trunka ir kelerius metus“, – teigia verslininkė ir priduria, kad „KIKA Group“ produktai yra skirti viso pasaulio keturkojams, nepriklausomai nuo jų veislės, dydžio ar kailio spalvos, o sukurtas produktas turi būti ne tik efektyvus, bet ir sveikas.

 „Kartu su komanda išsikėlėme sau tikslą sukurti produktą, kuris būtų ne tik natūralios sudėties, bet ir padėtų spręsti ruduojančio kailio problemą. Daugiau nei 3 metus tarptautinė veterinarų, mitybos ekspertų ir technologų komanda ieškojo formulės, kuri duotų norimą rezultatą, kol galiausiai sukūrėme produktą, kuriuo didžiuojamės ir drąsiai pristatome pasauliui“, – pasakoja J. Januškauskaitė-Plungė ir džiaugiasi, kad šiandien šis produktas – „Nature‘s Protection Superior Care White Dogs“ pašaras – vienas geriausiai žinomų pasaulyje.

nuotrauka::2

Dar vienas pasaulinei rinkai pristatytas ir sėkmės susilaukęs prekinis ženklas – „Misoko“, kurio asortimentą sudaro inovatyvios gertuvės, žaislai, daugkartinės ir vienkartinės palos bei sauskelnės.

Net keli šimtai sauskelnių pavyzdžių buvo matuojami, testuojami ir atmetami dėl netenkinusių kokybinių rodiklių, tačiau galiausiai pasiektas norimas rezultatas: „Ieškojome partnerių, kurie galėtų technologiškai įgyvendinti mūsų sukurtą konceptą – vienkartines sauskelnes šunims su antibakteriniu sluoksniu, drėgmės indikatoriumi ir spauda išorėje. Nuo idėjos iki analogo pasaulyje neturinčio produkto sukūrimo keliavome 5 metus.“

Tarptautinis pripažinimas – ilgalaikio darbo rezultatas

Nors šiandien įmonės sukurti produktai yra eksportuojami net į 53 pasaulio šalis ir yra sulaukę pasaulinės sėkmės, J. Januškauskaitė-Plungė teigia, kad kelias į užsienio rinkas nėra lengvas, o kai kurie eksporto projektai kuriami dar 3–5 metams į priekį.

„Sulaukiame atvykstančių užsienio auditorių, kurie vertina įvairias dokumentacijos atitiktis, žaliavų priėmimo, sandėliavimo, gamybos, technologinius procesus, gaminamo produkto ir paties proceso saugą, laboratorinės kontrolės atitiktį, darbuotojų kvalifikaciją, įmonės teritorijos ir aplinkos atitiktį bei kitus būtinuosius kriterijus. Tokį kelią nueiname su daugeliu pasaulio šalių – būname kantrūs įvairioms procedūroms, atviri ir tikintys projekto rezultatu, nors jį ir pamatysime tik po kelerių metų“, – pasakoja verslininkė ir pristato sėkmingą ilgamečio projekto pavyzdį – šiemet įsteigtą įmonių grupės padalinį Amerikoje bei pradėtą eksportą per Atlantą.

nuotrauka::3

„Keliaudama po pasaulį bei dalyvaudama tarptautinėse parodose, iš arti matydama ne tik verslo, bet ir kinologų, šunų augintojų gyvenimą bei vis pasikartojančius iššūkius, supratau, kad be išimties, visų augintinių šeimininkai susiduria su tomis pačiomis problemomis ir ieško veiksmingų išeičių, todėl mūsų kuriami produktai reikalingi ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Prieš penkerius metus pradėję vystyti gamyklos registracijos ir įmonės veiklos registraciją Amerikoje, šių metų rudenį „KIKA Group“ jau išplukdė pirmuosius savo pačių sukurtų lietuviškų produktų konteinerius“, – apie sprendimą atidaryti Amerikos rinką pasakoja J. Januškauskaitė-Plungė.

Keičiasi požiūris į augintinį

Dar viena tendencija, kurią pastebi įmonės įkūrėja – besikeičiantis požiūris į augintinius.

„Kurdami augintinių verslo istoriją matome, kaip stipriai evoliucionuoja žmonių požiūris. Prieš keliasdešimt metų šuo, dažnu atveju, buvo įsivaizduojamas kaip sargas ar namų puošmena, tačiau šiandien galime drąsiai sakyti, kad augintinio statusas stipriai pasikeitė – jis tampa partneriu, artimu draugu, šeimos nariu“, – apie pokyčius kalba J. Januškauskaitė-Plungė.

Ji pažymi, kad šeimininkai vis dažniau renkasi aukštesnės kokybės pašarus, sveikesnius skanėstus ir kitus produktus tam, kad jų augintiniai būtų ne tik laimingi, bet ir sveiki, o šie pasirinkimai džiugina.

nuotrauka::4

„Kiekvienas žmogus rūpinasi savo augintiniu, o augintinis jam suteikia meilę, gerą emocinę būklę – sveikatą. Taip atrodo ratas, kurio dėka žmogaus ir augintinio ryšys padeda tiek vienam, tiek kitam jaustis laimingesniu ir emociškai sveikesniu. Šiandien 30–metį švenčianti „KIKA Group“ už tai ir nori padėkoti visiems Lietuvos žmonėms – už jų meilę savo augintiniams, už tai, kad savo namų  duris ir širdį atveria būtent jiems.“

Ateities vizija – Lietuvos vardo garsinimas

J. Januškauskaitė-Plungė neabejoja, kad dėl ilgametės patirties gyvūnų priežiūros sektoriuje, puikiai žino, ko reikia gyvūnams, o ateities prioritetai – natūralūs ir funkcionalūs produktai.

„Sekame tendencijas, patys jas formuojame ir kuriame inovatyvius sprendimus, o žvelgiant į ateitį – ir toliau sieksime kurti tokius produktus, kurie, jeigu kalbame apie ne maisto prekes, būtų funkcionalūs, išmanūs ir palengvinantys buitį, o pašarai ir skanėstai būtų ne tik skanūs, bet ir iš tiesų teiktų naudą, būtų natūralios sudėties, sveiki“, – ateities planais dalinasi verslininkė ir priduria, kad tikisi viso pasaulio augintiniams suteikti galimybę naudoti Lietuvoje sukurtus aukščiausios kokybės produktus, taip garsinant šalies vardą.

J. Januškauskaitė-Plungė atvirauja, kad svajoja išveisti tokį šunį, kuris laimėtų pasaulio čempionatą ir jam stovint ant aukščiausios pakylos grotų Lietuvos himnas bei kiltų trispalvė: „Norėčiau, kad viso pasaulio baltų šunų augintojai žinotų, kad pats geriausias baltų šunų maistas bei priemonės yra sukurti ir pagaminti Lietuvoje, dalyvaujant komandai, vedamai raudonplaukės moters, kuri be proto myli šunis.“

nuotrauka::5

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Vadyba“
Rašyti komentarą 0
Personalo valdymo ekspertė: „Pandemija mus išmokė lankstumo“ Verslo tribūna

Darbuotojai – kiekvienos įmonės didžiausias turtas ir drauge iššūkis. Pokyčiai darbo aplinkoje, personalo...

Verslo atstovai palaiko užimtumo reformos kryptį, tačiau stinga aiškumo

Valdžiai ketinant pertvarkyti užimtumo sistemą skatinant bedarbius greičiau susirasti darbą, verslo atstovai...

Rekordininkė – „Httpool Lithuania“, ryški lyderė – „Publicum“ Premium

Darbuotojų trūkumas, jų migracija tarp konkuruojančių agentūrų neaplenkia ir rinkodaros bei komunikacijos...

Rinkodara
05:45
M. Dautartaitė paskirta „Nestle“ korporatyvinių reikalų vadove Baltijos šalims 1

„Nestle Baltics“ korporatyvinių reikalų vadove tapo Marija Dautartaitė. Šiose pareigose ji keičia iki šiol...

Vadyba
2021.11.20
„Yukon“ vadovas A. Alsheuskis: pinigų žmonėms gailėti nereikia Premium 3

„Žinote, nepatiriu streso. Na, gal kartais pakeliu balsą, draugiškai pasibaru, bet streso nejaučiu“, – sako...

Laisvalaikis
2021.11.19
Atgimstanti Merkinės dvarvietė: kultūros, bendruomenės ir verslo bendrystė žada unikalią traukos vietą Verslo tribūna

„Norime ypatingą vietą prikelti naujam, ypatingam gyvenimui“, – sako žurnalistas ir keliautojas Vytaras...

Vadyba
2021.11.19
30–metį švenčianti KIKA įmonių grupė: Lietuvoje pagaminti produktai diktuoja tendencijas pasaulyje Verslo tribūna

Šiemet viena ilgiausiai Lietuvoje veikiančių įmonių grupių „KIKA Group“ – švenčia 30 metų jubiliejų. Įmonės...

Vadyba
2021.11.19
Jaunasis metų CEO: vadovą Šiaulių įmonė rado universitete Premium

Jeigu nori augti greitai, reikia susitarti, kad verslas neturi tiek laiko, kiek turi ir po 100 metų...

Gazelė
2021.11.19
Inovacijų vadovai: ir koordinavimui, ir naujų idėjų įgyvendinimui Premium

Kaip rašo vadybos konsultacijų bendrovė „Leadership Capital Group“, inovacijų vadovas (angl. „chief...

Inovacijos
2021.11.19
Seimas spręs, ar darbdavys turi apmokėti darbuotojų išlaidas dėl darbo ginčų

Seimas svarstys galimybę įpareigoti darbdavius atlyginti dalį darbuotojų išlaidų jiems ginčijantis Darbo...

Verslo aplinka
2021.11.18
Seimas linkęs griežtinti prastovų sąlygas

Darbuotojų prastovų ekstremalios situacijos ar karantino metu tvarka ateityje gali griežtėti – jas siūloma...

Verslo aplinka
2021.11.18
Pagalbos verslui fondo finansavimą gavusios įmonės sparčiai atsigauna ir užtikrinai tęsia investicijas Verslo tribūna

Koronaviruso pandemija sudavė stiprų smūgį ne tik mažiausiems šalies verslams, bet ir didiesiems. Tiesa,...

Verslo aplinka
2021.11.18
Stojant į universitetus nuo 2024 m. reikės trijų valstybinių egzaminų  

Nuo 2024 m. reikės būti išlaikius tris valstybinius egzaminus stojant ir į valstybės finansuojamas, ir į...

Vadyba
2021.11.18
V. Lukoševičius paaukštintas pareigose - tapo „Rimi Lietuva“ generaliniu direktoriumi 

Šiuo metu „Rimi Lietuva“ elektroninės komercijos formato direktoriaus pareigas einantis Vaidas Lukoševičius...

Prekyba
2021.11.17
Visos krizės turi pradžią ir tik menka dalis – pabaigą Premium

Per vienuolika šių metų mėnesių Lietuvos viešojoje erdvėje fiksuota beveik du šimtai krizinių situacijų,...

Rinkodara
2021.11.17
A. Žemaitienė: pasiekti vadovo poziciją moterims yra sunkiau Premium 2

Aušra Žemaitienė, UAB „Mars Lietuva“ generalinė direktorė, VŽ podkaste pasidalijo patirtimi, kaip suvaldė...

Vadyba
2021.11.17
Kaip motyvuoti darbuotojus ir padidinti klientų lojalumą?   Verslo tribūna

Gyvenimas pandemijos laikotarpiu daugelio iš mūsų rutiną kiek pakoregavo – išmokome įsivertinti, kokius...

Vadyba
2021.11.17
JK fiksuotas rekordinis laisvų darbo vietų skaičius

Didžiojoje Britanijoje nedarbo lygis toliau mažėjo, ekonomikai vėl atsivėrus po dėl pandemijos įvestų...

Verslo aplinka
2021.11.16
Portugalijoje uždrausta su darbuotojais susisiekti po darbo – ar tam būtų pasiruošusi Lietuva? Premium 17

Portugalijos parlamentarai tikisi, kad įmonių vadovams uždraudus kontaktuoti su pavaldiniais po darbo...

Vadyba
2021.11.16
Du kartus atsisakius pasiūlymo dirbti, žmogus netektų bedarbio statuso 34

Valdžia ketina pertvarkyti užimtumo sistemą skatinant bedarbius susirasti darbą. Jei Vyriausybė ir Seimas...

Vadyba
2021.11.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku