2021-01-29 06:45

Šokoladas tapo įkandamos pandeminės prabangos simboliu

„Godiva“ visame pasaulyje planavo atidaryti 2.000 naujų kavinių, tačiau pandemija plėtrą užgniaužė. Elijah Nouvelage („Getty Images“ / „Scanpix“) nuotr.
„Godiva“ visame pasaulyje planavo atidaryti 2.000 naujų kavinių, tačiau pandemija plėtrą užgniaužė. Elijah Nouvelage („Getty Images“ / „Scanpix“) nuotr.
Prabangaus šokolado gamintojai neišvengė pademijos sukeltų rinkos turbulencijų. Vieni jų, visai neseniai planavę plėtrą ir augimą, veržiasi diržus, kiti teigia, kad 2020-aisiais vartotojams šokoladas tapo vienu pagrindinių įkandamos prabangos simbolių.

Domantas Užpalis, UAB „Mulate“, valdančios prekės ženklą „Chocolate Naive“, vadovas, teigia, kad aukštos kokybės šokoladą kaip prieinamą prabangos prekę vartotojai yra atradę seniai. Patiems gamintojams toks vertinimas galbūt leidžia saugiau jaustis neapibrėžtumo sąlygomis, tačiau atsipalaiduoti negalima.

Kas augo, kas nuvylė

52795
130817
52791