Šokoladas tapo įkandamos pandeminės prabangos simboliu

Prabangaus šokolado gamintojai neišvengė pademijos sukeltų rinkos turbulencijų. Vieni jų, visai neseniai planavę plėtrą ir augimą, veržiasi diržus, kiti teigia, kad 2020-aisiais vartotojams šokoladas tapo vienu pagrindinių įkandamos prabangos simbolių.
Domantas Užpalis, UAB Mulate, valdančios prekės ženklą Chocolate Naive, vadovas, teigia, kad aukštos kokybės šokoladą kaip prieinamą prabangos prekę vartotojai yra atradę seniai. Patiems gamintojams toks vertinimas galbūt leidžia saugiau jaustis ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti