Jaunimo ir moterų įgalinimui Lietuvoje – rekordinė „Coca Cola“ parama

Publikuota: 2019-11-07
Programos metu „Coca-Cola“ atstovės kartu su „Junior Achievement Lietuva“ komanda keliaus po Lietuvos mokyklas
Programos metu „Coca-Cola“ atstovės kartu su „Junior Achievement Lietuva“ komanda keliaus po Lietuvos mokyklas

93 tūkstančiai eurų – tokią sumą gaiviųjų gėrimų gamintojos „Coca-Cola“ įsteigtas tarptautinis paramos fondas „The Coca-Cola Foundation“ skyrė nevyriausybinei organizacijai „Junior Achievement Lietuva“. Suteikta parama taps reikšmingu indėliu į Lietuvos moksleivių ugdymą, moterų įgalinimą, profesijų pasirinkimo mitų ir stereotipų griovimą. Bent 5 tūkstančius jaunuolių per artimiausius metus planuojama įtraukti į ekonominio švietimo ir verslumo ugdymo programos veiklas.

Minėta suma yra ne tik rekordinė metinė „The Coca-Cola Foundation“ parama projektui Lietuvoje, bet ir didžiausia „Junior Achievement Lietuva“ metams gauta parama.

„Coca-Cola Baltics“ viešųjų ryšių ir komunikacijos vadovė Nele Normak teigia, kad vienas iš „Coca-Cola“ strateginių uždavinių yra moterų įtraukimas ir įgalinimas. „Siekiame iki 2020 metų į šį procesą įtraukti per 5 mln. moterų visame pasaulyje. Tokį mūsų tikslą taikliai atliepia „Junior Achievement Lietuva“ iniciatyva, skatinanti moteris steigti ir auginti savo verslus bei tapti darbdavėmis, o taip pat susipažinti su skaitmeninės pramonės suteikiamomis galimybėmis. Džiaugiamės turėdami tokį stiprų ir patikimą partnerį Lietuvoje bei tikime, kad mūsų parama paskatins reikšmingus ilgalaikius pokyčius ir taps vertinga šalies bendruomenei“, – sako N. Normak.

nuotrauka::1 left

Ji priduria, kad per 35-erius veiklos metus „The Coca-Cola Foundation“ visuomenės švietimui jau skyrė daugiau nei 335 mln. dolerių (304 mln. Eur). Tai įrodo, kokią didelę reikšmę „Coca-Cola“ teikia visuomenės edukacijai.

Sutampantys tikslai ir interesai yra viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl „The Coca-Cola Foundation“ skyrė rekordinę paramą projektui Lietuvoje. Dar daugiau, prie iniciatyvos įgyvendinimo gėrimų gamintojas prisidės ne tik finansiškai: programos metu „Coca-Cola“ vadovaujančias pareigas užimančios moterys kartu su „Junior Achievement Lietuva“ komanda keliaus po Lietuvos mokyklas, kuriose dalinsis savo patirtimi, įžvalgomis ir patarimais apie technologijų kryptis ir verslumą. Šia savanorystės veikla siekiama parodyti pavyzdį ir paskatinti kitus prisidėti prie nevyriausybinių organizacijų veiklos ir švietimo proceso.

Griaus lyčių stereotipus

„Junior Achievement Lietuva“ organizacija siekia suteikti Lietuvos moksleiviams ekonomikos ir finansinio raštingumo žinių bei ugdyti jaunuolių verslumą ir inovatyvų mąstymą. Šiais metais „Junior Achievement Lietuva“ aktyviai bendradarbiauja su „Women Go Tech“ programa, skatinančia moteris atsigręžti į skaitmeninę rinką. Taigi įgyvendindami šių metų programą „The Coca-Cola Foundation“ paramą iniciatyvos autoriai skirs vyraujantiems mitams apie skirtingas profesijas griauti, pokalbiams apie lyčių stereotipus ir skatinimui semtis praktinės verslumo patirties.

Pasak „Junior Achievement Lietuva“ vadovės Andželikos Rusteikienės, jau trejus metus organizacija kartu su „Coca Cola“ bendradarbiauja įgyvendinant edukacinę programą jaunimui, kurios tikslas – mažinti jaunimo nedarbą per įvairius mokymus jaunuoliams suteikiant praktinių žinių.

nuotrauka::2 right

„Pastaraisiais metais „Junior Achievement“ atlikti tyrimai rodo, kad mokiniai, kurie dar mokyklos suole įgyja praktinės verslumo patirties, pasiekia geresnių akademinių rezultatų, kyla jų motyvacija mokytis, gerėja santykis tarp mokinio ir mokytojo. Vizitų mokyklose metu su mokiniais susitiks net 50 moterų, kurios šiandien save realizuoja technologijų srityje – jos mokiniams pasakos apie savo karjeros kelią, dalinsis patirtimi ir įžvalgomis apie šiandien vyraujančią darbo rinką. Dalis šių moterų taps programos „AcceleratorX“, kurios metu vaikai kuria savo bendroves ar startuolius, mentorėmis. Taip pat kuriame poveikio matavimo sistemą, kuri leis įvertinti rezultatus ateityje.“, – pasakoja A. Rusteikienė.

Dar viena šių metų naujovė – organizacija pirmąkart startuoja su specialia programa pradinių klasių mokiniams apie finansinį raštingumą ir ugdymą karjerai „Mano bendruomenė“.

Bendrai „Junior Achievement Lietuva“ šįmet užsibrėžė aplankyti per 100 Lietuvos mokyklų ir pasiekti daugiau nei 5 tūkst. jaunuolių. Prie iniciatyvos įgyvendinimo prisidės daugiau nei šimtas savanorių iš verslo sektoriaus ir per 300 mokytojų visoje Lietuvoje.

Parama jau perkopė milijardą dolerių

Kiekvienais metais „The Coca-Cola Company“ tarptautiniam paramos fondui „The Coca-Cola Foundation“ skiria po 1 proc. metinio pelno. Gaunamas lėšas paramos fondas kasmet skiria skirtingiems pasaulio šalių bendruomenės projektams.

Iš viso „The Coca-Cola Foundation“ skirtingų šalių bendruomenių paramai skyrė jau daugiau kaip 1 milijardą JAV dolerių (apie 908 mln. Eur). Per šiuos metus net 41 mln. dolerių (37 mln. Eur) buvo skirta skurstančių šalių moterų integracijai į visuomenę ir gyvenimo kokybės gerinimui, 408 mln. dolerių (370 mln. Eur) skirti bendruomenėms atsigauti po gamtinių stichijų lemtų tragedijų, 216 mln. dolerių (196 mln. Eur) skirta aplinkosaugai, dar 335 mln. dolerių (304 mln. Eur) teko švietimui.

Lietuvoje fondas iki šiol buvo parėmęs dvi reikšmingas iniciatyvas. Per 100 tūkst. eurų fondas skyrė LTOK įgyvendintoms programoms „Išjudink save“, kurių metu skirtingų šalies miestų ir miestelių bendruomenės dalyvavo sveikatinimo renginiuose. Taip pat fondo lėšomis dešimtyje savivaldybių įrengti bendruomenėms skirti daugiafunkciai lauko treniruokliai.

Kasmet „Junior Achievement Lietuva“ ekonomikos, verslumo, finansinio raštingumo ir ugdymo karjerai programas baigia bene 20 000 mokinių visoje Lietuvoje. Nuo 1993 metų, kuomet organizacija pradėjo veiklą Lietuvoje, jos programose dalyvavo daugiau nei 200 tūkst. mūsų šalies jaunuolių.

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Testamentų misija – dūlėti stalčiuose, šeimos fondų – užtikrinti verslo tęstinumą

Ką daryti, kad verslas, užaugintas per visą jo įkūrėjo gyvenimą, dešimtmečius ir šimtmečius veiktų pagal...

Verslo aplinka
2019.12.31
Lietuvos paštui ieškomi nepriklausomi valdybos nariai 1

Susisiekimo ministerija praneša su atsirinktos personalo atrankos agentūros pagalba pradedanti kandidatūrų į...

Geidžiamiausių darbdavių mokamos algų medianos lapkričio mėnesį 1

Naujausi „Sodros“ duomenys rodo, kokias algų medianas lapkritį mokėjo geidžiamiausi šalies darbdaviai.

Vadyba
2019.12.31
Kaip žaidžiant „Lego“ tapti geresniu lyderiu Premium

Malonu pranešti, kad praėjusią savaitę žengiau keletą reikšmingų žingsnių klimato krizės sprendimo link. Ne...

Vadyba
2019.12.30
Darbo santykių reglamentavimas: svarbiausi pasikeitimai 2019 metais ir kas laukia 2020-aisiais Verslo tribūna

Ir praėjusiais 2019 metais, ir prasidedančiais 2020-aisiais gausu darbo teisinių santykių reglamentavimo...

Vadyba
2019.12.30
Kokias algų medianas lapkritį mokėjo didžiausi šalies darbdaviai

Naujausi „Sodros“ skelbiami duomenys rodo, kokias algų medianas lapkričio mėnesį mokėjo daugiausia darbuotojų...

Vadyba
2019.12.30
15 nevykusio vadovo bruožų (II dalis)

Darbo santykius vertinantys psichologai surikiavo penkiolika nepakenčiamo vadovo bruožų, kurie patvirtina...

Vadyba
2019.12.29
15 nevykusio vadovo bruožų (I dalis)

Visi esame girdėję istorijų apie prastus, nevaldomo charakterio, pernelyg daug sau leidžiančius ar visai į...

Vadyba
2019.12.28
Sėkmingas verslas nuo bankroto patirties nepriklauso

Bankrotas vieniems palieka nuoskaudų, kitiems – pamokų, kaip nereikia daryti, treti apskritai nei nori...

Gazelė
2019.12.27
Didžiausios algų medianos šį lapkritį

„Sodra“ pateikė duomenis, kuriose Lietuvos įmonėse lapkričio mėnesį buvo didžiausios atlyginimų medianos.

Vadyba
2019.12.27
Verslo pradžiai ir šeimos santaupas atiduoda, ir įkeičia butus Premium

Jokio verslo nepradėsi be pradinio kapitalo, nesvarbu, kad ir kaip tikėtum jo idėja. Verslininkai dalijasi...

Gazelė
2019.12.27
Futurologų žvilgnis į ateitį: ką reikia žinoti verslui 1

Besibaigiant metams, žurnalas „CEO Today“ pažangių verslininkų, mokslininkų ir futurologų pasiteiravo, kokios...

Vadyba
2019.12.26
Vadovybės pokyčiai prekybos įmonėse 2019 m. Premium

Didžiųjų prekybos bendrovių vadovų gretose šiais metais buvo ne vienas reikšmingas pasikeitimas. 

Prekyba
2019.12.26
10 skaitomiausių VŽ straipsnių apie verslo valdymą ir gerąsias personalo praktikas

„Vadybos“ rubrikoje visus metus nagrinėjome gerąsias valdysenos bei personalo valdymo praktikas, apie...

Vadyba
2019.12.26
Ekspertams neužtenka sumokėti – reikia dar ir klausyti

Konsultantų ar skirtingų sričių profesionalų patarimai gali būti itin vertingi, ypač tada, kai gaunami...

Gazelė
2019.12.25
Darbuotojų metinis vertinimas: kokios vadovų frazės erzina labiausiai 2

Baigiantis metams, biuruose sklinda mandarinų aromatas, o prie kavos aparatų kalbamasi apie šventinius...

Vadyba
2019.12.25
Svarbiausi įmonių vadovų pasikeitimai šiemet

„Verslo žinios“ visus metus stebėjo šalies verslo įvykius ir fiksavo įvairius pasikeitimus bendrovėse.

Vadyba
2019.12.24
Projektas Australijoje: savo laisvadienius dovanoja sergantiems kolegoms

Australijoje įkurta viena didžiausių pasaulyje kelionių agentūrų grupių „Flight Centre Travel Group“ startavo...

Vadyba
2019.12.24
Kaip išvengti 3 dažniausių darbo pokalbių klaidų 1

Darbo pokalbis net ir labiausiai užtikrintiems kandidatams sukelia nerimą, o kartais ir stresą. Specialistai...

Vadyba
2019.12.22
Vadyba: svarbiausi teisiniai pokyčiai 2019 m. Premium

„Verslo žinios“ kartu su UAB „Lexnet“ teisininkais apžvelgia esminius šių metų teisinius pokyčius ir primena,...

Vadyba
2019.12.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau