Petras Masiulis: „4.0 revoliucija prasideda galvoje“

Sėkmingiausios inovacijos ir unikaliausios technologijos iš pradžių atsiranda įmonės viduje, o ne atkeliauja iš išorės. Jos gimsta lyderio galvoje kaip idėja ir tik vėliau tampa veikiančiais sprendimais.
Taip teigia Petras Masiulis, Tele2 generalinis direktorius, kalbėdamas apie 4.0 pramonės revoliuciją, kuri vyksta jau šiandien.
Daiktų internetas, dirbtinis intelektas, debesijos sprendimai, potencialas, slypintis didžiuosiuose duomenyse visai tai nėra rytdiena. Tai jau dabartis, kuri keičia tai, kaip organizacijos dirba, siekia inovacijų ir kuria naujus produktus, sakė P. Masiulis.
Kalbant apie 4.0 pramonės revoliuciją, dažniausiai yra pabrėžiama, kad įmonės, kurios nori būti arba likti sėkmingomis, savo darbo procesuose jau šiandien turi pritaikyti naujausias technologijas.
Paradoksalu, tačiau šiandien koncentruotis reikėtų ne į technologijas, bet į žmogų. Skirtingai nei pirmosios trys revoliucijos, šioji reikalauja nebe raumenų, žmogiškosios jėgos, bet smegenų. Technologiniai įrankiai jau yra, reikia lyderių, kurie burtų, sakė P. Masiulis.
4.0 lyderystė
Skaitmeninei erai reikia kitokių darbuotojų stiprių po vieną ir nenugalimų kartu.
Šiandienos lyderių misija suburti tinkamą komandą, kurios individualiai stiprūs nariai gebėtų dirbti išvien ir matytų tą patį tikslą. Todėl vadovams dabar kaip niekada svarbūs turėtų būti emocinio ir vertybinio intelekto įgūdžiai, asmeninis pavyzdys bei, svarbiausia, įmonės vertybės, sakė P. Masiulis.
Anot P. Masiulio, Tele2 sėkmės pavyzdys rodo, kad būtent įmonės vertybėmis paremti darbo principai padeda pasiekti geriausių rezultatų versle.
Įmonės finansinė sėkmė yra geriausias komandos ir jos vadovų darbo įvertinimas. Komandos narius renkamės ne tik mes, bet ir jie mus. Pagrindinis atrankos kriterijus vertybės. Jei jos sutampa, tuomet galima nuveikti labai daug, sakė įmonės vadovas.
4.0 pramonės revoliucijos metu iškils tokios įmonės, kurių lyderiai didelį dėmesį skirs keturiems pagrindiniams elementams: empatijos, teisingumo, harmonijos ir komandiškumo skatinimui vidiniuose įmonės procesuose.
Revoliucija keičia viską. Ypač darbuotojų lūkesčius. Tuo tarpu, jei vadovas sugeba pasiekti savo darbuotojus, juos motyvuoti, išklausyti elgtis taip, kaip jis norėtų, kad elgtųsi su juo darbuotojas norės į įmonę investuoti brangiausią savo turtą smegenis. Tai ir yra didžiausias laimėjimas įmonei, sakė Tele2 generalinis direktorius.
4.0 vartotojas
Išmanioji pramonė reiškia ir tai, kad įmonėms nebeužtenka tiesiog siūlyti gerą paslaugą. Vartotojams reikia ne geriausio produkto, bet geriausio sprendimo.
Pasiūlius naują paslaugą, vartotojus gali vilioti geriausia kaina. Tokia strategija yra lengvai nukopijuojama. Įmonės privalo atsižvelgti į klientams kylančius iššūkius ir pasitelkusios inovatyvias technologijas, sukurti ne paslaugą, bet sprendimą. Tai nukopijuoti gerokai sunkiau, sakė P. Masiulis.
Vis labiau rinkoje įsitvirtinanti skaitmeninė era panaikins ribas tarp produktų ir paslaugų svarbiausia teliks vartotojo patirtis.
Apsidairykime, mes nebeskambiname operatorei, kai prireikia taksi, norime ne tik gauti siuntinį laiku, bet ir sekti jo kelionę telefone. Prasidėjus 5G interneto erai, kai dar daugiau įrenginių bus sujungti tarpusavyje, vartotojų įpročiai dar labiau keisis ir jeigu jų nepatenkinsite jūs, patenkins konkurentai, sakė P. Masiulis.
Daugiau apie 4.0 pramonės iššūkius P. Masiulis atskleis konferencijos Tele2 Verslo Akseleratorius: Lyderystė metu. Jos dalyviai taip pat išgirs Deeper įkūrėjo A. Liubino bei žurnalisto, Laisvės TV įkūrėjo A. Tapino pranešimus. Lapkričio 21 d. sostinėje vyksiantis renginys bus skirtas šalies verslo bendruomenei.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Vadyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti