Pasiūlė verslininkams realią vertę

Publikuota: 2018-03-08

Vasario 28 d. mokymų ir konferencijų rinkoje atsirado stiprus žaidėjas. Žadėję konferencijos dalyviams suteikti konkrečių praktinių įrankių ir galimybę užmegzti naudingų kontaktų, konferencijos „Business Tools 2018“ organizatoriai savo pažadą įvykdė ir patvirtino, kad verslininkams iš tiesų reikia apčiuopiamos praktinės naudos.

VersloKursai.lt vadovas ir konferencijos organizatorius Augutis Kučinskas teigia, kad viena iš priežasčių, kodėl pavyko įgyvendinti kitokios konferencijos idėją – pranešėjai. „Mes rinkomės ne  sėkmingų įmonių vadovus, o profesionalius lektorius konsultantus. Visų pirma, dauguma jų ne tik konsultuoja, bet valdo savo verslus, antra – kasdien konsultuodami skirtingas įmones jie yra sukaupę labai daug ir įvairios patirties, išbandę daugybę skirtingų variantų, todėl gali pasidalinti realiai veikiančiais įrankiais. Ir trečia – mums buvo svarbus ne tik turinys, bet ir forma. Profesionalūs lektoriai nuolat veda mokymus, skaito pranešimus, todėl kalbėti keliems šimtams konferencijos dalyvių jiems nėra iššūkis. Norėjome, kad pranešimų klausyti būtų įdomu. Dalyvių atsiliepimai rodo, kad taip ir buvo.“

Konferencijos pranešimų temos buvo sudėliotos taip, kad atskleistų tam tikrą įmonės gyvavimo ciklą nuo įmonės procesų sudėliojimo, darbuotojų atrankos ir įgalinimo iki naujų produktų kūrimo ir efektyvumo didinimo. Tarp atskirų pranešimų renginio vedėjas pasakojo istorijas, kurios, kaip paaiškėjo vėliau, buvo skirtos ne tik pristatyti pranešimus, bet praktiškai parodyti, kaip veikia storytellingo metodas. Apie storytellingą konferencijoje kalbėjęs Sakalas Uždavinys sako, kad istorijų žmonės klausosi mieliau nei sausų faktų, be to, jas kur kas lengviau įsimena. Tai visiškai kitoks informacijos pateikimo būdas, kuris leidžia lengviau parduoti savo prekes ar paslaugas, motyvuoti darbuotojus, formuoti darbdavio įvaizdį ar inicijuoti pokyčius.

Konferenciją pradėjęs Nerius Jasinavičius kalbėjo apie tai, kad vos susikūrusi kiekviena įmonė gana sparčiai auga, tačiau kažkuriuo metu šis augimas sustoja. Pagrindinis apribojimas, dėl kurio tai nutinka – vadovo dėmesys. Vadovas turi rūpintis tiek įmonės stabilumu, tiek augimu. Tam tikru metu abiem šiems klausimams spręsti vadovo dėmesio tiesiog nebepakanka. Tada ir atsiranda dilema, ko nedaryti. Verslo sistematizavimo ekspertas p. Jasinavičius teigia, kad dauguma vadovų stokoja laiko, nes greta vadovo pareigų nuolat dirba specialisto darbą, kurio  niekaip negali paleisti. Dėl šios priežasties pirmasis žingsnis – kasdien skirti laiko įmonės strategijos dėliojimui. „Tai turi vykti ne kažkada, o šiandien, kasdien. Vadovas turi užsiimti ilgalaikio įmonės konkurencinio pranašumo kūrimu“, – sako p. Jasinavičius, kuris savo pranešimo metu paskatino susirinkusius vadovus įtraukti įmonės strategijos klausimą į savo rytdienos dienotvarkę.

„Primum Esse“ konsultantė Rūta Gudmonaitė, konferencijoje kalbėjo apie darbuotojų įgalinimą. Atlikę neilgą pranešėjos paruoštą testą,  konferencijos dalyviai galėjo įsivertinti, ar jų įmonės darbuotojai gali ir nori dirbti gerai. Darbuotojus įgalinti p. Gudmonaitė siūlo keliais skirtingais būdais: pasiūlant jiems kūrybiškai pateiktų tikslų / uždavinių / projektų, į mokymus ar darbuotojų atranką įtraukiant labiausiai patyrusius darbuotojus, suteikiant sąlygas darbuotojams išsakyti, ką jie mano apie savo vadovo darbą ir pan. „Neužtenka santykių pradžioje pasakyti „Aš tave myliu, o jei kas pasikeis – pranešiu“, – sako p. Gudmonaitė. Ji teigia, kad vadovas nuolat turėtų stebėti, kaip darbuotojams sekasi įgyvendinti tikslus, o pasiektus rezultatus aptarti dažniau nei kartą per metus.

„TMD Partners“ konsultantė, asmeninio pardavimo ekspertė Donata Varnelienė, reaguodama į kolegų pranešimus, užsiminė, kad jeigu jai reikėtų įdarbinti pardavėją, ji rinktųsi tokį, kuris myli pinigus ir klientus. Tik toks pardavėjas galės klientu pasirūpinti iki galo. Savo pranešime p. Varnelienė kalbėjo apie papildomą pardavimą kaip visapusį kliento problemų sprendimą. Kuo daugiau klientas perka iš vienų rankų, tuo didesnį pasitenkinimą jis jaučia. Tačiau pasitaiko atvejų, kai papildomas pardavimas sumažina kliento pasitikėjimą. Kada taip nutinka? Tais atvejais, kai papildomai parduodama prekė, kuri iš tiesų turėtų įeiti į pagrindinį paketą. Pardavimo specialistė pabrėžė, kad papildomas pardavimas gali vykti tik tuomet, kai jau yra įvykęs pagrindinis pardavimas. Pirkėjas turi gauti laiko įvertinti prekę ar paslaugą. Pranešėjos teigimu, paprastai papildomo pardavimo suma neturėtų viršyti 25 proc. pagrindinio pardavimo vertės.

Kainodaros ekspertė Indrė Radavičienė, kalbėdama apie teisingos kainos nustatymą, įvardijo, kad daugiau nei 80 proc. įmonių kainą nustato atsižvelgdamos į savikainą, tačiau toks kainų nustatymo modelis nėra pats tinkamiausias. Konkurencingoje rinkoje jis neleidžia maksimizuoti pelno. Dėl šios priežasties, įvardinusi keletą patrauklesnių kainos nustatymo metodų, p. Radavičienė konferencijos „Business Tools 2018“ dalyviams papasakojo apie savo pačios sukurtą kainos nustatymo mechanizmą, paremtą kainos žemėlapio metodika. Šį įrankį pranešėja dovanojo kiekvienam konferencijos dalyviui.

Ekonomikos mokslų daktaras ir rinkodaros ekspertas Donatas Jonikas savo pranešimo metu su konferencijos dalyviais pasidalino rinkodaros plano ant vieno lapo šablonu. Pranešėjo teigimu, daugeliu atvejų planuodamos reklamos kampanijas įmonės neturi laiko „ilgai žaisti“ su keliasdešimties lapų planais. Pranešėjo pasiūlytas plano šablonas leidžia esminę informaciją turėti prieš akis ir orientuotis į pagrindinį tikslą, kurį p. Jonikas rekomenduoja apsibrėžti naudojant SMART metodiką.

Konferencijos „Business Tools 2018“ pranešimų sesiją užbaigė produktyvumo ekspertas Mindaugas Grajauskas. Savo pranešimo metu pasakodamas asmeninę istoriją, p. Grajauskas pristatė net tris labai paprastus ir konkrečius metodus. Vėliau dauguma dalyvių minėjo, kad pirmas dalykas, kurį padarys jau kitą dieną – susidarys „Ko nedaryti“ sąrašus. Gali skambėti keistai ar juokingai, tačiau p. Grajauskas teigia, kad vienam „taip“ turi būti ištarta daugybė „ne“. Taigi, kad nudirbtume svarbius ir vertę kuriančius darbus, turime atsisakyti malonių, bet nevertingų veiklų. Pranešėjas sako, kad palengvėjimas atsiranda tuomet, kai supranti, kad nereikia padaryti visko. Be to, sąrašas „Ko nedaryti“ padeda išvengti laiką „vagiančių“ veiklų.

Antrąją konferencijos dalį – kontaktų vakarą – atidarė organizacijos BNI Lietuva direktorius Nerijus Lungys. Ryšių plėtros ekspertas pasidalino keliais reikšmingais patarimais, padedančiais užmegzti kontaktą. Vienas jų – 12 x 12 x 12 taisyklė. Ji skatina atkreipti dėmesį į tai, kaip atrodote iš 12 metrų (apranga, kūno kalba), kaip atrodote iš 12 centimetrų (šukuosena, manikiūras, veido išraiška, burnos kvapas) ir kokie pirmieji 12 jūsų žodžių (nuobodūs ar prikaustantys dėmesį). Šiuos p. Lungio patarimus konferencijos „Business Tools 2018“ dalyviai galėjo pritaikyti iškart po pranešimo organizuoto kontaktų vakaro metu, kuriame iš anksto užsiregistravę dalyviai gavo išskirtines sąlygas viešai pristatyti savo įmonę. Šios konferencijos kontekste kontaktų vakaras tapo neformalia erdve bendrauti ir megzti ryšius. Dalyviai ieškojo ne tik klientų, bet ir partnerių, buvo paruošę įvairių bendradarbiavimo idėjų. Organizatorių teigimu, po konferencijos dalyviai džiaugėsi užmezgę vertingų kontaktų.

Konferencijos „Business Tools 2018“ organizatorius p. Kučinskas sako, kad šiai konferencijai kėlė didelius reikalavimus, ir nors ne viskas buvo tobula, tačiau džiugu, jog konferencija atitiko ne tik organizatorių, bet ir dalyvių lūkesčius. Negalėjusiems dalyvauti, p. Kučinskas turi džiugią žinią – visai netrukus konferencijos „Business Tools 2018“ vaizdo įrašą bus galima rasti VersloKursai.lt video mokymų platformoje, o visą pavasarį vyks tęstiniai konferencijos lektorių mokymai, kuriuose itin daug dėmesio bus skiriama praktiniams įgūdžiams ir konkrečių atvejų analizei. 

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vaikėjanti visuomenė: nykštys pražudys vadovus Premium

Jeigu kyla klausimas, kaip Y karta drįsta keisti darbus kas keturis–šešis mėnesius, pagalvokite, kaip...

Buvę darbuotojai ir pikti klientai – didžiausias rizikos šaltinis

Gegužę įsigalios naujasis Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas. Nors verslai tam įnirtingai rengiasi,...

Rinkodara
17:45
Augo nekvalifikuotų darbuotojų ir reklamos specialistų pajamos 3

Pernai labiausiai augo nekvalifikuotų darbuotojų, rinkodaros specialistų, mėsininkų ir dailidžių pajamos.

Finansai
11:59
Pas partnerius į Vilnių iš Kauno keliavo per Graikiją

Kuo naujesnė idėja, tuo sunkiau gali rasti būdų jai įgyvendinti, taip pat – atrasti ir tinkamų partnerių. Vis...

Pramonė
08:55
Vaikėjanti visuomenė: nesuaugusiųjų kaprizai 1

Didžiųjų valstybių prezidentai pastaraisiais metais stebina samurajiškais sprendimais. Vis dėlto politiniai...

Verslo klasė
2018.03.31
Už agresyvų bendravimą atleistas padavėjas: aš ne grubus, aš prancūzas

Padavėjas iš Kanados buvo atleistas iš darbo, nes su kolegomis elgėsi agresyviai ir nepagarbiai. Vyriškis su...

Vadyba
2018.03.31
Geidžiamiausių darbdavių algos: bankų proveržis 7

Paskelbti nauji „Sodros“ duomenys leidžia pažiūrėti, kokie vidutiniai atlyginimai sausio mėn. vyravo įmonėse,...

Vadyba
2018.03.31
Į miškus taikosi nomenklatūra: į aukštus postus pretenduoja buvę urėdai Premium 1

Tarp pretendentų vadovauti VĮ Valstybinių miškų urėdijos (VMU) regioniniams padaliniams yra ir buvusių...

Agroverslas
2018.03.30
IRT specialistų algos Lietuvoje: kas ir kur uždirba daugiausiai 8

Naujas rinkos tyrimas rodo, kad informacinių ir ryšių technologijų (IRT) specialistų vidutinės algos...

Vadyba
2018.03.30
BDAR: kaip ruošiasi mobiliųjų programėlių valdytojai  Premium

Įmonės, prekėms ar paslaugoms parduoti naudojančios mobiliąsias programėles, sako, kad prisitaikyti prie...

Perskaičiavo: iki 2020 m. Lietuvoje reikės 13.300 IRT specialistų 13

Per ateinančius 3 metus įmonėms papildomai reikės apie 13.300 įvairių informacinių ir ryšių technologijų...

Vadyba
2018.03.29
Jekaterina Rojaka palieka „Luminor“ banką 16

Ekonomistė Jekaterina Rojaka paskelbė po 15 metų darbo paliekanti „Luminor“ banką (anksčiau „DnB Nord“).

Vadyba
2018.03.29
Vadovai bus baudžiami, jei darbuotojams Niujorke po darbo valandų siųs el. laiškus 6

Niujorkas (JAV) gali tapti dar vienu miestu, kuriame darbuotojams pasibaigus darbo dienai nebebus galima...

Vadyba
2018.03.28
Pasikeitė „Ergo Insurance SE“ Lietuvos filialo vadovas 4

Nuo trečiadienio draudimo paslaugas teikiančio „Ergo Insurance SE” Lietuvos filialo generalinio direktoriaus...

Vadyba
2018.03.28
„Kitron“ augina ir „Boxer“: pernai apyvarta kilo beveik 30% Premium 1

Sparčiai augantis elektronikos poreikis norvegiško kapitalo elektronikos gamybos paslaugų UAB „Kitron“...

Pramonė
2018.03.28
Po akcijų sandorio atsistatydina du „Linas Agro Group“ valdybos nariai

Iš AB „Linas Agro Group“ valdybos traukiasi du nariai. Vienas jų atsistatydina dėl parduotų akcijų, kitas dėl...

Vadyba
2018.03.28
Dėl buvusių urėdų postų varžosi po keturis kandidatus

Į VĮ Valstybinės miškų urėdijos (VMU) 26 regioninių padalinių vadovų postus pretenduoja 106...

Agroverslas
2018.03.28
BDAR: kaip legaliai vykdyti darbuotojų atranką   Premium

Milžiniškomis baudomis grasinantis naujasis ES bendrasis asmens duomenų reglamentas (BDAR, angl. GDPR) palies...

Vadyba
2018.03.28
Jei darbuotojui nepatinka biuras – atsisakoma ir darbo pasiūlymo 8

Jei „tūkstantmečio“ kartos atstovui nepatinka biuras, jis gali atsisakyti darbo pasiūlymo.

Vadyba
2018.03.27
Didžiausių Lietuvos darbdavių algos vasarį 2

„Sodros“ pateikti duomenys leidžia pažiūrėti, kiek vidutiniškai mokėjo didžiausi Lietuvos darbdaviai šių metų...

Vadyba
2018.03.27

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau