„Horeca sprendimai“ sėkmės receptas – inovatyvūs verslo sprendimai

Publikuota: 2018-01-23
„Horeca sprendimai“ plėtros vadovas L. Rinkevičius atrado išmanų darbuotojų valdymo būdą.
„Horeca sprendimai“ plėtros vadovas L. Rinkevičius atrado išmanų darbuotojų valdymo būdą.

Išmaniojo įrankio „Tasker“ pagalba įmonės „Horeca sprendimai“ veikla tapo efektyvesnė. Suskaitmeninus dokumentus, atliekų surinkimo ir perdirbimo paslaugas teikianti įmonė dabar visą savo dėmesį skiria klientams bei verslo plėtrai.

„Mūsų bendrovė nuolat ieško inovatyvių sprendimų, galinčių pagerinti darbo kokybę ir jo našumą. Norėjome patogios ir išmanios užduočių valdymo sistemos, kuri būtų naudinga visai mūsų komandai – nuo aukščiausių vadovų iki vairuotojų“, – sako Laurynas Rinkevičius, „Horeca sprendimai“ plėtros vadovas.

Įmonei pradėjus aktyvią plėtrą, reikėjo greitai įdiegiamo bei paprastai įsisavinamo sprendimo, kuriuo naudotis darbuotojai galėtų iškart. Tačiau, svarbiausia – įrankis turėjo būti lankstus, sklandžiai susijungti su įmonės vidine programa ir užtikrinti kokybišką tarpusavio veikimą.

Sutaupė darbuotojų laiką ir aptarnauja daugiau klientų

Didelis klientų ratas ir platus teikiamų paslaugų spektras – viena iš priežasčių kodėl įmonės vadovai nusprendė ieškoti inovatyvių sprendimų. Jie norėjo palengvinti darbą visoje šalyje važinėjantiems vairuotojams, aptarnaujantiems gamyklas, prekybos centrus, mokyklas bei darželius.

„Darbuotojai savo laiką išnaudoja efektyviau – jį skiria ne važtaraščių pildymui, o klientų aptarnavimui“, – sako „Horeca sprendimai“ plėtros vadovas.

Remiantis L. Rinkevičiaus skaičiavimais, optimizavus laiko sąnaudas kasdien galima aptarnauti keliais klientais daugiau. Kiekvieną dieną vairuotojai aptarnauja 40-50 daugiau klientų.

Be didelių vairuotojų laiko sąnaudų pildant dokumentus pas klientus, bendrovė susidurdavo ir su kitu nepatogumu. Darbo dienos gale popieriniai dokumentai sugrįždavo į biurą ir juos visus rankiniu būdu reikėdavo suvesti į įmonės duomenų sistemą.

„Dokumentus reikėdavo atidžiai peržiūrėti. Taip pat jie būdavo rašyti ranka, tad pasitaikydavo ir nesusipratimų, pavyzdžiui, koks skaičius parašytas. Skambindavome ir klausdavome klientų, o tai taip pat atima laiko“, – pasakojo Sigita Matulevičiūtė, „Horeca sprendimai“ projektų vadovė.

Įsidiegus „Tasker“ įrankį, projektų vadovės darbo pobūdis pasikeitė iš esmės. Skaitmeninius važtaraščius klientams pildant ir pasirašant vairuotojo mobiliajame telefone, visi duomenys iš karto keliauja į vidinę įmonės duomenų bazę. Todėl dabar, kai techniniai darbai atliekami automatiškai, ji gali visiškai įsitraukti į įmonės plėtros ir veiklos tobulinimo procesus.

Operatyviai ir greitai

Visoje Lietuvoje maisto atliekas surenkantys įmonės vairuotojai darbo dienos metu sukaria ne vieną šimtą kilometrų. Todėl galimybė operatyviai su jais susisiekti gali būti gyvybiškai svarbi.

„Visuomet siekiame kuo operatyviau atlikti klientų užduotis. Net ir tas, kurios dienos pradžioje nebuvo suplanuotos. Inovatyvūs įrankiai padeda mums dar optimaliau išnaudoti savo darbuotojų pajėgumą bei padidinti darbo našumą“, – sakė įmonės plėtros vadovas.

Vairuotojams ypač patogu, kad važtaraštį galima vos per porą minučių sugeneruoti ir atsiųsti į mobilųjį telefoną. Būtent tai ir leidžia per trumpesnį laiką aptarnauti daugiau klientų bei sutaupyti sąnaudas.

Sprendimas pasiteisino

L. Rinkevičius pripažįsta, kad prieš išmaniojo įrankio įdiegimą buvo nemažai nerimo, mat jis pakeitė per ilgus metus nusistovėjusią tvarką įmonės viduje, pas klientus ir valstybinėse įstaigose.

„Neslėpsiu – pačioje pradžioje dvejojome, ar sprendimas tikrai pasiteisins ir viskas eisis sklandžiai. Darbuotojai taip pat jautė nerimą, ar pavyks greitai įsisavinti naują darbo įrankį. Tačiau nerimavome veltui“, – sako įmonės plėtros vadovas.

Jo teigimu, visa komanda netruko įvertinti įrankio naudas, o klientai taip pat gana greitai priprato prie bendrovės lankstumo ir operatyvumo.

„Jau sulaukėme gana daug pagyrų: klientai patenkinti mūsų aptarnavimo kokybe bei sumažėjusiu popierizmu“, – džiaugsmo neslepia L. Rinkevičius.

Tiesa, pasitaikė ir iššūkių. Vienas tokių – įtikinti valstybines institucijas, kad skaitmeniniai dokumentai yra tokie pat tikri, kaip ir popieriniai. „Prireikė šiek tiek įdirbio, bet dabar visi patikrinimo procesai gerokai sklandesni ir ne tokie imlūs laikui. Anksčiau reikiamo dokumento paieškos galėjo trukti ir pusdienį, dabar juos atrandame vos per minutę“, – pastebi pašnekovas.

Teigiamus pokyčius, anot jo, pajautė ir kelyje vairuotojus tikrinantys Valstybinės mokesčių inspekcijos bei Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos pareigūnai. Jiems visi reikiami dokumentai parodomi darbuotojo išmaniojo telefono ekrane, „Tasker“ aplikacijoje.

Anot L. Rinkevičius, dabar įmonės vairuotojai aptarnauja daugiau klientų, todėl net įgyvendinus plėtros planus, papildomų darbo rankų neprireikė. Pasiteisino ir skaitmeniniai važtaraščiai – vairuotojai taupo laiką ir gali aptarnauti netikėtai paskambinusius klientus.

„Įmonė auga sparčiai. Prie to prisideda ir kompetetinga komanda, ir techninius procesus pagreitinančios inovacijos. „Tasker“ – pateisino visus mūsų lūkesčius ir suteikė drąsos dar sparčiau išnaudoti išmaniąsias technologijas versle. Todėl galime daugiau savo dėmesio skirti klientams“, – šypsosi L. Rinkevičius.

infogr.am::infogram_0_c6b37d73-2064-4c6c-aa57-92d9ee90bbd4

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Į darbą grįžtantys tėvai: kaip užtikrinti sėkmingą integraciją Premium

Sklandžiai grįžti į darbą po vienų ar dvejų metų vaikų auginimo pertraukos – sudėtinga. Lietuvos darbdaviai...

Vadyba
05:58
Geidžiamiausių darbdavių algų rodikliai rugpjūtį

Naujausi „Sodros“ duomenys atskleidžia, kokie atlyginimai vyravo liepos mėnesį tarp geidžiamiausių šalies...

Vadyba
2018.09.30
Ką gali ir ko negali 50+ kartos darbuotojai Premium 15

50+ karta yra racionali, moka įveikti iššūkius, dirbti kūrybingai ir at­sakingai, siekti re­zul­tato, tačiau...

Vadyba
2018.09.29
Misija – įpėdinis: kaip nesužlugdyti perduodamo verslo 4

Kas yra šeimos verslo perdavimas? Kad ir kokį procesą įsivaizduotume, tai tikrai nėra vien garbingos šeimos...

Finansai
2018.09.29
TOP20 didžiausių darbdavių algos: dosniausių trejetuke – ligoninė

Lietuvos bendrovių rugpjūčio mėnesio atlyginimų duomenys rodo, kad tarp didžiausių šalies darbdavių,...

Vadyba
2018.09.29
K. Bagdonavičius palieka „Ergo“ Baltijos šalyse 4

„Ergo“ draudimo bendrovių Baltijos šalyse valdybos pirmininkas ir gyvybės draudimo „Ergo Life Insurance SE“...

Vadyba
2018.09.28
Keičiasi „Telia Lietuvos“ valdybos pirmininkas 1

Telekomunikacijų AB „Telia Lietuva“ valdybos pirmininkė Henriette Wendt atsistatydina.

Vadyba
2018.09.28
Subraškėjo „Teslos“ vadovo Musko kėdė 5

Ketvirtadienį JAV Vertybinių popierių ir biržos komisija (SEC) padavė į teismą Eloną Muską už tai, kad jis...

Vadyba
2018.09.28
Grybauskaitė: pažeisdami moterų teises kenkiame ekonomikai 3

Moterų pasaulio lyderių tarybai pirmininkaujanti Lietuvos prezidentė Dalia Grybauskaitė Jungtinių Tautų (JT)...

Vadyba
2018.09.28
Kaip buvęs vienuolis pradėjo verslą: sukūrė programėlę, kuria naudojasi 31 mln. vartotojų

Po dešimtmečio, praleisto budistų vienuolyne, Andy Puddicombe‘as nusprendė pasidalyti įgyta patirtimi su...

Vadyba
2018.09.27
Specialistai darbą renkasi ir pagal biurą Rėmėjo turinys 9

Planuojant bei įrengiant šiuolaikinius biurus darbo turi ne tik architektai, bet ir personalo specialistai.

Vadyba
2018.09.27
Verslininkai: parodų aukso amžius baigėsi, bet dalyvauti jose vis tiek verta Premium

Namų interjero ir dizaino paroda „Maison & Objet“, rugsėjį vykusi Paryžiuje, yra viena brangiausių Europos...

Rinkodara
2018.09.26
A. Izgorodinas paliko pramonininkus ir perėjo į „SME Finance“

Ekonomistas Aleksandras Izgorodinas palieka Lietuvos pramoninkų konfederaciją ir pereina dirbti į faktoringo...

Vadyba
2018.09.26
Barjeras, nuleidžiamas pusiaukelėje 11

Darbo rinkai vis stipriau jaučiant darbuotojų stygių, ryškėja darbdavių požiūrio į darbuotojų amžių...

Vadyba
2018.09.26
Prarastoji ar dar neatrastoji 50+ karta: kaip vyresniuosius išlaikyti darbo rinkoje Premium 2

Verslas trimituoja apie žlugdantį darbo jėgos trūkumą, tačiau vyresni nei 50-ies darbuotojai neretai jaučiasi...

Vadyba
2018.09.26
Kepinių gamybos milžinė „pažaliavo“

„Grupo Bimbo“, duonos ir konditerijos gaminių milžinė, paskelbė, kad iki 2025 m. visa kompanijos sunaudojama...

Vadyba
2018.09.25
Kur algų medianos rugpjūtį buvo didžiausios 8

Šių metų rugpjūtį didžiausiomis algų medianomis pasižymėjo farmacijos ir technologijų bendrovės, rodo...

Vadyba
2018.09.25
Pasikeitė darbuotojų skaičiaus apskaičiavimas

2018 m. rugsėjo 22 d. įsigaliojo atnaujintos vidutinio sąrašinio darbuotojų skaičiaus apskaičiavimo taisyklės.

Finansai
2018.09.25
Požymiai, rodantys, kad esate darboholikas Premium

Jei darbuotojas iki išnaktų tūno biure, dar nereiškia, kad jis yra darboholikas. Tačiau jei jis jaudinasi,...

Vadyba
2018.09.24
„Strategy Labs“ turi naują vadovą ir partnerį 6

Konsultacijų įmonėje „Strategy Labs“, kuri priklauso verslo paslaugų grupei „Lewben Group“,  nuo spalio 1 d.

Vadyba
2018.09.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau