„Horeca sprendimai“ sėkmės receptas – inovatyvūs verslo sprendimai

Publikuota: 2018-01-23
„Horeca sprendimai“ plėtros vadovas L. Rinkevičius atrado išmanų darbuotojų valdymo būdą.
„Horeca sprendimai“ plėtros vadovas L. Rinkevičius atrado išmanų darbuotojų valdymo būdą.

Išmaniojo įrankio „Tasker“ pagalba įmonės „Horeca sprendimai“ veikla tapo efektyvesnė. Suskaitmeninus dokumentus, atliekų surinkimo ir perdirbimo paslaugas teikianti įmonė dabar visą savo dėmesį skiria klientams bei verslo plėtrai.

„Mūsų bendrovė nuolat ieško inovatyvių sprendimų, galinčių pagerinti darbo kokybę ir jo našumą. Norėjome patogios ir išmanios užduočių valdymo sistemos, kuri būtų naudinga visai mūsų komandai – nuo aukščiausių vadovų iki vairuotojų“, – sako Laurynas Rinkevičius, „Horeca sprendimai“ plėtros vadovas.

Įmonei pradėjus aktyvią plėtrą, reikėjo greitai įdiegiamo bei paprastai įsisavinamo sprendimo, kuriuo naudotis darbuotojai galėtų iškart. Tačiau, svarbiausia – įrankis turėjo būti lankstus, sklandžiai susijungti su įmonės vidine programa ir užtikrinti kokybišką tarpusavio veikimą.

Sutaupė darbuotojų laiką ir aptarnauja daugiau klientų

Didelis klientų ratas ir platus teikiamų paslaugų spektras – viena iš priežasčių kodėl įmonės vadovai nusprendė ieškoti inovatyvių sprendimų. Jie norėjo palengvinti darbą visoje šalyje važinėjantiems vairuotojams, aptarnaujantiems gamyklas, prekybos centrus, mokyklas bei darželius.

„Darbuotojai savo laiką išnaudoja efektyviau – jį skiria ne važtaraščių pildymui, o klientų aptarnavimui“, – sako „Horeca sprendimai“ plėtros vadovas.

Remiantis L. Rinkevičiaus skaičiavimais, optimizavus laiko sąnaudas kasdien galima aptarnauti keliais klientais daugiau. Kiekvieną dieną vairuotojai aptarnauja 40-50 daugiau klientų.

Be didelių vairuotojų laiko sąnaudų pildant dokumentus pas klientus, bendrovė susidurdavo ir su kitu nepatogumu. Darbo dienos gale popieriniai dokumentai sugrįždavo į biurą ir juos visus rankiniu būdu reikėdavo suvesti į įmonės duomenų sistemą.

„Dokumentus reikėdavo atidžiai peržiūrėti. Taip pat jie būdavo rašyti ranka, tad pasitaikydavo ir nesusipratimų, pavyzdžiui, koks skaičius parašytas. Skambindavome ir klausdavome klientų, o tai taip pat atima laiko“, – pasakojo Sigita Matulevičiūtė, „Horeca sprendimai“ projektų vadovė.

Įsidiegus „Tasker“ įrankį, projektų vadovės darbo pobūdis pasikeitė iš esmės. Skaitmeninius važtaraščius klientams pildant ir pasirašant vairuotojo mobiliajame telefone, visi duomenys iš karto keliauja į vidinę įmonės duomenų bazę. Todėl dabar, kai techniniai darbai atliekami automatiškai, ji gali visiškai įsitraukti į įmonės plėtros ir veiklos tobulinimo procesus.

Operatyviai ir greitai

Visoje Lietuvoje maisto atliekas surenkantys įmonės vairuotojai darbo dienos metu sukaria ne vieną šimtą kilometrų. Todėl galimybė operatyviai su jais susisiekti gali būti gyvybiškai svarbi.

„Visuomet siekiame kuo operatyviau atlikti klientų užduotis. Net ir tas, kurios dienos pradžioje nebuvo suplanuotos. Inovatyvūs įrankiai padeda mums dar optimaliau išnaudoti savo darbuotojų pajėgumą bei padidinti darbo našumą“, – sakė įmonės plėtros vadovas.

Vairuotojams ypač patogu, kad važtaraštį galima vos per porą minučių sugeneruoti ir atsiųsti į mobilųjį telefoną. Būtent tai ir leidžia per trumpesnį laiką aptarnauti daugiau klientų bei sutaupyti sąnaudas.

Sprendimas pasiteisino

L. Rinkevičius pripažįsta, kad prieš išmaniojo įrankio įdiegimą buvo nemažai nerimo, mat jis pakeitė per ilgus metus nusistovėjusią tvarką įmonės viduje, pas klientus ir valstybinėse įstaigose.

„Neslėpsiu – pačioje pradžioje dvejojome, ar sprendimas tikrai pasiteisins ir viskas eisis sklandžiai. Darbuotojai taip pat jautė nerimą, ar pavyks greitai įsisavinti naują darbo įrankį. Tačiau nerimavome veltui“, – sako įmonės plėtros vadovas.

Jo teigimu, visa komanda netruko įvertinti įrankio naudas, o klientai taip pat gana greitai priprato prie bendrovės lankstumo ir operatyvumo.

„Jau sulaukėme gana daug pagyrų: klientai patenkinti mūsų aptarnavimo kokybe bei sumažėjusiu popierizmu“, – džiaugsmo neslepia L. Rinkevičius.

Tiesa, pasitaikė ir iššūkių. Vienas tokių – įtikinti valstybines institucijas, kad skaitmeniniai dokumentai yra tokie pat tikri, kaip ir popieriniai. „Prireikė šiek tiek įdirbio, bet dabar visi patikrinimo procesai gerokai sklandesni ir ne tokie imlūs laikui. Anksčiau reikiamo dokumento paieškos galėjo trukti ir pusdienį, dabar juos atrandame vos per minutę“, – pastebi pašnekovas.

Teigiamus pokyčius, anot jo, pajautė ir kelyje vairuotojus tikrinantys Valstybinės mokesčių inspekcijos bei Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos pareigūnai. Jiems visi reikiami dokumentai parodomi darbuotojo išmaniojo telefono ekrane, „Tasker“ aplikacijoje.

Anot L. Rinkevičius, dabar įmonės vairuotojai aptarnauja daugiau klientų, todėl net įgyvendinus plėtros planus, papildomų darbo rankų neprireikė. Pasiteisino ir skaitmeniniai važtaraščiai – vairuotojai taupo laiką ir gali aptarnauti netikėtai paskambinusius klientus.

„Įmonė auga sparčiai. Prie to prisideda ir kompetetinga komanda, ir techninius procesus pagreitinančios inovacijos. „Tasker“ – pateisino visus mūsų lūkesčius ir suteikė drąsos dar sparčiau išnaudoti išmaniąsias technologijas versle. Todėl galime daugiau savo dėmesio skirti klientams“, – šypsosi L. Rinkevičius.

infogr.am::infogram_0_c6b37d73-2064-4c6c-aa57-92d9ee90bbd4

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kaip rinkti duomenis iš potencialių kandidatų nepažeidžiant jų teisių?

Vos po poros mėnesių įsigaliosiantis Bendrasis asmens duomenų reglamentas (BDAR) verčia dar kartą įvertinti...

Vadyba
18:24
Be verslo nesėkmės, lieka ir pamokos

Kuo jaunesnis verslas, tuo didesnė rizika jam neišgyventi, o jei bendrovė sulaukia penktojo gimtadienio, jau...

Vadyba
15:44
Pridėtinės vertės medžioklė Premium

Daktare, pažiūrėjau beveik visas „Grei anatomijos“ („Grey’s Anatomy“), „Daktaro Hauso“ („Dr. House“) ir...

Darbuotojai prašo per mažai pinigų, nei darbdaviai pasiryžę mokėti 6

Kovo viduryje pradėjusi Lietuvoje veikti slapto įdarbinimo programėlė „MeetFrank“ jau sulaukė keliolikos...

Vadyba
12:57
„Cathay Pacific“ stiuardesės darbe galės dėvėti kelnes

„Cathay Pacific“ oro linijų darbuotojos galės rinktis, kokias uniformas dėvėti. Anksčiau stiuardesėms segėti...

Vadyba
12:30
Y kartos vadovai: kuo skiriasi nuo kitų 2

Apie Y kartos darbuotojų ypatumus kalbama nemažai. Tačiau vis daugiau jaunųjų darbuotojų daro karjerą ir...

Vadyba
08:37
Vaikėjanti visuomenė: nykštys pražudys vadovus Premium 1

Jeigu kyla klausimas, kaip Y karta drįsta keisti darbus kas keturis–šešis mėnesius, pagalvokite, kaip...

Verslo klasė
2018.04.01
Buvę darbuotojai ir pikti klientai – didžiausias rizikos šaltinis

Gegužę įsigalios naujasis Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas. Nors verslai tam įnirtingai rengiasi,...

Rinkodara
2018.04.01
Augo nekvalifikuotų darbuotojų ir reklamos specialistų pajamos 3

Pernai labiausiai augo nekvalifikuotų darbuotojų, rinkodaros specialistų, mėsininkų ir dailidžių pajamos.

Finansai
2018.04.01
Pas partnerius į Vilnių iš Kauno keliavo per Graikiją 1

Kuo naujesnė idėja, tuo sunkiau gali rasti būdų jai įgyvendinti, taip pat – atrasti ir tinkamų partnerių. Vis...

Pramonė
2018.04.01
Vaikėjanti visuomenė: nesuaugusiųjų kaprizai 1

Didžiųjų valstybių prezidentai pastaraisiais metais stebina samurajiškais sprendimais. Vis dėlto politiniai...

Verslo klasė
2018.03.31
Už agresyvų bendravimą atleistas padavėjas: aš ne grubus, aš prancūzas

Padavėjas iš Kanados buvo atleistas iš darbo, nes su kolegomis elgėsi agresyviai ir nepagarbiai. Vyriškis su...

Vadyba
2018.03.31
Geidžiamiausių darbdavių algos: bankų proveržis 7

Paskelbti nauji „Sodros“ duomenys leidžia pažiūrėti, kokie vidutiniai atlyginimai sausio mėn. vyravo įmonėse,...

Vadyba
2018.03.31
Į miškus taikosi nomenklatūra: į aukštus postus pretenduoja buvę urėdai Premium 1

Tarp pretendentų vadovauti VĮ Valstybinių miškų urėdijos (VMU) regioniniams padaliniams yra ir buvusių...

Agroverslas
2018.03.30
IRT specialistų algos Lietuvoje: kas ir kur uždirba daugiausiai 8

Naujas rinkos tyrimas rodo, kad informacinių ir ryšių technologijų (IRT) specialistų vidutinės algos...

Vadyba
2018.03.30
BDAR: kaip ruošiasi mobiliųjų programėlių valdytojai  Premium

Įmonės, prekėms ar paslaugoms parduoti naudojančios mobiliąsias programėles, sako, kad prisitaikyti prie...

Perskaičiavo: iki 2020 m. Lietuvoje reikės 13.300 IRT specialistų 13

Per ateinančius 3 metus įmonėms papildomai reikės apie 13.300 įvairių informacinių ir ryšių technologijų...

Vadyba
2018.03.29
Jekaterina Rojaka palieka „Luminor“ banką 16

Ekonomistė Jekaterina Rojaka paskelbė po 15 metų darbo paliekanti „Luminor“ banką (anksčiau „DnB Nord“).

Vadyba
2018.03.29
Vadovai bus baudžiami, jei darbuotojams Niujorke po darbo valandų siųs el. laiškus 6

Niujorkas (JAV) gali tapti dar vienu miestu, kuriame darbuotojams pasibaigus darbo dienai nebebus galima...

Vadyba
2018.03.28
Pasikeitė „Ergo Insurance SE“ Lietuvos filialo vadovas 4

Nuo trečiadienio draudimo paslaugas teikiančio „Ergo Insurance SE” Lietuvos filialo generalinio direktoriaus...

Vadyba
2018.03.28

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau