„Horeca sprendimai“ sėkmės receptas – inovatyvūs verslo sprendimai

Publikuota: 2018-01-23
„Horeca sprendimai“ plėtros vadovas L. Rinkevičius atrado išmanų darbuotojų valdymo būdą.
„Horeca sprendimai“ plėtros vadovas L. Rinkevičius atrado išmanų darbuotojų valdymo būdą.

Išmaniojo įrankio „Tasker“ pagalba įmonės „Horeca sprendimai“ veikla tapo efektyvesnė. Suskaitmeninus dokumentus, atliekų surinkimo ir perdirbimo paslaugas teikianti įmonė dabar visą savo dėmesį skiria klientams bei verslo plėtrai.

„Mūsų bendrovė nuolat ieško inovatyvių sprendimų, galinčių pagerinti darbo kokybę ir jo našumą. Norėjome patogios ir išmanios užduočių valdymo sistemos, kuri būtų naudinga visai mūsų komandai – nuo aukščiausių vadovų iki vairuotojų“, – sako Laurynas Rinkevičius, „Horeca sprendimai“ plėtros vadovas.

Įmonei pradėjus aktyvią plėtrą, reikėjo greitai įdiegiamo bei paprastai įsisavinamo sprendimo, kuriuo naudotis darbuotojai galėtų iškart. Tačiau, svarbiausia – įrankis turėjo būti lankstus, sklandžiai susijungti su įmonės vidine programa ir užtikrinti kokybišką tarpusavio veikimą.

Sutaupė darbuotojų laiką ir aptarnauja daugiau klientų

Didelis klientų ratas ir platus teikiamų paslaugų spektras – viena iš priežasčių kodėl įmonės vadovai nusprendė ieškoti inovatyvių sprendimų. Jie norėjo palengvinti darbą visoje šalyje važinėjantiems vairuotojams, aptarnaujantiems gamyklas, prekybos centrus, mokyklas bei darželius.

„Darbuotojai savo laiką išnaudoja efektyviau – jį skiria ne važtaraščių pildymui, o klientų aptarnavimui“, – sako „Horeca sprendimai“ plėtros vadovas.

Remiantis L. Rinkevičiaus skaičiavimais, optimizavus laiko sąnaudas kasdien galima aptarnauti keliais klientais daugiau. Kiekvieną dieną vairuotojai aptarnauja 40-50 daugiau klientų.

Be didelių vairuotojų laiko sąnaudų pildant dokumentus pas klientus, bendrovė susidurdavo ir su kitu nepatogumu. Darbo dienos gale popieriniai dokumentai sugrįždavo į biurą ir juos visus rankiniu būdu reikėdavo suvesti į įmonės duomenų sistemą.

„Dokumentus reikėdavo atidžiai peržiūrėti. Taip pat jie būdavo rašyti ranka, tad pasitaikydavo ir nesusipratimų, pavyzdžiui, koks skaičius parašytas. Skambindavome ir klausdavome klientų, o tai taip pat atima laiko“, – pasakojo Sigita Matulevičiūtė, „Horeca sprendimai“ projektų vadovė.

Įsidiegus „Tasker“ įrankį, projektų vadovės darbo pobūdis pasikeitė iš esmės. Skaitmeninius važtaraščius klientams pildant ir pasirašant vairuotojo mobiliajame telefone, visi duomenys iš karto keliauja į vidinę įmonės duomenų bazę. Todėl dabar, kai techniniai darbai atliekami automatiškai, ji gali visiškai įsitraukti į įmonės plėtros ir veiklos tobulinimo procesus.

Operatyviai ir greitai

Visoje Lietuvoje maisto atliekas surenkantys įmonės vairuotojai darbo dienos metu sukaria ne vieną šimtą kilometrų. Todėl galimybė operatyviai su jais susisiekti gali būti gyvybiškai svarbi.

„Visuomet siekiame kuo operatyviau atlikti klientų užduotis. Net ir tas, kurios dienos pradžioje nebuvo suplanuotos. Inovatyvūs įrankiai padeda mums dar optimaliau išnaudoti savo darbuotojų pajėgumą bei padidinti darbo našumą“, – sakė įmonės plėtros vadovas.

Vairuotojams ypač patogu, kad važtaraštį galima vos per porą minučių sugeneruoti ir atsiųsti į mobilųjį telefoną. Būtent tai ir leidžia per trumpesnį laiką aptarnauti daugiau klientų bei sutaupyti sąnaudas.

Sprendimas pasiteisino

L. Rinkevičius pripažįsta, kad prieš išmaniojo įrankio įdiegimą buvo nemažai nerimo, mat jis pakeitė per ilgus metus nusistovėjusią tvarką įmonės viduje, pas klientus ir valstybinėse įstaigose.

„Neslėpsiu – pačioje pradžioje dvejojome, ar sprendimas tikrai pasiteisins ir viskas eisis sklandžiai. Darbuotojai taip pat jautė nerimą, ar pavyks greitai įsisavinti naują darbo įrankį. Tačiau nerimavome veltui“, – sako įmonės plėtros vadovas.

Jo teigimu, visa komanda netruko įvertinti įrankio naudas, o klientai taip pat gana greitai priprato prie bendrovės lankstumo ir operatyvumo.

„Jau sulaukėme gana daug pagyrų: klientai patenkinti mūsų aptarnavimo kokybe bei sumažėjusiu popierizmu“, – džiaugsmo neslepia L. Rinkevičius.

Tiesa, pasitaikė ir iššūkių. Vienas tokių – įtikinti valstybines institucijas, kad skaitmeniniai dokumentai yra tokie pat tikri, kaip ir popieriniai. „Prireikė šiek tiek įdirbio, bet dabar visi patikrinimo procesai gerokai sklandesni ir ne tokie imlūs laikui. Anksčiau reikiamo dokumento paieškos galėjo trukti ir pusdienį, dabar juos atrandame vos per minutę“, – pastebi pašnekovas.

Teigiamus pokyčius, anot jo, pajautė ir kelyje vairuotojus tikrinantys Valstybinės mokesčių inspekcijos bei Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos pareigūnai. Jiems visi reikiami dokumentai parodomi darbuotojo išmaniojo telefono ekrane, „Tasker“ aplikacijoje.

Anot L. Rinkevičius, dabar įmonės vairuotojai aptarnauja daugiau klientų, todėl net įgyvendinus plėtros planus, papildomų darbo rankų neprireikė. Pasiteisino ir skaitmeniniai važtaraščiai – vairuotojai taupo laiką ir gali aptarnauti netikėtai paskambinusius klientus.

„Įmonė auga sparčiai. Prie to prisideda ir kompetetinga komanda, ir techninius procesus pagreitinančios inovacijos. „Tasker“ – pateisino visus mūsų lūkesčius ir suteikė drąsos dar sparčiau išnaudoti išmaniąsias technologijas versle. Todėl galime daugiau savo dėmesio skirti klientams“, – šypsosi L. Rinkevičius.

infogr.am::infogram_0_c6b37d73-2064-4c6c-aa57-92d9ee90bbd4

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Technologijos per metus pakeitė 16% žmonių darbo pobūdį

Daugiau nei šeštadalis Europos internetu besinaudojančių darbuotojų per pastaruosius metus susidūrė su...

Vadyba
09:34
Dėl algų nesiderantys darbuotojai praranda tūkstančius

JAV atliktas tyrimas rodo, kad dėl algos dydžio nesiderantys darbuotojai per savo gyvenimą vidutiniškai...

Vadyba
08:26
TOP20 didžiausių Lietuvos darbdavių atlyginimai lapkritį 3

Naujausi „Sodros“ duomenys leidžia pažiūrėti, kokie atlyginimai lapkritį vyravo tarp daugiausia darbuotojų...

Vadyba
2018.12.31
Pranešėjai apie įstatymų pažeidimus turės apsaugos garantijas 1

Nuo 2019 m. sausio 1 d. Lietuvoje įsigalioja naujas teisės aktas – Pranešėjų apsaugos įstatymas. Jis numatys...

Verslo aplinka
2018.12.29
Geidžiamiausių darbdavių atlyginimai lapkritį 26

Nauji „Sodros“ duomenys leidžia pažiūrėti, kokie atlyginimai vyravo tarp bendrovių, kurios šiemet pateko į...

Vadyba
2018.12.29
10 svarbiausių vadovų pasikeitimų šalies įmonėse 12

Vadovų kaita šįmet buvo aktuali ne tik verslui, bet ir valstybės valdomoms įmonėms.

Vadyba
2018.12.29
Parlamentarų padėjėjų algos „į rankas“ augs daugiau kaip šimtu eurų 4

Seimo valdybai gruodžio viduryje priėmus sprendimą didinti parlamentarų padėjėjų-sekretorių pareiginių algų...

Vadyba
2018.12.28
Įmonės vertybės: nuo „katės maiše“ iki metų darbuotojo Rėmėjo turinys

Metų pabaiga signalizuoja ne vien apie visų laukiamas šventes, bet ir įmonių metinius vakarėlius. O tokiuose...

Inovatyvus verslas
2018.12.28
Patvirtinta nauja ESO valdyba 3

AB Energijos skirstymo operatorius (ESO) nepasibaigus praėjusios valdybos narių kadencijai išsirinko naują...

Vadyba
2018.12.27
Seniai regėta atleidimų gausa – viešojo sektoriaus pokyčių rezultatas Premium 6

Tokių didelių grupinių atleidimų skaičių kaip šiemet nebuvo regėti nuo 2010-ųjų. Tarptautinėms rinkoms...

Vadyba
2018.12.27
„Panoramai“ dešimt metų – penkios išmoktos pamokos Rėmėjo turinys 4

Dešimt metų prekybos versle – daug. Per tokį laikotarpį gali pasikeisti klientų poreikiai, prekybos kanalai,...

Didžiausia algų mediana Lietuvoje lapkritį – virš 10.000 Eur

Nauji „Sodros“ duomenys parodo, kuriose įmonėse vyravo didžiausios atlyginimų medianos lapkritį.

Vadyba
2018.12.27
„Uberizaciją“ pritaikė verslo konsultantų paslaugoms Premium

Kai Robas Biedermanas ir Patas Petitti 2013 m. pradėjo studijas Harvardo verslo mokykloje, visiems studentams...

Vadyba
2018.12.27
Darbo santykių lankstumas - Lietuvos proveržis ir lyderiaujančių valstybių pamokos 17

Praėjusiais metais įsigalioję Darbo kodekso pakeitimai pateisino lūkesčius – darbo santykių reguliavimas...

Verslo aplinka
2018.12.26
Darbuotojai nori tik dviejų dalykų 11

Darbdaviai nenuilsdami mėgina išsiaiškinti, ko iš tiesų nori darbuotojai. Pasirodo, kad atsakymas yra labai...

Vadyba
2018.12.25
Vyriausybės vicekancleris: mokytojų algos turi augti labiau nei vidutinis atlyginimas 1

Vyriausybės vicekancleris Deividas Matulionis sako, kad mokytojų atlyginimai turi augti labiau nei vidutinis...

Vadyba
2018.12.21
A. Navicko vadovaujama profsąjunga sustabdo streiką 6

Andriaus Navicko vadovaujama profsąjunga nuo penktadienio oficialiai sustabdo daugiau nei mėnesį trukusį...

Vadyba
2018.12.21
Darbas per šventes: teisės ir apmokėjimas 4

Jei darbuotojas turi teisę rinktis dirbti šventinę dieną, būtina turėti jo raštišką sutikimą, o už darbą...

Finansai
2018.12.20
Lietuvos oro uostų valdybą papildė nauja narė 4

Valstybės valdomos įmonės Lietuvos oro uostai (LOU) 5 narių valdybą papildė nauja narė Justina Bučinskaitė.

Vadyba
2018.12.19
Ministras: po streiko mokiniams teks vytis programą, tai reiškia kompensacijas mokytojams 2

Laikinai Švietimo ir mokslo ministerijai vadovaujantis susisiekimo ministras Rokas Masiulis sako, kad...

Verslo aplinka
2018.12.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau