Trumpalaikis pelnas gali atsirūgti

Sakoma, kad verslas privalo išnaudoti kiekvieną galimybę. Tačiau jei tai daroma stačia galva, ta perspektyviai atrodžiusi galimybė gali tapti žemyn traukiančiu akmeniu.
Versle, kaip visur kitur, yra mados. Jei viena kuri veikla patraukia klientų dėmesį ir atneša greitą pelną, ja užsiimti nori vis daugiau pradedančiųjų. Pavyzdžiui, prieš penkerius metus sraigių augintojai šalyje dygte dygo. Buvo skaičiuojama, kad investicijos atsiperka jau pirmaisiais verslo metais, o paklausa pasaulyje auga taip žaibiškai, kad susikooperavus ir pasiūlius didesnius kiekius sraiges galima parduoti pirkėjų pernelyg nė neieškant.
Tačiau mada slopo, parduoti sraiges darėsi vis sunkiau, augintojų mažėjo arba verslas virto laisvalaikio užsiėmimu taip VŽ yra pasakojęs Tomas Jacinkevičius, sraigių augintojų asociacijos pirmininkas. Šiandien tik vienas kitas ūkis pasiekia apčiuopiamą pelną, vis daugiau sraigininkų šio verslo atsisako.
Noras per kuo trumpesnį laiką gauti kiek įmanoma daugiau pajamų ryškus ir kituose sektoriuose. Ir čia nėra nieko smerktino, nes verslo pagrindinė funkcija uždirbti pelno. Tačiau būtina pamatuoti riziką ir žvelgti toliaregiškai: ten, kur visi metasi strimgalviais, po kurio laiko galima likti prie suskilusios geldos.
Šiuo metu daugelis transporto įmonių, gabenančių maisto produktus šaldytuvais, dabar perka tentinių vilkikų, nes jų daug atsirado antrinėje rinkoje. Vežant prekes tentiniais vilkikais, kur kas mažesnės sąnaudos, o pajamos panašios, kaip ir šaldytuvais. Tačiau mes tai madai nežadame pasiduoti ir toliau gabensime tik maisto produktus vilkikais šaldytuvais, sako Rolandas Kovaliūnas, UAB Transeye direktorius.
Ir čia pat paaiškina kodėl. Pirmiausia, tik būdamas specializuotas gali užmegzti glaudesnį ryšį su užsakovais, nes žinai, ko jiems labiausia reikia. Antra, kai pasiūla pernelyg išauga, tenka mažinti gabenimo kainą. Ir trečia, jei prasidėtų ekonominis sunkmetis, toms įmonėms, kurios prisipirkusios vilkikų lizingu, jis tvotų pirmiausiai tai parodė 2007-ųjų krizė, gerokai praretinusi transportininkų gretas.
O maisto žmonėms reikia visokiais laikais. Todėl nesiblaškome, specializuojamės gabendami skerdeną. Ir bandome užsiauginti finansinių riebalų, nes požymių, kad netrukus vėl gali prasidėti ekonominis nuosmukis kaskart vis daugyn. Todėl didiname vilkikų skaičių, kuriuos įsigyjame savo lėšomis, patirtimi dalijasi p. Kovaliūnas.
Taigi noras uždirbti daugiau čia ir dabar ateityje gali virsti skaudžiu nuostoliu, tačiau ne tiems, kurie dirba apgalvodami kiekvieną riziką.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Vadyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti