„Lidl“ - tarptautinis kokybės ženklas

Reklama publikuota: 2017-11-23
„Klaipėdos mėsinės“ vykdomasis direktorius Marius Valančius.
svg svg
„Klaipėdos mėsinės“ vykdomasis direktorius Marius Valančius.

25 veiklos metus šiemet skaičiuojanti „Klaipėdos mėsinė“ su „Lidl“ pradėjo dirbti vos prekybos tinklui įžengus į Lietuvą, ir šis mažmenininkas iškart tapo vienu svarbiausių užsakovų.

„Tai labai svarbus, kartu ir labai reiklus užsakovas. Manau, šios įmonės kokybės auditas pas mus lankosi dažniausiai, tačiau bendradarbiavimas su tokiu partneriu atperka visus sunkumus“, - sako „Klaipėdos mėsinės“ vykdomasis direktorius Marius Valančius.

Pasak gamyklos vadovo, nors „Klaipėdos mėsinė“ yra vienas seniausių šalies gamintojų, kurio prekės ženklai puikiai pažįstami vartotojui, partnerystė su tarptautiniu mažmenininku dar labiau sustiprina pozicijas tiek Lietuvoje, tiek tarptautinėje rinkoje.

Prekybos tinklas „Lidl“ mums padėjo plačiau atverti duris į užsienio rinkas. Visų pirma, užsienio partneriai, žinodami, kad dirbame su tokiu griežtais reikalavimais garsėjančiu ir žinomu visame pasaulyje prekybos tinklu, vertina mus rimčiau. Antra - mūsų produkcijai paprasčiau pasiekti paties „Lidl“ prekybos tinklo parduotuves užsienio valstybėse“, - sako M. Valančius.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Šių metų pradžioje „Klaipėdos mėsinė“ skilandžių partiją siuntė į Vokietijos, Austrijos ir Rumunijos „Lidl“. Šią akciją šiemet ketinama pakartoti, o ateityje klaipėdiečiai tikisi, jog jų produkcija įsitvirtins ir užsienio „Lidl“ parduotuvių nuolatiniame asortimente.

„Mėsos produktų gamintojų pasaulyje yra labai daug, tad sukurti unikalų produktą, kuris partrauktų dėmesį ir labai išsiskirtų iš visos pasiūlos, yra sunkiai įmanoma. Dėl šios priežasties patekti į užsienio šalių prekybos centrų lentynas - didelių iššūkių reikalaujanti užduotis. Pradėjus bendradarbiauti su Lietuvos „Lidl“, ši užduotis tampa kiek paprastesnė“, - pasakoja M. Valančius.

„Klaipėdos mėsinė“ šiuo metu eksportuoja iki 15 proc. produkcijos. Taip pat bendradarbiauja su visais Lietuvoje veikiančiais prekybos tinklais - tiekia gaminius nuo šviežios mėsos, paštetų ir pieniškų dešrelių iki itin aukštos kokybės ir išskirtinių skoninių savybių vytintos mėsos gaminių ir užkandžių.

Nors didžiąją dalį produkcijos bendrovė parduoda su pačios įmonės prekiniais ženklais, dalis gaminių prekybos centrus pasiekia ir su jų privačiais prekių ženklais.

„Norint plėsti gamybos apimtis, vien su savo prekės ženklais tai padaryti yra gana sudėtinga, konkurencija didelė, tad reikia didelių investicijų į marketingą. Jei sugebi atitikti prekybos centrų reikalavimus, privatūs prekės ženklais - gera išeitis“, - sako M. Valančius.

Jau ketvirtį amžiaus pajūryje veikianti „Klaipėdos mėsinė“ turi itin modernią mėsos perdirbimo gamyklą, kurioje gamina apie 200 įvairių mėsos gaminių, ir robotizuotą, moderniausią Lietuvoje logistikos centrą, padedantį itin tiksliai ir efektyviai įvykdyti klientų užsakymus. „Esame įsitikinę, kad norint tvirtai laikytis rinkoje, daugiausia dėmesio reikia skirti produktų kokybei. Per aštuonis paskutinius metus vien į programinę ir technologinę įrangą investavome daugiau kaip 9 mln. eurų“, - sako „Klaipėdos mėsinės“ vadovas.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Pernai bendrovės „Bolt“ nuostolis išaugo iki 547,2 mln. Eur

„Bolt“ prekės ženklą naudojantis Estijos startuolis „Bolt Technology“ 2021-aisiais patyrė 547,2 mln. Eur...

Logistika
16:09
„Omniva“ investuoja 40 mln. Eur – statys siuntų paskirstymo terminalą Kaune Premium 2

Siuntų UAB „Omniva LT“ Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) statys savo siuntų terminalą, kuris turėtų...

Logistika
15:05
„Akropolis Vingis“: pristatytos naujo Vilniaus kvartalo detalės 6

Baltijos šalyse prekybos ir pramogų centrus valdanti „Akropolis Group“ penktadienį visuomenei pristato...

Prekyba
10:01
VŽ klausomiausi podkastai birželį

Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių podkastų TOP 10.

Laisvalaikis
09:52
Apeiti sankcijas: į gudrias schemas įpainiotos ir Baltijos šalys Premium

Išradingumui, siekiant apeiti Rusijai taikomas sankcijas, nėra ribų. Ir tai daro ne tik pačios Rusijos, bet...

Pramonė
05:45
„Eurovaistinė internete“ darbo užkulisiai: griežtos kontrolės ir intuityvaus aptarnavimo balansas Verslo tribūna

Nors e. vaistinių sektoriaus specifika paremta griežtu reguliavimu ir kontrole, jai galioja bendri e.

Prekyba
05:30
„Maxima grupei“ piešia daugiau kaip 6% skolinimosi kainą Premium 1

Kapitalo rinką 300 mln. Eur emisijai žvalganti ir milijardines skolinimosi obligacijomis ambicijas turinti...

Rinkos
2022.06.30
„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
Sankcijų spaudžiama Kaliningrado sritis pergrupuoja tiekimo grandines Premium

Nuo Vakarų importo priklausantis Rusijos eksklavas ieško būdų užsitikrinti ekonomikai reikiamą 20 mln. t per...

Logistika
2022.06.30
„Maxima grupės“ skolinimosi kapitalo rinkoje ambicijos – iki 1 mlrd. Eur

Kapitalo rinką dėl 300 mln. Eur obligacijų išleidimo žvalganti „Maxima grupė“ užsitikrino dokumentaciją...

Rinkos
2022.06.30
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
2022.06.30
R. Kurlianskis: esu velnio neštas ir pamestas – man niekada nemokėjo, kad būčiau švelnus ir pūkuotas Premium 27

Raimondą Kurlianskį, vieną pagrindinių Dariaus Mockaus bendražygių, buvusių „MG Investment“ akcininkų, savo...

Prekyba
2022.06.30
Birželį pradėti ir baigti NT projektai Premium

Birželį Vilniuje pradėtos naujų daugiabučių, bendro gyvenimo būsto, biurų pastato statybos, Kaune ir...

Statyba ir NT
2022.06.30
Ką daryti, kai būni pirmas ir tebesi vienintelis: plėstis su franšizės partneriais Premium

Pasiūlius naujieną, kuri per kelerius metus ne tik įsitvirtina, atlaiko iššūkius, bet ir tebėra pirma ir...

Gazelė
2022.06.30
2035 m. ES ketina stabdyti automobilių su vidaus degimo varikliais prekybą 1

Šiai priemonei numatomos ir išlygos, ja tikimasi pasiekti Europos tikslus dėl klimato taršos ir iki 2050 m.

Logistika
2022.06.29
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 5

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
Neįtikėtini paralelinio importo nuotykiai Rusijoje Premium

Nutrūkus logistikos grandinėms tarp Rusijos ir Vakarų, šalies vyriausybė leido paralelinį importą – įvežti...

Pramonė
2022.06.29
Poilsio ir pramogų tandemas „NoriuNoriuNoriu“ bei „Laisvalaikio dovanos“ – jau ir „Ozo“ prekybos centre Verslo tribūna

Poilsio ir pramogų elektroninė parduotuvė „NoriuNoriuNoriu“ žengia į didžiuosius prekybos centrus. Nuo šiol...

Prekyba
2022.06.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku