„Lidl“ - tarptautinis kokybės ženklas

25 veiklos metus šiemet skaičiuojanti Klaipėdos mėsinė su Lidl pradėjo dirbti vos prekybos tinklui įžengus į Lietuvą, ir šis mažmenininkas iškart tapo vienu svarbiausių užsakovų.
Tai labai svarbus, kartu ir labai reiklus užsakovas. Manau, šios įmonės kokybės auditas pas mus lankosi dažniausiai, tačiau bendradarbiavimas su tokiu partneriu atperka visus sunkumus, - sako Klaipėdos mėsinės vykdomasis direktorius Marius Valančius.
Pasak gamyklos vadovo, nors Klaipėdos mėsinė yra vienas seniausių šalies gamintojų, kurio prekės ženklai puikiai pažįstami vartotojui, partnerystė su tarptautiniu mažmenininku dar labiau sustiprina pozicijas tiek Lietuvoje, tiek tarptautinėje rinkoje.
Prekybos tinklas Lidl mums padėjo plačiau atverti duris į užsienio rinkas. Visų pirma, užsienio partneriai, žinodami, kad dirbame su tokiu griežtais reikalavimais garsėjančiu ir žinomu visame pasaulyje prekybos tinklu, vertina mus rimčiau. Antra - mūsų produkcijai paprasčiau pasiekti paties Lidl prekybos tinklo parduotuves užsienio valstybėse, - sako M. Valančius.
Šių metų pradžioje Klaipėdos mėsinė skilandžių partiją siuntė į Vokietijos, Austrijos ir Rumunijos Lidl. Šią akciją šiemet ketinama pakartoti, o ateityje klaipėdiečiai tikisi, jog jų produkcija įsitvirtins ir užsienio Lidl parduotuvių nuolatiniame asortimente.
Mėsos produktų gamintojų pasaulyje yra labai daug, tad sukurti unikalų produktą, kuris partrauktų dėmesį ir labai išsiskirtų iš visos pasiūlos, yra sunkiai įmanoma. Dėl šios priežasties patekti į užsienio šalių prekybos centrų lentynas - didelių iššūkių reikalaujanti užduotis. Pradėjus bendradarbiauti su Lietuvos Lidl, ši užduotis tampa kiek paprastesnė, - pasakoja M. Valančius.
Klaipėdos mėsinė šiuo metu eksportuoja iki 15 proc. produkcijos. Taip pat bendradarbiauja su visais Lietuvoje veikiančiais prekybos tinklais - tiekia gaminius nuo šviežios mėsos, paštetų ir pieniškų dešrelių iki itin aukštos kokybės ir išskirtinių skoninių savybių vytintos mėsos gaminių ir užkandžių.
Nors didžiąją dalį produkcijos bendrovė parduoda su pačios įmonės prekiniais ženklais, dalis gaminių prekybos centrus pasiekia ir su jų privačiais prekių ženklais.
Norint plėsti gamybos apimtis, vien su savo prekės ženklais tai padaryti yra gana sudėtinga, konkurencija didelė, tad reikia didelių investicijų į marketingą. Jei sugebi atitikti prekybos centrų reikalavimus, privatūs prekės ženklais - gera išeitis, - sako M. Valančius.
Jau ketvirtį amžiaus pajūryje veikianti Klaipėdos mėsinė turi itin modernią mėsos perdirbimo gamyklą, kurioje gamina apie 200 įvairių mėsos gaminių, ir robotizuotą, moderniausią Lietuvoje logistikos centrą, padedantį itin tiksliai ir efektyviai įvykdyti klientų užsakymus. Esame įsitikinę, kad norint tvirtai laikytis rinkoje, daugiausia dėmesio reikia skirti produktų kokybei. Per aštuonis paskutinius metus vien į programinę ir technologinę įrangą investavome daugiau kaip 9 mln. eurų, - sako Klaipėdos mėsinės vadovas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti