Šokoladukų „Snickers“ gamintoja atsiprašė, kad pavadino Taivaną šalimi

Amerikiečių saldumynų gamybos milžinė Mars Wrigley atsiprašė, kad vienoje šokoladukų Snickers reklamoje pavadino Taivaną šalimi, ir pareiškė gerbia Kinijos nacionalinį suverenitetą.
Žemyninės Kinijos interneto vartotojai socialiniuose tinkluose dalijosi skanėsto su žemės riešutais reklama, kurioje pasirodė populiari Pietų Korėjos vaikinų popmuzikos grupė BTS, ir liejo įtūžį. Bet kokios užuominos, jog autonominė demokratinė sala yra nepriklausoma valstybė, Kinijoje yra griežtas tabu.
Mums žinoma apie pranešimus dėl su Snickers susijusių veiksmų tam tikruose Azijos regionuose. Vertiname tai labai rimtai ir reiškiame nuoširdų atsiprašymą, sakoma Mars Wrigley pranešime, penktadienį paskelbtame Snickers puslapyje Kinijos socialiniame tinkle Weibo.
Bendrovė paprašė Snickers vietos padalinio patikrinti savo oficialų tinklalapį bei paskyras socialiniuose tinkluose bei pasirūpinti, kad kompanijos viešinamas turinys būtų tikslus.
Mars Wrigley gerbia Kinijos suverenitetą ir teritorinį vientisumą bei užsiima verslu, griežtai laikydamasi Kinijos įstatymų ir reglamentų, sakoma pranešime.
Praėjus kelioms valandoms po pirmojo pareiškimo Snickers China per Weibo paskelbė kitą žinutę, kurioje sakoma, kad pasaulyje yra tik viena Kinija, ir Taivanas yra Kinijos teritorijos neatsiejama dalis.
Pekinas šią savaitę taip pat įtūžo, kai JAV Atstovų Rūmų pirmininkė Nancy Pelosi neatsižvelgė į jo perspėjimus ir apsilankė Taivane, kurį Kinija laiko savo teritorijos dalimi ir žada kada nors jį susigrąžinti, prireikus jėga.
Kinija penktadienį paskelbė nutraukianti bendradarbiavimą su Jungtinėmis Valstijomis virtinėje svarbių sričių, įskaitant pastangas suvaldyti klimato kaitą. Pastarosiomis dienomis Kinijos kariuomenė rengė didžiulio masto pratybas aplink Taivaną.
Mars Wrigley toli gražu ne pirma tarptautinė įmonė, paskelbusi atsiprašymą iš baimės prarasti didžiulę Kinijos vartotojų rinką.
2019 metais Prancūzijos prabangos prekių ženklas Dior atsiprašė, kad viename pristatyme parodė Kinijos žemėlapį, neapimantį Taivano.
2018 metais viešbučių tinklo Marriott tinklalapis Kinijoje buvo savaitei uždarytas valdžios nurodymu, kai vienoje klientų apklausoje Taivanas, Tibetas ir Honkongas buvo paminėti kaip atskiros šalys.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Verslo aplinka
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti