„Manolo Blahnik“ laimėjo teisę naudoti savo vardą Kinijoje

Jungtinėje Karalystėje (JK) įsikūręs prabangos prekių ženklas Manolo Blahnik po ilgų teisminių ginčų laimėjo teisę naudoti savo vardą Kinijoje.
Prabangios avalynės gamintojas Kinijoje neveikė daugiau kaip 20 metų, kai vietos verslininkas užregistravo bendrovės pavadinimo prekės ženklą.
Fang Yuzhou užregistravo prekės ženklą Manolo & Blahnik ir, kaip paaiškėjo, pardavinėjo avalynę.
Manolo Blahnik aukštakulnius išgarsino žymūs klientai ir batų pozicionavimas itin populiariame televizijos seriale Seksas ir miestas.
Antradienį paskelbtame pareiškime bendrovė, pavadinta savo įkūrėjo ispano Manolo Blahniko vardu, teigė laimėjusi bylą Kinijos Aukščiausiajame liaudies teisme, kuris yra aukščiausia sistemos instancija.
Nuo 2000 m. Manolo Blahnik kelis kartus nesėkmingai kreipėsi į teismą, kad galėtų naudoti savo pavadinimą Kinijoje, kuri yra viena didžiausių pasaulio rinkų.
Kristina Blahnik, bendrovės generalinė direktorė, kuri yra M. Blahniko dukterėčia, sakė, kad šis sprendimas yra reikšminga pergalė mano dėdei, mūsų šeimai ir mūsų komandai.
K. Blahnik Financial Times nurodė, kad prekės ženklas planuoja kitais metais pradėti prekiauti savo batais Kinijoje.
Į Kiniją mes neketiname bėgti, įeisime pamažu, sakė ji.
Kinijoje galioja prekės ženklo registravimo pirmumo taisyklė. Todėl ilgą laiką buvo manoma, kad 1999 m. F. Yuzhou pretenzija į pavadinimą yra stipresnė už Manolo Blahnik pretenziją, kuri pagal Kinijos įstatymus buvo pareikšta vėliau.
Vis tik vėliau įstatymas buvo iš dalies pakeistas, kad būtų atsižvelgta į tai, jog paraiškos gali būti pateiktos nesąžiningai. Dėl to tarptautiniai prekių ženklai pasiekė keletą garsių pergalių prieš Kinijos įmones.
Rieko Michishita, advokatų kontoros Bird & Bird partnerė, BBC sakė, kad Manolo Blahnik byla gali būti naudojama kaip precedentas prekių ženklams įrodyti prekių ženklus pasisavinančių verslininkų nesąžiningumą.
Tačiau, anot ekspertės, kai kurios įmonės gali susidurti su sunkumais, nes ne visose bylose galima remtis teise į pavadinimą, o kai kurie prekių ženklai gali neturėti tokios aukštos reputacijos kaip Manolo Blahnik.
Didžiojoje Britanijoje įsikūrusio Manolo Blahnik prekės ženklo produktus Kinijos vartotojai galėjo įsigyti tik per trečiųjų šalių interneto platformas ir regionines parduotuves Japonijoje, Honkonge, Singapūre, Malaizijoje, Taivane ir Pietų Korėjoje.
BBC nepavyko susisiekti su Fang Yuzhou ir paprašyti komentaro.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Verslo aplinka
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti