„Aeroflot“ keleivis lojalumo mylių neteko dėl storo katino

Didžiausia Rusijos oro linijų bendrovė Aeroflot anuliavo visas keleivio sukauptas lojalumo mylias už tai, kad jis į lėktuvo saloną pasiėmė 10 kg sveriantį katiną, 2 kg sunkesnį nei leidžia bendrovės gyvūnų pervežimo taisyklės. Apie pažeidimą Aeroflot sužinojo iš keleivio feisbuko paskyros.
Apie tai skelbia daugelis Rusijos žiniasklaidos priemonių, tarp jų verslo portalai vedomosti.ru ir kommersant.ru, taip pat ir BBC rusų redakcija.
Aeroflot taisyklės numato, kad tuo atveju, jei gyvūno svoris viršija 8 kg (skaičiuojant su kelionės dėžute), jis turi būti pervežamas lėktuvo bagažo skyriuje.
Keleivis Michailas Galinas istoriją, kaip, nenorėdamas savo storo katino Viktoro aštuonioms kelionės valandoms įkalinti lėktuvo bagažo skyriuje, registracijos į skrydį metu laikinai jį apkeitė panašios išvaizdos, bet žymiai lieknesne kate, papasakojo savo feisbuko paskyroje.
Incidentas įvyko lapkričio 6 d. prieš skrydį Maskva Vladivostokas Šeremetjevo oro uoste, kur M. Galinas su katinu atskrido iš Latvijos sostinės Rygos. Beje, Rygoje Viktoras į lėktuvo saloną pateko be jokių problemų, tačiau, anot šeimininko, lėktuvui kylant ir leidžiantis katinas prastai jautėsi ir smarkiai seilėjosi.
Šeremetjeve, pasak M. Galino, jiedu su Viktoru pateko į atsakingiausios oro uosto darbuotojos rankas, kuri kruopščiai svėrė visą keleivio bagažą. Kontrolinis katino svėrimas parodė, kad Viktoras yra apsivalgęs iki neleistinų pervežimui salone 10 kg. Oro darbuotoja pasiimti katino į lėktuvo vidų M. Galinui neleido.
Į visas pastangas paaiškinti, kad katinas, aštuonias valandas išbuvęs bagaže, gyvas neatskirs ir jai vaidensis košmaruose kiekvieną naktį iki gyvenimo pabaigos, ji atsakydavo, kad yra taisyklės, o ji neketina prisiimti atsakomybės dėl dviejų papildomų Viktoro kilogramų lėktuvo salone, dėstė katino šeimininkas.
M. Galinas nesutiko atiduoti Viktorą į bagažo skyrių, tą dieną skrydžio atsisakė, o feisbuke parašė, kad ketina rasti panašų katiną su mažesne fizine mase. Vyriškis įsigijo bilietą į Vladovostoką kitai dienai už lojalumo taškus skrydžiui verslo klase, o surasti lieknesnį pakaitinį katiną jam padėjo bičiuliai.
Storo katino Viktoro apkeitimo į miniatiūrinę katytę Fifi operacija pavyko sėkmingai svarstyklės parodė leidžiamą normą, o oro uosto darbuotoja, palinkėjusi laimingo skrydžio, maloniai išdavė įlaipinimo taloną, pasakojo Viktoro šeimininkas.
Į feisbuke paskelbtą istoriją apie apkeistus katinus netruko sureaguoti Aeroflot atlikusi tarnybinį patikrinimą bendrovė priėjo išvados, kad M. Galinas pažeidė taisykles ir anuliavo visas keleivio sukauptas lojalumo programos mylias.
Išaiškinus keletą sąmoningų sutarties dėl pervežimo oro linijomis pažeidimų, Aeroflot priėmė sprendimą išbraukti šį keleivį iš lojalumo programos AeroflotBonus. Visos mylios, sukauptos dalyvaujant programoje, bus anuliuos, o dalyvio sąskaita uždaryta, oro linijų bendrovės komentarą cituoja BBC rusų redakcija.
Aeroflot nurodė, kad keleivis padarė keletą grubių bagažo pervežimo taisyklių pažeidimų: nepridavė gyvūno, sveriančio daugiau nei 8 kg, į bagažo skyrių, išleido gyvūną iš dėžutės lėktuvo salone. Be to, registracijos metu storas katinas buvo pakeistas lieknesniu, o tai užfiksavo stebėjimo kameros.
Kiek daug keliaujantis M. Galinas turėjo lojalumo taškų, Aeroflot žiniasklaidai nenurodė. Pats Viktoro šeimininkas televizijos kanalui Dožd tvirtino sukaupęs apie 370.000 Aeroflot lojalumo mylių.
Anot BBC rusų redakcijos, tai ne pirmas kartas, kai Aeroflot iš lojalumo programos pašalina keleivį už jo pasisakymus socialiniuose tinkluose. Pernai lapkritį lojalumo mylių ir platininio statuso neteko žurnalistas ir vienas labdaros fondo Reikalinga pagalba įkūrėjų Mitia Aleškovskis. Tai įvyko po to, kai M. Aleškovkis į tviterį įdėjo Aeroflot generalinio direktoriaus Vitalijaus Saveljevo įsakymą, papildęs jį kritiškais komentarais apie bendrovės vadovo psichinę sveikatą. M. Aleškovskis reikalavo sugrąžinti iš jo atimtas lojalumo mylias ir padavė V. Saveljevą į teismą, tačiau ieškinys nebuvo patenkintas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Verslo aplinka
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti