„Jaguar“: po nauju žvėries kailiu plaka ta pati širdis

Publikuota: 2019-11-11

Miesto visureigis – toks yra naujasis „jaguaro“ pavidalas. Tiems, kas mano, kad kartu su elegantiško sedano išvaizda šie automobiliai prarado savo tapatybę, reikėtų priminti, jog kadaise jie apskritai nebuvo automobiliai – tik motociklų lopšiai. „Jaguar“ – tai žvėries dvasia įkvepianti plastiškos galios bet kuriai transporto priemonei.

Geriausias įrodymas – tik 2016 m išleistas, bet jau legendiniu tapęs „Jaguar“ modelis F-Pace. Šis daugiau kaip 70 tarptautinių apdovanojimų pelnęs automobilis yra pagamintas pagal tradicinį „Jaguar“ receptą, derinant kėbulo patikimumą ir salono komfortą su variklio galia.

Įdomu, kad F-Pace, nors iš pirmo žvilgsnio nepanašus į tradicinį „jaguarą“, yra geriausiai parduodamas automobilis per visą „Jaguar“ istoriją. Todėl gali būti, kad po dešimties metų F-Pace atrodys toks pat „tikrasis jaguaras“, kaip E-Type, XJ6 ar neseniai 60-metį atšventęs MK2.

„Jei norite patogaus miesto visureigio su tikra sportinio „Jaguar“ DNR, turėtumėte išbandyti F-Pace“, sakė „Inchcape Motors Finland” Baltijos regiono rinkodaros vadovė Justė Šataitė.

Tiems, kurie nori dar daugiau galios „Jaguar“ siūlo F-Pace SVR modelį. Jame montuojamas 5 litrų tūrio V formos 8 cilindrų variklis, kuris leidžia 100 km/h greitį pasiekti per 4,3 sekundės. Automobilio galia, patobulinta stabdžių sistema ir sportiškas salono dizainas – visa tai paverčia F-Pace SVR tikru „Jaguar“ dvasios įsikūnijimu.

„Jaguar“ gamintojai labai vertina istoriškai sukauptą kokybiškų sportinių automobilių kūrybos patirtį. Ją saugo ir toliau puoselėja specialus „Jaguar“ padalinys – Special Vehicle Operations arba tiesiog SVO“, tvirtino J. Šataitė

Warwickshire grafystėje Anglijoje įsikūręs SVO kažkuo primena garsųjį Slaptosios tarnybos padalinį Q-branch iš filmų apie Džeimsą Bondą. SVO neveltui vadinamas „Jaguar Land Rover“ paslapčių kambariu. Čia dirbantys inžinieriai ir dizaineriai kuria tik ypatingus automobilius, kokiais „Jaguar“ visada didžiavosi.

Nuo motociklų lopšių iki sportinių automobilių

Dar XX a. pradžioje nedideliame Jungtinės Karalystės mieste Blackpool savo verslą pradėję „Jaguar“ pradininkai William Walmsley ir William Lyons gamino motociklų lopšius. Tai buvo patraukli prekė, nes po Pirmojo pasaulinio britų kariuomenė nebrangiai parduodavo nebereikalingus motociklus, kuriuos elegantiški lopšiai leisdavo geriau pritaikyti civilinėms reikmėms. Panašios kokybės lopšius tuo metu gamino tik didžiausias pasaulio motociklų gamintojas „Harley-Davidson“.

Netrukus W. Walmsley ir W. Lyons pradėjo gaminti ir automobilių kėbulus, kurie taip pat sulaukė pasisekimo. Bet tikroji XX a. ketvirtajame dešimtmetyje iš savo partnerio verslą nupirkusio W. Lyons svajonė buvo masinės gamybos sportinis automobilis. Taip po Antrojo pasaulinio karo atsirado nuolat tobulinamas „Jaguar“.

Būtent W. Lyons ir padėjo pagrindus nepertraukiamai inžinerijos ir dizaino tradicijai, kurią šiandien tęsia „Jaguar“ SVO. Keletą dešimtmečių kaupta patirtis leidžia „Jaguar“ specialistams rasti sprendimus tobulai atspindinčius naujausias automobilių pramonės tendencijas.

„Jaguar“ receptas miesto visureigiui

Šiandien jau niekam nekyla abejonių, kad miesto visureigis – idealus automobilis šiuolaikiniam vairuotojui. Tai liudija vis intensyvesnė pasaulio gamintojų konkurencija tobulinant būtent šio tipo automobilius.

Mažiau žinomas faktas, kad vienas iš pirmųjų miesto visureigių yra, galima sakyti, „Jaguar“ pusbrolis. Visureigio rėmą su lengvojo automobilio kėbulu dar XX a. aštuntajame dešimtmetyje suderino kompanija „Land Rover“, išleidusi SUV legendą Range Rover.

Nuo 2000 m. „Jaguar“ artimai bendradarbiauja su „Land Rover“ Įmonės ne tik sukūrė bendrą administraciją ir pardavimų tinklą, bet ir kartu vystė kai kurias technologijas. 2008 m. „Jaguar“ ir „Land Rover“ susijungė į naują koncerną „Jaguar Land Rover“.

Panašu, kad ši giminystė su SUV pionieriais leido „Jaguar“ inžinieriams deramai pasiruošti miesto visureigių karštinei ir sukurti sunkiai pralenkiamą miesto visureigio receptą.

„Jaguar“ miesto visureigiai neabejotinai yra vieni iš geriausių pasaulyje“, sakė J. Šataitė. „Jų patvarumą, sportiškumą ir galią įrodo modeliu E-Pace atliktas 15,3 m ilgio šuolis apsisukant ore 270 laipsnių kampu. Šis E-Pace bandymus užbaigęs kaskadinis triukas buvo įtrauktas į Guinesso rekordų knygą“.

Ateities „Jaguar“

Jei sportiškumą, praktiškumą ir eleganciją derinantys miesto visureigiai yra neginčytinas dabarties vairuotojų pasirinkimas, tai ateitis, tikėtina, priklauso elektromobiliams. Nors kol kas tai kompaktiškų modelių dominuojama erdvė, daugelis požymių liudija, kad netrukus elektromobilių rinkos panorama dramatiškai pasikeis.

„Jaguar“ pirmasis iš prabangių automobilių prekės ženklų pasiūlė klientams vien tik elektra varomą miesto visureigį. 2018 m. pavasarį pristatytas I-Pace tarptautinių apdovanojimų gausa vejasi savo giminaitį F-Pace.

2019 m. I-Pace pripažintas pasaulio metų automobiliu, pelnė apdovanojimą už geriausią pasaulio metų automobilio dizainą, geriausią naują variklį ir tapo pasaulio žaliuoju automobiliu.

„Šiandien I-Pace vis dar yra vienas geriausių elektrinių miesto visureigių. Kiti didieji gamintojai tik dabar bando prisivyti „Jaguar“ siūlydami savus I-Pace atitikmenis. Drąsiai galima sakyti, kad elektrinių miesto visureigių segmente „Jaguar“ primetė savo taisykles“, tvirtino J. Šataitė.

I-Pace varo du elektros varikliai, leidžiantys automobiliui per 4,5 sekundės įsibėgėti iki 100 km/h. Jo 90 kWh talpos ličio jonų baterija įgalina su viena įkrova nuvažiuoti net 470 km. Subtilus ir ateitimi dvelkiantis I-Pace kėbulo dizainas derina miesto visureigio talpą ir praktiškumą su sportinio automobilio aerodinaminėmis savybėmis. Tokiu būdu galią ir komfortą vienijanti „Jaguar“ dvasia sujungia praeitį, dabartį ir ateitį.

I-Pace naudojamos elektros variklių technologijos buvo išvystytos „Jaguar“ dalyvaujant pasaulinėse elektra varomų bolidų lenktynėse Formula E. Pristatydami bolidą I-Type 1 Formula E 2016/2017 m. sezone „Jaguar“ konstruktoriai tikėjosi, kad variklio bandymai lenktynių trasoje leis patobulinti masinei gamybai skirtus modelius. Šie lūkesčiai visiškai pasitvirtino išleidus I-Pace.

Beje, nuo 2018 m. pabaigos „Jaguar“ rengia specialias lenktynes Jaguar I-Pace eTrophy, kuriose vairuotojai rungtyniauja specialiai pritaikytais I-Pace, pagamintais „Jaguar“ SVO.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Prieš krepšinio aistras „Žalgirio“ arenoje – naudingos verslo pamokos Verslo tribūna

Ar įmanoma suderinti smagiai praleistą vakarą stebint aukščiausio lygio krepšinį ir naudingą verslo...

Pramonės transformacija neišvengiama

Pasauliniame pramonės sektoriuje vis dažniau kalbama apie tvarumą, dėmesį aplinkai, vartojimo išsivysčiusiose...

Pramonė
05:50
Europos plieno milžinę nuo bankroto gelbės kinai Premium

Nemokia paskelbtą vieną didžiausių Europoje plieno gamintojų „British Steel“ atgaivinti bandys kinai –...

Pramonė
05:45
Kinijos tikslas – pralenkti Holivudą

JAV mažėjant pajamoms už Holivudo filmus – dėl piratavimo ir tokių turinio platformų kaip „Netflix“ arba...

Laisvalaikis
2019.11.11
Miškų urėdijos direktoriumi paskirtas V. Kaubrė

Aplinkos ministras Kęstutis Mažeika Valstybinių miškų urėdijos direktoriumi paskyrė beveik prieš mėnesį...

Verslo aplinka
2019.11.11
G. Nausėda pasirašė „šnipų mainų“ įstatymą

Prezidentas Gitanas Nausėda pasirašė Seimo praėjusią savaitę patvirtintą Baudžiamojo kodekso pataisą, kuri...

Verslo aplinka
2019.11.11
Viešas laiškas nuo akcinės bendrovės Lietuvos pašto nepriklausomų buvusios valdybos narių 1

Pranešame, kad šiandien, lapkričio 11 d., AB Lietuvos pašto nepriklausomi buvusios Valdybos nariai informavo...

Verslo aplinka
2019.11.11
Darbo tęsti nesutinkanti Lietuvos pašto valdyba: reikalaujami sprendimai būtų žalingi 8

Jaroslavo Narkevičiaus, susisiekimo ministro, atleisti Lietuvos pašto valdybos nariai nesutinka tęsti darbo,...

„Sodra“ savarankiškai dirbančius ragina susimokėti skolas, nesumokėjus ketina išieškoti

„Sodra“ išsiuntė raginimus sumokėti įmokas 16.000 gyventojų, kurie 2018 m. vykdė savarankišką veiklą,...

Verslo aplinka
2019.11.11
Šūviai Honkonge ženklina didesnės įtampos etapo pradžią

Lapkričio 11 d. policijos pareigūnas Honkonge šovė į protestuotoją ir jį sunkiai sužeidė. Protesto akcijos...

2019.11.11
Siūlomas bankų mokestis diskriminacinis ir prieštarauja Konstitucijai 1

Seimo praėjusią savaitę priimtas svarstyti valdančiųjų siūlymas nuo kitų metų apmokestinti didesnį kaip 300...

Finansai
2019.11.11
Teisme liudijęs „MG Baltic“ teisininkas: R. Kurlianskis nebuvo viceprezidentas

Koncerno „MG Baltic“ teisininkas ir buvęs valdybos narys Romanas Raulynaitis pirmadienį teisme liudijo, kad...

Verslo aplinka
2019.11.11
Valdantieji po truputį atsitraukia dėl NT mokesčio  2

Valdančiosios Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) lyderis Ramūnas Karbauskis bando ieškoti Seimo...

Verslo aplinka
2019.11.11
VRM ir PAGD už 16,6 mln. Eur perka automobilius su gelbėjimo įranga

Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas (PAGD) ir Vidaus reikalų ministerija (VRM) už 16,6 mln.

Verslo aplinka
2019.11.11
Ispanijos rinkimų rezultatai išeities iš politinės aklavietės nežada

Valdančioji Socialistų partija laimėjo Ispanijos parlamento rinkimus, bet negavo pakankamai mandatų, kad...

Verslo aplinka
2019.11.11
„Jaguar“: po nauju žvėries kailiu plaka ta pati širdis Verslo tribūna

Miesto visureigis – toks yra naujasis „jaguaro“ pavidalas. Tiems, kas mano, kad kartu su elegantiško sedano...

Verslo aplinka
2019.11.11
„Brexit“ kampanija atvėrė Pandoros skrynią – kas laukia Lietuvos rinkėjų 1

2016 m. Jungtinėje Karalystėje vykęs „Brexit“ referendumas paliko net ne pėdsaką, o gilų randą Europos bei...

Verslo aplinka
2019.11.11
Nors kreditai kainuoja juokingai mažai, skolos didinti negalime  Premium

Lietuvos valstybės skola siekia apie trečdalį bendrojo vidaus produkto (BVP) ir pastaraisiais metais po...

Verslo aplinka
2019.11.11
Nusilpus kronai, norvegų partneriai spaudžia dėl mažesnių kainų Premium

Susilpnėjusi Norvegijos krona kol kas nepakirto Lietuvos eksporto į šią rinką. Tačiau verslininkai sako, kad...

Verslo aplinka
2019.11.11
Vilniuje buvo evakuotas „Impuls“ sporto klubas

Sekmadienį buvo evakuotas Vilniuje, Kareivių g., esantis sporto klubas „Impuls“.

Verslo aplinka
2019.11.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau