NSGK toliau svarstys, kaip veikia grėsmių galinčių kelti įmonių patikros sistema

Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetas (NSGK) toliau aiškinsis situaciją, kaip Lietuvoje veikia įmonių, galinčių kelti grėsmę šalies nacionaliniam saugumui, patikros sistema.
Į klausimus apie galimai neskaidrias ir pavojingas nacionaliniam saugumui įtakas transporto sektoriuje trečiadienį atsakys susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius ir Lietuvos verslo konfederacijos prezidentas Vladas Sutkus.
Juos kviesti į posėdį buvo nutarta prieš savaitę, kai NSGK svarstė Vyriausybės sprendimus dėl magistralinio dujotiekio į Lenkiją (GIPL) statybos rangovo konkurso laimėtojo bei leidimo Igorio Udovickio ir Belaruskalij valdomai bendrovei Birių krovinių terminalas (BKT) įsigyti krovos įmonę Nemuno terminalas.
Komiteto pirmininkas valstietis Dainius Gaižauskas tikino, kad grėsmėms suvaldyti mechanizmai yra, bet matoma ir silpnų vietų.
Beveik 100 mln. Eur vertės magistralinio dujotiekio į Lenkiją (GIPL) statybos konkursą laimėjo Lietuvoje ir Baltarusijoje dirbanti bendrovė Alvora. Tačiau kita konkurso dalyvė MT Group tikina, kad Alovra gali kelti grėsmę nacionaliniam saugumui, nes įgyvendina valstybinius Baltarusijos užsakymus.
Dėl ryšių su Baltarusijos ir Rusijos įmonėmis keliančia grėsmę šalies saugumui anksčiau A. Mačiulio komisijos ir Vyriausybės buvo pripažinta Baltarusijos įmonė Beltruboprovodstroj, konkurse dalyvavusi su Lietuvos bendrove KRS.
BNS anksčiau rašė, kad Ministrų kabinetas nusprendė neblokuoti Birių krovinių terminalo ir Nemuno terminalo sandorio, o pavedė vyriausybinei komisijai nustatyti papildomus saugiklius, įvertinus Valstybės saugumo departamento įvardytas rizikas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Verslo aplinka
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti