3 būdai pagauti sėkmę šiuolaikinėje verslo aplinkoje

Publikuota: 2019-09-09

Internetas nebėra tai, kas buvo anksčiau. Jei kažkada ir galėjote išsiversti be pardavimo internetu, dabar tai jau būtų išimtis. Su 3,45 trilliono USD vertės pardavimais internetu, kuriuos tikimasi pasiekti 2019 m., įsitraukimas į e. komerciją suteikia didelių galimybių, tačiau kartu ir didelių iššūkių – kaip išsiskirti iš milijonų kitų dėl klientų dėmesio konkuruojančių interneto parduotuvių ir prekyviečių.

Šiais laikais, norint laimėti itin konkurencingoje verslo aplinkoje, vien tik interneto svetainės nebepakanka. Pateikiame tris strategijas, kurios padės išsiskirti iš kitų ir užkariauti potencialių pirkėjų internetu širdis (ir pinigines!).

Parduokite gyvenimo būdą, ne produktą

Ankstyvuoju reklamos laikotarpiu, jei norėjai parduoti kokią nors prekę, turėjai ją aprašyti, nes žmonės pirko jos funkcijas. Bet reklamos taisyklės ir priežastys, dėl kurių vartotojai perka, pasikeitė. Šiais laikais reikia orientuotis į tai, kaip produktas paveiks pirkėjo gyvenimo būdą, o ne kalbėti apie patį produktą. Kalbėkite su jais emociniu lygmeniu.

Pavyzdžiui:

Produktas: muilo gabalėlis

Kaip būtumėte pardavę jį senais laikais:

  • Jis pasižymi puikiomis valomosiomis savybėmis

Kaip parduoti jį dabar:

  • Minimalistinis dizainas reiškia paprastą eleganciją net jūsų vonios kambaryje

  • Aromatas nuskraidins jus į nuostabią svajonių šalį
  • Jis suteiks jums prabangos pojūtį
  • Šilko švelnumo putos sužadins pojūčius ir pasijusite tiesiog karališkai
  • Jūs esate verti produkto, kuris leidžia jaustis puikiai

Šiais laikais reikia apeliuoti į vartotojo pasąmonės vizijas apie tai, kokį gyvenimą jis norėtų gyventi. Nustokite pardavinėti produktus ar paslaugas, pradėkite prekiauti gyvenimo būdu ir patirtimi kalbėdami apie pirkėjo lūkesčius ir jausmus.

Klientų aptarnavimas

80 proc. nustoja pirkti iš tam tikros parduotuvės ne todėl, kad jos prekės būtų blogos, o todėl, kad žmonės blogai aptarnaujami. Neverta ir minėti, kad klientai labiau pasitiki interneto prekės ženklu (todėl labiau tikėtina ir kad pirks tas prekes), jei yra galimybė lengvai susisiekti su e. parduotuvės darbuotojais.

Jei dar tai nėra pakankama priežastis, kodėl reikia labai pasirūpinti klientų aptarnavimu, tai kas galėtų būti svarbiau?

Labai retai e. parduotuvių lankytojai nusprendžia pirkti pirmą kartą apsilankę įmonės svetainėje. Todėl reikia užmegzti su jais ryšį dar prieš jiems perkant.

Kaip užmegzti ryšį su pirkėju prieš jam perkant:

  • pasiūlyti nemokamai atsisiųsti produkto pavyzdį

  • pasiūlyti nuolaidos kodą
  • pakviesti prisijungti prie jūsų socialinių tinklų
  • pasiūlyti galimybę prieš priimant sprendimą pasikalbėti su konsultantu
  • pasiūlyti nemokamą pristatymą

Puikus kliento aptarnavimas turi tęstis ir jam nusipirkus prekę. Pagalvokite, kaip galėtumėte pakeisti savo parduotuvės taisykles, kad jos būtų kuo draugiškesnės klientui – gal galite suteikti pasitenkinimo produktu garantiją, galimybę grąžinti prekę be jokių klausimų ar pasiūlyti dovanų lojaliems klientams? Beje, tai yra puikios temos, kurias galite naudoti ir rinkodaroje.

Sukurkite daugiakanalį prieinamumą internetu

Šiuolaikiniame versle, kad į jus žiūrėtų rimtai, negalite apsiriboti vien tik interneto svetaine ar vien tik socialiniais tinklais. Tik kartu šie kanalai suformuos prekės ženklo patikimumą.

Kodėl turite būti socialiniuose tinkluose:

  • Google reitingai – kai kas nors guglina jūsų prekės ženklą, greičiausiai pirmiausia jiems bus parodytas jūsų feisbuko puslapis. Nes feisbukas yra aukštai reitinguojama svetainė.

  • Socialinis patikimumas – kiek turite sekėjų ir kokia dalis atsiliepimų yra geri – visa tai prisideda prie socialinio patikrinimo, tai signalas potencialiam pirkėjui, kad jo pasirinkimas geras.
  • Veiklos įrodymas – nuolat rašydami socialiniuose tinkluose parodysite, kad jūsų prekės ženklas yra gyvas. Tai suteiks potencialiam pirkėjui pasitikėjimo, kad jei jis nuspręs pirkti, tai gaus ir produktą. Bus aišku, kad parduotuvė yra veikianti.

Kodėl turite turėti interneto svetainę:

  • Atrodo rimčiau – socialinio tinklo paskyrą susikurti paprasta, tačiau dažniausiai manoma, kad interneto svetainei reikia daugiau pastangų. Štai kodėl svetainės turėjimas yra įrodymas lankytojui, kad tai tikras verslas ir kad į tai, ką darote, žiūrite rimtai.

  • Įvaizdžio kūrimas – nors socialiniai tinklai yra puikus komunikacijos kanalas, tačiau jų galimybės kurti įvaizdį gana ribotos. Interneto svetainėje turite galimybę kontroliuoti kiekvieną savęs pristatymo aspektą ir kartu efektyviau informuoti apie savo prekės ženklą.
  • Apie mus – paprastai antra dažniausiai lankoma svetainės dalis po pagrindinio puslapio yra puslapis „Apie mus“. Lankytojai nori sužinoti apie žmones, pristatančius prekės ženklą, jiems svarbu sužinoti verslo istoriją. Paieškos variklių optimizavimas – kai 39 % e. komercijos srauto sugeneruojama per paiešką, labai svarbu turėti savo SEO. Interneto svetainė paieškos varikliams duoda daugiau raktinių žodžių, daugiau turinio indeksavimui (ypač jei naudojate blogą), todėl suteikia daugiau galimybių reitinguoti, nei ribotos SEO galimybės feisbuke ir kitose socialinėse platformose.
  • Fokusuotas dėmesys – jūsų svetainėje – viskas apie jus. Kitaip nei visokiose prekyvietėse ir socialinėse platformose, kur dėl lankytojo dėmesio varžosi galybė elementų, savo svetainėje taisykles nustatote jūs, ir jūs galite nukreipti lankytoją ten, kur norite. Ne ten, kur reikia reklamai.

Kaip pradėti

Greičiausias ir paprasčiausias būdas susikurti svetainę – pasinaudoti Mozello, paprastu svetainių kūrimo įrankiu, suteikiančiu visas svarbiausias funkcijas, kad galėtumėte sėkmingai vystyti verslą internetu.

Štai keli svarbūs naudojimosi Mozello privalumai:

  • Paprasta naudoti – su Mozello svetainę galima susikurti neturint jokių programavimo ar dizaino žinių. Galite išsirinkti bet kurį iš daugiau nei 40 profesionaliai sukurtų dizainų ir prisitaikyti jį pagal savo poreikius.

  • E. komercijos funkcija – savo Mozello svetainėje vienu mygtuko spustelėjimu integruokite interneto parduotuvę. Gaukite viską, ko tik reikia – produktų katalogą, produktų puslapius, išsirinkite iš šešių apmokėjimo procesorių, pagalbą keliomis kalbomis ir integruotas rinkodaros priemones, kad galėtumėte parduoti daugiau.
  • Draugiška telefonams – 67,2 proc. pirkimų internetu atliekami per mobiliuosius prietaisus, todėl būtina pasiūlyti sklandų ir patogų pirkimą internetu per telefoną. Visi Mozello dizainai yra optimizuoti mobiliesiems.
  • Integruotos rinkodaros priemonės – Mozello padeda parduoti daugiau naudojantis rinkodaros priemonėmis, kurias galite lengvai susieti su savo istorija. Nuo Google Analytics jūsų svetainės efektyvumo stebėjimui iki Engaga itin efektyviems iššokantiems langams, kurie padidins jūsų parduotuvėje perkančių lankytojų dalį.
  • Optimizuota SEO – jūsų Mozello parduotuvė suteiks jums visas priemones, kurių jums reikės, kad patektumėte į pirmuosius Google puslapius naudodami savo susikurtus raktažodžius, pagal kuriuos norite būti reitinguojami.
  • Draugiškas klientų aptarnavimas – galite tikėtis individualios pagalbos ir dėmesio, nes įmonės dydis leidžia teikti individualią pagalbą. Nereikia ir sakyti, kad jūsų pagalbos komanda garantuotai veikia jūsų laiko zonoje.

Bloga naujiena yra ta, kad šiais laikais versle jūs nebegalite sau leisti neturėti svetainės. O gera naujiena ta, kad Mozello yra greičiausias būdas ją susikurti, nereikės ir banko apiplėšti.

Daugiau patarimų, kaip pagerinti savo verslo internetu įgūdžius, rasite Mozello bloge.

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Palyginimas: kiek kitais metais kyla alga dėl NPD padidėjimo Premium

2020 m. neapmokestinamųjų pajamų dydis pajamoms iš darbo santykių nuo 300 Eur turėtų padidėti iki 400 Eur.

Finansai
05:45
„Galvų medžiotojas“ darbdaviams: pamirškite „degančias akis“ ir nebesamdykite CV Premium

15% darbuotojų nuolat siunčia savo gyvenimo aprašymus kitiems potencialiems darbdaviams, o vadovų sunkumus iš...

Gazelė
05:45
Teismo sprendimas: nustatant žalos dydį, į patirtus nuostolius galima įskaityti nukentėjusio asmens gautą naudą Verslo tribūna

Lietuvos Aukščiausiojo Teismo 2019 m. spalio 24 dieną priėmė nutartį[1] dėl  bendrovės vadovo ir valdybos...

Vadyba
2019.11.11
Darbuotojų motyvacijos spąstai: vadovai turi priešnuodžių Premium

Jerry Westas, buvęs NBA krepšininkas ir treneris, yra sakęs, kad dirbdamas tik tomis dienomis, kai turi...

Vadyba
2019.11.11
2018-aisiais sumažėjo ir milijardierių, ir jų turto

Penketą metų augęs pasaulio milijardierių turtas pernai sumenko. Šveicarijos UBS bankas skelbia, kad dėl...

Vadyba
2019.11.11
R. Mažulis perėmė „StrongPoint“ vairą  1

Prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovo Baltijos šalims pozicijoje Julių Stulpiną pakeitė...

Prekyba
2019.11.11
Mokesčių pornografija Norvegijoje: visi žino, kiek uždirba kaimynai 12

Teoriškai rinkos veikia geriau, kai informacija yra vieša ir visiems prieinama. O jei kalbėsime apie uždarbį?...

Vadyba
2019.11.10
Paprasta paslauga, virtusi pasauliniais patentais ir savitarnos inovacija Verslo tribūna

Tai, kas prieš 10 metų prasidėjo kaip elementari parkavimo paslauga, virto pasauliniais patentais grįstu...

Nedarbo lygis Lietuvoje pusmetį nekinta 1

2019 m. III ketv. Lietuvoje nedarbo lygis sudarė 6,1% ir buvo toks pat kaip II ketv., tačiau didesnis negu...

Vadyba
2019.11.08
Keičiasi inžinerinių sprendimų UAB „Fima“ vadovas 1

Inžinerinių sprendimų bendrovę „Fima“ palieka generalinis direktorius Vytautas Zinkevičius. Lapkričio 8 d.

Vadyba
2019.11.07
„Fortum Klaipėdą“ palieka direktorius 1

Šilumą ir elektrą iš atliekų bei biokuro gaminančios UAB „Fortum Klaipėda“ vadovo pareigas palieka Tomas...

Vadyba
2019.11.07
Spalį darbo neteko rekordiškai daug CEO

Didžiųjų korporacijų vadovai krenta kaip lapai. Su ilgamečiais CEO šiemet atsisveikino tokios bendrovės, kaip...

Vadyba
2019.11.07
Ar šiuolaikinė įmonė gali apsieiti be popierinių dokumentų? Verslo tribūna 1

Neretai girdime: „Siunčiu jums mūsų pasirašytą ir nuskenuotą sutartį, išsispausdinkit, pasirašykit ir...

Vadyba
2019.11.07
Jaunimo ir moterų įgalinimui Lietuvoje – rekordinė „Coca Cola“ parama Verslo tribūna 1

93 tūkstančiai eurų – tokią sumą gaiviųjų gėrimų gamintojos „Coca-Cola“ įsteigtas tarptautinis paramos fondas...

Vadyba
2019.11.07
Milijonierių turtą iššvaisto vaikai ir anūkai Premium 3

Vis mažiau milijonierių turtą kaupia tam, kad vaikams ir anūkams nepritrūktų geresnio kąsnio, ir vis daugiau...

Vadyba
2019.11.06
„Maxima International Sourcing“ vėl keičia vadovą

„Maxima Grupės“ valdomos įmonės „Maxima International Sourcing“ generaline direktore tapo bendrovės valdybos...

Vadyba
2019.11.06
V. Žagūnis SEB banką keičia į „Citadele“ 3

Baltijos šalyse veikiančio banko „Citadele“ valdybos nariu turėtų tapti Vaidas Žagūnis, buvęs SEB banko...

Rinkos
2019.11.06
R. Kižienė palieka „Euroapothecą“  5

„Vilniaus prekybai“ priklausančios „Euroapotheca“ įmonių grupės vadovė Raimonda Kižienė palieka...

Prekyba
2019.11.05
Žemės ūkio ministro atstovu žiniasklaidai tapo R. Gorbačiovas

Antradienį žemės ūkio ministro Andriaus Palionio atstovu žiniasklaidai pradėjo dirbti žurnalistas, viešųjų...

Vadyba
2019.11.05
Paskirta nauja Vilniaus apskrities VMI vadovė

Vilniaus apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) viršininko pareigas nuo antradienio pradeda eiti...

Finansai
2019.11.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau