3 būdai pagauti sėkmę šiuolaikinėje verslo aplinkoje

Publikuota: 2019-09-09

Internetas nebėra tai, kas buvo anksčiau. Jei kažkada ir galėjote išsiversti be pardavimo internetu, dabar tai jau būtų išimtis. Su 3,45 trilliono USD vertės pardavimais internetu, kuriuos tikimasi pasiekti 2019 m., įsitraukimas į e. komerciją suteikia didelių galimybių, tačiau kartu ir didelių iššūkių – kaip išsiskirti iš milijonų kitų dėl klientų dėmesio konkuruojančių interneto parduotuvių ir prekyviečių.

Šiais laikais, norint laimėti itin konkurencingoje verslo aplinkoje, vien tik interneto svetainės nebepakanka. Pateikiame tris strategijas, kurios padės išsiskirti iš kitų ir užkariauti potencialių pirkėjų internetu širdis (ir pinigines!).

Parduokite gyvenimo būdą, ne produktą

Ankstyvuoju reklamos laikotarpiu, jei norėjai parduoti kokią nors prekę, turėjai ją aprašyti, nes žmonės pirko jos funkcijas. Bet reklamos taisyklės ir priežastys, dėl kurių vartotojai perka, pasikeitė. Šiais laikais reikia orientuotis į tai, kaip produktas paveiks pirkėjo gyvenimo būdą, o ne kalbėti apie patį produktą. Kalbėkite su jais emociniu lygmeniu.

Pavyzdžiui:

Produktas: muilo gabalėlis

Kaip būtumėte pardavę jį senais laikais:

  • Jis pasižymi puikiomis valomosiomis savybėmis

Kaip parduoti jį dabar:

  • Minimalistinis dizainas reiškia paprastą eleganciją net jūsų vonios kambaryje
  • Aromatas nuskraidins jus į nuostabią svajonių šalį
  • Jis suteiks jums prabangos pojūtį
  • Šilko švelnumo putos sužadins pojūčius ir pasijusite tiesiog karališkai
  • Jūs esate verti produkto, kuris leidžia jaustis puikiai

Šiais laikais reikia apeliuoti į vartotojo pasąmonės vizijas apie tai, kokį gyvenimą jis norėtų gyventi. Nustokite pardavinėti produktus ar paslaugas, pradėkite prekiauti gyvenimo būdu ir patirtimi kalbėdami apie pirkėjo lūkesčius ir jausmus.

Klientų aptarnavimas

80 proc. nustoja pirkti iš tam tikros parduotuvės ne todėl, kad jos prekės būtų blogos, o todėl, kad žmonės blogai aptarnaujami. Neverta ir minėti, kad klientai labiau pasitiki interneto prekės ženklu (todėl labiau tikėtina ir kad pirks tas prekes), jei yra galimybė lengvai susisiekti su e. parduotuvės darbuotojais.

Jei dar tai nėra pakankama priežastis, kodėl reikia labai pasirūpinti klientų aptarnavimu, tai kas galėtų būti svarbiau?

Labai retai e. parduotuvių lankytojai nusprendžia pirkti pirmą kartą apsilankę įmonės svetainėje. Todėl reikia užmegzti su jais ryšį dar prieš jiems perkant.

Kaip užmegzti ryšį su pirkėju prieš jam perkant:

  • pasiūlyti nemokamai atsisiųsti produkto pavyzdį
  • pasiūlyti nuolaidos kodą
  • pakviesti prisijungti prie jūsų socialinių tinklų
  • pasiūlyti galimybę prieš priimant sprendimą pasikalbėti su konsultantu
  • pasiūlyti nemokamą pristatymą

Puikus kliento aptarnavimas turi tęstis ir jam nusipirkus prekę. Pagalvokite, kaip galėtumėte pakeisti savo parduotuvės taisykles, kad jos būtų kuo draugiškesnės klientui – gal galite suteikti pasitenkinimo produktu garantiją, galimybę grąžinti prekę be jokių klausimų ar pasiūlyti dovanų lojaliems klientams? Beje, tai yra puikios temos, kurias galite naudoti ir rinkodaroje.

Sukurkite daugiakanalį prieinamumą internetu

Šiuolaikiniame versle, kad į jus žiūrėtų rimtai, negalite apsiriboti vien tik interneto svetaine ar vien tik socialiniais tinklais. Tik kartu šie kanalai suformuos prekės ženklo patikimumą.

Kodėl turite būti socialiniuose tinkluose:

  • Google reitingai – kai kas nors guglina jūsų prekės ženklą, greičiausiai pirmiausia jiems bus parodytas jūsų feisbuko puslapis. Nes feisbukas yra aukštai reitinguojama svetainė.
  • Socialinis patikimumas – kiek turite sekėjų ir kokia dalis atsiliepimų yra geri – visa tai prisideda prie socialinio patikrinimo, tai signalas potencialiam pirkėjui, kad jo pasirinkimas geras.
  • Veiklos įrodymas – nuolat rašydami socialiniuose tinkluose parodysite, kad jūsų prekės ženklas yra gyvas. Tai suteiks potencialiam pirkėjui pasitikėjimo, kad jei jis nuspręs pirkti, tai gaus ir produktą. Bus aišku, kad parduotuvė yra veikianti.

Kodėl turite turėti interneto svetainę:

  • Atrodo rimčiau – socialinio tinklo paskyrą susikurti paprasta, tačiau dažniausiai manoma, kad interneto svetainei reikia daugiau pastangų. Štai kodėl svetainės turėjimas yra įrodymas lankytojui, kad tai tikras verslas ir kad į tai, ką darote, žiūrite rimtai.
  • Įvaizdžio kūrimas – nors socialiniai tinklai yra puikus komunikacijos kanalas, tačiau jų galimybės kurti įvaizdį gana ribotos. Interneto svetainėje turite galimybę kontroliuoti kiekvieną savęs pristatymo aspektą ir kartu efektyviau informuoti apie savo prekės ženklą.
  • Apie mus – paprastai antra dažniausiai lankoma svetainės dalis po pagrindinio puslapio yra puslapis „Apie mus“. Lankytojai nori sužinoti apie žmones, pristatančius prekės ženklą, jiems svarbu sužinoti verslo istoriją.
    Paieškos variklių optimizavimas – kai 39 % e. komercijos srauto sugeneruojama per paiešką, labai svarbu turėti savo SEO. Interneto svetainė paieškos varikliams duoda daugiau raktinių žodžių, daugiau turinio indeksavimui (ypač jei naudojate blogą), todėl suteikia daugiau galimybių reitinguoti, nei ribotos SEO galimybės feisbuke ir kitose socialinėse platformose.
  • Fokusuotas dėmesys – jūsų svetainėje – viskas apie jus. Kitaip nei visokiose prekyvietėse ir socialinėse platformose, kur dėl lankytojo dėmesio varžosi galybė elementų, savo svetainėje taisykles nustatote jūs, ir jūs galite nukreipti lankytoją ten, kur norite. Ne ten, kur reikia reklamai.

Kaip pradėti

Greičiausias ir paprasčiausias būdas susikurti svetainę – pasinaudoti Mozello, paprastu svetainių kūrimo įrankiu, suteikiančiu visas svarbiausias funkcijas, kad galėtumėte sėkmingai vystyti verslą internetu.

Štai keli svarbūs naudojimosi Mozello privalumai:

  • Paprasta naudoti – su Mozello svetainę galima susikurti neturint jokių programavimo ar dizaino žinių. Galite išsirinkti bet kurį iš daugiau nei 40 profesionaliai sukurtų dizainų ir prisitaikyti jį pagal savo poreikius.
  • E. komercijos funkcija – savo Mozello svetainėje vienu mygtuko spustelėjimu integruokite interneto parduotuvę. Gaukite viską, ko tik reikia – produktų katalogą, produktų puslapius, išsirinkite iš šešių apmokėjimo procesorių, pagalbą keliomis kalbomis ir integruotas rinkodaros priemones, kad galėtumėte parduoti daugiau.
  • Draugiška telefonams – 67,2 proc. pirkimų internetu atliekami per mobiliuosius prietaisus, todėl būtina pasiūlyti sklandų ir patogų pirkimą internetu per telefoną. Visi Mozello dizainai yra optimizuoti mobiliesiems.
  • Integruotos rinkodaros priemonės – Mozello padeda parduoti daugiau naudojantis rinkodaros priemonėmis, kurias galite lengvai susieti su savo istorija. Nuo Google Analytics jūsų svetainės efektyvumo stebėjimui iki Engaga itin efektyviems iššokantiems langams, kurie padidins jūsų parduotuvėje perkančių lankytojų dalį.
  • Optimizuota SEO – jūsų Mozello parduotuvė suteiks jums visas priemones, kurių jums reikės, kad patektumėte į pirmuosius Google puslapius naudodami savo susikurtus raktažodžius, pagal kuriuos norite būti reitinguojami.
  • Draugiškas klientų aptarnavimas – galite tikėtis individualios pagalbos ir dėmesio, nes įmonės dydis leidžia teikti individualią pagalbą. Nereikia ir sakyti, kad jūsų pagalbos komanda garantuotai veikia jūsų laiko zonoje.

Bloga naujiena yra ta, kad šiais laikais versle jūs nebegalite sau leisti neturėti svetainės. O gera naujiena ta, kad Mozello yra greičiausias būdas ją susikurti, nereikės ir banko apiplėšti.

Daugiau patarimų, kaip pagerinti savo verslo internetu įgūdžius, rasite Mozello bloge.

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslininkų sprendimai, kurie padėjo verslą pastatyti ant kojų Premium

Kuo jaunesnis verslas, tuo jam lengviau demonstruoti augimą, nes apyvartos atspirties taškas yra žemai.

Gazelė
2019.09.11
VDI irgi galės atlikti kontrolinius pirkimus Premium

Valstybinei darbo inspekcijai planuojama suteikti teisę atlikti kontrolinius pirkimus. Jų metu bus tikrinama,...

Finansai
2019.09.11
Ministras Virginijus Sinkevičius sveikina “Rekvizitai” nominuojamas TOP įmones 2019 Verslo tribūna 1

Verslo portalas Rekvizitai.lt paskelbė 2019 metų TOP įmones. “Rekvizitai” kiekvienais metais atrenka...

Vadyba
2019.09.11
Darbdavių receptas – kaip su mažiau darbuotojų padaryti daugiau Premium 2

Daugelis darbdavių kaip išmanydami ieško darbuotojų, nes užsakymų tiek, kad nespėja tenkinti paklausos.

Gazelė
2019.09.10
„Nissan“ vadovas pripažįsta, kad jam buvo mokama per didelė alga ir atsistatydina 1

Hiroto Saikawa, Japonijos automobilių gamintojos „Nissan“ vadovas, kilus skandalui dėl atlyginimo, traukiasi...

Vadyba
2019.09.10
Prie Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų prisijungė A. Zabotka

Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų ekspertų komandą papildė verslo finansavimo bei personalo atrankų...

Vadyba
2019.09.10
Kaip geidžiamiausi darbdaviai prisivilioja geriausius darbuotojus Premium 7

Darbuotojų samdos procese būtinai turi dalyvauti ir vadovas, nes tik jis žino, kokio komandos nario trūksta.

Vadyba
2019.09.10
Išaugusios investicijos ir statybų apimtys subrandino antrinę bendrovę Verslo tribūna 3

Viena iš nekilnojamojo turto (NT) vystymo lyderių Vilniuje UAB „Rinvest“ po sėkmingų veiklos metų didina...

Statyba ir NT
2019.09.10
VMI nubrėžė sveikatos draudimo lengvatos ribą Premium 5

Lengvata sveikatingumo paslaugoms taikoma tik tuomet, kai įmonė sumoka už sveikatos diagnozės ir gydymo...

Finansai
2019.09.10
Kokią vertę jaunas vadovas gali sukurti bendrovei Premium 2

Vis jaunėjantys progresyvius vadybos įgūdžius demonstruojantys įmonių vadovai įrodo, kad versle ilgametė...

Vadyba
2019.09.10
3 būdai pagauti sėkmę šiuolaikinėje verslo aplinkoje Verslo tribūna 2

Internetas nebėra tai, kas buvo anksčiau. Jei kažkada ir galėjote išsiversti be pardavimo internetu, dabar...

Vadyba
2019.09.09
Darbą pradėjo naujas ERPB vadovas Baltijos šalims

Europos rekonstrukcijos ir plėtros banko (ERPB) padaliniui Baltijos šalyse nuo rugsėjo vadovauja Ianas...

Rinkos
2019.09.09
Prie „CEE Attorneys“ jungiasi dar vienas asocijuotasis partneris Verslo tribūna 6

Advokatų profesinė bendrija „CEE Attorneys“ turi naują asocijuotąjį partnerį – liepos mėnesį prie komandos...

Vadyba
2019.09.09
Buvęs „Senukų“ prekybos vadovas įkūrė savo duomenų analitikos bendrovę  14

Vytautas Siaurusaitis, buvęs „Kesko Senukai Lithuania“ mažmeninės prekybos vadovas, nusprendė imtis nuosavo...

Prekyba
2019.09.09
Skirtingo amžiaus darbuotojai gali būti ir „kapitonai“, ir „mokiniai“

Siekiant sukurti visiems darbuotojams patogią ir jaukią aplinką, vadovai neturėtų ignoruoti skirtingo...

Gazelė
2019.09.08
Kaip išgyventi dirbant atvirame biure: tylos dienos ir bibliotekos taisyklės Premium

Darbas atvirame biure – neišvengiama šiandienos biuro darbuotojų lemtis. Ką daryti, kad tokia aplinka kaip...

Vadyba
2019.09.07
Dažniausios klaidos, trukdančios verslui įsibėgėti Premium 4

Verslas turi būti pelningas – tokia esmine taisykle privalo vadovautis visi, kurie jo imasi. Bet neretai...

Gazelė
2019.09.07
Keičiasi „Creditinfo Lietuva“ vadovas 9

Linas Čereška paskirtas bendrovės „Creditinfo Lietuva“ naujuoju vadovu. Jis keičia ankstesnį direktorių...

Vadyba
2019.09.06
V. Stalfas, N26 CEO, paskelbtas Europos metų vadovu 10

Valentinas Stalfas, Vokietijos internetinio banko N26 vienas iš įkūrėjų, paskelbtas Europos metų vadovu...

Vadyba
2019.09.06
Indrė Genytė-Pikčienė pradeda dirbti LLRI 10

Indrė Genytė-Pikčienė jungiasi prie Lietuvos laisvosios rinkos instituto. Čia ji eis vyr. ekspertės pareigas.

Vadyba
2019.09.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau