3 būdai pagauti sėkmę šiuolaikinėje verslo aplinkoje

Publikuota: 2019-09-09

Internetas nebėra tai, kas buvo anksčiau. Jei kažkada ir galėjote išsiversti be pardavimo internetu, dabar tai jau būtų išimtis. Su 3,45 trilliono USD vertės pardavimais internetu, kuriuos tikimasi pasiekti 2019 m., įsitraukimas į e. komerciją suteikia didelių galimybių, tačiau kartu ir didelių iššūkių – kaip išsiskirti iš milijonų kitų dėl klientų dėmesio konkuruojančių interneto parduotuvių ir prekyviečių.

Šiais laikais, norint laimėti itin konkurencingoje verslo aplinkoje, vien tik interneto svetainės nebepakanka. Pateikiame tris strategijas, kurios padės išsiskirti iš kitų ir užkariauti potencialių pirkėjų internetu širdis (ir pinigines!).

Parduokite gyvenimo būdą, ne produktą

Ankstyvuoju reklamos laikotarpiu, jei norėjai parduoti kokią nors prekę, turėjai ją aprašyti, nes žmonės pirko jos funkcijas. Bet reklamos taisyklės ir priežastys, dėl kurių vartotojai perka, pasikeitė. Šiais laikais reikia orientuotis į tai, kaip produktas paveiks pirkėjo gyvenimo būdą, o ne kalbėti apie patį produktą. Kalbėkite su jais emociniu lygmeniu.

Pavyzdžiui:

Produktas: muilo gabalėlis

Kaip būtumėte pardavę jį senais laikais:

  • Jis pasižymi puikiomis valomosiomis savybėmis

Kaip parduoti jį dabar:

  • Minimalistinis dizainas reiškia paprastą eleganciją net jūsų vonios kambaryje

  • Aromatas nuskraidins jus į nuostabią svajonių šalį
  • Jis suteiks jums prabangos pojūtį
  • Šilko švelnumo putos sužadins pojūčius ir pasijusite tiesiog karališkai
  • Jūs esate verti produkto, kuris leidžia jaustis puikiai

Šiais laikais reikia apeliuoti į vartotojo pasąmonės vizijas apie tai, kokį gyvenimą jis norėtų gyventi. Nustokite pardavinėti produktus ar paslaugas, pradėkite prekiauti gyvenimo būdu ir patirtimi kalbėdami apie pirkėjo lūkesčius ir jausmus.

Klientų aptarnavimas

80 proc. nustoja pirkti iš tam tikros parduotuvės ne todėl, kad jos prekės būtų blogos, o todėl, kad žmonės blogai aptarnaujami. Neverta ir minėti, kad klientai labiau pasitiki interneto prekės ženklu (todėl labiau tikėtina ir kad pirks tas prekes), jei yra galimybė lengvai susisiekti su e. parduotuvės darbuotojais.

Jei dar tai nėra pakankama priežastis, kodėl reikia labai pasirūpinti klientų aptarnavimu, tai kas galėtų būti svarbiau?

Labai retai e. parduotuvių lankytojai nusprendžia pirkti pirmą kartą apsilankę įmonės svetainėje. Todėl reikia užmegzti su jais ryšį dar prieš jiems perkant.

Kaip užmegzti ryšį su pirkėju prieš jam perkant:

  • pasiūlyti nemokamai atsisiųsti produkto pavyzdį

  • pasiūlyti nuolaidos kodą
  • pakviesti prisijungti prie jūsų socialinių tinklų
  • pasiūlyti galimybę prieš priimant sprendimą pasikalbėti su konsultantu
  • pasiūlyti nemokamą pristatymą

Puikus kliento aptarnavimas turi tęstis ir jam nusipirkus prekę. Pagalvokite, kaip galėtumėte pakeisti savo parduotuvės taisykles, kad jos būtų kuo draugiškesnės klientui – gal galite suteikti pasitenkinimo produktu garantiją, galimybę grąžinti prekę be jokių klausimų ar pasiūlyti dovanų lojaliems klientams? Beje, tai yra puikios temos, kurias galite naudoti ir rinkodaroje.

Sukurkite daugiakanalį prieinamumą internetu

Šiuolaikiniame versle, kad į jus žiūrėtų rimtai, negalite apsiriboti vien tik interneto svetaine ar vien tik socialiniais tinklais. Tik kartu šie kanalai suformuos prekės ženklo patikimumą.

Kodėl turite būti socialiniuose tinkluose:

  • Google reitingai – kai kas nors guglina jūsų prekės ženklą, greičiausiai pirmiausia jiems bus parodytas jūsų feisbuko puslapis. Nes feisbukas yra aukštai reitinguojama svetainė.

  • Socialinis patikimumas – kiek turite sekėjų ir kokia dalis atsiliepimų yra geri – visa tai prisideda prie socialinio patikrinimo, tai signalas potencialiam pirkėjui, kad jo pasirinkimas geras.
  • Veiklos įrodymas – nuolat rašydami socialiniuose tinkluose parodysite, kad jūsų prekės ženklas yra gyvas. Tai suteiks potencialiam pirkėjui pasitikėjimo, kad jei jis nuspręs pirkti, tai gaus ir produktą. Bus aišku, kad parduotuvė yra veikianti.

Kodėl turite turėti interneto svetainę:

  • Atrodo rimčiau – socialinio tinklo paskyrą susikurti paprasta, tačiau dažniausiai manoma, kad interneto svetainei reikia daugiau pastangų. Štai kodėl svetainės turėjimas yra įrodymas lankytojui, kad tai tikras verslas ir kad į tai, ką darote, žiūrite rimtai.

  • Įvaizdžio kūrimas – nors socialiniai tinklai yra puikus komunikacijos kanalas, tačiau jų galimybės kurti įvaizdį gana ribotos. Interneto svetainėje turite galimybę kontroliuoti kiekvieną savęs pristatymo aspektą ir kartu efektyviau informuoti apie savo prekės ženklą.
  • Apie mus – paprastai antra dažniausiai lankoma svetainės dalis po pagrindinio puslapio yra puslapis „Apie mus“. Lankytojai nori sužinoti apie žmones, pristatančius prekės ženklą, jiems svarbu sužinoti verslo istoriją. Paieškos variklių optimizavimas – kai 39 % e. komercijos srauto sugeneruojama per paiešką, labai svarbu turėti savo SEO. Interneto svetainė paieškos varikliams duoda daugiau raktinių žodžių, daugiau turinio indeksavimui (ypač jei naudojate blogą), todėl suteikia daugiau galimybių reitinguoti, nei ribotos SEO galimybės feisbuke ir kitose socialinėse platformose.
  • Fokusuotas dėmesys – jūsų svetainėje – viskas apie jus. Kitaip nei visokiose prekyvietėse ir socialinėse platformose, kur dėl lankytojo dėmesio varžosi galybė elementų, savo svetainėje taisykles nustatote jūs, ir jūs galite nukreipti lankytoją ten, kur norite. Ne ten, kur reikia reklamai.

Kaip pradėti

Greičiausias ir paprasčiausias būdas susikurti svetainę – pasinaudoti Mozello, paprastu svetainių kūrimo įrankiu, suteikiančiu visas svarbiausias funkcijas, kad galėtumėte sėkmingai vystyti verslą internetu.

Štai keli svarbūs naudojimosi Mozello privalumai:

  • Paprasta naudoti – su Mozello svetainę galima susikurti neturint jokių programavimo ar dizaino žinių. Galite išsirinkti bet kurį iš daugiau nei 40 profesionaliai sukurtų dizainų ir prisitaikyti jį pagal savo poreikius.

  • E. komercijos funkcija – savo Mozello svetainėje vienu mygtuko spustelėjimu integruokite interneto parduotuvę. Gaukite viską, ko tik reikia – produktų katalogą, produktų puslapius, išsirinkite iš šešių apmokėjimo procesorių, pagalbą keliomis kalbomis ir integruotas rinkodaros priemones, kad galėtumėte parduoti daugiau.
  • Draugiška telefonams – 67,2 proc. pirkimų internetu atliekami per mobiliuosius prietaisus, todėl būtina pasiūlyti sklandų ir patogų pirkimą internetu per telefoną. Visi Mozello dizainai yra optimizuoti mobiliesiems.
  • Integruotos rinkodaros priemonės – Mozello padeda parduoti daugiau naudojantis rinkodaros priemonėmis, kurias galite lengvai susieti su savo istorija. Nuo Google Analytics jūsų svetainės efektyvumo stebėjimui iki Engaga itin efektyviems iššokantiems langams, kurie padidins jūsų parduotuvėje perkančių lankytojų dalį.
  • Optimizuota SEO – jūsų Mozello parduotuvė suteiks jums visas priemones, kurių jums reikės, kad patektumėte į pirmuosius Google puslapius naudodami savo susikurtus raktažodžius, pagal kuriuos norite būti reitinguojami.
  • Draugiškas klientų aptarnavimas – galite tikėtis individualios pagalbos ir dėmesio, nes įmonės dydis leidžia teikti individualią pagalbą. Nereikia ir sakyti, kad jūsų pagalbos komanda garantuotai veikia jūsų laiko zonoje.

Bloga naujiena yra ta, kad šiais laikais versle jūs nebegalite sau leisti neturėti svetainės. O gera naujiena ta, kad Mozello yra greičiausias būdas ją susikurti, nereikės ir banko apiplėšti.

Daugiau patarimų, kaip pagerinti savo verslo internetu įgūdžius, rasite Mozello bloge.

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Laimingi darbuotojai dirba 13% produktyviau Premium 1

Richardas Bransonas yra sakęs, kad laimingi darbuotojai laimingais daro ir klientus, ir akcininkus. Oksfordo...

Vadyba
13:36
Registrų centras skelbia vadovauti negalinčių asmenų sąrašą

Nuo sausio Registrų centras (RC) viešai pradeda skelbti informaciją apie asmenis, kuriems teismo sprendimu...

Vadyba
11:31
Stiklinės lubos: kodėl verslas vis dar flirtuoja su seksizmu Premium

XXI a. pradžioje mėgstame pasijuokti iš kvailų, seksistinių praėjusio amžiaus septintojo dešimtmečio reklamų,...

Vadyba
2020.01.02
„Fortum Klaipėdos“ vadovu tapo ilgametis įmonės darbuotojas

Šilumą ir elektrą iš atliekų bei biokuro gaminanti UAB „Fortum Klaipėda“ nuo sausio 1 d. turi naują...

Vadyba
2020.01.02
Klientui įdomus tik jis pats: 2020 m. jam patirtis jau svarbesnė už kainą Premium

2020 m. vartotojų patirtis sprendimams priimti jau bus svarbesnė už produktą ir jo kainą. Staigūs...

Gazelė
2020.01.02
Kokiems iššūkiams 2020-aisiais turi ruoštis personalo vadovai Premium

„Verslo žinios“ paklausė įmonių personalo vadovų, kokias opiausias problemas teko spręsti 2019-aisiais ir...

Vadyba
2020.01.02
Testamentų misija – dūlėti stalčiuose, šeimos fondų – užtikrinti verslo tęstinumą

Ką daryti, kad verslas, užaugintas per visą jo įkūrėjo gyvenimą, dešimtmečius ir šimtmečius veiktų pagal...

Verslo aplinka
2019.12.31
Lietuvos paštui ieškomi nepriklausomi valdybos nariai 2

Susisiekimo ministerija praneša su atsirinktos personalo atrankos agentūros pagalba pradedanti kandidatūrų į...

Geidžiamiausių darbdavių mokamos algų medianos lapkričio mėnesį 1

Naujausi „Sodros“ duomenys rodo, kokias algų medianas lapkritį mokėjo geidžiamiausi šalies darbdaviai.

Vadyba
2019.12.31
Kaip žaidžiant „Lego“ tapti geresniu lyderiu Premium

Malonu pranešti, kad praėjusią savaitę žengiau keletą reikšmingų žingsnių klimato krizės sprendimo link. Ne...

Vadyba
2019.12.30
Darbo santykių reglamentavimas: svarbiausi pasikeitimai 2019 metais ir kas laukia 2020-aisiais Verslo tribūna

Ir praėjusiais 2019 metais, ir prasidedančiais 2020-aisiais gausu darbo teisinių santykių reglamentavimo...

Vadyba
2019.12.30
Kokias algų medianas lapkritį mokėjo didžiausi šalies darbdaviai

Naujausi „Sodros“ skelbiami duomenys rodo, kokias algų medianas lapkričio mėnesį mokėjo daugiausia darbuotojų...

Vadyba
2019.12.30
15 nevykusio vadovo bruožų (II dalis)

Darbo santykius vertinantys psichologai surikiavo penkiolika nepakenčiamo vadovo bruožų, kurie patvirtina...

Vadyba
2019.12.29
15 nevykusio vadovo bruožų (I dalis)

Visi esame girdėję istorijų apie prastus, nevaldomo charakterio, pernelyg daug sau leidžiančius ar visai į...

Vadyba
2019.12.28
Sėkmingas verslas nuo bankroto patirties nepriklauso

Bankrotas vieniems palieka nuoskaudų, kitiems – pamokų, kaip nereikia daryti, treti apskritai nei nori...

Gazelė
2019.12.27
Didžiausios algų medianos šį lapkritį

„Sodra“ pateikė duomenis, kuriose Lietuvos įmonėse lapkričio mėnesį buvo didžiausios atlyginimų medianos.

Vadyba
2019.12.27
Verslo pradžiai ir šeimos santaupas atiduoda, ir įkeičia butus Premium

Jokio verslo nepradėsi be pradinio kapitalo, nesvarbu, kad ir kaip tikėtum jo idėja. Verslininkai dalijasi...

Gazelė
2019.12.27
Futurologų žvilgnis į ateitį: ką reikia žinoti verslui 1

Besibaigiant metams, žurnalas „CEO Today“ pažangių verslininkų, mokslininkų ir futurologų pasiteiravo, kokios...

Vadyba
2019.12.26
Vadovybės pokyčiai prekybos įmonėse 2019 m. Premium

Didžiųjų prekybos bendrovių vadovų gretose šiais metais buvo ne vienas reikšmingas pasikeitimas. 

Prekyba
2019.12.26
10 skaitomiausių VŽ straipsnių apie verslo valdymą ir gerąsias personalo praktikas

„Vadybos“ rubrikoje visus metus nagrinėjome gerąsias valdysenos bei personalo valdymo praktikas, apie...

Vadyba
2019.12.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau