Naujas Kauno „Žalgirio“ rėmėjas – tarptautinė kompanija „Vestel“, buitinės technikos „Sharp“ gamintoja

Publikuota: 2019-01-29
Rėmimo sutartį pasirašė Andrzej Krop (dešinėje), „Vestel Poland“ Lenkijos padalinio vykdomasis direktorius, ir Paulius Motiejūnas, Kauno „Žalgirio“ krepšinio komandos direktorius.
Rėmimo sutartį pasirašė Andrzej Krop (dešinėje), „Vestel Poland“ Lenkijos padalinio vykdomasis direktorius, ir Paulius Motiejūnas, Kauno „Žalgirio“ krepšinio komandos direktorius.

Kauno „Žalgiris“ sudarė 1,5 metų trukmės rėmimo sutartį su tarptautine elektronikos ir buitinės technikos gamybos ir prekybos korporacija „Vestel Poland“.

„Šis mūsų žingsnis – tai dėmesys visos Lietuvos mylimam krepšinio klubui ir jo sirgaliams. Būdami kartu su geriausiais didiname ir savo kompanijos matomumą ne tik Lietuvos rinkoje, bet ir Europoje. Partnerystė su klubu suteikia galimybę užmegzti artimą ryšį ir su kitais komandos rėmėjais, tuo sieksime dar daugiau pergalių ne tik sporte, bet ir versle,“ – teigia Marius Olšauskas, kompanijos „Vestel Poland“, kuri pagal licenciją gamina ir prekiauja žinomų Europos ir Japonijos prekių ženklų buitinės technikos gaminiais 23 šalyse, pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalyse.

Remia nepamirštamas emocijas

Sutartį pasirašęs Andrzej Krop, „Vestel Poland“ Lenkijos padalinio vykdomasis direktorius, atkreipė dėmesį, kad tai ne pirmasis rinkodaros projektas, susijęs su Lietuvos sportu, kompanija jau keletą metų remia mūsų šalies futbolą.

„Puikiai žinome, koks populiarus krepšinis Lietuvoje, kiek daug jis pasiekęs Europoje ir pasaulyje, kokie atsidavę jo sirgaliai, – sakė p. Krop. – O „Žalgiris“ – ne tik Kauno, bet ir visos Lietuvos krepšinio fenomenas, pritraukiantis gausybę žiūrovų ir į „Žalgirio“, ir į kitas šalies sporto arenas bei prie televizorių ekranų. Jis sukuria nepamirštamas emocijas, bendrumo jausmą ir dovanoja nepakartojamus sporto renginius. Nekantraujame prisidėti prie šių akimirkų“.

Jis akcentuoja, kad tarptautinis matomumas ir sutapatinimas su vienu stipriausių prekių ženklu Lietuvoje „Žalgiriu“ – didelė vertė. Rėmimas suteikia patrauklias reklamos pozicijos galimybes ir matomumą stipriausioje Europos krepšinio lygoje – Eurolygos rungtynėse, o per LKL rungtynes pasiekiama vietos rinka. „Labai svarbus ir „Žalgirio“ žaidėjų, kaip asmenybių, teigiamas įvaizdis bei sąsaja su mūsų produkcija“, – teigia p. Krop.

Pasaulio kompanijos įvertino „Žalgirį“

„Vestel Poland“ ne pirmoji pasaulinė kompanija, kuri pastebėjo Europoje gerai žinomą ir vertinamą krepšinio klubą. Tarp rėmėjų ir partnerių jau ne pirmi metai yra tarptautiniai prekių ženklai „Volkswagen“, „Olybet“, „Gjensidige“, „Husqvarna“, „Sanistal“, „Ramirent“, „McDonald‘s“, „Fiskars“, DHL, „Stanley Black & Decker“ bei kiti.

„Kiekvienas naujas prekių ženklas mūsų rėmėjų šeimoje – įrodymas, kad tinkami mūsų veiksmai siekiant būti žinomais ir palaikomais ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, – teigia Paulius Motiejūnas, Kauno „Žalgirio“ krepšinio komandos direktorius. – Žinome, kad užsienyje turime daug gerbėjų – į areną ypač daug svečių atvažiuoja iš Estijos bei Latvijos, tačiau būti pastebėtiems verslo segmente – taip pat vienas iš mūsų strateginių tikslų. Tokios partnerystės liudija, kad Kauno „Žalgiris“ – tarptautiniu mastu pripažintas reklamos kanalas Europos auditorijai. Tačiau tai ne tik organizacijos, bet didelis mūsų sirgalių bendruomenės arenoje bei prie televizorių ekranų nuopelnas. Tokio pasiekimo neturėtumėme, jei „Žalgirio“ arena nuolat nebūtų sausakimša.“

„Žalgirio“ direktorius teigia, kad nėra tipinės rėmimo sutarties, su kiekvienu rėmėju aiškinamasi individualiai, kokiu tikslu prekių ženklas nori bendradarbiauti, ir pagal tai sukuriamas konkretus reklamos paketas.

„Jei rėmėjas nori pasiekti tarptautinę auditoriją, ieškome integracijos galimybių Eurolygos rungtynėse per televizijos transliacijas. Dalyvaudami Eurolygoje, pasiekiame 25% Europos auditorijos – vien miestuose, kurių klubai dalyvauja prestižiniame Europos turnyre, gyvena daugiau kaip 36 mln. žmonių, – pasakoja p. Motiejūnas. – O Lietuvoje žinomumą didinti norintiems prekių ženklams siūlomos reklamos pozicijas Lietuvos krepšinio lygos (LKL) rungtynėse. Pavyzdžiui, „Žalgirio“ rungtynes LKL per televiziją 2017–2018 m. sezono metu stebėjo 11 mln. žiūrovų, tad reklamos vertė nesunkiai išmatuojama.“

Jis atkreipia dėmesį, kad nėra rėmimo taisyklių ar konkrečių produktų, nes „parduodami ne reklamos plotai greitkelyje ar sekundės televizijoje“, o emocijos, kurios sirgalius sujungia su konkrečiu prekių ženklu.

[infogram id="948980a9-ad30-4976-9df7-f9f7dda93a27" prefix="VTp" format="interactive" title="TR:Žalgiris"]

FOTOGALERIJA Naujas Kauno „Žalgirio“ rėmėjas – tarptautinė kompanija (4 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Ministras L. Kukuraitis vairuotojams dienpinigius siūlo mokėti, jeigu jų alga sieks 2 MMA  10

Socialinės apsaugos ir darbo ministro teigimu, ateityje tolimųjų reisų vairuotojams planuojama leisti...

Nauja liberalų politinė jėga vadinsis Laisvės partija 

Nauja liberalų politinė jėga vadinsis Laisvės partija, pranešė Aušrinė Armonaitė, viena jos steigėjų Seimo...

Griežtėja elektroninės prekybos taisyklės 

Europos Parlamentas (EP) trečiadienį pritarė taisyklėms, skirtoms apsaugoti vartotojus nuo klaidinimo...

Prekyba
15:22
Interviu su V. P. Andriukaičiu: tikslas – socialinė Europa su didesniu biudžeto kapšu Premium 3

Į prezidentus kandidatuojantis eurokomisaras Vytenis Povilas Andriukaitis įsitikinęs, kad Europos Sąjungos...

„Alibaba“ įkūrėjas: dirbti 12 val. per parą, 6 dienas per savaitę – palaima Premium 10

Kai vis aktyviau diskutuojama apie darbo savaitės trumpinimą bei tokio pokyčio naudą darbuotojams, Jacko Ma,...

Vadyba
11:11
Kai atliekų sektoriaus kontrolė butaforinė, nukenčia vartotojai 1

Elektronikos ir spartaus skaitmenizavimosi amžių ir jo suteiktą komfortą sekė rūpestis: kur dėsime...

Paslaugos
10:36
D. Grybauskaitė: Lietuva pasirengusi prisidėti atstatant Paryžiaus katedrą 22

Lietuva sukrėsta Paryžiaus Dievo Motinos šventovės tragedija, bet yra pilna ryžto padėti Prancūzijai...

10:25
Viskas apie kandidatus į prezidentus – vienoje vietoje 1

„Verslo žinios“ nori padėti savo skaitytojams geriau pažinti kandidatus ir jų pažiūras svarbiausiais...

Neišnaudotos galimybės: pusę kuklaus eksporto į Kiniją sudaro baldai ir mediena Premium 1

Net 62% Kinijos įmonių pernai susidūrė su vėluojančiais atsiskaitymais, rodo „Coface“ atlikta apklausa. Vis...

Kinija atsigauna, bet dar trūksta tvaraus augimo įrodymų

Kinijos ekonomika šį ketvirtį paaugo 6,4%, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Toks tempas paneigė...

Lietuvoje kuriami ateities keliai: kur kas atsparesni ir su nanomedžiagomis Verslo tribūna 7

Lietuvos automobilių kelių direkcija, pasinaudodama Europos Sąjungos (ES) investicijų priemone...

Bambagyslė vis dar tvirta 9

Parlamentarai ir toliau saugo savivaldybių ir jų valdomų įmonių vidaus sandorius – nors ydingą jų praktiką...

Savivaldybės neskuba atsisakyti sandorių su savo įmonėmis Premium 1

Savivaldybės neatsisako įpročio pirkti paslaugas iš sau pavaldžių įmonių, nors ne kartą skambėjo ir...

Finansai
05:45
Panaikinus sankcijas, „Rusal“ JAV investuoja 200 mln. USD Premium 2

Rusijos aliuminio milžinė „Rusal“ dėl ryšių su oligarchu Olegu Deripaska didžiąją dalį praėjusių metų...

Pramonė
05:45
Lūžių gydymui planuojama naudoti 3D spausdintuvus Verslo tribūna

Vilniaus universiteto ligoninė Santaros klinikos kelia iššūkį verslo atstovams sukurti inovatyvių įtvarų...

Verslo aplinka
2019.04.16
Žalieji sprendimai ateities miestams: mažiau tarši logistika Verslo tribūna 1

Tokiu pavadinimu konferenciją Vilniuje balandžio 12 d. surengė Žaliosios politikos institutas. Renginyje,...

Europos Parlamentas nustatė minimalias teises dirbantiesiems pagal netipines darbo sutartis

Europos Parlamentas (EP) patvirtino naujas Europos Sąjungos (ES) taisykles, kuriomis stiprinamos asmenų,...

Verslo aplinka
2019.04.16
Generalinė prokuratūra skundžia nuosprendį Sausio 13-osios byloje

Generalinė prokuratūra skundžia Vilniaus apygardos teismo nuosprendį Sausio 13-osios byloje ir teigia, kad...

Verslo aplinka
2019.04.16
Atsakomybė už kartelius gresia 17-kai vadovų 6

Asmeninė atsakomybė už kartelinius susitarimus gresia 17-likai įmonių vadovų – jiems gali būti apribota teisė...

Paslaugos
2019.04.16
Pesimistinis scenarijus: iki 2030 m. Lietuvoje liks 2,4 mln. gyventojų 38

Per ateinančius šešerius metus žmonių skaičius Lietuvoje gali sumažėti iki 2,5 mln. žmonių, o iki 2030 m.

Vadyba
2019.04.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau