Žyminio mokesčio efektas – verslas bijo bylinėtis

Dėl smarkiai padidinto žyminio mokesčio viešųjų pirkimų bylose dalis įmonių, ypač vidutinio dydžio, nebenori rizikuoti tūkstančiais eurų ir išvis atsisako minties ieškoti teisybės teismuose.
Buvo apie 10 beveik identiškų konkursų, tačiau skundėme tik vieną jų žyminis mokestis labai kanda. Tiesiog numojome ranka ir teisybės nebeieškojome. Kiek žinau, ir kai kurios kitos įmonės elgiasi panašiai, sako Marius Kašėta, kelių ženklinimo p ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti