„StrongPoint“: kelionės reikalingos, kad būtume naujovių ir technologijų priešakyje

Reklama publikuota: 2022-12-02
Paroda EuroCIS, Diuseldorfas, Vokietija.
svg svg
Paroda EuroCIS, Diuseldorfas, Vokietija.

Technologinių sprendimų ir įrangos mažmeninei prekybai UAB „StrongPoint“ darbuotojams kelionės – įprasta darbo dalis. Lietuvos bendrovė yra dalis tarptautinės kompanijos, kurios centrinis biuras įsikūręs Osle. Ji sprendimus, pardavimus ir aptarnavimą bei palaikymą drauge su partneriais vysto 25 šalyse 4 žemynuose.

Įmonės darbuotojai keliauja gana dažnai. Priklausomai nuo skyriaus, specialisto darbo pobūdžio – dažnis ir pobūdis skiriasi. Iki pandemijos kelionių dinamika buvo žymiai didesnė, kai kurie darbuotojai neturėdavo nė savaitės be kelionės darbo reikalais. Mat dirbama su partneriais ir klientais visoje Europoje, o kartais ir toliau – tokios kelionės yra neatsiejama kai kurių specialistų darbo dalis. O kadangi „StrongPoint“ biurai taip pat yra Latvijoje, Estijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Ispanijoje, – tarp jų vyksta judėjimas darbo reikalais.

„Pandemija kelionių įpročius smarkiai perdėliojo, išmokė dalį jų pakeisti – nuotoliu kalbėtis, derėtis, net vesti mokymus ar organizuoti diegimus. Dabar dar nesame pasiekę to paties išvykų dažnio, bet kreivė kyla“, – sako Rimantas Mažulis, „StrongPoint“ vadovas Baltijos šalims.

Rimantas Mažulis, „StrongPoint“ vadovas Baltijos šalims.
Rimantas Mažulis, „StrongPoint“ vadovas Baltijos šalims.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Kelionių organizatoriaus „Novaturas“ grupės pardavimų vadovas Kazimieras Jarmalis skaičiuoja, kad šiemet verslo kelionių užsakymų gerokai padaugėjo palyginti su pernai metais, o kai kurios įmonės jų jau turi tiek pat, kaip ir iki pandemijos. „O ir patys šiemet grįžome prie aktyvaus partnerių ir parodų lankymo užsienyje, todėl galime iš pirmų lupų patvirtinti, kad verslo kelionių poreikis pamažu grįžta į ikipandeminį lygį“, – teigia K. Jarmalis.

„StrongPoint“ darbuotojų verslo kelionės – labai įvairaus pobūdžio, bet, anot vadovo, norėtųsi išskirti vieną kryptį, kuri apima didesnę kolektyvo dalį: „Kadangi esame prekybos technologijų kompanija, būti naujovių ir technologijų priešakyje mums yra labai svarbu. Todėl ir patys dalyvaujame su stendais, ir lankome kaip svečiai konferencijas, prekybos technologijų parodas. Didžiausios jų – „EuroShop“ ir „EuroCIS“ Diuseldorfe, Vokietijoje, bei NRF Niujorke, JAV“.

Kelionių organizatorius turi atitikti bendrovės poreikius

Bet, anot R. Mažulio, „StrongPoint“ turi tradiciją, kai keliauja visi kartu. Jau bene 20 metų Baltijos šalių vadinamuosius summer days švenčia vienoje iš trijų šalių. Kasmet laikomasi ciklo Lietuva–Latvija–Estija, susitinkant pagal eiliškumą vis kitoje šalyje, į kurią atvažiuoja kitos dvi.

Darbostogos – taip pat ne naujiena bendrovėje, jų populiarumas ypač išaugo pandemijos metu. „StrongPoint“ leidžia savo darbuotojams dirbti nuotoliu iš užsienio net pusę laiko per metus.

Kelionių organizatorių paslaugomis bendrovė nesinaudoja. „Keliones dėl skirtingų poreikių ir krypčių planuojame savarankiškai, kolegos įgudę patys susidėlioti reikalingus maršrutus. Tiek planavimui, tiek įsigijimui naudojame „Travelperk“ platformą, kuri ypač palengvina visų formalumų tvarkymą. Kiekvienas keliaujantis turi paskyrą, kur renkasi jam reikalingas kelionės sudedamąsias. O mokėjimai ir dokumentų apdorojimas vyksta centralizuotai“, – patirtimi dalinasi „StrongPoint“ vadovas Baltijos šalims.

Tačiau jis atkreipia dėmesį, kad, jei reikėtų rinktis kelionių organizatorių, – svarbiausias kriterijus greičiausiai būtų efektyvumas: greita, aišku, paprasta, lankstu. Kadangi „StrongPoint“ veikla dinamiška, organizavimas irgi turėtų būti dinamiškas ir prisitaikantis.

„Novaturo“ grupės pardavimų vadovas teigia, kad sprendimus, ar naudotis kelionių organizatoriaus paslaugomis, bendrovės priima dėl įvairių priežasčių, bet visiems būdingas tas pats mąstymo principas: „Kiekvienas turi daryti tai, ką išmano geriausiai. Patyręs specialistas žymiai greičiau suras tinkamą sudėtingo skrydžio variantą, vietoje esančių partnerių pagalba pasiūlys specifinio poreikio ar problemos sprendimą, esant nenumatytai force majeure situacijai žinos kaip elgtis ir kaip ją išspręsti. Tuo tarpu verslas gali susikoncentruoti į savo užduotis ir kurti tiesioginę vertę įmonei“.

Kuo naudingos kolektyvo kelionės ir darbas išvykose

Anot R. Mažulio, išskirtinesnės tos kelionės, kai kartu keliauja didesnė kolegų dalis. Tai minėti summer days, į kai kurias parodas ir įmonės susirinkimus važiuojama ar skrendama didesnėmis grupėmis: „Visi kartu kelyje ar kelionės tiksluose, pakeitus kasdieniškesnę biuro aplinką, turim daugiau galimybių pažinti kolegas iš kitos pusės, atrasti naujų savybių, sukuriama dar daugiau bendrystės. Smagu, kad šįmet darbinės kryptys prasiplėtė iki Stambulo, Kopenhagos ar net Čilės, kur kolegos irgi buvo dalimi tarptautinių diegimų.“

Geriausiai nuo darbų „atjungia“ ir galvas „pravėdina“ bei atpalaiduoja ir kolektyvą sustiprina renginiai įmonės mastu, pavyzdžiui, vasaros šventės, į kurias vykstama drauge, kur ne tik puikiai leidžiamas laikas, bet ir atsipalaiduojama, stiprinama komandos dvasia, kolegų saitai ir draugystė.

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/1775?placement=

„Visas šias keliones kartojame: susitikimai su partneriais vyksta nuolat, tarptautiniai projektai, darbas, susitikimai su klientais – nuolatiniai, parodos, konferencijos, vadovų susitikimai, susirinkimai – viskas nuolatos sukasi. Šventės – irgi kasmet“, – pasakoja „StrongPoint“ vadovas Baltijos šalims.

Pasak jo, verslui bendras komandos poilsis užsienyje, išvažiuojamieji posėdžiai yra naudingi. Naujoje aplinkoje atsiskleidžia kitos kolegų savybės, gali pamatyti kitas kolegos puses, neatrastus talentus, pastebėti tai, ko lig šiol nepastebėjai.

„Aplinkos pakeitimas skatina kūrybiškumą, praplečia ir atpalaiduoja minties laisvę. Atskirų padalinių, skyrių ar pozicijų kolegos iš skirtingų šalių susitinka, dirba, bendradarbiauja, kartu kuria. Toks darbas stiprina komandos saitus, padeda mokytis iš kitų patirčių. Ir, žinoma, stiprina komandiškumo dvasią, – tvirtina R. Mažulis. – Šiuos tikslus dalinai atitinka ir mūsų praktikuojamos vasaros šventės“.

„Novaturo“ grupės pardavimų vadovas K. Jarmalis pritaria, kad siekiant užsibrėžtų tikslų bendrai kelionei komanda turi pasiruošti: ne tik išsikelti kelionės tikslus, bet ir turėti planus, kaip, kokiomis priemonėmis juos pasiekti, kada ir kokia veikla padės stiprinant komandos dvasią, kaip, esant būtinybei, bus atliekamas darbas, kurio negalima atidėlioti. Taip pat būtina išsiaiškinti vykstančiųjų norus ir suderinti visų poreikius bei galimybes, kad išvyka kaip galima labiau atitiktų ir keliaujančiųjų lūkesčius, ir kelionei keltus tikslus.

„Jau dabar turime bendrovių užsakymų kolektyvinėms kelionėms su konkrečiomis iškeltomis užduotimis ir pageidavimais ateinančiam pavasariui ir vasarai. Didesniems kolektyvams organizuoti keliones rekomenduojame pradėti bent prieš pusmetį, o geriau – dar anksčiau, kad būtų galima rasti geriausius pageidaujamus sprendimus“, – akcentuoja „Novaturo“ grupės pardavimų vadovas.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Su kuo keliausi – labai svarbu: o ar pasidomėjai, kas organizuoja ir atsako už jūsų kelionę? Verslo tribūna 1

Verslo kelionių skaičius stipriai pašoko ir pretenduoja viršyti ikipandeminius rekordus. Atsidarius pasauliui...

Skaitmeninių klajoklių gyvenimas diktuoja naują darbo kultūrą Verslo tribūna 1

Galimybė dirbti egzotiškiausiose pasaulio vietose daugeliui žmonių atrodo patraukliai, tačiau dažniausiai tik...

Kaip keliauja kelionių organizatoriai: kas jiems svarbiausia, ar naudojasi kolegų paslaugomis? Verslo tribūna

Ne vienam kyla klausimas, o kaip keliones renkasi tie, kurie jas organizuoja? Ar jie patys dažnai keliauja?...

„StrongPoint“: kelionės reikalingos, kad būtume naujovių ir technologijų priešakyje Verslo tribūna 1

Technologinių sprendimų ir įrangos mažmeninei prekybai UAB „StrongPoint“ darbuotojams kelionės – įprasta...

Organizuoti verslo kelionę su partneriais – įdomi ir praturtinanti patirtis Verslo tribūna

Verslo konsultacijų įmonė „OVC Consulting“ jau 27 metus vieną kartą per metus turi planuotą visos komandos...

Kiekviena organizacija turi tradicijas ir vertybes – svarbu jas atliepti kolektyvo kelionėje Verslo tribūna

Advokatų profesinė bendrija „Triniti Jurex“ bendras komandos išvykas planuoja du kartus per metus. Anot...

Pažintinės verslo kelionės: tendencijas pakeitė ir turizmo bumas, ir pandemija Verslo tribūna

2022 m. „Deloitte“ ekspertų parengtoje apžvalgoje įvardijama, kad nors korporatyvinėms kelionėms verslai vis...

Įmonės verslo kelionės – iššūkis personalo skyriui: ką svarbu žinoti? Verslo tribūna

Darbo aplinkoje vis labiau populiarėja verslo kelionės, darbdavių naudojamos ir kaip motyvacinė, komandų...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku