Įmonė be tapatybės – įmonė be ateities

Kiekvienas verslo kūrėjas užtikrintai pasakytų, kad jis labai gerai suvokia savo verslo esmę, tačiau neretai visai kitaip yra to paties paklausus jo samdomų darbuotojų. Būtent tai, kaip vadovams sekasi iškomunikuoti verslo tapatybę darbuotojams, priklauso jų įsitraukimas ir verslo sėkmė.
Savęs supratimas ir apsisprendimas, kuo būti, yra lemiamas faktorius, o visa tai suformuluoti įmanoma tik atsakius sau į klausimą, kas esi, Verslo žinių organizuotame Logistikos ir transporto forume sakė Edgaras Rimgaila, bendrovės Easting ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti