Valanda su „Acme Europe“ direktore: pagrindinis rūpestis – parduoti pramintus kelius

Publikuota: 2016-12-02
 

Ilgus metus minti keliai kuriant ir vystant nuosavą prekės ženklą bendrovei „Acme Europe“ tampa konkurenciniu pranašumu imantis naujos veiklos – kitų gamintojų atstovavimo. Todėl dabar pagrindinis bendrovės vadovės Vaidos Joneikienės rūpestis – parduoti pramintus kelius.

Pirmas dalykas, kuris labiausiai rūpi įmonių vadovams – tai prekių ar paslaugų pardavimų apimtys, nuo kurių tiesiogiai priklauso sėkmingas įmonės veiklos tęstinumas. Viena ranka laikydami ant finansinių srautų, o kita – ant komandos pulso, vadovai gali priimti geriausius sprendimus.

Šiuo veiklos modeliu besivadovaujanti p. Joneikienė, kalbėdama apie bendrovės plėtros planus, ne kartą pamini įdirbį, kurį per daugelį metų sukūrė bendrovės darbuotojai, kurdami ir platindami „Acme“ prekės ženklo produkciją.

„Ši patirtis yra mūsų konkurencinis pranašumas veikloje, kurios pastaruoju metu imamės. Per ateinančius penkerius metus norime tapti tarptautine informacinių technologijų aksesuarų platinimo bendrove. Šiuo metu intensyviai dirbame Baltijos šalyse, tai vadiname namų rinka, kur įgytą patirtį jau naudojame plečiantis į kitas Europos šalis“, – dėsto p. Joneikienė.

Šiuo metu bendrovė „Acme Europe“ platina nuosavą prekės ženklą „Acme“ ir atstovauja dar 22 prekės ženklus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Pasak vadovės, kitose Europos šalyse be savo prekės ženklo bendrovė platina dar dviejų gamintojų produkciją ir artimiausiu metu planuoja jų skaičių išplėsti.

„Acme Europe“ aktyvią distribucinę veiklą Europoje pradėjo 2008-2009 metais. Bendrovės atstovai nuo 2009 m. pradėjo dalyvauti tarptautinėse Europos parodose, tokiose kaip „IFA“, „CeBIT“, „DISTREE EMEA“ ir kitose, nuo ko viskas ir prasidėjo.

Sekti tendencijas – irgi darbas

„Dalyvaudami parodose sekame tendencijas, kad galėtume išlikti greiti, lankstūs, inovatyvūs. Mūsų sektoriuje viskas keičiasi labai greitai, tai, ką darei vakar, šiandien jau turi daryti kitaip“, – sako p. Joneikienė.

Kompiuterinių priedų ir apšvietimo įrangos gamintojui reikia nuolat kurti ir rinkai pristatyti inovatyvius produktus. Per savo istoriją „Acme Europe“ sukūrė kelis tūkstančius „Acme“ prekės ženklu pažymėtų produktų, o šiuo metu rinkoje galima įsigyti daugiau nei 400 produktų, kurie palengvina buitį ir gyvenimą. Dalis jų įvertinti prestižiniais Lietuvos ir tarptautiniais dizaino apdovanojimais.

„Turime tikslą kasmet turėti produktų, kurie būtų įvertinti ir išlaikyti apdovanojimų tęstinumą nuo 2012 metų. Tai yra didelis iššūkis, kuris mus veda į priekį. Turime visą komandą dizainerių, kurie dirba produktų inovavimo srityje, ir esame labai aiškiai apsibrėžę, kiek laiko diskutuojame, iki kada būtinai turime turėti prototipą ir pan. Jeigu užtruktume tam metus ar dar ilgiau – nebūtume įdomūs“, – dėsto p. Joneikienė.

Paklausta, kaip kyla idėjos sukurti kažką naujo, kuo dar galima nustebinti išmanių įrenginių vartotojus, vadovė sako, kad tam reikia nemažai kūrybiškumo, o svarbiausia, į paprastus dalykus pasižiūrėti praktiškai.

Pavyzdžiui, parodose matant daug įvairių nešiojamų kompiuterių krepšių, „Acme Europe“ dizaineriams kilo idėja sukurti tokį krepšį, kuris galėtų prisitaikyti prie įvairių poreikių – jeigu reikia, būtų ir kuprinė, ir rankinė. Dar vienas inovatyvus ir apdovanotas sprendimas – šakelės formos ausinių laido laikiklis.

„Kuriame patogius ir kiekvienam prieinamus produktus. Mes norime patenkinti ir žemų pajamų vartotoją, kuris galėtų džiaugtis naujomis technologijomis“, – pažymi vadovė.

Dauguma „Acme Europe“ sprendimų yra patentuoti, tačiau, pasak p. Joneikienės, niekada nesi tikras, kad po kurio laiko Azijoje gamintus savo produktus su kitu prekės ženklu nepamatysi naujų technologijų parodoje Las Vegase.

„Europos rinkoje mes esame apsaugoti, bet Europos ir kitų žemynų teisinė bazė skiriasi“, – pažymi pašnekovė.

Žingsniu priekyje

Kad nuo to nenukentėtum, visada turi būti žingsniu priekyje, o išlaikyti tempą ir pasitempti padeda du dalykai – nuosavo ženklo vystymas ir atstovavimas kitiems žinomiems prekių ženklams.

„Mes negalime atsilikti. Vystydami savo prekės ženklą sekame tendencijas ir turime numatyti galutinio vartotojo poreikį, o atstovaudami kitiems – turime garantuoti, kad esame patikimiausi partneriai šioje rinkoje, sugebėti suteikti vertę ir viršyti lūkesčius“, – sako p. Joneikienė.

Pasak jos, didžiausia vertę, kurią „Acme Europe“ gali pasiūlyti kitiems prekių ženklams – patirtis.

„Daugelyje šalių turime patikrintus prekybos partnerius, žinome verslo subtilybes, esame pažinę skirtingus mentalitetus. Tai yra labai didelis įdirbis ir vertybė, kuri svarbi partneriams“, – sako ji. Jos nuomone, konkurentai nesuteikia tiek pridėtinės vertės, kiek tai leidžia argumentų turėjimas, kad visa tai jau patirta ir išbandyta savo kailiu.

Paklausta, ar išplėsdami distribuciją nesukuria konkurencijos savo prekės ženklui, p. Joneikienė sako, kad jeigu vadovaujiesi kitokiu požiūriu – matai tik galimybes.

„Kai išorėje yra labai su daug kuo konkuruoti, nereikia galvoti, kad gali konkuruoti su savimi.

Mes tikime savo produktu ir jo sėkme. Jeigu būtume naujokai ir ateitume su kažkokiu nauju produktu, juo tikrai mažas kas patikėtų, tačiau įdirbis leidžia plėsti ir nuosavą prekės ženklą, ir padėti kitiems“, – sako ji.

Pašnekovės teigimu, sėkmei labai svarbus bendradarbiavimas.

„Esame nusistatė 90 dienų vadinamąjį bandomąjį laikotarpį, per kurį prekė turi parsiduoti, jeigu tai nevyksta – blogai ir mums, ir klientui. Kad nebūtų blogai, reikia dirbti kartu ir tai yra laikas, kai bendromis pastangomis galima paskatinti pardavimus mažmeninės prekybos taške. Labai svarbu, kad per šį produkto bandomąjį laikotarpį stengtųsi abi pusės“, – sako ji.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kai jus palieka svarbiausi darbuotojai: kaip išsklaidyti riziką Premium

Darbuotojams vis dažniau keičiant darbus, o rinkoje trūkstant specialistų, bendrovės jaučia riziką: vienu...

Vadyba
06:00
Už partnerį daugiau uždirbančios moterys alga girtis nelinksta 5

Skirtingų lyčių porose, kuriose moterys uždirba daugiau nei vyrai, abu partneriai linkę slėpti savo tikrą...

Vadyba
2018.07.22
Pasitikėjimo kūrimas. Dažnai ignoruojama dalis

Aš nepasitikiu tavimi – tu manimi. Darbdavys nepasitiki darbuotoju, darbuotojas – darbdaviu. Valstybė...

Rinkodara
2018.07.22
Kodėl kai kurių rinkų nepavyksta užkariauti 6

Pasirengti eksportui užtrunka. Daugelis sėkmingai eksportuojančių verslininkų sako į kitą šalį įžengę ir...

Vadyba
2018.07.22
Pinigai darbuotojus sulaiko neilgam 8

Daugiau nei pusė vadovų yra siūlę darbuotojams pinigų už tai, kad jie neišeitų iš darbo. Tačiau tai sulaiko...

Vadyba
2018.07.22
Kokios savybės reikalingos lyderiui: jas galite turėti ir jūs Premium 9

Kam yra skirtas šitas žurnalas, kurį laikote rankose? Lyderiams. Kas yra pagrindiniai šio žurnalo herojai?...

Verslo klasė
2018.07.21
Darbo laiko organizavimas: darbuotojai išsiblaško kas 6 minutes

Daugiau nei pusė darbuotojų negali išbūti nepertraukiamai susikaupę ilgiau nei 6 minutes, rodo tyrimas,...

Vadyba
2018.07.21
Darbdavio laimei ir nelaimei, šiandien kandidatas yra klientas 5

Laikai, kai darbdaviai Lietuvoje galėjo neskubėdami pasirinkti patraukliausią kandidatą ir jaustis...

Vadyba
2018.07.20
„Vilniaus vandenys“ turi naują vadovą 9

Iš antro karto Vilniaus miesto savivaldybės bendrovei „Vilniaus vandenys“ pavyko paskirti vadovą, be kurio...

Vadyba
2018.07.20
Kodėl 30% naujokų palieka darbdavį 6

Trys iš dešimties šviežiai pasamdytų darbuotojų palieka savo naują darbovietę per 90 dienų. Tokį sprendimą...

Vadyba
2018.07.20
Uždirbantys nuo 1.600 Eur iki 3.600 Eur palikti mokesčių reformos užribyje Premium 8

Nurimus mokesčių reformos aistroms, aiškėja, kad daliai dirbančiųjų reforma jokios įtakos neturės. Labiausiai...

Finansai
2018.07.20
„Žemaitijos pieno“ valdyba išsirinko naują pirmininką 1

AB „Žemaitijos pienas“ valdyba pirmininku išrinko Romusą Jarulaitį, ilgametį bendrovės darbuotoją.

Vadyba
2018.07.18
„Devbridge Group“ Vilniaus padalinys turi naują vadovą

JAV programavimo paslaugų įmonės „Devbridge Group“ Vilniaus padaliniui nuo šiol vadovaus Jaroslavas Sadovskis.

Vadyba
2018.07.18
Jeffas Bezosas tapo turtingiausiu žmogumi šių laikų istorijoje 5

El. prekybos milžinės „Amazon“ įkūrėjo ir vadovo Jeffo Bezoso turto vertė pirmadienį perkopė 150 mlrd. USD.

Vadyba
2018.07.17
Išrinkta nauja „Verslios Lietuvos“ valdyba

Į naują verslumą skatinančios VšĮ „Versli Lietuva“ valdybą paskirti septyni šalies verslo asociacijų vadovai.

Vadyba
2018.07.17
Mokslininkė: dirbti pilnu etatu žmonės turėtų sulaukę 40 metų 12

Žmonėms gyvenant vis ilgiau reiktų drastiškai keisti įprastą žmonių karjeros kelią. Užuot planavus karjeros...

Vadyba
2018.07.17
Už kokį elgesį galima atleisti darbuotoją Premium

Dabartiniame Darbo kodekse (DK) – daugiau galimybių atleisti darbuotoją, tačiau išlieka daug niuansų ir...

Vadyba
2018.07.16
Kodėl buvę darbuotojai tampa verslo pirkėjais

Darbdaviams svarbu motyvuoti darbuotoją ne tik dėl to, kad šis neišeitų pas konkurentą, bet ir kad nesiimtų...

Vadyba
2018.07.15
Kiek kainuoja darbuotojų nuklydimai internete 7

Internetas – nepakeičiama darbo priemonė daugeliui mūsų. Taip pat tai – vienas didžiausių darbuotojus...

Vadyba
2018.07.15
„Girteka Logistics“ vadovas E. Liachovičius: sakyti, kad esi didžiausias, būtų neatsakinga Premium 12

Edvardą Liachovičių šiemet Metų vadovu išrinko portalo vz.lt naršytojai. Naujienos apie jo vadovaujamą UAB...

Verslo klasė
2018.07.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau