Valanda su „Acme Europe“ direktore: pagrindinis rūpestis – parduoti pramintus kelius

Publikuota: 2016-12-02
 

Ilgus metus minti keliai kuriant ir vystant nuosavą prekės ženklą bendrovei „Acme Europe“ tampa konkurenciniu pranašumu imantis naujos veiklos – kitų gamintojų atstovavimo. Todėl dabar pagrindinis bendrovės vadovės Vaidos Joneikienės rūpestis – parduoti pramintus kelius.

Pirmas dalykas, kuris labiausiai rūpi įmonių vadovams – tai prekių ar paslaugų pardavimų apimtys, nuo kurių tiesiogiai priklauso sėkmingas įmonės veiklos tęstinumas. Viena ranka laikydami ant finansinių srautų, o kita – ant komandos pulso, vadovai gali priimti geriausius sprendimus.

Šiuo veiklos modeliu besivadovaujanti p. Joneikienė, kalbėdama apie bendrovės plėtros planus, ne kartą pamini įdirbį, kurį per daugelį metų sukūrė bendrovės darbuotojai, kurdami ir platindami „Acme“ prekės ženklo produkciją.

„Ši patirtis yra mūsų konkurencinis pranašumas veikloje, kurios pastaruoju metu imamės. Per ateinančius penkerius metus norime tapti tarptautine informacinių technologijų aksesuarų platinimo bendrove. Šiuo metu intensyviai dirbame Baltijos šalyse, tai vadiname namų rinka, kur įgytą patirtį jau naudojame plečiantis į kitas Europos šalis“, – dėsto p. Joneikienė.

Šiuo metu bendrovė „Acme Europe“ platina nuosavą prekės ženklą „Acme“ ir atstovauja dar 22 prekės ženklus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Pasak vadovės, kitose Europos šalyse be savo prekės ženklo bendrovė platina dar dviejų gamintojų produkciją ir artimiausiu metu planuoja jų skaičių išplėsti.

„Acme Europe“ aktyvią distribucinę veiklą Europoje pradėjo 2008-2009 metais. Bendrovės atstovai nuo 2009 m. pradėjo dalyvauti tarptautinėse Europos parodose, tokiose kaip „IFA“, „CeBIT“, „DISTREE EMEA“ ir kitose, nuo ko viskas ir prasidėjo.

Sekti tendencijas – irgi darbas

„Dalyvaudami parodose sekame tendencijas, kad galėtume išlikti greiti, lankstūs, inovatyvūs. Mūsų sektoriuje viskas keičiasi labai greitai, tai, ką darei vakar, šiandien jau turi daryti kitaip“, – sako p. Joneikienė.

Kompiuterinių priedų ir apšvietimo įrangos gamintojui reikia nuolat kurti ir rinkai pristatyti inovatyvius produktus. Per savo istoriją „Acme Europe“ sukūrė kelis tūkstančius „Acme“ prekės ženklu pažymėtų produktų, o šiuo metu rinkoje galima įsigyti daugiau nei 400 produktų, kurie palengvina buitį ir gyvenimą. Dalis jų įvertinti prestižiniais Lietuvos ir tarptautiniais dizaino apdovanojimais.

„Turime tikslą kasmet turėti produktų, kurie būtų įvertinti ir išlaikyti apdovanojimų tęstinumą nuo 2012 metų. Tai yra didelis iššūkis, kuris mus veda į priekį. Turime visą komandą dizainerių, kurie dirba produktų inovavimo srityje, ir esame labai aiškiai apsibrėžę, kiek laiko diskutuojame, iki kada būtinai turime turėti prototipą ir pan. Jeigu užtruktume tam metus ar dar ilgiau – nebūtume įdomūs“, – dėsto p. Joneikienė.

Paklausta, kaip kyla idėjos sukurti kažką naujo, kuo dar galima nustebinti išmanių įrenginių vartotojus, vadovė sako, kad tam reikia nemažai kūrybiškumo, o svarbiausia, į paprastus dalykus pasižiūrėti praktiškai.

Pavyzdžiui, parodose matant daug įvairių nešiojamų kompiuterių krepšių, „Acme Europe“ dizaineriams kilo idėja sukurti tokį krepšį, kuris galėtų prisitaikyti prie įvairių poreikių – jeigu reikia, būtų ir kuprinė, ir rankinė. Dar vienas inovatyvus ir apdovanotas sprendimas – šakelės formos ausinių laido laikiklis.

„Kuriame patogius ir kiekvienam prieinamus produktus. Mes norime patenkinti ir žemų pajamų vartotoją, kuris galėtų džiaugtis naujomis technologijomis“, – pažymi vadovė.

Dauguma „Acme Europe“ sprendimų yra patentuoti, tačiau, pasak p. Joneikienės, niekada nesi tikras, kad po kurio laiko Azijoje gamintus savo produktus su kitu prekės ženklu nepamatysi naujų technologijų parodoje Las Vegase.

„Europos rinkoje mes esame apsaugoti, bet Europos ir kitų žemynų teisinė bazė skiriasi“, – pažymi pašnekovė.

Žingsniu priekyje

Kad nuo to nenukentėtum, visada turi būti žingsniu priekyje, o išlaikyti tempą ir pasitempti padeda du dalykai – nuosavo ženklo vystymas ir atstovavimas kitiems žinomiems prekių ženklams.

„Mes negalime atsilikti. Vystydami savo prekės ženklą sekame tendencijas ir turime numatyti galutinio vartotojo poreikį, o atstovaudami kitiems – turime garantuoti, kad esame patikimiausi partneriai šioje rinkoje, sugebėti suteikti vertę ir viršyti lūkesčius“, – sako p. Joneikienė.

Pasak jos, didžiausia vertę, kurią „Acme Europe“ gali pasiūlyti kitiems prekių ženklams – patirtis.

„Daugelyje šalių turime patikrintus prekybos partnerius, žinome verslo subtilybes, esame pažinę skirtingus mentalitetus. Tai yra labai didelis įdirbis ir vertybė, kuri svarbi partneriams“, – sako ji. Jos nuomone, konkurentai nesuteikia tiek pridėtinės vertės, kiek tai leidžia argumentų turėjimas, kad visa tai jau patirta ir išbandyta savo kailiu.

Paklausta, ar išplėsdami distribuciją nesukuria konkurencijos savo prekės ženklui, p. Joneikienė sako, kad jeigu vadovaujiesi kitokiu požiūriu – matai tik galimybes.

„Kai išorėje yra labai su daug kuo konkuruoti, nereikia galvoti, kad gali konkuruoti su savimi.

Mes tikime savo produktu ir jo sėkme. Jeigu būtume naujokai ir ateitume su kažkokiu nauju produktu, juo tikrai mažas kas patikėtų, tačiau įdirbis leidžia plėsti ir nuosavą prekės ženklą, ir padėti kitiems“, – sako ji.

Pašnekovės teigimu, sėkmei labai svarbus bendradarbiavimas.

„Esame nusistatė 90 dienų vadinamąjį bandomąjį laikotarpį, per kurį prekė turi parsiduoti, jeigu tai nevyksta – blogai ir mums, ir klientui. Kad nebūtų blogai, reikia dirbti kartu ir tai yra laikas, kai bendromis pastangomis galima paskatinti pardavimus mažmeninės prekybos taške. Labai svarbu, kad per šį produkto bandomąjį laikotarpį stengtųsi abi pusės“, – sako ji.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tyrimas: geraširdžiai dažniau susiduria su finansiniais sunkumais

Geraširdžiai žmonės, tikėtina, dažniau susiduria su finansinėmis problemomis arba net bankrutuoja nei tie,...

Vadyba
10:33
TOP25 geriausi šių metų pasaulio darbdaviai 1

Tarp šiemet išrinktų geriausių pasaulio darbdavių – keturios Lietuvoje veikiančios bendrovės. O pirmosios...

Vadyba
07:37
Kodėl žmonės susidomi galimybe pakeisti darbdavį

Darbo rinkai kaistant tampa sunkiau išlaikyti savo darbuotojus ir rasti kitų. Tad vis dažniau geri...

Vadyba
2018.10.20
Darbuotojų mokymosi madas diktuoja „Netflix“ Premium

Šiandienos darbo aplinką turbūt geriausiai apibūdina pasakymas, jog įprasta tapo tai, kad nebeliko nieko...

Vadyba
2018.10.20
Į JAV išvykęs D. Songaila „Hooters“ barą perleido R. Javtokui 11

Krepšinio aikštelėje praeityje vienas kitą ne kartą keitę Darius Songaila ir Robertas Javtokas tokį patį...

Laisvalaikis
2018.10.19
Išsiskyrė pareigūnų profsąjungų susivienijimo ir Policijos profesinės sąjungos keliai

Nacionalinio pareigūnų profesinių sąjungų susivienijimas (NPPSS) ir Lietuvos policijos profesinė sąjunga...

Vadyba
2018.10.19
Koks turi būti vadovas, kad darbuotojai, gavę konkurento pasiūlymą, ateitų pasitarti Premium 7

Išlaikyti darbuotojus – vis svarbesnis uždavinys mažoms ir labai mažoms įmonėms, kuriose darbuotojų kaita yra...

Vadyba
2018.10.19
Daugiau nei 40 darbo pozicijų – užsienyje studijas baigusiems lietuviams

25-ios Lietuvoje veikiančios įmonės siūlo daugiau nei 40 darbo pozicijų, skirtų pritraukti užsienyje studijas...

Vadyba
2018.10.19
Kaip pradėti motyvuoti savo darbuotojus: 3 esminiai žingsniai Premium 1

Į darbą įsitraukę darbuotojai lemia geresnius finansinius rezultatus, tad kiekvieną dieną internetai mirga...

Vadyba
2018.10.19
Kuo geidžiamiausi darbdaviai motyvuoja savo darbuotojus Premium 1

Nuo kelionių į užsienį iki medicinos kabinetų – geidžiamiausi darbdaviai siūlo aibę naudų, kurios vilioja...

Vadyba
2018.10.18
„Workation“: komandą cementuoja bendros su darbu derinamos atostogos Premium 11

Įmonės nuolat ieško būdų, kaip motyvuoti darbuotojus ir paskatinti jų kūrybiškumą. Sumaišius kasdienį darbą...

Vadyba
2018.10.17
„Klaipėdos nafta“ dalį premijų darbuotojams mokės akcijomis 2

AB „Klaipėdos nafta“ nusprendė dalį metinių premijų išmokėti darbuotojams bendrovės akcijų pavidalu. Šiam...

Vadyba
2018.10.17
„Achemos grupė“ pakeitė vadovą 20

Trečiadienį koncerno „Achemos grupė“ generaliniu direktoriumi paskirtas Gintautas Kanapeckas, nuo 2014 metų...

Vadyba
2018.10.17
Planas, kaip pasiruošti mokesčių reformai 4

Nuo 2019 m. sausio 1 d. įsigaliosiantiems Valstybinio socialinio draudimo įstatymo ir Gyventojų pajamų...

Finansai
2018.10.17
„Danpower Baltic“ turi naują vadovę 11

Atsinaujinančios energetikos UAB „Danpower Baltic“ generaline direktore paskirta Aušra Ignotaitė.

Vadyba
2018.10.17
SAP konferencijoje - apie pokyčius, kurie laukia Lietuvos verslo Rėmėjo turinys 4

SAP išmaniojo verslo dienoje  bus  kalbama apie tai, kodėl sėkmingai veikiančios bendrovės tampa vis labiau...

Technologijos
2018.10.17
Naujuoju Futbolo federacijos generaliniu sekretoriumi tapo Stankevičius

Lietuvos futbolo federacijos (LFF) Vykdomasis komitetas naujuoju federacijos generaliniu sekretoriumi išrinko...

Laisvalaikis
2018.10.16
Į Lietuvos paštą atėjo dar vienas vadovas iš „Telia Lietuvos“ 11

Lietuvos pašto Verslo klientų departamentui vadovaus Robertas Žudys. Tai jau trečias vadovas, kurį Lietuvos...

Vadyba
2018.10.16
„Luminor“ turi naują personalo vadovę 9

„Luminor“ banke personalo skyriaus vadovės pareigas pradeda eiti Agnė Ignotienė.

Vadyba
2018.10.16
Suaugusiųjų karjeros pokyčiams startą duoda programavimo mokykla Rėmėjo turinys 4

Tobulėjant technologijoms ir vyraujant jaunumo kultui vyresnio amžiaus žmonės, šiandieninei darbo rinkai...

Technologijos
2018.10.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau