Valanda su „Acme Europe“ direktore: pagrindinis rūpestis – parduoti pramintus kelius

Publikuota: 2016-12-02
 

Ilgus metus minti keliai kuriant ir vystant nuosavą prekės ženklą bendrovei „Acme Europe“ tampa konkurenciniu pranašumu imantis naujos veiklos – kitų gamintojų atstovavimo. Todėl dabar pagrindinis bendrovės vadovės Vaidos Joneikienės rūpestis – parduoti pramintus kelius.

Pirmas dalykas, kuris labiausiai rūpi įmonių vadovams – tai prekių ar paslaugų pardavimų apimtys, nuo kurių tiesiogiai priklauso sėkmingas įmonės veiklos tęstinumas. Viena ranka laikydami ant finansinių srautų, o kita – ant komandos pulso, vadovai gali priimti geriausius sprendimus.

Šiuo veiklos modeliu besivadovaujanti p. Joneikienė, kalbėdama apie bendrovės plėtros planus, ne kartą pamini įdirbį, kurį per daugelį metų sukūrė bendrovės darbuotojai, kurdami ir platindami „Acme“ prekės ženklo produkciją.

„Ši patirtis yra mūsų konkurencinis pranašumas veikloje, kurios pastaruoju metu imamės. Per ateinančius penkerius metus norime tapti tarptautine informacinių technologijų aksesuarų platinimo bendrove. Šiuo metu intensyviai dirbame Baltijos šalyse, tai vadiname namų rinka, kur įgytą patirtį jau naudojame plečiantis į kitas Europos šalis“, – dėsto p. Joneikienė.

Šiuo metu bendrovė „Acme Europe“ platina nuosavą prekės ženklą „Acme“ ir atstovauja dar 22 prekės ženklus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Pasak vadovės, kitose Europos šalyse be savo prekės ženklo bendrovė platina dar dviejų gamintojų produkciją ir artimiausiu metu planuoja jų skaičių išplėsti.

„Acme Europe“ aktyvią distribucinę veiklą Europoje pradėjo 2008-2009 metais. Bendrovės atstovai nuo 2009 m. pradėjo dalyvauti tarptautinėse Europos parodose, tokiose kaip „IFA“, „CeBIT“, „DISTREE EMEA“ ir kitose, nuo ko viskas ir prasidėjo.

Sekti tendencijas – irgi darbas

„Dalyvaudami parodose sekame tendencijas, kad galėtume išlikti greiti, lankstūs, inovatyvūs. Mūsų sektoriuje viskas keičiasi labai greitai, tai, ką darei vakar, šiandien jau turi daryti kitaip“, – sako p. Joneikienė.

Kompiuterinių priedų ir apšvietimo įrangos gamintojui reikia nuolat kurti ir rinkai pristatyti inovatyvius produktus. Per savo istoriją „Acme Europe“ sukūrė kelis tūkstančius „Acme“ prekės ženklu pažymėtų produktų, o šiuo metu rinkoje galima įsigyti daugiau nei 400 produktų, kurie palengvina buitį ir gyvenimą. Dalis jų įvertinti prestižiniais Lietuvos ir tarptautiniais dizaino apdovanojimais.

„Turime tikslą kasmet turėti produktų, kurie būtų įvertinti ir išlaikyti apdovanojimų tęstinumą nuo 2012 metų. Tai yra didelis iššūkis, kuris mus veda į priekį. Turime visą komandą dizainerių, kurie dirba produktų inovavimo srityje, ir esame labai aiškiai apsibrėžę, kiek laiko diskutuojame, iki kada būtinai turime turėti prototipą ir pan. Jeigu užtruktume tam metus ar dar ilgiau – nebūtume įdomūs“, – dėsto p. Joneikienė.

Paklausta, kaip kyla idėjos sukurti kažką naujo, kuo dar galima nustebinti išmanių įrenginių vartotojus, vadovė sako, kad tam reikia nemažai kūrybiškumo, o svarbiausia, į paprastus dalykus pasižiūrėti praktiškai.

Pavyzdžiui, parodose matant daug įvairių nešiojamų kompiuterių krepšių, „Acme Europe“ dizaineriams kilo idėja sukurti tokį krepšį, kuris galėtų prisitaikyti prie įvairių poreikių – jeigu reikia, būtų ir kuprinė, ir rankinė. Dar vienas inovatyvus ir apdovanotas sprendimas – šakelės formos ausinių laido laikiklis.

„Kuriame patogius ir kiekvienam prieinamus produktus. Mes norime patenkinti ir žemų pajamų vartotoją, kuris galėtų džiaugtis naujomis technologijomis“, – pažymi vadovė.

Dauguma „Acme Europe“ sprendimų yra patentuoti, tačiau, pasak p. Joneikienės, niekada nesi tikras, kad po kurio laiko Azijoje gamintus savo produktus su kitu prekės ženklu nepamatysi naujų technologijų parodoje Las Vegase.

„Europos rinkoje mes esame apsaugoti, bet Europos ir kitų žemynų teisinė bazė skiriasi“, – pažymi pašnekovė.

Žingsniu priekyje

Kad nuo to nenukentėtum, visada turi būti žingsniu priekyje, o išlaikyti tempą ir pasitempti padeda du dalykai – nuosavo ženklo vystymas ir atstovavimas kitiems žinomiems prekių ženklams.

„Mes negalime atsilikti. Vystydami savo prekės ženklą sekame tendencijas ir turime numatyti galutinio vartotojo poreikį, o atstovaudami kitiems – turime garantuoti, kad esame patikimiausi partneriai šioje rinkoje, sugebėti suteikti vertę ir viršyti lūkesčius“, – sako p. Joneikienė.

Pasak jos, didžiausia vertę, kurią „Acme Europe“ gali pasiūlyti kitiems prekių ženklams – patirtis.

„Daugelyje šalių turime patikrintus prekybos partnerius, žinome verslo subtilybes, esame pažinę skirtingus mentalitetus. Tai yra labai didelis įdirbis ir vertybė, kuri svarbi partneriams“, – sako ji. Jos nuomone, konkurentai nesuteikia tiek pridėtinės vertės, kiek tai leidžia argumentų turėjimas, kad visa tai jau patirta ir išbandyta savo kailiu.

Paklausta, ar išplėsdami distribuciją nesukuria konkurencijos savo prekės ženklui, p. Joneikienė sako, kad jeigu vadovaujiesi kitokiu požiūriu – matai tik galimybes.

„Kai išorėje yra labai su daug kuo konkuruoti, nereikia galvoti, kad gali konkuruoti su savimi.

Mes tikime savo produktu ir jo sėkme. Jeigu būtume naujokai ir ateitume su kažkokiu nauju produktu, juo tikrai mažas kas patikėtų, tačiau įdirbis leidžia plėsti ir nuosavą prekės ženklą, ir padėti kitiems“, – sako ji.

Pašnekovės teigimu, sėkmei labai svarbus bendradarbiavimas.

„Esame nusistatė 90 dienų vadinamąjį bandomąjį laikotarpį, per kurį prekė turi parsiduoti, jeigu tai nevyksta – blogai ir mums, ir klientui. Kad nebūtų blogai, reikia dirbti kartu ir tai yra laikas, kai bendromis pastangomis galima paskatinti pardavimus mažmeninės prekybos taške. Labai svarbu, kad per šį produkto bandomąjį laikotarpį stengtųsi abi pusės“, – sako ji.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Barclays“ svarsto atleisti arba perkelti apie 350 darbuotojų Premium 24

Jungtinės Karalystės bankas „Barclays“ planuoja panaikinti arba perkelti apie 350 Lietuvoje esančių darbo...

Technologijos
2018.04.21
Kazino operatorius taiso reputaciją: valdybą papildė 3 moterimis

„Wynn Resorts“, kazino operatoriaus, valdybą papildė trys moterys. Toks sprendimas priimtas, kai ankstesnis...

Vadyba
2018.04.21
Kas yra prastas ir kas yra geras vadovas, pagal „Google“

Technologijų milžinė „Google“ atliko vieną išsamiausių vadovų tyrimų, kuris atskleidė, kuo pasižymi...

Vadyba
2018.04.21
Konkurencinėje kovoje gali išgelbėti tvaraus verslo korta Premium

Vadovautis atsakingo verslo principais kasdienėje veikloje pravartu ne tik galvojant apie verslo tvarumą...

Vadyba
2018.04.20
Dėl verslo metė puikų darbą IT įmonėse – dabar lyg atostogose Premium 4

Atsisakyti puikaus samdomo darbo ir imtis verslo – ne tik rizikingas, bet ir sunkus sprendimas. Vis dėlto...

Ministerijoje apdovanoti metų mokytojai

Ketvirtadienį Švietimo ir mokslo ministerijoje (ŠMM) Vilniuje įteiktos metų mokytojų premijos. Jas gavo šeši...

Vadyba
2018.04.19
Septyni Elono Musko produktyvumo patarimai darbuotojams 2

Šią savaitę nutekintas elektromobilių gamintojos „Tesla“ vadovo Elono Musko laiškas darbuotojams atskleidė,...

Vadyba
2018.04.19
Sugriežtinti reikalavimai vienus sužlugdė, kitiems atvėrė akis Premium

Nauja tvarka, kurią įveda institucijos, jei ir apsunkina kasdieninę veiklą, kartais priverčia į verslą...

Pageidaujama pirmoji alga Baltijos šalyse ir Rytų Europoje 29

Lietuvos darbdaviai neretai užsimena, kad į darbo rinką žengiantys jaunuoliai pasižymi nerealistiškais...

Vadyba
2018.04.18
Moteris vilioja į sritį, kur algų nelygybė – viena didžiausių Premium 5

Lietuvoje moterys aktyviai traukiamos į specialistų trūkumu pasižymintį IT sektorių. Tačiau algų nelygybė čia...

Vadyba
2018.04.18
Kokias klaidas daro įmonės, kurdamos darbo užmokesčio sistemas Premium

Kokia turėtų būti darbo užmokesčio sistema, kad darbuotojai būtų patenkinti, o organizacija justų naudą?...

Vadyba
2018.04.17
Kaip „Tesla“ atsirenka darbuotojus 1

JAV automobilių gamintoja „Tesla“ darbuotojus renkasi itin preciziškai. Personalo skyrius kandidatams iš...

Vadyba
2018.04.17
Ar vadovas privalo būti lojalus savo vadovaujamai bendrovei? Rėmėjo turinys 1

Ar vadovas privalo būti lojalus savo vadovaujamai bendrovei nesant nekonkuravimo susitarimo? Ir kas laukia...

Vadyba
2018.04.16
Kaip talentai renkasi darbovietę

Įmonės vis ieško patikimo recepto, kaip į komandas pritraukti profesionalų. Praktika rodo, kad organizacijos,...

Vadyba
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Kaip efektyviai spręsti konfliktus: svarbios taisyklės vadovui

Nutylėti konfliktai tarsi chroniška liga gali persekioti nuolat. Praktika rodo, kad laimi tos organizacijos,...

Vadyba
2018.04.14
Valstybės tarnyboje pernai moterys uždirbo 10% mažiau nei vyrai 1

Valstybės tarnyboje dirbančios moterys pernai uždirbo 117,35 Eur mažiau nei vyrai, skelbiama atliktoje...

Vadyba
2018.04.13
Numavičiaus šeimos biuras turi naują vadovą 6

Lietuvos verslininko ir investuotojo Nerijaus Numavičiaus šeimos biuro „Talka LT“ vadovu paskirtas Nerijus...

Rinkos
2018.04.13
Kęstutis Motiejūnas: „Ateikite ir pasinaudokite verslo finansavimo galimybėmis“ Rėmėjo turinys 6

Kęstutį Motiejūną, UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) generalinį direktorių, kalbina Andrius...

Vadyba
2018.04.13
Vertingiausia pasaulio bendrovė „Apple“ – be milijardierių 2

Technologijų pasaulio atstovai vis ryškiau matosi pasaulio turtingųjų sąrašuose. Tačiau juose neregėti...

Vadyba
2018.04.13

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau