Valanda su „Acme Europe“ direktore: pagrindinis rūpestis – parduoti pramintus kelius

Publikuota: 2016-12-02
 

Ilgus metus minti keliai kuriant ir vystant nuosavą prekės ženklą bendrovei „Acme Europe“ tampa konkurenciniu pranašumu imantis naujos veiklos – kitų gamintojų atstovavimo. Todėl dabar pagrindinis bendrovės vadovės Vaidos Joneikienės rūpestis – parduoti pramintus kelius.

Pirmas dalykas, kuris labiausiai rūpi įmonių vadovams – tai prekių ar paslaugų pardavimų apimtys, nuo kurių tiesiogiai priklauso sėkmingas įmonės veiklos tęstinumas. Viena ranka laikydami ant finansinių srautų, o kita – ant komandos pulso, vadovai gali priimti geriausius sprendimus.

Šiuo veiklos modeliu besivadovaujanti p. Joneikienė, kalbėdama apie bendrovės plėtros planus, ne kartą pamini įdirbį, kurį per daugelį metų sukūrė bendrovės darbuotojai, kurdami ir platindami „Acme“ prekės ženklo produkciją.

„Ši patirtis yra mūsų konkurencinis pranašumas veikloje, kurios pastaruoju metu imamės. Per ateinančius penkerius metus norime tapti tarptautine informacinių technologijų aksesuarų platinimo bendrove. Šiuo metu intensyviai dirbame Baltijos šalyse, tai vadiname namų rinka, kur įgytą patirtį jau naudojame plečiantis į kitas Europos šalis“, – dėsto p. Joneikienė.

Šiuo metu bendrovė „Acme Europe“ platina nuosavą prekės ženklą „Acme“ ir atstovauja dar 22 prekės ženklus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Pasak vadovės, kitose Europos šalyse be savo prekės ženklo bendrovė platina dar dviejų gamintojų produkciją ir artimiausiu metu planuoja jų skaičių išplėsti.

„Acme Europe“ aktyvią distribucinę veiklą Europoje pradėjo 2008-2009 metais. Bendrovės atstovai nuo 2009 m. pradėjo dalyvauti tarptautinėse Europos parodose, tokiose kaip „IFA“, „CeBIT“, „DISTREE EMEA“ ir kitose, nuo ko viskas ir prasidėjo.

Sekti tendencijas – irgi darbas

„Dalyvaudami parodose sekame tendencijas, kad galėtume išlikti greiti, lankstūs, inovatyvūs. Mūsų sektoriuje viskas keičiasi labai greitai, tai, ką darei vakar, šiandien jau turi daryti kitaip“, – sako p. Joneikienė.

Kompiuterinių priedų ir apšvietimo įrangos gamintojui reikia nuolat kurti ir rinkai pristatyti inovatyvius produktus. Per savo istoriją „Acme Europe“ sukūrė kelis tūkstančius „Acme“ prekės ženklu pažymėtų produktų, o šiuo metu rinkoje galima įsigyti daugiau nei 400 produktų, kurie palengvina buitį ir gyvenimą. Dalis jų įvertinti prestižiniais Lietuvos ir tarptautiniais dizaino apdovanojimais.

„Turime tikslą kasmet turėti produktų, kurie būtų įvertinti ir išlaikyti apdovanojimų tęstinumą nuo 2012 metų. Tai yra didelis iššūkis, kuris mus veda į priekį. Turime visą komandą dizainerių, kurie dirba produktų inovavimo srityje, ir esame labai aiškiai apsibrėžę, kiek laiko diskutuojame, iki kada būtinai turime turėti prototipą ir pan. Jeigu užtruktume tam metus ar dar ilgiau – nebūtume įdomūs“, – dėsto p. Joneikienė.

Paklausta, kaip kyla idėjos sukurti kažką naujo, kuo dar galima nustebinti išmanių įrenginių vartotojus, vadovė sako, kad tam reikia nemažai kūrybiškumo, o svarbiausia, į paprastus dalykus pasižiūrėti praktiškai.

Pavyzdžiui, parodose matant daug įvairių nešiojamų kompiuterių krepšių, „Acme Europe“ dizaineriams kilo idėja sukurti tokį krepšį, kuris galėtų prisitaikyti prie įvairių poreikių – jeigu reikia, būtų ir kuprinė, ir rankinė. Dar vienas inovatyvus ir apdovanotas sprendimas – šakelės formos ausinių laido laikiklis.

„Kuriame patogius ir kiekvienam prieinamus produktus. Mes norime patenkinti ir žemų pajamų vartotoją, kuris galėtų džiaugtis naujomis technologijomis“, – pažymi vadovė.

Dauguma „Acme Europe“ sprendimų yra patentuoti, tačiau, pasak p. Joneikienės, niekada nesi tikras, kad po kurio laiko Azijoje gamintus savo produktus su kitu prekės ženklu nepamatysi naujų technologijų parodoje Las Vegase.

„Europos rinkoje mes esame apsaugoti, bet Europos ir kitų žemynų teisinė bazė skiriasi“, – pažymi pašnekovė.

Žingsniu priekyje

Kad nuo to nenukentėtum, visada turi būti žingsniu priekyje, o išlaikyti tempą ir pasitempti padeda du dalykai – nuosavo ženklo vystymas ir atstovavimas kitiems žinomiems prekių ženklams.

„Mes negalime atsilikti. Vystydami savo prekės ženklą sekame tendencijas ir turime numatyti galutinio vartotojo poreikį, o atstovaudami kitiems – turime garantuoti, kad esame patikimiausi partneriai šioje rinkoje, sugebėti suteikti vertę ir viršyti lūkesčius“, – sako p. Joneikienė.

Pasak jos, didžiausia vertę, kurią „Acme Europe“ gali pasiūlyti kitiems prekių ženklams – patirtis.

„Daugelyje šalių turime patikrintus prekybos partnerius, žinome verslo subtilybes, esame pažinę skirtingus mentalitetus. Tai yra labai didelis įdirbis ir vertybė, kuri svarbi partneriams“, – sako ji. Jos nuomone, konkurentai nesuteikia tiek pridėtinės vertės, kiek tai leidžia argumentų turėjimas, kad visa tai jau patirta ir išbandyta savo kailiu.

Paklausta, ar išplėsdami distribuciją nesukuria konkurencijos savo prekės ženklui, p. Joneikienė sako, kad jeigu vadovaujiesi kitokiu požiūriu – matai tik galimybes.

„Kai išorėje yra labai su daug kuo konkuruoti, nereikia galvoti, kad gali konkuruoti su savimi.

Mes tikime savo produktu ir jo sėkme. Jeigu būtume naujokai ir ateitume su kažkokiu nauju produktu, juo tikrai mažas kas patikėtų, tačiau įdirbis leidžia plėsti ir nuosavą prekės ženklą, ir padėti kitiems“, – sako ji.

Pašnekovės teigimu, sėkmei labai svarbus bendradarbiavimas.

„Esame nusistatė 90 dienų vadinamąjį bandomąjį laikotarpį, per kurį prekė turi parsiduoti, jeigu tai nevyksta – blogai ir mums, ir klientui. Kad nebūtų blogai, reikia dirbti kartu ir tai yra laikas, kai bendromis pastangomis galima paskatinti pardavimus mažmeninės prekybos taške. Labai svarbu, kad per šį produkto bandomąjį laikotarpį stengtųsi abi pusės“, – sako ji.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Darbo pokalbis: kaip elgtis nereikėtų 15

Karjeros planavimas yra sveikintinas dalykas, tačiau specialistai akcentuoja, kad, norint pasiekti trokštamų...

Vadyba
2019.01.20
Tyrimas: vis dažniau darbuotojai patiria emocinį perdegimą 5

Nors darbuotojų perdegimas tampa vis skaudesne rykšte šiandienos bendrovėms, bet praktika rodo, kad toli...

Vadyba
2019.01.19
Trys žingsniai bebaimės bendrovės link Premium

Baimė bendrovės kolektyve užkerta kelią tobulėti ir daro žalą ne tik darbuotojų moralei, bet ir įmonės...

Vadyba
2019.01.18
„Tesla“ naikina 3.000 darbo vietų 8

Elektromobilių gamintoja „Tesla“ po sunkių praėjusių metų nusprendė sumažinti savo darbo jėgą 7%. Tai...

Vadyba
2019.01.18
Kaip samdomam vadovui užsitarnauti sprendimų laisvę Premium

Verslo įkūrėjui atsitraukti nuo tiesioginio vadovavimo – rizikinga, bet naujas vadovas dažnai ateina su...

Vadyba
2019.01.17
Kurios Lietuvos įmonės pernai sukūrė daugiausia naujų darbo vietų Premium 19

„Verslo žinių“ sudarytame daugiausia pernai naujų darbo vietų sukūrusių bendrovių sąraše dominuoja logistikos...

Vadyba
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Vadovų viliojimo pamokos: regionų bendrovės ne ten deda akcentus Premium 1

Regionuose veikiančios bendrovės neslepia, kad pasamdyti norimos kvalifikacijos vadovą, kuris sutiktų dirbti...

Vadyba
2019.01.16
Registrų centras dėl pertvarkos apie atleidimą įspėjo 241 darbuotoją 5

Valstybės įmonė Registrų centras gruodį apie galimą atleidimą įspėjo 241 darbuotoją, rodo Užimtumo tarnybos...

Vadyba
2019.01.14
3 iliuzijos, kurios klaidina darbuotojų ieškantį verslą 17

Konkurencinę kovą norinčios laimėti bendrovės nekalba apie darbuotojų pritraukimą, jos galvoja, kaip...

Rinkodara
2019.01.13
Kodėl bent pusvalandis, rastas pabendrauti su jaunimu, atsiperka

Kai patyręs verslininkas pradedančiajam pataria, ką daryti, o kokių klaidų vengti, pastarojo verslas...

Vadyba
2019.01.13
Siūlo darbą švyturio prižiūrėtojams Kalifornijoje už 130.000 USD 1

Jeigu norisi kardinalių pokyčių, galbūt vertėtų pakeisti darbą. Pavyzdžiui, tapti istorinio švyturio...

Vadyba
2019.01.12
„Ford“ ir „Jaguar Land Rover“ atleidžia tūkstančius darbuotojų 2

Automobilių gamintojos „Ford“ ir „Jaguar Land Rover“ vienu metu pranešė apie planus naikinti po kelis...

Vadyba
2019.01.11
Pertvarkomas Raudonasis Kryžius atleidžia dalį darbuotojų

Tvaresne organizacija užsimojęs tapti Lietuvos Raudonasis Kryžius (LRK) ėmė atleidinėti darbuotojus,...

Vadyba
2019.01.11
Kaip išmatuoti atsakingumą? 8

Įsivažiavus ekonomikai, verslo įmonių produktyvumui ir investicijoms, jau keleri metai didžiausias darbdavių...

Vadyba
2019.01.11
Nedarbo lygis gruodį paaugo iki 8,9% 14

Nedarbas sausio pradžioje buvo 8,9% – 0,7 proc. punkto daugiau nei ankstesnį mėnesį. Sausio 1 dieną Lietuvoje...

Vadyba
2019.01.10
„Lietuvos geležinkeliai“ turi naują vidaus audito vadovą 7

AB „Lietuvos geležinkeliai“ vidaus audito skyriaus vadovu paskyrė Tomą Radėną, kuris bus tiesiogiai...

Vadyba
2019.01.10
Nedarbo lygis ES šalyse: nuo 1,9 iki 18,6% 18

Lapkričio mėnesį nedarbo lygis Europos Sąjungoje (ES) sudarė 6,7%, tačiau tarp šalių išlieka milžiniški...

Vadyba
2019.01.09
Rytų Europa desperatiškai vilioja darbuotojus, Lietuva neatsilieka Premium 4

Skrydžių bilietai emigrantams, auklės ir darbo vietos sutuoktiniams – tai vienos iš daugelio Rytų ir Vidurio...

Vadyba
2019.01.09
„RB Rail“ darbuotojų atrankai planuoja skirti 82.000 Eur

Baltijos šalių europinės vėžės geležinkelio projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimą koordinuojanti bendra trijų...

Vadyba
2019.01.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau