Vakaruose sukauptą patirtį taiko Lietuvoje

Publikuota: 2016-11-02
Rasa Beskajevienė, UAB „Equinox Europe“ direktorė: „Mūsų specialistai įsikūrę Kaune, todėl mums lengviau perprasti vietos specifiką ir operatyviai reaguoti į Lietuvos klientų poreikius“.
Rasa Beskajevienė, UAB „Equinox Europe“ direktorė: „Mūsų specialistai įsikūrę Kaune, todėl mums lengviau perprasti vietos specifiką ir operatyviai reaguoti į Lietuvos klientų poreikius“.

Logistikos optimizavimo sprendimus įvairiose šalyse diegiančios ir vystančios UAB „Equinox Europe“ sėkmės formulė – gebėjimas prisitaikyti prie besikeičiančios aplinkos ir su ja kintančių verslo poreikių. Individualius projektus bendrovė kuria ir diegia įvairią veiklą vykdančioms įmonėms.

Jungtinių Amerikos Valstijų įmonių grupei priklausanti „Equinox Europe“ sėkmingai perėmė sandėlio valdymo sistemos vystymo bei diegimo patirtį Vakaruose ir pritaikė ją Lietuvoje bei kaimyninėse rinkose.

„Equinox“ sandėlio valdymo sistemas kuria ir diegia visame pasaulyje, o „Equinox Europe“ specialistai įsikūrę Lietuvoje, Kaune. Dėl to mums lengviau perprasti vietos specifiką ir operatyviai reaguoti į Lietuvos klientų poreikius, – sako Rasa Beskajevienė, „Equinox Europe“ direktorė. – Sandėlio valdymas šiais laikais – daugiau nei sandėlio operacijų valdymas, – tai akcizų bei muitinės apskaita, gamyba ir pilnas krovinių valdymas. Be to, šiose srityse daug specifikos ir niuansų, būdingų tik Lietuvos rinkai.“

Viena didžiausių sandėlio valdymo sprendimus teikiančių šalies įmonių per 21-erius veiklos metus perprato Lietuvos verslo poreikius, nors, pasak p. Beskajevienės, kiekvienam klientui svarbu greitas ir patogus aptarnavimas bei gebėjimas prisitaikyti prie šalies aktualijų ir besikeičiančios situacijos.

Ir mažiems, ir dideliems

Sandėlio valdymo sistemą pasitelkia įmonės, kurios siekia dirbti efektyviai ir racionaliai tvarkyti verslą. Pasak p. Beskajevienės, „Equinox Europe“ diegia sprendimus ir didžiosioms, ir vidutinėms ar mažesnėms įmonėms, kurios turi vos vieną sandėlį.

„Equinox“ sandėlio valdymo sistemą pasirinko ir UAB „Lemona“, kuri jau 20 m. prekiauja elektronikos ir elektros detalėmis: turi mažmeninį tinklą Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje, tiekia detales gamybos ir prekybos įmonėms. Pasak įmonės direktoriaus Raimondo Arlausko, „Lemona“ – moderni, į inovacijas orientuota įmonė, todėl, kad patenkintų klientų lūkesčius, būtų greita, lanksti ir tiksli, optimizuoja procesus bei kaštus.

„Nors valdome tik keletą sandėlių, asortimentas juose didžiulis – daugiau kaip 15.000 skirtingų ir dažnai labai smulkių prekių. Didelės įmonės dirba su paletėmis, o mes – su dideliu kiekiu smulkių viena į kitą panašių prekių, todėl sandėlio valdymo sistema padeda optimaliai išdėlioti prekes, efektyviai išnaudoti sandėlio plotą, išvengti klaidų ir kaip galima greičiau sandėliuoti bei surasti prekes, kai jų prireikia klientams“, – sandėlio automatizavimo privalumus vardija p. Arlauskas.

Ilgą laiką „Lemona“ naudojo įmonės specialistų sukurtą sandėlio valdymo programą, tačiau išsiplėtus sandėliui ir asortimentui bei atsiradus poreikiui modernizuoti procesus, nuspręsta įsidiegti profesionalią sandėlio valdymo sistemą.

„Ieškojome, tyrėme, lyginome ir priėmėme sprendimą diegti pažangią ir plačiai naudojamą „Equinox“ sandėlio valdymo sistemą, – sako p. Arlauskas. – Nauja sistema dabar diegiama, tačiau jau jaučiame naudą dėl peržiūrėtų ir įvertintų sandėlio valdymo bei darbo procesų. Tai atlikti profesionaliai mums padeda „Equinox Europe“ komanda, kuri turi sukaupusi didžiulę sandėlių valdymo ir sistemų diegimo patirtį.“

Įgyvendina individualius poreikius

Pasak, p. Beskajevienės, kiekviena įmonė skirtinga ir kartais reikalauja unikalių sprendimų. Naujausias pavyzdys – „Equinox“ sandėlio valdymo sistema, kurioje įdiegtas gamybos valdymo modulis. Tokią sistemą savo valdomuose paukštynuose dėl didelių gamybos, sandėliavimo ir apskaitos apimčių nusprendė įsidiegti įmonių grupė „KG Group“. Jurij Kliukevič, „KG Group“ IT tarnybos vadovas, pasakoja, kad anksčiau grupės paukštynų padaliniuose buvo naudojamos skirtingos sandėlių valdymo sistemos. Kadangi sandėlių apyvartos bei gamybos apimtys itin didelės, reikėjo ieškoti vieningo sprendimo.

„Palaikyti ir vystyti skirtingas sandėlių valdymo sistemas tapo netikslinga, todėl plečiant gamybos padalinius bei cechus nuspręsta pereiti prie vienos sistemos, kuri valdytų ir sandėlius, ir gamybą, – aiškina p. Kliukevič. – Be šio pagrindinio kriterijaus prioritetą teikėme Lietuvoje veikiančiai kompanijai, kad vėliau gautume operatyvų sistemos palaikymą, nes net smulkiausi gedimai ar prastovos mūsų įmonėms labai nuostolingi.“

Anot „KG Group“ atstovo, naujos sistemos privalumas ir tai, kad ji gamybos užduočių vykdymą ir sandėlio likučius leidžia stebėti realiu laiku, – tai labai svarbu ir planuojant gamybą, ir organizuojant sandėlio darbus. Be to, sistema garantuoja atsekamumą, nes vieno mygtuko paspaudimu sugeneruoja ataskaitą, kurioje matoma visa informacija apie pagamintą produktą. Šios sistemos pagalba atliekamas automatizuotas gamybos rezultatų perdavimas verslo valdymo sistemai, suformuojamos darbuotojų produktyvumo ataskaitos.

„Equinox“ sistemą iki 2017 m. pabaigos planuojama įdiegta visuose „KG Group“ paukštynų cechuose bei sandėliuose, vėliau – „Kauno grūdų“ padaliniuose, o viename jų – greitai paruošiamų makaronų gamykloje Kėdainiuose – ji jau veikia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Alibaba“ įkūrėjas: dirbti 12 val. per parą, 6 dienas per savaitę – palaima Premium 14

Kai vis aktyviau diskutuojama apie darbo savaitės trumpinimą bei tokio pokyčio naudą darbuotojams, Jacko Ma,...

Vadyba
2019.04.17
Darbuotojus motyvuoja robotai Algis ir Pūkis Premium

Robotai ir darbų automatizacija dažnai įsivaizduojami kaip žmogiškosios darbo jėgos priešai. Tačiau bent jau...

Vadyba
2019.04.17
Pesimistinis scenarijus: iki 2030 m. Lietuvoje liks 2,4 mln. gyventojų 38

Per ateinančius šešerius metus žmonių skaičius Lietuvoje gali sumažėti iki 2,5 mln. žmonių, o iki 2030 m.

Vadyba
2019.04.16
Vilniaus kino klasteris siekia užsienio dėmesio Baltijos regionui Verslo tribūna

Kartu su „Kino pavasariu“ neseniai praūžė ir svarbiausias metų kino industrijos renginys Lietuvoje „Meeting...

Paslaugos
2019.04.16
Kaip išlikti įsitraukus į savo darbą

Darbuotojo įsitraukimas – naudingas ne tik jį samdančiai įmonei, bet ir pačiam darbuotojui. Naujas tyrimas...

Vadyba
2019.04.15
Kai liežuvis tampa CEO priešu – įmonei tai gali brangiai kainuoti

Kartais nereikšminga frazė gali sukelti sumaištį, ypač jei tą frazę ištarė vadovas. Vadybos specialistai...

Vadyba
2019.04.14
Dėl prastos komunikacijos darbuotojai nori mesti darbą 2

Vidinė komunikacija – svarbus įmonės sėkmės veiksnys. Jis ne tik daro įtaką bendrovės finansiniams...

Vadyba
2019.04.13
Kokia „Amazon“ įkūrėjo J. Bezoso metinė alga 9

Jeffo Bezoso, JAV prekybos milžinės „Amazon“ įkūrėjo ir turtingiausio pasaulio žmogaus, darbo užmokestis...

Vadyba
2019.04.13
Kaip „Danske Bank“ darbuotojų mokymo trukmę sumažino 5 kartus Premium 12

Standartizuoti veiklos procesai įmonėje padeda darbuotojams taupyti laiką bei įgalina juos dirbti...

Vadyba
2019.04.12
Teatras ir verslas: ko iš režisierių gali išmokti vadovai? Verslo tribūna

Teatras ir verslas yra panašūs tuo, kad tiek spektaklio premjerą, tiek verslo projektų sėkmę nulemia stipri...

Rinkodara
2019.04.11
Kaip „Air Asia“ CEO 0,26 USD vertės bendrovę išaugino iki milijardinio verslo 1

Sėkmingam vadovui svarbu ne tik mokėti keistis pačiam, bet ir gebėti suburti gabių specialistų komandą,...

Vadyba
2019.04.11
Paskirta nauja švietimo, mokslo ir sporto viceministrė 1

Švietimo, mokslo ir sporto ministerijoje darbą pradėjo nauja viceministrė Kornelija Tiesnesytė, kuruojanti...

Vadyba
2019.04.11
Ateities profesijai specialistų reikia jau dabar Verslo tribūna

Nors praėjusiame dešimtmetyje mobilusis telefonas tebuvo daiktas paskambinti anksti ryte ar vėlai vakare, kai...

Ateities miestas
2019.04.11
Pamatyti, kad darbuotojas išeis, galima prieš 9 mėnesius 5

Pirmieji ženklai, signalizuojantys apie kolektyvo nario būsimą pabėgimą iš įmonės, matyti likus 9 mėnesiams...

Vadyba
2019.04.10
Darbas ne biure – nauja norma, su kuria darbdaviai turi susitaikyti

Galimybė dirbti nebūtinai biure yra nauja norma tarp darbuotojų. Be to, renkantis darbovietę vis didesniu...

Vadyba
2019.04.09
Vadovės ambicija: LRT – patraukliausias darbdavys Premium 11

„Tiek daug ir taip intensyviai gyvenime dar nedirbau“, — prisipažįsta Monika Garbačiauskaitė-Budrienė, metus...

Vadyba
2019.04.09
E. Musko atleistą vadovą pasamdė J. Bezosas 3

Geri vadovai be darbo nebūna, ko gero, taip būtų galima apibūdinti Jeffo Bezoso, „Amazon“ įkūrėjo, sprendimą...

Vadyba
2019.04.08
Grįžtamasis ryšys veikia, kai vadovas supranta tokios praktikos svarbą Premium

Efektyvus grįžtamasis ryšys gali būti darbuotojų ugdymo, skatinimo bei motyvacijos didinimo priemonė. Kad...

Vadyba
2019.04.08
Mentorių turėti nori, bet ne visiems pavyksta tokį sutikti

Tinkamas mentorius gali padėti darbuotojui greičiau tobulėti. Bėda ta, kad toli gražu ne visiems pavyksta...

Vadyba
2019.04.07
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: gražesnių skelbimų nepakanka 4

Susidaro įspūdis, kad patrauklaus darbdavio įvaizdis (angl. employer branding), paskutiniu metu yra...

Rinkodara
2019.04.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau