Išmanusis įrankis, be kurio neįsivaizduojamas įmonės darbas

Darbų kokybė tai esminis reikalavimas rangovams. Tačiau konkurencingoje rinkoje kokybę lemia ne tik meistrų profesionalumas, bet ir reakcijos greitis bei atsiskaitymo skaidrumas. Įmonė Yglė pastatų valdymas šiuos komponentus į vieną jungia pasitelkusi išmanųjį įrankį Tasker.
7 Lietuvos miestuose padalinius turinti įmonė Yglė pastatų valdymas prižiūri verslo klientų inžinerines sistemas bei teikia pastatų administravimo paslaugas. Kiek- vieną dieną daugiau nei keturios dešimtys įmonės darbuotojų visoje šalyje vyksta į klientų objektus.
Norint efektyviai valdyti verslą reikia žinoti, kur konkrečiu metu yra ir kokią užduotį atlieka kiekviena komanda, o taip pat tvarkyti su kasdienėmis išvykomis susijusią dokumentaciją.
Išmanieji įrankiai būtinybė
Dabar neįsivaizduoju, kaip galėtų dirbti mūsų įmonė, jeigu neturėtume galimybės greitai deleguoti užduoties, nematytume, ką daro darbuotojai ar negalėtume greitai surasti informacijos apie atliktus ir suplanuotus darbus, sako Yglė pastatų valdymas vadovė Agnė Bartašiutė.
Jos vadovaujama įmonė jau kelis metus naudoja išmaniuosius įrankius, tačiau Tasker galimybės čia buvo išbandytos tik šių metų pavasarį.
Išmanieji įrankiai mums nėra naujiena. Todėl rinkdamiesi Tasker jau žinojome, ko mums reikia ir ko mums nedavė senasis įrankis, teigia A. Bartašiutė.
Įmonės, kurios dirba keliuose miestuose ir kurių darbuotojai nuolat juda, dažnai susiduria su galvosūkiu kaip vienu metu apimti bei sužiūrėti visus procesus ir kartu kuo optimaliau paskirstyti pajėgumus skirtinguose padaliniuose, sako Tele2 Verslo plėtros vadovas Deividas Praspaliauskas. Jo teigimu, Tasker paprastai ir greitai išsprendžia šias problemas.
Motyvuoja darbuotojus
Tasker taip pat gali tapti puikia darbuotojų efektyvumo vertinimo priemone. Mes matome, kada darbininkas atvyksta į objektą, kiek laiko jis dirba ir už kiek jo darbo valandų klientui išrašysime sąskaitą. Turėdami tokią informaciją, galime skatinti geriausiai dirbančius ir objektyviai vertinti silpniausius darbuotojus.
Be to, darbuotojų pildomi darbų aktai ir pastebėtų defektų nuotraukos akimirksniu keliauja pas objektą kuruojantį projektų vadovą, o jis gali tuojau pat informuoti klientą apie atliktus darbus ir operatyviai pateikti pasiūlymus, kaip pašalinti defektus, sako A. Bartašiutė.
Įmonė taip pat yra įsirengusi ekraną, kuriame visi gali matyti, kur yra ir kokias užduotis skirtinguose miestuose atlieka komandos. Taip darbuotojai pajunta, kad yra didelės, visoje Lietuvoje dirbančios komandos nariai.
Auga pasitikėjimas
Jeigu techninė tarnyba dar galėtų dirbti be išmaniojo įrankio, tai vadovams, kurie tarpininkauja tarp kliento ir techninės tarnybos, Tasker yra būtinas. Juk jie turi čia ir dabar turėti adekvačią informaciją apie situaciją, darbuotojus ir numatomą darbų pabaigą. Taip pat jiems reikalinga galimybė bet kuriuo metu informuoti klientą apie padėtį, teigia įmonės vadovė.
Pasak jos, Yglė pastatų valdymas klientai turi galimybę prisijungti prie savitarnos svetainės ir patys stebėti, kokie darbai planuojami atlikti ir kurie jau atliekami jų pastatuose. Tiesa, šia galimybe naudojamasi retai.
Tačiau tai nereiškia, kad tokia funkcija nereikalinga. Juk svarbu ne tiek, ar klientas stebi, bet kad yra galimybė tą daryti. Vien jos buvimas mus verčia pasitempti, o klientams suteikia papildomo pasitikėjimo.
Iš šalies tokia situacija gali pasirodyti paradoksali rangovas pats suteikia galimybę jį spausti. Tačiau aš esu už tai kuo mažiau turime galimybių nukrypti nuo sutartų įsipareigojimų, tuo labiau tobulėjame ir tuo geresnę paslaugą suteikiame.
Manau, kad klientai galėtų būti dar reiklesni ir prašyti dar daugiau informacijos. Antra vertus, čia svarbi ir mūsų darbo specifika esame geriausi tada, kai sugebame užbėgti problemoms už akių ir klientui nesirodome, teigia A. Bartašiutė.
Žengia į priekį
Technologijos užima vis didesnę gyvenimo dalį ir mūsų įmonė negali atsilikti siekiame, kad vis daugiau ir daugiau darbų būtų atliekama pasitelkus išmanųjį įrankį. Ir patys darbuotojai supranta, kad Tasker neatsiejama ir būtina jų darbo dalis, todėl imasi siūlyti, ką galima tobulinti ir keisti, kad jiems įrankis taptų dar patogesnis, sako A. Bartašiutė
Vadovės teigimu, labai svarbu yra tai, kad Tasker turi gerą palaikymą. Iš savo patirties žinome, kad jeigu kas nors stringa, neveikia ar veikia ne taip, kaip turėtų, tai tampa pretekstu darbuotojams nenaudoti įrankio ar jo funkcijos.
Operatyviai sprendžiamos problemos rodo, kad Tele2 tvirtai apsisprendę kuo geriau tvarkyti savo paslaugas. Be tokio apsisprendimo glaudus bendradarbiavimas nebūtų įmanomas.
Tasker nuolat juda į priekį. Tai labai aiškiai matyti, kai palygini tai, ką matėme prieš pusantrų metų ir tai, ką turime dabar atsirado daug papildymų, naujų funkcijų, kurių reikia tokioms įmonėms kaip mūsų, teigia A. Bartašiutė.
infogr.am::infogram_0_ce29a0a8-43a7-462b-aecf-63f61faabce5
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Vadyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti