Geriausią išmanųjį įrankį gavo inicijavę jo kūrimą

Reklama publikuota: 2016-10-13
UAB „Alwark“ direktorius Gedvidas Belickas.
svg svg
UAB „Alwark“ direktorius Gedvidas Belickas.

Gyvename laikais, kuomet kiekviena minutė vertinga. Todėl ir profesionaliam technikos aptarnavimui nebeužtenka vien prityrusių meistrų – dar reikia greitai reaguoti, operatyviai planuoti bei paprastai ir patogiai vykdyti dokumentų apskaitą. Būtent šiuos dėmenis savo serviso tarnyboje apjungusi įmonė „Alwark“, netruko sulaukti teigimų klientų įvertinimų. Sėkmės paslaptis – išmanus užduočių planavimo įrankis „Tasker“.

„Alwark“ parduoda ir nuomoja naują bei naudotą specializuotą krovos ir komunalinę techniką, atlieka jos techninį aptarnavimą. Sugedus tokiai technikai, trikdžius reikia tvarkyti kuo operatyviau, nes didelė dalis „Alwark“ klientų dirba visą parą, todėl krano, šakinio krautuvo ar kitos technikos gedimas sutrikdo įmonės darbą bei lemia didelius nuostolius.

„Remontas – svarbiausia, bet ne vienintelė techninio aptarnavimo eigos dalis. Meistrų atvykimas ir dokumentų tvarkymas – taip pat yra šio proceso dalys“, – sako „Alwark“ direktorius Gedvidas Belickas, pridurdamas, kad pirmiausia „Alwark“ pajuto būtinybę tobulinti dokumentų ir informacijos valdymo procesus.

Naudojasi specialistai ir vadovai

Išmanusis įrankis „Tasker“ tapo neatsiejama „Alwark“ serviso tarnybos dalimi. Šiuo įrenginiu darbuotojai planuoja keliones, esant reikalui užsako reikiamas dalis, o klientai patvirtina atliktus darbus bei įvertina paslaugos kokybę.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Tasker“ skirtas visoms darbuotojų grandims, todėl juo naudojasi ne tik mechanikai, bet ir buhalteriai bei įmonės ar jos padalinių vadovai. Pirmieji rengia ir siunčia darbo aktus, vadovai stebi darbo procesus, atskirų darbuotojų maršrutus, jų darbų statistiką ir pan. Taip vienas išmanusis įrankis leidžia valdyti užduotis, procesus ir darbuotojus.

G. Belickas pasakoja, kad dabar „Alwark“ derina „Tasker“ su įmonės apskaitos sistema. Anot jo, „Tasker“ yra puikus ir iki galo neišsemtas serviso tarnybos statistikos šaltinis. Be to, įmonė planuoja su išmaniuoju įrankiu susieti dalių nurašymo procesą, į sistemą norima integruoti ir sandėlio valdymą bei klientams suteikti galimybę formuluoti užduotį: užsakyti reikiamą detalę ar iškviesti meistrus.

Šiuo metu „Tasker“ naudojamas „Alwark“ Lietuvos padalinyje. Po kurio laiko įrankis bus pradėtas naudoti įmonės padaliniuose Estijoje, Latvijoje ir Rusijoje.

Ilgos dokumentų kelionės

„Alwark“ serviso tarnyba teikia savo paslaugas visoje Lietuvoje, todėl duomenų bei pirminių dokumentų perdavimas į centrinį biurą užtrukdavo ir nebuvo patogus procesas. Viename Lietuvos krašte išrašytas aktas keliaudavo į Vilnių, guldavo į bendrą krūvą ir laukdavo savo eilės. Čia išrašyta sąskaita vėl turėdavo grįžti pas klientą, o kiekvienas netikslumas ar sunkiau įskaitoma vieta dar labiau lėtindavo darbo eigą.

„Tokiais dokumentų tvarkymo tempais nebuvome ir negalėjome būti patenkinti“, – sako „Alwark“ vadovas. Pasak jo, įmonė iš pradžių ėmė bandyti įvairius užduočių planavimo įrankius, tačiau jie lūkesčių nepateisino.

Ėmėsi iniciatyvos

Neradusi tinkamo įrankio, įmonė pati ėmėsi iniciatyvos. „Jeigu nėra tinkamos priemonės, ją reikia susikurti“, – sako G. Belickas.

Daug įmonių naudojasi išmaniuoju įrankiu „Tasker“, tačiau „Alwark“ išsiskiria tuo, kad ji buvo viena iš įrankio kūrėjų.

„Alwark“ domėjosi galimybe sukurti naują – savo produktą. Galimybių mes turėjome. Susipažinus su siūlymu ir problematika, tapo akivaizdu, kad toks, iš labai konkrečių poreikių ir situacijų atsiradęs išmanusis įrankis, turi neblogas perspektyvas. Tad ėmėmės bendro darbo, – sako „Tele2“ Verslo plėtros vadovas Deividas Praspaliauskas.

Po pusės metų bendro ir intensyvaus darbo buvo sukurtas įrankio pagrindas, kuris imtas pildyti ir tobulinti. Tobulinimas nesustoja net dabar.

„Tasker“ mums ne baigtinis produktas, o naujų galimybių erdvė. Su šia sistema siejame vis naujus įmonės procesus.

Paradoksalu, bet šiuo įrankiu patogu ir paprasta naudotis dėl to, kad nesame programuotojai. Įrankis buvo planuojamas atsižvelgiant į konkrečius, kasdienius įmonės mechanikų bei klientų poreikius, pasiūlymus ir atsiliepimus. Mums nieko nereikėjo išgalvoti, o tiesiog suderinti poreikius su programuotojų galimybėmis ir siūlymais“, – sako G. Belickas, aiškindamas, kodėl darbuotojai taip lengvai perpranta naują sistemą.

Anot jo, jaunesni darbuotojai išmanųjį įrankį perpranta iš karto, vyresni užtrunka kiek ilgiau, bet kadangi sistema nesudėtinga ir intuityvi, greitai ir jie ima naudotis „Tasker“.

Įvertino klientai

G. Belicko teigimu, didžioji dalis klientų į naująjį įrankį žiūrėjo palankiai.

„Kol dirbome su popieriniais dokumentais, dalis darbo procesų užtrukdavo ilgiau, o dabar ir klientas, ir mes žinome kokios yra užduotys, kada jos atliktos, kokios medžiagos sunaudotos ir kokie klientų atsiliepimai. Tai skatina klientus mumis dar labiau pasitikėti, jie aiškiau mato esamą situaciją ir todėl gali tiksliau planuoti ir numatyti savo veiksmus įvykus gedimui“, – pasakoja G. Belickas.

Neseniai „Alwark“ atliko anoniminę klientų apklausą, kurioje teiravosi apie įmonės serviso paslaugas ir jų kokybę. Sulaukta išties gerų atsiliepimų – daugiau nei 80% klientų „Alwark“ suteikė pačius aukščiausius įvertinimus – jie liko patenkinti reakcija, operatyvumu, darbų kokybe ir kaina.

„Tasker“ mums leidžia dirbti efektyviau ir didinti klientams kuriamą naudą. Šis įrankis dar labiau sustiprino „Alwark“, kaip inovatyvios ir nuolat tobulėjančios įmonės įvaizdį”, – tvirtina įmonės vadovas.

infogr.am::infogram_0_0f51060c-a4d5-4f52-8923-ebc046f85932

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Vadyba“
VŽ klausomiausi podkastai kovą

Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių podkastų TOP 10.

Prognozuojama, kad darbuotojų kaita šiemet augs pusantro karto: kaip reikia keistis vadovams Premium 4

Daugelis, prasidėjus karui, manė, kad darbuotojų migracija bus kur kas mažesnė ar sustos. Visgi, anot...

Vadyba
12:50
„Compensa“ valdybai vadovauja T. Milašius

Tomas Milašius perima vadovavimą Baltijos šalyse paslaugas teikiančiai gyvybės draudimo bendrovei „Compensa...

Vadyba
12:30
„Sodra“: ligos išmoką už dvi pirmas nedarbingumo dienas gaus visi darbuotojai 1

Darbuotojui susirgus, nuo balandžio 1 d. kiekvienas darbdavys mokės jam ligos išmoką už dvi pirmąsias...

Vadyba
11:44
Psichologas J. Burokas: ukrainiečiai kur kas tvirtesni už mus Premium

„Pasitraukusieji nuo karo išgyveno įvairiausių patirčių ir, mano galva, nėra tokie trapūs, kaip mums kartais...

Laisvalaikis
11:03
Specialistų trūksta, alga ne per didžiausia: stringa Kibernetinio saugumo centro vadovo paieška Premium 1

Krašto apsaugos ministerijai (KAM) kol kas sunkiai sekasi surasti naująjį Nacionalinio kibernetinio saugumo...

Inovacijos
05:45
Euro zonoje nedarbas vasarį siekė 6,8%, Lietuvoje – 7%

Vasarį euro zonoje darbo neturėjo 6,8% darbo ieškančių asmenų – 0,1 proc. punkto mažiau nei sausio mėnesį.

Vadyba
2022.03.31
Tarp TOP 20 įtakingiausiųjų – nauji vardai

Šių metų potencialios įtakos indekso TOP 20 kone pusė pernai čia nebuvusių vardų. Tarp naujai patekusių yra...

Rinkodara
2022.03.31
Viliasi, kad naujas bandymas perkrauti valstybės tarnybą nemeluos Premium 5

Ingridos Šimonytės Vyriausybė puoselėja planus padėti viešojo administravimo sistemos pertvarkos pagrindus,...

Verslo aplinka
2022.03.31
„Tūkstantmečio mokyklų“ programoje dalyvaus 54 iš 60 savivaldybių 1

„Tūkstantmečio mokyklų“ programoje dalyvaus 54 iš 60 savivaldybių, sako Jurgita Šiugždinienė, Švietimo,...

Vadyba
2022.03.30
Tadas Dovbyšas: stipri organizacijos kultūra – geriausia instrukcija visiems gyvenimo atvejams Verslo tribūna

Nepaisant rimtus išbandymus atnešusio pandeminio laikotarpio, draudimo bendrovė ERGO stiprino tiek komandos...

PowerUP
2022.03.30
Iš „Inter Rao Lietuva“ stebėtojų tarybos pasitraukė J. Garbaravičius ir R. Davidovičius 2

Verslininkas Jonas Garbaravičius pasitraukė iš Rusijos energetikos milžinės „Inter RAO“ netiesiogiai...

Pramonė
2022.03.29
Geidžiamiausių darbdavių vasario atlygio medianos Premium

Naujausi „Sodros“ duomenys rodo, kokias algų medianas šių metų antrąjį mėnesį darbuotojams mokėjo...

Vadyba
2022.03.29
V. Vasiliauskas: geras, kompetentingas biurokratas yra vertybė Premium 16

Vyriausybė tikisi pradėti viešojo administravimo reformos įgyvendinimą. Pasak premjerės patarėjo Vito...

Verslo aplinka
2022.03.29
Atidaromas didžiausias dienos SPA centras Vilniaus mieste Verslo tribūna 1

Vilniaus senamiestyje, verslo ir laisvalaikio komplekse „Bokšto skveras“, vilniečiams ir miesto svečiams...

Verslo aplinka
2022.03.29
Startuolio savo noru nepaliko nė vienas darbuotojas: ką galima būtų pritaikyti ir kitoms organizacijoms Premium 3

Lietuviškas transporto užsakymų valdymo startuolis „GoRamp“ per pastaruosius kelerius metus užaugino komandą...

Vadyba
2022.03.28
Kokias algų medianas vasarį mokėjo didžiausi šalies darbdaviai Premium

„Sodros“ duomenys rodo, kad šių metų vasarį ant aukščiausiojo atlyginimų medianų laiptelio ir toliau laikosi...

Vadyba
2022.03.28
Ukrainiečių įdarbinimas: procesas palengvintas, tačiau dar yra likę daug nežinomųjų Premium

Kalbinti verslų atstovai, nors ir giria pagreitėjusį procesą, kartu pripažįsta, kad dar yra daug tobulintinų...

Vadyba
2022.03.28
Rusiją palaikantys darbuotojai – kaip elgtis vadovui? 2

Šiuo metu vadovams iškyla daug nestandartinių klausimų. Vienas iš jų – kaip elgtis su Rusijos karinius...

Vadyba
2022.03.26
Patarimai startuoliams: kaip suburti sėkmingą komandą

60% naujų įmonių susidūrė su problemomis įkūrėjų komandoje, primena „TechHub“ preakceleratorius. Tinkamai...

Gazelė
2022.03.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku