Geriausią išmanųjį įrankį gavo inicijavę jo kūrimą

Gyvename laikais, kuomet kiekviena minutė vertinga. Todėl ir profesionaliam technikos aptarnavimui nebeužtenka vien prityrusių meistrų dar reikia greitai reaguoti, operatyviai planuoti bei paprastai ir patogiai vykdyti dokumentų apskaitą. Būtent šiuos dėmenis savo serviso tarnyboje apjungusi įmonė Alwark, netruko sulaukti teigimų klientų įvertinimų. Sėkmės paslaptis išmanus užduočių planavimo įrankis Tasker.
Alwark parduoda ir nuomoja naują bei naudotą specializuotą krovos ir komunalinę techniką, atlieka jos techninį aptarnavimą. Sugedus tokiai technikai, trikdžius reikia tvarkyti kuo operatyviau, nes didelė dalis Alwark klientų dirba visą parą, todėl krano, šakinio krautuvo ar kitos technikos gedimas sutrikdo įmonės darbą bei lemia didelius nuostolius.
Remontas svarbiausia, bet ne vienintelė techninio aptarnavimo eigos dalis. Meistrų atvykimas ir dokumentų tvarkymas taip pat yra šio proceso dalys, sako Alwark direktorius Gedvidas Belickas, pridurdamas, kad pirmiausia Alwark pajuto būtinybę tobulinti dokumentų ir informacijos valdymo procesus.
Naudojasi specialistai ir vadovai
Išmanusis įrankis Tasker tapo neatsiejama Alwark serviso tarnybos dalimi. Šiuo įrenginiu darbuotojai planuoja keliones, esant reikalui užsako reikiamas dalis, o klientai patvirtina atliktus darbus bei įvertina paslaugos kokybę.
Tasker skirtas visoms darbuotojų grandims, todėl juo naudojasi ne tik mechanikai, bet ir buhalteriai bei įmonės ar jos padalinių vadovai. Pirmieji rengia ir siunčia darbo aktus, vadovai stebi darbo procesus, atskirų darbuotojų maršrutus, jų darbų statistiką ir pan. Taip vienas išmanusis įrankis leidžia valdyti užduotis, procesus ir darbuotojus.
G. Belickas pasakoja, kad dabar Alwark derina Tasker su įmonės apskaitos sistema. Anot jo, Tasker yra puikus ir iki galo neišsemtas serviso tarnybos statistikos šaltinis. Be to, įmonė planuoja su išmaniuoju įrankiu susieti dalių nurašymo procesą, į sistemą norima integruoti ir sandėlio valdymą bei klientams suteikti galimybę formuluoti užduotį: užsakyti reikiamą detalę ar iškviesti meistrus.
Šiuo metu Tasker naudojamas Alwark Lietuvos padalinyje. Po kurio laiko įrankis bus pradėtas naudoti įmonės padaliniuose Estijoje, Latvijoje ir Rusijoje.
Ilgos dokumentų kelionės
Alwark serviso tarnyba teikia savo paslaugas visoje Lietuvoje, todėl duomenų bei pirminių dokumentų perdavimas į centrinį biurą užtrukdavo ir nebuvo patogus procesas. Viename Lietuvos krašte išrašytas aktas keliaudavo į Vilnių, guldavo į bendrą krūvą ir laukdavo savo eilės. Čia išrašyta sąskaita vėl turėdavo grįžti pas klientą, o kiekvienas netikslumas ar sunkiau įskaitoma vieta dar labiau lėtindavo darbo eigą.
Tokiais dokumentų tvarkymo tempais nebuvome ir negalėjome būti patenkinti, sako Alwark vadovas. Pasak jo, įmonė iš pradžių ėmė bandyti įvairius užduočių planavimo įrankius, tačiau jie lūkesčių nepateisino.
Ėmėsi iniciatyvos
Neradusi tinkamo įrankio, įmonė pati ėmėsi iniciatyvos. Jeigu nėra tinkamos priemonės, ją reikia susikurti, sako G. Belickas.
Daug įmonių naudojasi išmaniuoju įrankiu Tasker, tačiau Alwark išsiskiria tuo, kad ji buvo viena iš įrankio kūrėjų.
Alwark domėjosi galimybe sukurti naują savo produktą. Galimybių mes turėjome. Susipažinus su siūlymu ir problematika, tapo akivaizdu, kad toks, iš labai konkrečių poreikių ir situacijų atsiradęs išmanusis įrankis, turi neblogas perspektyvas. Tad ėmėmės bendro darbo, sako Tele2 Verslo plėtros vadovas Deividas Praspaliauskas.
Po pusės metų bendro ir intensyvaus darbo buvo sukurtas įrankio pagrindas, kuris imtas pildyti ir tobulinti. Tobulinimas nesustoja net dabar.
Tasker mums ne baigtinis produktas, o naujų galimybių erdvė. Su šia sistema siejame vis naujus įmonės procesus.
Paradoksalu, bet šiuo įrankiu patogu ir paprasta naudotis dėl to, kad nesame programuotojai. Įrankis buvo planuojamas atsižvelgiant į konkrečius, kasdienius įmonės mechanikų bei klientų poreikius, pasiūlymus ir atsiliepimus. Mums nieko nereikėjo išgalvoti, o tiesiog suderinti poreikius su programuotojų galimybėmis ir siūlymais, sako G. Belickas, aiškindamas, kodėl darbuotojai taip lengvai perpranta naują sistemą.
Anot jo, jaunesni darbuotojai išmanųjį įrankį perpranta iš karto, vyresni užtrunka kiek ilgiau, bet kadangi sistema nesudėtinga ir intuityvi, greitai ir jie ima naudotis Tasker.
Įvertino klientai
G. Belicko teigimu, didžioji dalis klientų į naująjį įrankį žiūrėjo palankiai.
Kol dirbome su popieriniais dokumentais, dalis darbo procesų užtrukdavo ilgiau, o dabar ir klientas, ir mes žinome kokios yra užduotys, kada jos atliktos, kokios medžiagos sunaudotos ir kokie klientų atsiliepimai. Tai skatina klientus mumis dar labiau pasitikėti, jie aiškiau mato esamą situaciją ir todėl gali tiksliau planuoti ir numatyti savo veiksmus įvykus gedimui, pasakoja G. Belickas.
Neseniai Alwark atliko anoniminę klientų apklausą, kurioje teiravosi apie įmonės serviso paslaugas ir jų kokybę. Sulaukta išties gerų atsiliepimų daugiau nei 80% klientų Alwark suteikė pačius aukščiausius įvertinimus jie liko patenkinti reakcija, operatyvumu, darbų kokybe ir kaina.
Tasker mums leidžia dirbti efektyviau ir didinti klientams kuriamą naudą. Šis įrankis dar labiau sustiprino Alwark, kaip inovatyvios ir nuolat tobulėjančios įmonės įvaizdį, tvirtina įmonės vadovas.
infogr.am::infogram_0_0f51060c-a4d5-4f52-8923-ebc046f85932
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Vadyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti