„Klaipėdos nafta“ atnaujina prekės ženklą

Publikuota: 2016-12-22
AB „Klaipedos nafta“ terminalas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
AB „Klaipedos nafta“ terminalas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

AB „Klaipėdos nafta“ ketvirtadienį pristato naują prekės ženklą – įmonė atnaujina logotipą ir pristato du šūkius – „kuriame nepriklausomybę“ ir „knowledge driven“.

Kiek kainavo su dizaino kompanija „Lowe AGE“ metus laiko užtrukęs prekės ženklo atnaujinimas bendrovė dar neatskleidžia.

„Dar vyksta darbai, susiję su ženklo pokyčiu. Pavyzdžiui, keičiamos turimos išorinės reklamos, kurių yra likę daug senąjame naftos terminale, – VŽ teigia Indrė Milinienė, „Klaipėdos naftos“ komunikacijos vadovė. – Įrankiai ir priemonės dar kuriamos. Galutinė suma paaiškės pabaigus visus darbus“.

nuotrauka::1 left

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Prekės ženklo atnaujinimui, pasak jos, jau buvo laikas – senasis nesikeičia jau keturiolika metų. Du nauji šūkiai skirti pristatyti bendrovė Lietuvoje ir užsienyje.

„Akivaizdu, po SkGD terminalo projekto įgyvendinimo mes tapome jau nei tik Klaipėdos, nei tik nafta. Atsivėrė platesnės veiklos ir tapome visos Lietuvos kompanija. – dėsto p. Milinienė. – Atstovaujant versle kompanijos veiklas, mes nebegalime eiti į užsienio rinkas su sena žinute, senu logotipu“.

Ji taip pat pastebi, kad su nauja veikla keičiasi ir bendrovės veiklos pobūdis.

„Iki šiol laikėme save B2B kompanija. Dabar esame B4B kompanija – ne tik teikiame paslaugas verslui, bet ir užtikriname kito verslo veikimą,“ – tikina p. Milinienė.

Du nauji šūkiai yra nutaikyti į skirtingas auditorijas.

„Kuriame nepriklausomybę“ – šūkis skirtas vidaus rinkai – Lietuvos žmonėms ir institucijoms. Visgi, šiuo šūkiu perduodama emocija netinka užsienio rinkoms.

„Užsienio rinkose veikia žinios, patirtis, ne infrastruktūros turėjimas, bet žinojimas ir sumanumas“, – aiškina p. Milinienė.

Tad čia bus naudojamas šūkis „Knowledge driven“ – jis puikuojasi ir ant Klaipėdos naftos terminalų talpyklų, pasitikdamas į uostą įplaukiančius laivus.

Naujasis logotipas – tamsiai mėlynas grafinis logotipas su didžiosiomis „KN“ raidėmis. Foną logotipui bendrovė pasirinko mėtos spalvos, o vaizdinėje komunikacijoje akcentai dedami koralo spalva.

Kartu su prekės ženklo keitimu buvo atnaujintas ir bendrovės interneto tinklapis.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Metų CMO – R. Urbanas, „Surfshark“ rinkodaros vadovas

Lietuvos marketingo asociacija LiMA paskelbė jau aštuntąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘22” rinkimų...

Rinkodara
2022.05.27
„Girteka“ pakeitė vizualinę tapatybę 4

Naujos spalvos ir naujas ženklas aiškinamas siekiu akcentuoti tvarumą ir „ilgametę patirtį“.

Logistika
2022.05.27
„Butikinės“ agentūros: nepaisant augančios konkurencijos, pardavimus augina kartais Premium

Į komunikacijos agentūrų gretas per pastaruosius metus kaip grybai po lietaus jungiasi dygstančios...

Rinkodara
2022.05.27
„Rimi Lietuvos“ 2021 m. rezultatai: rinkos dalis augo, bet grynasis pelnas susitraukė Premium

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“ praėjusiais metais skaičiavo 9,7% didesnes pajamas, siekusias 395 mln.

Prekyba
2022.05.27
Niekada nesakyk niekada: kaip miestietis kaime iš obuolių verslą sukūrė Premium 4

Verslą galima sukurti lygioje vietoje ir net neturint apie jį specifinių žinių – tai patvirtina Mindaugo...

Gazelė
2022.05.26
Kainų šokas parduotuvėse: mažesni kiekiai, sėkmė vietos gamintojams Premium

Ryški infliacija ir karas Ukrainoje neabejotinai koreguoja vartotojų nuotaikas ir nusiteikimą išlaidauti.

Prekyba
2022.05.26
D. Mockus: šiemet planuojame A, B ir C scenarijus Premium 5

„MG grupės“, valdančios 84 mažmeninės prekybos drabužiais, žiniasklaidos, telekomunikacijų ir statybos...

Prekyba
2022.05.26
Pilnėjantys restoranai – tik pagražintas atspindys, realybėje – gresiantys bankrotai Premium 2

Kredito rizikos vertinimas rodo, kad maitinimo sektoriaus įmonių padėtis per metus šiek tiek gerėjo, dalis...

Prekyba
2022.05.26
Vadovauti „Pigu.lt“ rinkodarai grįžta G. Vilkė 2

Nuo birželio 1 d. „PHH Group“ ir jai priklausančio e. prekybos centro „Pigu.lt“ rinkodaros vadovės pareigas...

Rinkodara
2022.05.25
Prekybos centrai: augimas nėra tvarus, nes grįstas infliacija Premium

Viename didžiausių Baltijos šalyse prekybos festivalių RETAIL didžiųjų prekybos centrų vadovai dalijosi...

Prekyba
2022.05.25
Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
RETAIL konferencija: „Barbora“ pristatys prekes per valandą, prognozuojama daugiau partnerysčių Premium

Vienas didžiausių prekybos sektoriaus renginių Baltijos šalyse, „Verslo žinių“ organizuojamas prekybos...

Prekyba
2022.05.24
Prekyba karo zonoje: ukrainiečių tinklas „Silpo“ kliaujasi slaptais sandėliais, stokoja vilkikų Premium

Mažmeninės prekybos įmonės Ukrainoje anksčiau yra patyrusios įvairių iššūkių, bet sąlygos, kuriomis tenka...

Prekyba
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku