„Klaipėdos nafta“ atnaujina prekės ženklą

Publikuota: 2016-12-22
AB „Klaipedos nafta“ terminalas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
AB „Klaipedos nafta“ terminalas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

AB „Klaipėdos nafta“ ketvirtadienį pristato naują prekės ženklą – įmonė atnaujina logotipą ir pristato du šūkius – „kuriame nepriklausomybę“ ir „knowledge driven“.

Kiek kainavo su dizaino kompanija „Lowe AGE“ metus laiko užtrukęs prekės ženklo atnaujinimas bendrovė dar neatskleidžia.

„Dar vyksta darbai, susiję su ženklo pokyčiu. Pavyzdžiui, keičiamos turimos išorinės reklamos, kurių yra likę daug senąjame naftos terminale, – VŽ teigia Indrė Milinienė, „Klaipėdos naftos“ komunikacijos vadovė. – Įrankiai ir priemonės dar kuriamos. Galutinė suma paaiškės pabaigus visus darbus“.

nuotrauka::1 left

Prekės ženklo atnaujinimui, pasak jos, jau buvo laikas – senasis nesikeičia jau keturiolika metų. Du nauji šūkiai skirti pristatyti bendrovė Lietuvoje ir užsienyje.

„Akivaizdu, po SkGD terminalo projekto įgyvendinimo mes tapome jau nei tik Klaipėdos, nei tik nafta. Atsivėrė platesnės veiklos ir tapome visos Lietuvos kompanija. – dėsto p. Milinienė. – Atstovaujant versle kompanijos veiklas, mes nebegalime eiti į užsienio rinkas su sena žinute, senu logotipu“.

Ji taip pat pastebi, kad su nauja veikla keičiasi ir bendrovės veiklos pobūdis.

„Iki šiol laikėme save B2B kompanija. Dabar esame B4B kompanija – ne tik teikiame paslaugas verslui, bet ir užtikriname kito verslo veikimą,“ – tikina p. Milinienė.

Du nauji šūkiai yra nutaikyti į skirtingas auditorijas.

„Kuriame nepriklausomybę“ – šūkis skirtas vidaus rinkai – Lietuvos žmonėms ir institucijoms. Visgi, šiuo šūkiu perduodama emocija netinka užsienio rinkoms.

„Užsienio rinkose veikia žinios, patirtis, ne infrastruktūros turėjimas, bet žinojimas ir sumanumas“, – aiškina p. Milinienė.

Tad čia bus naudojamas šūkis „Knowledge driven“ – jis puikuojasi ir ant Klaipėdos naftos terminalų talpyklų, pasitikdamas į uostą įplaukiančius laivus.

Naujasis logotipas – tamsiai mėlynas grafinis logotipas su didžiosiomis „KN“ raidėmis. Foną logotipui bendrovė pasirinko mėtos spalvos, o vaizdinėje komunikacijoje akcentai dedami koralo spalva.

Kartu su prekės ženklo keitimu buvo atnaujintas ir bendrovės interneto tinklapis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
2018.12.15
Išrinkta nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 2

Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba baigia savo dvejų metų veiklos kadenciją ir nuo 2019 m. sausio...

Rinkodara
2018.12.14
Pusmetis nuo BDAR įsigaliojimo: ore kabančių klausimų – į valias Premium 2

Praėjus kiek daugiau nei pusmečiui nuo gegužės 25 d., kai įsigaliojo Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas...

Rinkodara
2018.12.14
„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Duomenų apsauga – kiauras rėtis 3

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), dar prieš įsigaliodamas ilgą laiką bauginęs duomenų...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
Vilnius – tarp patraukliausių investuotojams pasaulio miestų-vidutiniokų 6

Vilnius tapo septintu geriausiu vidutinio dydžio pasaulio ateities miestu. Tai paskelbė „fDi Intelligence“,...

Verslo aplinka
2018.12.13
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Atsargiai – ir smulkios dovanos gali virsti interesų konfliktais

Priimant dovanas gali kilti interesų konfliktai. Jų galima išvengti deklaruojant dovanas viešai.

Finansai
2018.12.12
FIFA ir VMI – tarp populiariausių „Google“ paieškų Lietuvoje

„Google“ paieškų viršūnėje Lietuvoje – pasaulio futbolo čempionatas FIFA ir „Eurovizija“. Nedaug atsilieka ir...

Rinkodara
2018.12.12
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją,...

Rinkodara
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau