„Klaipėdos nafta“ atnaujina prekės ženklą

Publikuota: 2016-12-22
AB „Klaipedos nafta“ terminalas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
AB „Klaipedos nafta“ terminalas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

AB „Klaipėdos nafta“ ketvirtadienį pristato naują prekės ženklą – įmonė atnaujina logotipą ir pristato du šūkius – „kuriame nepriklausomybę“ ir „knowledge driven“.

Kiek kainavo su dizaino kompanija „Lowe AGE“ metus laiko užtrukęs prekės ženklo atnaujinimas bendrovė dar neatskleidžia.

„Dar vyksta darbai, susiję su ženklo pokyčiu. Pavyzdžiui, keičiamos turimos išorinės reklamos, kurių yra likę daug senąjame naftos terminale, – VŽ teigia Indrė Milinienė, „Klaipėdos naftos“ komunikacijos vadovė. – Įrankiai ir priemonės dar kuriamos. Galutinė suma paaiškės pabaigus visus darbus“.

nuotrauka::1 left

Prekės ženklo atnaujinimui, pasak jos, jau buvo laikas – senasis nesikeičia jau keturiolika metų. Du nauji šūkiai skirti pristatyti bendrovė Lietuvoje ir užsienyje.

„Akivaizdu, po SkGD terminalo projekto įgyvendinimo mes tapome jau nei tik Klaipėdos, nei tik nafta. Atsivėrė platesnės veiklos ir tapome visos Lietuvos kompanija. – dėsto p. Milinienė. – Atstovaujant versle kompanijos veiklas, mes nebegalime eiti į užsienio rinkas su sena žinute, senu logotipu“.

Ji taip pat pastebi, kad su nauja veikla keičiasi ir bendrovės veiklos pobūdis.

„Iki šiol laikėme save B2B kompanija. Dabar esame B4B kompanija – ne tik teikiame paslaugas verslui, bet ir užtikriname kito verslo veikimą,“ – tikina p. Milinienė.

Du nauji šūkiai yra nutaikyti į skirtingas auditorijas.

„Kuriame nepriklausomybę“ – šūkis skirtas vidaus rinkai – Lietuvos žmonėms ir institucijoms. Visgi, šiuo šūkiu perduodama emocija netinka užsienio rinkoms.

„Užsienio rinkose veikia žinios, patirtis, ne infrastruktūros turėjimas, bet žinojimas ir sumanumas“, – aiškina p. Milinienė.

Tad čia bus naudojamas šūkis „Knowledge driven“ – jis puikuojasi ir ant Klaipėdos naftos terminalų talpyklų, pasitikdamas į uostą įplaukiančius laivus.

Naujasis logotipas – tamsiai mėlynas grafinis logotipas su didžiosiomis „KN“ raidėmis. Foną logotipui bendrovė pasirinko mėtos spalvos, o vaizdinėje komunikacijoje akcentai dedami koralo spalva.

Kartu su prekės ženklo keitimu buvo atnaujintas ir bendrovės interneto tinklapis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Leidėjai nepaliauja kovoti su blokuojančiais reklamą internete 6

Vokietijos Aukščiausiasis teismas atmetė ieškinį, kuriuo buvo siekiama apriboti „AdBlock Plus“ įskiepio,...

Rinkodara
2018.04.23
Vilniaus „Akropolį“ atnaujins už 14 mln. Eur Premium

Nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai,...

Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
2018.04.23
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 4

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 1

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 25

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau