Taikliausiam medijų ekspertui – bilietai į Niujorką

Publikuota: 2016-12-13
Nugalėtojas Dainius Dirgėla ir Artūras Olšauskas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nugalėtojas Dainius Dirgėla ir Artūras Olšauskas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Veiklos 20–čiui žiniasklaidos planavimo bendrovės „Media House“ rengtas žaidimas – finale. Šiandien per „Verslo žinių“ organizuojamus „Rinkodarininkų pusryčius“ burtų keliu iš keturių pretendentų paaiškėjo taikliausias Medijų ekspertas. Tai – Dainius Dirgėla, kūrybinės reklamos agentūros „Smart Solutions“ kūrybos direktorius.

Projekto metu „Media House“ kvietė prognozuoti 2016 m. įvykius Lietuvoje ir atsakyti į 10 skirtingų klausimų apie reklamos, komunikacijos ir medijų rinką, svarbiausius šio sektoriaus įvykius Lietuvoje, o surinkusiam daugiausia teisingų atsakymų, pažadėjo bilietus į Niujorką.

„Stengėmės įtraukti žmones į veiklos 20–čio šventimą, norėjosi įdomesnio sprendimo, ne vien banalaus torto valgymo ar tuzino fejerverkų“, – šypsosi Artūras Olšauskas, „Media House“ verslo vystymo vadovas.

nuotrauka::1left

Magda Anužytė, „Media House“ tyrimų skyriaus vadovė, antrina, kad norėjosi, jog žmonės įsijaustų į agentūros kailį.

„Dažniausiai mūsų visi klausia prognozių, kokie bus kiti metai, tad dabar leidome paspėlioti žmonėms“, – priduria ji. Tarp bendrovės užduotų klausimų buvo: ir apie būsimuosius „ADrenalino“ laimėtojus, ir apie didžiausią ažiotažą kėlusį prekės ženklą „Lidl“, apie kurį pernai metų gale kibirkščiavo spėlionės prognozuojant būsimą atidarymą, ir apie Olimpiados reklamas.

Būtent pastarasis klausimas labiausiai pakišo koją – į jį teisingai, pasirinkę neigiamą atsakymo variantą, atsakė tik 17% dalyvių. Buvo klausta: „Ar tiesa, kad per 2016 m. Olimpines žaidynes „Elektromarkt“ organizuos televizorių akciją susietą su Lietuvos krepšinio rinktinės pergalėmis?“.

„Daugelis buvo įpratę per didžiuosius sporto įvykius matyti „Eletromarkt“ reklamas su krepšininkais, tad taip spėjo ir šįkart. Tuo tarpu dėl sugriežtėjusių Tarptautinio olimpinio komiteto reikalavimų reklamoms, šį kartą šis prekės ženklas savo ilgametės tradicijos atsisakė“, – kalba p. Anužytė.

Tik 28% projekte dalyvavusiųjų teisingai atsakė į klausimą apie interneto vartotojų skaičiaus augimą.

„Nors visi kalbame apie augantį praleidžiamą laiką internete, didėjančias investicijas, tačiau kartais primirštame faktą, kad interneto vartotojų skaičius beveik nebeauga, o emigracija taip pat tendenciją kreipia į kitą pusę“, – priduria p. Anužytė.

Juokingi sutapimai

Du trečdaliai neteisingai atsakė ir apie „Lidl“. Klausimas skambėjo taip: „Ar išvysime pirmąjį prekybos centro „Lidl“ reklaminį klipą televizijoje iki 2016 m. Velykų?“.

„Kai uždavėme šį klausimą, rinkoje sklandė įvairiausi gandai, portalai vienas po kito skelbė naujas žinias apie būsimą „Lidl“ atidarymą pavasarį“, – kalba p. Olšauskas ir priduria kelis įdomius sutapimus.

„Kai sudarinėjome klausimus, kūrėme anketą nedirbome nei su „Lidl“, nei su „Elektromarkt“, o metų eigoje jie tapo mūsų klientais“, – nusišypso p. Olšauskas.

Daugiausiai teisingų atsakymų sulaukė klausimas, ar pasikeis savaitraščių lyderių trejetas. Teisingai čia (kad nepasikeis) atsakė net 79% apklausos dalyvių.

Beveik tiek pat, 78% teisingų atsakymų surinko ir klausimas apie „Verslo žinių“ organizuojamą Metų prekės ženklo konkurso laimėtoją. Buvo spėjama, ar pagrindinė nominacija 2016 m. atiteks pieno prekės ženklui. Teisingas atsakymas buvo „Ne“, nors šį titulą laimėjęs „Vilniaus paukštynas“, šį pavasarį aktyviai konkuravo su „Žemaitijos“, be to, ir 2013 m., ir 2015 m. „Metų prekės ženklo“ apdovanojimas atiteko „Vilkyškių“ prekės ženklui.

„Klausimus dėliojome sąmoningai, stengėmės edukuoti, pasakėme, kokia buvo tuometinė situacija. Norėjosi, kad ne vien tuščiai spėliotų respondentai, bet kad ir pabandytų skaičiuose įžvelgti daugiau“, – kalba p. Olšauskas.

Likęs ketvertukas

Nors pradedant projektą, kaip teigia organizatoriai, buvo nemažai baimių, jog finale bus daug atsakiusiųjų į visus klausimus teisingai, taip neatsitiko. Finale liko keturiese ir visi jie atsakė į 9 klausimus.

Tai Paulius Dambrauskas, prekybos tinklo „Maxima“ komercijos direktorius, Dainius Dirgėla, kūrybinės reklamos agentūros „Smart Solutions“ kūrybos direktorius, Agnė Žvirblytė, laisvai samdoma iliustratorė–dizainerė ir Anaida Simonian, laisvai samdoma grafikos dizainerė. Iš jų burtų keliu per šiandien vykstančius „Rinkodaros pusryčius“ bus išrinktas vienas laimėtojas.

„Džiaugiamės, kad pasirinkome netradicinį kelią. Žinoma, kaip ir supratome iš pradžių, dalis susidomėjimo bėgant mėnesiams sumenko, kiti primiršo pateiktus atsakymus ir prašė priminti pateiktus variantus, tačiau toks kelias tikrai pasiteisino“, – neabejoja p. Olšauskas.

Iš viso atsakymus į klausimus „Media House“ projekte pateikė per 400 daugiausia rinkodaros, reklamos, komunikacijos srityje dirbančių žmonių.

FOTOGALERIJA Pretendentai į laimėtojus. (11 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Leidėjai nepaliauja kovoti su blokuojančiais reklamą internete 6

Vokietijos Aukščiausiasis teismas atmetė ieškinį, kuriuo buvo siekiama apriboti „AdBlock Plus“ įskiepio,...

Rinkodara
2018.04.23
Vilniaus „Akropolį“ atnaujins už 14 mln. Eur Premium

Nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai,...

Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
2018.04.23
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 4

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 1

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 25

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau