Taikliausiam medijų ekspertui – bilietai į Niujorką

Publikuota: 2016-12-13
Nugalėtojas Dainius Dirgėla ir Artūras Olšauskas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nugalėtojas Dainius Dirgėla ir Artūras Olšauskas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Veiklos 20–čiui žiniasklaidos planavimo bendrovės „Media House“ rengtas žaidimas – finale. Šiandien per „Verslo žinių“ organizuojamus „Rinkodarininkų pusryčius“ burtų keliu iš keturių pretendentų paaiškėjo taikliausias Medijų ekspertas. Tai – Dainius Dirgėla, kūrybinės reklamos agentūros „Smart Solutions“ kūrybos direktorius.

Projekto metu „Media House“ kvietė prognozuoti 2016 m. įvykius Lietuvoje ir atsakyti į 10 skirtingų klausimų apie reklamos, komunikacijos ir medijų rinką, svarbiausius šio sektoriaus įvykius Lietuvoje, o surinkusiam daugiausia teisingų atsakymų, pažadėjo bilietus į Niujorką.

„Stengėmės įtraukti žmones į veiklos 20–čio šventimą, norėjosi įdomesnio sprendimo, ne vien banalaus torto valgymo ar tuzino fejerverkų“, – šypsosi Artūras Olšauskas, „Media House“ verslo vystymo vadovas.

nuotrauka::1left

Magda Anužytė, „Media House“ tyrimų skyriaus vadovė, antrina, kad norėjosi, jog žmonės įsijaustų į agentūros kailį.

„Dažniausiai mūsų visi klausia prognozių, kokie bus kiti metai, tad dabar leidome paspėlioti žmonėms“, – priduria ji. Tarp bendrovės užduotų klausimų buvo: ir apie būsimuosius „ADrenalino“ laimėtojus, ir apie didžiausią ažiotažą kėlusį prekės ženklą „Lidl“, apie kurį pernai metų gale kibirkščiavo spėlionės prognozuojant būsimą atidarymą, ir apie Olimpiados reklamas.

Būtent pastarasis klausimas labiausiai pakišo koją – į jį teisingai, pasirinkę neigiamą atsakymo variantą, atsakė tik 17% dalyvių. Buvo klausta: „Ar tiesa, kad per 2016 m. Olimpines žaidynes „Elektromarkt“ organizuos televizorių akciją susietą su Lietuvos krepšinio rinktinės pergalėmis?“.

„Daugelis buvo įpratę per didžiuosius sporto įvykius matyti „Eletromarkt“ reklamas su krepšininkais, tad taip spėjo ir šįkart. Tuo tarpu dėl sugriežtėjusių Tarptautinio olimpinio komiteto reikalavimų reklamoms, šį kartą šis prekės ženklas savo ilgametės tradicijos atsisakė“, – kalba p. Anužytė.

Tik 28% projekte dalyvavusiųjų teisingai atsakė į klausimą apie interneto vartotojų skaičiaus augimą.

„Nors visi kalbame apie augantį praleidžiamą laiką internete, didėjančias investicijas, tačiau kartais primirštame faktą, kad interneto vartotojų skaičius beveik nebeauga, o emigracija taip pat tendenciją kreipia į kitą pusę“, – priduria p. Anužytė.

Juokingi sutapimai

Du trečdaliai neteisingai atsakė ir apie „Lidl“. Klausimas skambėjo taip: „Ar išvysime pirmąjį prekybos centro „Lidl“ reklaminį klipą televizijoje iki 2016 m. Velykų?“.

„Kai uždavėme šį klausimą, rinkoje sklandė įvairiausi gandai, portalai vienas po kito skelbė naujas žinias apie būsimą „Lidl“ atidarymą pavasarį“, – kalba p. Olšauskas ir priduria kelis įdomius sutapimus.

„Kai sudarinėjome klausimus, kūrėme anketą nedirbome nei su „Lidl“, nei su „Elektromarkt“, o metų eigoje jie tapo mūsų klientais“, – nusišypso p. Olšauskas.

Daugiausiai teisingų atsakymų sulaukė klausimas, ar pasikeis savaitraščių lyderių trejetas. Teisingai čia (kad nepasikeis) atsakė net 79% apklausos dalyvių.

Beveik tiek pat, 78% teisingų atsakymų surinko ir klausimas apie „Verslo žinių“ organizuojamą Metų prekės ženklo konkurso laimėtoją. Buvo spėjama, ar pagrindinė nominacija 2016 m. atiteks pieno prekės ženklui. Teisingas atsakymas buvo „Ne“, nors šį titulą laimėjęs „Vilniaus paukštynas“, šį pavasarį aktyviai konkuravo su „Žemaitijos“, be to, ir 2013 m., ir 2015 m. „Metų prekės ženklo“ apdovanojimas atiteko „Vilkyškių“ prekės ženklui.

„Klausimus dėliojome sąmoningai, stengėmės edukuoti, pasakėme, kokia buvo tuometinė situacija. Norėjosi, kad ne vien tuščiai spėliotų respondentai, bet kad ir pabandytų skaičiuose įžvelgti daugiau“, – kalba p. Olšauskas.

Likęs ketvertukas

Nors pradedant projektą, kaip teigia organizatoriai, buvo nemažai baimių, jog finale bus daug atsakiusiųjų į visus klausimus teisingai, taip neatsitiko. Finale liko keturiese ir visi jie atsakė į 9 klausimus.

Tai Paulius Dambrauskas, prekybos tinklo „Maxima“ komercijos direktorius, Dainius Dirgėla, kūrybinės reklamos agentūros „Smart Solutions“ kūrybos direktorius, Agnė Žvirblytė, laisvai samdoma iliustratorė–dizainerė ir Anaida Simonian, laisvai samdoma grafikos dizainerė. Iš jų burtų keliu per šiandien vykstančius „Rinkodaros pusryčius“ bus išrinktas vienas laimėtojas.

„Džiaugiamės, kad pasirinkome netradicinį kelią. Žinoma, kaip ir supratome iš pradžių, dalis susidomėjimo bėgant mėnesiams sumenko, kiti primiršo pateiktus atsakymus ir prašė priminti pateiktus variantus, tačiau toks kelias tikrai pasiteisino“, – neabejoja p. Olšauskas.

Iš viso atsakymus į klausimus „Media House“ projekte pateikė per 400 daugiausia rinkodaros, reklamos, komunikacijos srityje dirbančių žmonių.

FOTOGALERIJA Pretendentai į laimėtojus. (11 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Apie pavadinimą pataria galvoti iš anksto, nes vėliau prisireikia keisti 5

Pavadinimas turėtų būti įsimenamas, įžūlokas, skambus, tačiau bene svarbiausias ekspertų patarimas – jį...

Rinkodara
2018.10.20
Gitanas Nausėda pasirinko komunikacijos partnerius prezidento rinkimams 2

Sprendimą dalyvauti Prezidento rinkimuose priėmęs ekonomistas, socialinių mokslų daktaras Gitanas Nausėda...

Rinkodara
2018.10.19
Dalis „Facebook“ akcininkų sieks Zuckerbergo atstatydinimo 1

Dalis to paties pavadinimo socialinį tinklą valdančios „Facebook Inc.“ akcininkų trečiadienį pareiškė norą...

Technologijos
2018.10.18
Slovėnijoje varžosi „Tele2“ ir „Stumbrui“ daryti reklamos darbai

Tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Drum“, vykstančiame Slovėnijoje, tarp finalininkų pateko 5...

Rinkodara
2018.10.17
„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
2018.10.17
NT plėtotojai didina rinkodaros biudžetus – poreikis išsiskirti iš minios neišvengiamas Premium 4

Nekilnojamojo turto plėtotojai didina komunikacijos ir reklamos apimtį, bandydami potencialius klientus...

Rinkodara
2018.10.16
Garbačiauskaitė-Budrienė: situacija yra dviprasmiška 6

Skirtinguose Seimo komitetuose antradienį virė aštrios diskusijos dėl LRT veiklą tyrusios valdančiųjų...

Rinkodara
2018.10.16
„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai „Investuok Lietuvoje“ renkasi nuomonės...

Rinkodara
2018.10.16
„Open Circle Capital“ pasirinko komunikacijos partnerius

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, pasirinko...

Rinkodara
2018.10.15
Kosmetikos platintojui – 1.100 Eur bauda

Bendrovei „Etopas“, prekiavusiai maistą primenčia kosmetika, skirta 1.100 Eur bauda. 

Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis 12

Agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną...

Rinkodara
2018.10.15
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras 3

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
LVAT: už alkoholio reklamą jachtoje bauda skirta teisėtai 2

Kauno alaus daryklai „Volfas Engelman“ nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės...

Rinkodara
2018.10.14
D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos Premium

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2018.10.12
Siūlomi įstatymų pakeitimai augintų baudas už klaidinančią reklamą

Seime po pateikimo pritarta Prezidentės siūlytiems įstatymų pakeitimams, kuriuos priėmus išaugtų baudos už...

Rinkodara
2018.10.11
Teismas atmetė „Philip Morris“ skundą dėl baudos už tabako reklamą

JAV tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ teisme nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio...

Rinkodara
2018.10.11
Prieštaringai vertinamos LRT komisijos išvados – atidėtos

Seimas šiandien balsavo dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų. Nors buvo...

Rinkodara
2018.10.11
Seimo rankose – kritikuojamos LRT komisijos išvados

Šiandien Seime bus balsuojama dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų.

Rinkodara
2018.10.11
„Beatos virtuvė“ praaugo turėtas ribas: komunikacijos ekspertų vertinimas Premium 8

Kosmetikos gaminiams su „Margarita Eco“ ir „Beatos virtuvės“ jungtiniu prekės ženklu pasiekus parduotuvių...

Rinkodara
2018.10.10
„Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų klaidinimą 1

Vieną didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų valdanti bendrovė „Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau