Taikliausiam medijų ekspertui – bilietai į Niujorką

Veiklos 20čiui žiniasklaidos planavimo bendrovės Media House rengtas žaidimas finale. Šiandien per Verslo žinių organizuojamus Rinkodarininkų pusryčius burtų keliu iš keturių pretendentų paaiškėjo taikliausias Medijų ekspertas. Tai Dainius Dirgėla, kūrybinės reklamos agentūros Smart Solutions kūrybos direktorius.
Projekto metu Media House kvietė prognozuoti 2016 m. įvykius Lietuvoje ir atsakyti į 10 skirtingų klausimų apie reklamos, komunikacijos ir medijų rinką, svarbiausius šio sektoriaus įvykius Lietuvoje, o surinkusiam daugiausia teisingų atsakymų, pažadėjo bilietus į Niujorką.
Stengėmės įtraukti žmones į veiklos 20čio šventimą, norėjosi įdomesnio sprendimo, ne vien banalaus torto valgymo ar tuzino fejerverkų, šypsosi Artūras Olšauskas, Media House verslo vystymo vadovas.
nuotrauka::1left
Magda Anužytė, Media House tyrimų skyriaus vadovė, antrina, kad norėjosi, jog žmonės įsijaustų į agentūros kailį.
Dažniausiai mūsų visi klausia prognozių, kokie bus kiti metai, tad dabar leidome paspėlioti žmonėms, priduria ji. Tarp bendrovės užduotų klausimų buvo: ir apie būsimuosius ADrenalino laimėtojus, ir apie didžiausią ažiotažą kėlusį prekės ženklą Lidl, apie kurį pernai metų gale kibirkščiavo spėlionės prognozuojant būsimą atidarymą, ir apie Olimpiados reklamas.
Būtent pastarasis klausimas labiausiai pakišo koją į jį teisingai, pasirinkę neigiamą atsakymo variantą, atsakė tik 17% dalyvių. Buvo klausta: Ar tiesa, kad per 2016 m. Olimpines žaidynes Elektromarkt organizuos televizorių akciją susietą su Lietuvos krepšinio rinktinės pergalėmis?.
Daugelis buvo įpratę per didžiuosius sporto įvykius matyti Eletromarkt reklamas su krepšininkais, tad taip spėjo ir šįkart. Tuo tarpu dėl sugriežtėjusių Tarptautinio olimpinio komiteto reikalavimų reklamoms, šį kartą šis prekės ženklas savo ilgametės tradicijos atsisakė, kalba p. Anužytė.
Tik 28% projekte dalyvavusiųjų teisingai atsakė į klausimą apie interneto vartotojų skaičiaus augimą.
Nors visi kalbame apie augantį praleidžiamą laiką internete, didėjančias investicijas, tačiau kartais primirštame faktą, kad interneto vartotojų skaičius beveik nebeauga, o emigracija taip pat tendenciją kreipia į kitą pusę, priduria p. Anužytė.
Juokingi sutapimai
Du trečdaliai neteisingai atsakė ir apie Lidl. Klausimas skambėjo taip: Ar išvysime pirmąjį prekybos centro Lidl reklaminį klipą televizijoje iki 2016 m. Velykų?.
Kai uždavėme šį klausimą, rinkoje sklandė įvairiausi gandai, portalai vienas po kito skelbė naujas žinias apie būsimą Lidl atidarymą pavasarį, kalba p. Olšauskas ir priduria kelis įdomius sutapimus.
Kai sudarinėjome klausimus, kūrėme anketą nedirbome nei su Lidl, nei su Elektromarkt, o metų eigoje jie tapo mūsų klientais, nusišypso p. Olšauskas.
Daugiausiai teisingų atsakymų sulaukė klausimas, ar pasikeis savaitraščių lyderių trejetas. Teisingai čia (kad nepasikeis) atsakė net 79% apklausos dalyvių.
Beveik tiek pat, 78% teisingų atsakymų surinko ir klausimas apie Verslo žinių organizuojamą Metų prekės ženklo konkurso laimėtoją. Buvo spėjama, ar pagrindinė nominacija 2016 m. atiteks pieno prekės ženklui. Teisingas atsakymas buvo Ne, nors šį titulą laimėjęs Vilniaus paukštynas, šį pavasarį aktyviai konkuravo su Žemaitijos, be to, ir 2013 m., ir 2015 m. Metų prekės ženklo apdovanojimas atiteko Vilkyškių prekės ženklui.
Klausimus dėliojome sąmoningai, stengėmės edukuoti, pasakėme, kokia buvo tuometinė situacija. Norėjosi, kad ne vien tuščiai spėliotų respondentai, bet kad ir pabandytų skaičiuose įžvelgti daugiau, kalba p. Olšauskas.
Likęs ketvertukas
Nors pradedant projektą, kaip teigia organizatoriai, buvo nemažai baimių, jog finale bus daug atsakiusiųjų į visus klausimus teisingai, taip neatsitiko. Finale liko keturiese ir visi jie atsakė į 9 klausimus.
Tai Paulius Dambrauskas, prekybos tinklo Maxima komercijos direktorius, Dainius Dirgėla, kūrybinės reklamos agentūros Smart Solutions kūrybos direktorius, Agnė Žvirblytė, laisvai samdoma iliustratorėdizainerė ir Anaida Simonian, laisvai samdoma grafikos dizainerė. Iš jų burtų keliu per šiandien vykstančius Rinkodaros pusryčius bus išrinktas vienas laimėtojas.
Džiaugiamės, kad pasirinkome netradicinį kelią. Žinoma, kaip ir supratome iš pradžių, dalis susidomėjimo bėgant mėnesiams sumenko, kiti primiršo pateiktus atsakymus ir prašė priminti pateiktus variantus, tačiau toks kelias tikrai pasiteisino, neabejoja p. Olšauskas.
Iš viso atsakymus į klausimus Media House projekte pateikė per 400 daugiausia rinkodaros, reklamos, komunikacijos srityje dirbančių žmonių.
FOTOGALERIJA Pretendentai į laimėtojus. (11 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti