Taikliausiam medijų ekspertui – bilietai į Niujorką

Publikuota: 2016-12-13
Nugalėtojas Dainius Dirgėla ir Artūras Olšauskas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nugalėtojas Dainius Dirgėla ir Artūras Olšauskas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Veiklos 20–čiui žiniasklaidos planavimo bendrovės „Media House“ rengtas žaidimas – finale. Šiandien per „Verslo žinių“ organizuojamus „Rinkodarininkų pusryčius“ burtų keliu iš keturių pretendentų paaiškėjo taikliausias Medijų ekspertas. Tai – Dainius Dirgėla, kūrybinės reklamos agentūros „Smart Solutions“ kūrybos direktorius.

Projekto metu „Media House“ kvietė prognozuoti 2016 m. įvykius Lietuvoje ir atsakyti į 10 skirtingų klausimų apie reklamos, komunikacijos ir medijų rinką, svarbiausius šio sektoriaus įvykius Lietuvoje, o surinkusiam daugiausia teisingų atsakymų, pažadėjo bilietus į Niujorką.

„Stengėmės įtraukti žmones į veiklos 20–čio šventimą, norėjosi įdomesnio sprendimo, ne vien banalaus torto valgymo ar tuzino fejerverkų“, – šypsosi Artūras Olšauskas, „Media House“ verslo vystymo vadovas.

nuotrauka::1left

Magda Anužytė, „Media House“ tyrimų skyriaus vadovė, antrina, kad norėjosi, jog žmonės įsijaustų į agentūros kailį.

„Dažniausiai mūsų visi klausia prognozių, kokie bus kiti metai, tad dabar leidome paspėlioti žmonėms“, – priduria ji. Tarp bendrovės užduotų klausimų buvo: ir apie būsimuosius „ADrenalino“ laimėtojus, ir apie didžiausią ažiotažą kėlusį prekės ženklą „Lidl“, apie kurį pernai metų gale kibirkščiavo spėlionės prognozuojant būsimą atidarymą, ir apie Olimpiados reklamas.

Būtent pastarasis klausimas labiausiai pakišo koją – į jį teisingai, pasirinkę neigiamą atsakymo variantą, atsakė tik 17% dalyvių. Buvo klausta: „Ar tiesa, kad per 2016 m. Olimpines žaidynes „Elektromarkt“ organizuos televizorių akciją susietą su Lietuvos krepšinio rinktinės pergalėmis?“.

„Daugelis buvo įpratę per didžiuosius sporto įvykius matyti „Eletromarkt“ reklamas su krepšininkais, tad taip spėjo ir šįkart. Tuo tarpu dėl sugriežtėjusių Tarptautinio olimpinio komiteto reikalavimų reklamoms, šį kartą šis prekės ženklas savo ilgametės tradicijos atsisakė“, – kalba p. Anužytė.

Tik 28% projekte dalyvavusiųjų teisingai atsakė į klausimą apie interneto vartotojų skaičiaus augimą.

„Nors visi kalbame apie augantį praleidžiamą laiką internete, didėjančias investicijas, tačiau kartais primirštame faktą, kad interneto vartotojų skaičius beveik nebeauga, o emigracija taip pat tendenciją kreipia į kitą pusę“, – priduria p. Anužytė.

Juokingi sutapimai

Du trečdaliai neteisingai atsakė ir apie „Lidl“. Klausimas skambėjo taip: „Ar išvysime pirmąjį prekybos centro „Lidl“ reklaminį klipą televizijoje iki 2016 m. Velykų?“.

„Kai uždavėme šį klausimą, rinkoje sklandė įvairiausi gandai, portalai vienas po kito skelbė naujas žinias apie būsimą „Lidl“ atidarymą pavasarį“, – kalba p. Olšauskas ir priduria kelis įdomius sutapimus.

„Kai sudarinėjome klausimus, kūrėme anketą nedirbome nei su „Lidl“, nei su „Elektromarkt“, o metų eigoje jie tapo mūsų klientais“, – nusišypso p. Olšauskas.

Daugiausiai teisingų atsakymų sulaukė klausimas, ar pasikeis savaitraščių lyderių trejetas. Teisingai čia (kad nepasikeis) atsakė net 79% apklausos dalyvių.

Beveik tiek pat, 78% teisingų atsakymų surinko ir klausimas apie „Verslo žinių“ organizuojamą Metų prekės ženklo konkurso laimėtoją. Buvo spėjama, ar pagrindinė nominacija 2016 m. atiteks pieno prekės ženklui. Teisingas atsakymas buvo „Ne“, nors šį titulą laimėjęs „Vilniaus paukštynas“, šį pavasarį aktyviai konkuravo su „Žemaitijos“, be to, ir 2013 m., ir 2015 m. „Metų prekės ženklo“ apdovanojimas atiteko „Vilkyškių“ prekės ženklui.

„Klausimus dėliojome sąmoningai, stengėmės edukuoti, pasakėme, kokia buvo tuometinė situacija. Norėjosi, kad ne vien tuščiai spėliotų respondentai, bet kad ir pabandytų skaičiuose įžvelgti daugiau“, – kalba p. Olšauskas.

Likęs ketvertukas

Nors pradedant projektą, kaip teigia organizatoriai, buvo nemažai baimių, jog finale bus daug atsakiusiųjų į visus klausimus teisingai, taip neatsitiko. Finale liko keturiese ir visi jie atsakė į 9 klausimus.

Tai Paulius Dambrauskas, prekybos tinklo „Maxima“ komercijos direktorius, Dainius Dirgėla, kūrybinės reklamos agentūros „Smart Solutions“ kūrybos direktorius, Agnė Žvirblytė, laisvai samdoma iliustratorė–dizainerė ir Anaida Simonian, laisvai samdoma grafikos dizainerė. Iš jų burtų keliu per šiandien vykstančius „Rinkodaros pusryčius“ bus išrinktas vienas laimėtojas.

„Džiaugiamės, kad pasirinkome netradicinį kelią. Žinoma, kaip ir supratome iš pradžių, dalis susidomėjimo bėgant mėnesiams sumenko, kiti primiršo pateiktus atsakymus ir prašė priminti pateiktus variantus, tačiau toks kelias tikrai pasiteisino“, – neabejoja p. Olšauskas.

Iš viso atsakymus į klausimus „Media House“ projekte pateikė per 400 daugiausia rinkodaros, reklamos, komunikacijos srityje dirbančių žmonių.

FOTOGALERIJA Pretendentai į laimėtojus. (11 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 2

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau