Taikliausiam medijų ekspertui – bilietai į Niujorką

Publikuota: 2016-12-13
Nugalėtojas Dainius Dirgėla ir Artūras Olšauskas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Nugalėtojas Dainius Dirgėla ir Artūras Olšauskas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Veiklos 20–čiui žiniasklaidos planavimo bendrovės „Media House“ rengtas žaidimas – finale. Šiandien per „Verslo žinių“ organizuojamus „Rinkodarininkų pusryčius“ burtų keliu iš keturių pretendentų paaiškėjo taikliausias Medijų ekspertas. Tai – Dainius Dirgėla, kūrybinės reklamos agentūros „Smart Solutions“ kūrybos direktorius.

Projekto metu „Media House“ kvietė prognozuoti 2016 m. įvykius Lietuvoje ir atsakyti į 10 skirtingų klausimų apie reklamos, komunikacijos ir medijų rinką, svarbiausius šio sektoriaus įvykius Lietuvoje, o surinkusiam daugiausia teisingų atsakymų, pažadėjo bilietus į Niujorką.

„Stengėmės įtraukti žmones į veiklos 20–čio šventimą, norėjosi įdomesnio sprendimo, ne vien banalaus torto valgymo ar tuzino fejerverkų“, – šypsosi Artūras Olšauskas, „Media House“ verslo vystymo vadovas.

nuotrauka::1left

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Magda Anužytė, „Media House“ tyrimų skyriaus vadovė, antrina, kad norėjosi, jog žmonės įsijaustų į agentūros kailį.

„Dažniausiai mūsų visi klausia prognozių, kokie bus kiti metai, tad dabar leidome paspėlioti žmonėms“, – priduria ji. Tarp bendrovės užduotų klausimų buvo: ir apie būsimuosius „ADrenalino“ laimėtojus, ir apie didžiausią ažiotažą kėlusį prekės ženklą „Lidl“, apie kurį pernai metų gale kibirkščiavo spėlionės prognozuojant būsimą atidarymą, ir apie Olimpiados reklamas.

Būtent pastarasis klausimas labiausiai pakišo koją – į jį teisingai, pasirinkę neigiamą atsakymo variantą, atsakė tik 17% dalyvių. Buvo klausta: „Ar tiesa, kad per 2016 m. Olimpines žaidynes „Elektromarkt“ organizuos televizorių akciją susietą su Lietuvos krepšinio rinktinės pergalėmis?“.

„Daugelis buvo įpratę per didžiuosius sporto įvykius matyti „Eletromarkt“ reklamas su krepšininkais, tad taip spėjo ir šįkart. Tuo tarpu dėl sugriežtėjusių Tarptautinio olimpinio komiteto reikalavimų reklamoms, šį kartą šis prekės ženklas savo ilgametės tradicijos atsisakė“, – kalba p. Anužytė.

Tik 28% projekte dalyvavusiųjų teisingai atsakė į klausimą apie interneto vartotojų skaičiaus augimą.

„Nors visi kalbame apie augantį praleidžiamą laiką internete, didėjančias investicijas, tačiau kartais primirštame faktą, kad interneto vartotojų skaičius beveik nebeauga, o emigracija taip pat tendenciją kreipia į kitą pusę“, – priduria p. Anužytė.

Juokingi sutapimai

Du trečdaliai neteisingai atsakė ir apie „Lidl“. Klausimas skambėjo taip: „Ar išvysime pirmąjį prekybos centro „Lidl“ reklaminį klipą televizijoje iki 2016 m. Velykų?“.

„Kai uždavėme šį klausimą, rinkoje sklandė įvairiausi gandai, portalai vienas po kito skelbė naujas žinias apie būsimą „Lidl“ atidarymą pavasarį“, – kalba p. Olšauskas ir priduria kelis įdomius sutapimus.

„Kai sudarinėjome klausimus, kūrėme anketą nedirbome nei su „Lidl“, nei su „Elektromarkt“, o metų eigoje jie tapo mūsų klientais“, – nusišypso p. Olšauskas.

Daugiausiai teisingų atsakymų sulaukė klausimas, ar pasikeis savaitraščių lyderių trejetas. Teisingai čia (kad nepasikeis) atsakė net 79% apklausos dalyvių.

Beveik tiek pat, 78% teisingų atsakymų surinko ir klausimas apie „Verslo žinių“ organizuojamą Metų prekės ženklo konkurso laimėtoją. Buvo spėjama, ar pagrindinė nominacija 2016 m. atiteks pieno prekės ženklui. Teisingas atsakymas buvo „Ne“, nors šį titulą laimėjęs „Vilniaus paukštynas“, šį pavasarį aktyviai konkuravo su „Žemaitijos“, be to, ir 2013 m., ir 2015 m. „Metų prekės ženklo“ apdovanojimas atiteko „Vilkyškių“ prekės ženklui.

„Klausimus dėliojome sąmoningai, stengėmės edukuoti, pasakėme, kokia buvo tuometinė situacija. Norėjosi, kad ne vien tuščiai spėliotų respondentai, bet kad ir pabandytų skaičiuose įžvelgti daugiau“, – kalba p. Olšauskas.

Likęs ketvertukas

Nors pradedant projektą, kaip teigia organizatoriai, buvo nemažai baimių, jog finale bus daug atsakiusiųjų į visus klausimus teisingai, taip neatsitiko. Finale liko keturiese ir visi jie atsakė į 9 klausimus.

Tai Paulius Dambrauskas, prekybos tinklo „Maxima“ komercijos direktorius, Dainius Dirgėla, kūrybinės reklamos agentūros „Smart Solutions“ kūrybos direktorius, Agnė Žvirblytė, laisvai samdoma iliustratorė–dizainerė ir Anaida Simonian, laisvai samdoma grafikos dizainerė. Iš jų burtų keliu per šiandien vykstančius „Rinkodaros pusryčius“ bus išrinktas vienas laimėtojas.

„Džiaugiamės, kad pasirinkome netradicinį kelią. Žinoma, kaip ir supratome iš pradžių, dalis susidomėjimo bėgant mėnesiams sumenko, kiti primiršo pateiktus atsakymus ir prašė priminti pateiktus variantus, tačiau toks kelias tikrai pasiteisino“, – neabejoja p. Olšauskas.

Iš viso atsakymus į klausimus „Media House“ projekte pateikė per 400 daugiausia rinkodaros, reklamos, komunikacijos srityje dirbančių žmonių.

FOTOGALERIJA Pretendentai į laimėtojus. (11 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

Ieškant pelno „tragiškame“ srautinių transliacijų versle Premium

Srautinių filmų, serialų ir muzikos transliacijų formatas ilgus metus buvo draugiškas vartotojams, bet kartu...

Inovacijos
2023.02.07
K. Meidė apie drąsią komunikaciją: labiausiai veikia tai, kas šokiruoja Premium 1

Lietuvos Raudonasis Kryžiaus pradeda antrą drąsios kampanijos „Jūsų prenumerata gali daugiau“ etapą ir...

Rinkodara
2023.02.07
Kiek kainuoja pakeisti prekių ženklą: net programuotojams tai nebuvo paprasta Premium

Kai verslas išauga savo marškinėlius, būtini pokyčiai. Vienas iš jų – prekių ženklo keitimas. O tai nėra nei...

Gazelė
2023.02.07
„Švyturys-Utenos alus“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Lietuvos aludarė „Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA) pasirinko naują komunikacijos partnerį – juo tapo kūrybinė...

Rinkodara
2023.02.06
Vaistinės internete – konkurentės kosmetikos prekių tinklams Premium

Šią vasarą receptiniais vaistais internetu pradėjusios prekiauti vaistinės visgi savo e. prekybos verslo esmę...

Prekyba
2023.02.06
Degalinių ašis – inovacijos parduotuvėse ir kavinėse

Degalinių komunikacijos ir rinkodaros biudžetai pastaraisiais metais traukiasi, o didžiausias dėmesys jau...

Rinkodara
2023.02.05
Ryškėja „Netflix“ kovos su slaptažodžių dalijimusi kontūrai 3

Srautinių filmų ir serialų transliacijų platforma „Netflix“ netyčia atskleidė planus, kaip žada kovoti su...

Inovacijos
2023.02.05
„Amazon“ uždarys dalį savitarnos parduotuvių 1

Nepaisant to, kad „Amazon“ pardavimo pajamos buvo didesnės nei prognozuota, bendrovei nepriimtinas pelningumo...

Prekyba
2023.02.04
Vyšnia ant torto ir taip tobulam „Tesonet“ įvaizdžiui Premium 31

Penktadienį per Lietuvą nuvilnijo bene skambiausia darbdavio įvaizdžio kampanija: verslo akseleratorius...

Rinkodara
2023.02.04
Nekonkuravimo sutartis baigėsi: „Livinn“ įkūrėjai prisijungė prie „Assorti“ Premium

2019 m. didžiausiam privataus kapitalo fondo valdytojo Baltijos šalyse „BaltCap“ fondui „BaltCap Growth Fund“...

Prekyba
2023.02.03
„Vitaminų“ lašelinių ir reklamos manipuliacijos: medicinos įstaigos dvigubų standartų girnose Premium

Socialiniuose tinkluose netrūksta nuomonės formuotojų vilionių pasinaudoti stebuklingomis, organizmą...

Rinkodara
2023.02.03
A. Zubriakovas grįžo vadovauti „Penkių kontinentų“ komunikacijai 2

Bankinių technologijų, mažmeninės prekybos įrangos ir interneto tiekėjos „Penki kontinentai“ komunikacijai po...

Vadyba
2023.02.02
„Audimas“: dedame pastangas, kad mūsų prekės ženklu Rusijoje nebūtų naudojamasi

Aktyvaus laisvalaikio ir sporto aprangos gamybos įmonė „Audimas“ neturi parduotuvių Rusijoje ir nei...

Pramonė
2023.02.02
EP nariai siūlo skaidrinti politinę reklamą

Ketvirtadienį Europos Parlamentas pritarė politinės reklamos taisyklių pataisoms, siekdami padidinti rinkimų...

Rinkodara
2023.02.02
Metus „Maxima“ pradeda su dar tvirtesniais įsipareigojimais darbuotojams Verslo tribūna

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, vienijantis daugiau nei 12 tūkst. darbuotojų, į 2023-iuosius metus...

Tvarus verslas
2023.02.02
S. Jonaitis atsisveikino su „Moki veži“ tinklu

Prekybos sektoriaus ekspertas Saulius Jonaitis, pastaruosius ketverius metus ėjęs „Makvežos“, valdančios...

Prekyba
2023.02.02
„Maximai“ Estijoje vadovavęs E. Volkas pasitraukė iš pareigų

Dar vienas pokytis „Maximos“ vadovybėje: nuo 2001 m. „Vilniaus prekybos“ įmonių grupėje dirbęs ir nuo 2019 m.

Prekyba
2023.02.02
Strategija plėsti degalinių parduotuves veikia: investicijos didėja Premium

Didieji degalinių tinklai 2023 m. biudžetuose numato didesnes sumas prekybos erdvėms, stengiasi palaikyti...

Prekyba
2023.02.02
„Aprangai“ sausis buvo augimo mėnuo

„MG grupės“ kontroliuojamos didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės drabužių prekybos grupės „Apranga“...

Prekyba
2023.02.01
„McDonald's“ pasitraukimas iš Rusijos kainavo 1,28 mlrd. USD

Didžiausio pasaulyje greitojo maisto restoranų tinklo „McDonald's Corp.“ įplaukas 2022 m. sumažino JAV...

Prekyba
2023.02.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku