Pasaulinės reklamos rinkos prognozės: labiausiai augs telefonuose

Publikuota: 2016-12-07
Digiday.com nuotr.
Digiday.com nuotr.

Naujausios komunikacijos planavimo agentūrų „Magna“ ir „Zenith“ atliktos prognozės rodo, kad reklamos augimo tempai Kinijoje viršys didžiąsias pasaulines rinkas. Skaitmeniniai kanalai vis daugiau pasiglemš TV reklamos pinigų. O labiausiai pasaulyje į viršų stiebsis mobilioji reklama, kurią augins vaizdo turinys socialiniuose tinkluose.

Tyrėjai skaičiuoja, kad JAV reklamos rinka 2016 m. sieks apie 180 mlrd. USD, tai maždaug 37% bendro pasaulio reklamos pyrago. Nors JAV reklamos rinka dabar bemaž dvigubai didesnė nei Kinijos, pastaroji itin sparčiai mažina atotrūkį, fiksuoja „Magna“.

„Tarp faktorių labiausiai prisidedančių prie Kinijos augimo – šalies dydis, BVP augimo tempai, skaičiuojant vienam gyventojui ir interneto tinklo plėtra“, – „Digiday“ teigia Brandonas Verblowas, „Forrester“ analitikas.

„Zenith“ prognozėje teigiama, kad kiti metai bus pirmasis kartas, kai skaitmeniniai kanalai viršys TV reklamos apimtis Šiaurės Amerikoje. Agentūra prognozuoja, kad skaitmeninės reklamos apimtys augs, tuo tarpu TV – stagnuos.

Nuo dabar iki 2019 m., prognozuojama, mobiliosios reklamos apimtys augs, kai tuo tarpu daugumoje kitų kanalų, tame tarpe ir kompiuteriuose – reklamos mažės.

„Tai natūralu, turime pažvelgti, kur žmonės praleidžia daugiausiai laiko, tad čia daugėja ir reklamos“, – teigia Omaras Akhtaras, „Altimeter Group“ analitikas.

Kaip pažymi tyrėjai, vaizdo turinys socialiniuose tinkluose yra pagrindinė varomoji mobiliosios reklamos jėga. Nuo „Facebook Live“ iki „Snapchat Discover“, visos šios platformos pastaraisiais metais tobulino čia vaizdo reklamos galimybes, ir kaip prognozuojama, ši reklamos augimo tendencija išliks ir ateityje.

„Magna“ skaičiuoja, kad vaizdo reklamos socialiniuose tinkluose apimtys augs nuo maždaug 2 mlrd. USD 2016 m. iki 8 mlrd. USD 2018 m.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau