Pasaulinės reklamos rinkos prognozės: labiausiai augs telefonuose

Publikuota: 2016-12-07
Digiday.com nuotr.
Digiday.com nuotr.

Naujausios komunikacijos planavimo agentūrų „Magna“ ir „Zenith“ atliktos prognozės rodo, kad reklamos augimo tempai Kinijoje viršys didžiąsias pasaulines rinkas. Skaitmeniniai kanalai vis daugiau pasiglemš TV reklamos pinigų. O labiausiai pasaulyje į viršų stiebsis mobilioji reklama, kurią augins vaizdo turinys socialiniuose tinkluose.

Tyrėjai skaičiuoja, kad JAV reklamos rinka 2016 m. sieks apie 180 mlrd. USD, tai maždaug 37% bendro pasaulio reklamos pyrago. Nors JAV reklamos rinka dabar bemaž dvigubai didesnė nei Kinijos, pastaroji itin sparčiai mažina atotrūkį, fiksuoja „Magna“.

„Tarp faktorių labiausiai prisidedančių prie Kinijos augimo – šalies dydis, BVP augimo tempai, skaičiuojant vienam gyventojui ir interneto tinklo plėtra“, – „Digiday“ teigia Brandonas Verblowas, „Forrester“ analitikas.

„Zenith“ prognozėje teigiama, kad kiti metai bus pirmasis kartas, kai skaitmeniniai kanalai viršys TV reklamos apimtis Šiaurės Amerikoje. Agentūra prognozuoja, kad skaitmeninės reklamos apimtys augs, tuo tarpu TV – stagnuos.

Nuo dabar iki 2019 m., prognozuojama, mobiliosios reklamos apimtys augs, kai tuo tarpu daugumoje kitų kanalų, tame tarpe ir kompiuteriuose – reklamos mažės.

„Tai natūralu, turime pažvelgti, kur žmonės praleidžia daugiausiai laiko, tad čia daugėja ir reklamos“, – teigia Omaras Akhtaras, „Altimeter Group“ analitikas.

Kaip pažymi tyrėjai, vaizdo turinys socialiniuose tinkluose yra pagrindinė varomoji mobiliosios reklamos jėga. Nuo „Facebook Live“ iki „Snapchat Discover“, visos šios platformos pastaraisiais metais tobulino čia vaizdo reklamos galimybes, ir kaip prognozuojama, ši reklamos augimo tendencija išliks ir ateityje.

„Magna“ skaičiuoja, kad vaizdo reklamos socialiniuose tinkluose apimtys augs nuo maždaug 2 mlrd. USD 2016 m. iki 8 mlrd. USD 2018 m.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 2

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau