Pasaulinės reklamos rinkos prognozės: labiausiai augs telefonuose

Naujausios komunikacijos planavimo agentūrų Magna ir Zenith atliktos prognozės rodo, kad reklamos augimo tempai Kinijoje viršys didžiąsias pasaulines rinkas. Skaitmeniniai kanalai vis daugiau pasiglemš TV reklamos pinigų. O labiausiai pasaulyje į viršų stiebsis mobilioji reklama, kurią augins vaizdo turinys socialiniuose tinkluose.
Tyrėjai skaičiuoja, kad JAV reklamos rinka 2016 m. sieks apie 180 mlrd. USD, tai maždaug 37% bendro pasaulio reklamos pyrago. Nors JAV reklamos rinka dabar bemaž dvigubai didesnė nei Kinijos, pastaroji itin sparčiai mažina atotrūkį, fiksuoja Magna.
Tarp faktorių labiausiai prisidedančių prie Kinijos augimo šalies dydis, BVP augimo tempai, skaičiuojant vienam gyventojui ir interneto tinklo plėtra, Digiday teigia Brandonas Verblowas, Forrester analitikas.
Zenith prognozėje teigiama, kad kiti metai bus pirmasis kartas, kai skaitmeniniai kanalai viršys TV reklamos apimtis Šiaurės Amerikoje. Agentūra prognozuoja, kad skaitmeninės reklamos apimtys augs, tuo tarpu TV stagnuos.
Nuo dabar iki 2019 m., prognozuojama, mobiliosios reklamos apimtys augs, kai tuo tarpu daugumoje kitų kanalų, tame tarpe ir kompiuteriuose reklamos mažės.
Tai natūralu, turime pažvelgti, kur žmonės praleidžia daugiausiai laiko, tad čia daugėja ir reklamos, teigia Omaras Akhtaras, Altimeter Group analitikas.
Kaip pažymi tyrėjai, vaizdo turinys socialiniuose tinkluose yra pagrindinė varomoji mobiliosios reklamos jėga. Nuo Facebook Live iki Snapchat Discover, visos šios platformos pastaraisiais metais tobulino čia vaizdo reklamos galimybes, ir kaip prognozuojama, ši reklamos augimo tendencija išliks ir ateityje.
Magna skaičiuoja, kad vaizdo reklamos socialiniuose tinkluose apimtys augs nuo maždaug 2 mlrd. USD 2016 m. iki 8 mlrd. USD 2018 m.
Rašyti komentarą