Pasaulinės reklamos rinkos prognozės: labiausiai augs telefonuose

Publikuota: 2016-12-07
Digiday.com nuotr.
Digiday.com nuotr.

Naujausios komunikacijos planavimo agentūrų „Magna“ ir „Zenith“ atliktos prognozės rodo, kad reklamos augimo tempai Kinijoje viršys didžiąsias pasaulines rinkas. Skaitmeniniai kanalai vis daugiau pasiglemš TV reklamos pinigų. O labiausiai pasaulyje į viršų stiebsis mobilioji reklama, kurią augins vaizdo turinys socialiniuose tinkluose.

Tyrėjai skaičiuoja, kad JAV reklamos rinka 2016 m. sieks apie 180 mlrd. USD, tai maždaug 37% bendro pasaulio reklamos pyrago. Nors JAV reklamos rinka dabar bemaž dvigubai didesnė nei Kinijos, pastaroji itin sparčiai mažina atotrūkį, fiksuoja „Magna“.

„Tarp faktorių labiausiai prisidedančių prie Kinijos augimo – šalies dydis, BVP augimo tempai, skaičiuojant vienam gyventojui ir interneto tinklo plėtra“, – „Digiday“ teigia Brandonas Verblowas, „Forrester“ analitikas.

„Zenith“ prognozėje teigiama, kad kiti metai bus pirmasis kartas, kai skaitmeniniai kanalai viršys TV reklamos apimtis Šiaurės Amerikoje. Agentūra prognozuoja, kad skaitmeninės reklamos apimtys augs, tuo tarpu TV – stagnuos.

Nuo dabar iki 2019 m., prognozuojama, mobiliosios reklamos apimtys augs, kai tuo tarpu daugumoje kitų kanalų, tame tarpe ir kompiuteriuose – reklamos mažės.

„Tai natūralu, turime pažvelgti, kur žmonės praleidžia daugiausiai laiko, tad čia daugėja ir reklamos“, – teigia Omaras Akhtaras, „Altimeter Group“ analitikas.

Kaip pažymi tyrėjai, vaizdo turinys socialiniuose tinkluose yra pagrindinė varomoji mobiliosios reklamos jėga. Nuo „Facebook Live“ iki „Snapchat Discover“, visos šios platformos pastaraisiais metais tobulino čia vaizdo reklamos galimybes, ir kaip prognozuojama, ši reklamos augimo tendencija išliks ir ateityje.

„Magna“ skaičiuoja, kad vaizdo reklamos socialiniuose tinkluose apimtys augs nuo maždaug 2 mlrd. USD 2016 m. iki 8 mlrd. USD 2018 m.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
05:45
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07
Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves Rėmėjo turinys 1

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai...

Rinkodara
2018.12.07
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
V. Jokužytė: spausdintas žodis ir vaizdas gyvuos dar ilgai Rėmėjo turinys 5

Modernėjant technologijoms, atsiranda nuomonių, kad spausdintines knygas keičia elektroninės, taigi ateis...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Nuo sausio keisis prekių ženklų registravimo mokesčiai ir tvarka

Nuo kitų metų registruoti prekės ženklus kainuos brangiau, kai kuriuos registruoti bus paprasčiau.

Verslo aplinka
2018.12.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau