„Lidl“ į Lietuvą atvesta reklamos agentūra daugiau klientų neplanuoja

Publikuota: 2016-12-05
„Real Grupa“ nuotr.
„Real Grupa“ nuotr.

Nuo pat atidarymo neįvardinta prekybos tinklo „Lidl“ reklamos agentūra – Kroatijos bendrovė „Real Grupa“. Lietuvoje taip pat veikia agentūros atstovybė, kurios vienintelis klientas – „Lidl Lietuva“.

„Real Grupa“ Kroatijoje su „Lidl“ jau dirba penkerius metus, pastaruosius tris metus – ir Portugalijoje.

„Nuo pernai pabaigos „Real Grupa“ įsteigė ir padalinį Lietuvoje, aš pats prisijungiau šį pavasarį. Šiuo metu iš viso čia dirba 4 darbuotojai. Esame įsteigti būtent „Lidl“ aptarnavimui Lietuvoje ir bent kol kas jokių kitų klientų neplanuojame turėti, – teigia Vytis Venslauskas, UAB „Real Grupa Lietuva“ kliento aptarnavimo vadovas. – Matau tame privalumų, tai leidžia labiau įsigilinti į klientų poreikius“.

„Real Grupa“ – viena didesnių reklamos agentūrų Kroatijoje, kurioje dirba virš 70 žmonių, koordinuojančių darbus 7–iose rinkose, jos biurai veikia Zagrebe, Lisabonoje, Vilniuje ir Budapešte. 2015 m. grupės apyvarta siekė 25 mln. Eur. Be „Lidl“ tarp didžiausių klientų: „Croatia Airlines“, „Spar“, „B.net“, „Land Rover“, „Jaguar“ ir kt.

Iki šiol kas kuria tinklo reklamas „Lidl“ nenurodydavo, teigdamas, kad bendradarbiauja su skirtingomis agentūromis. Paklaustas apie tai p. Venslauskas nedaugžodžiauja – toks buvo susitarimas su klientu.

Kaip rodo skirtingi tyrimai, „Lidl“ įvedimo kampanija Lietuvoje su krepšinio legenda Arvydu Saboniu pasiekė puikių rezultatų. Tyrimų bendrovės „Sy­nop­ticom Ad Research“ duomenimis, labiausiai vasaros pradžioje pastebėta ir įsiminusi reklama – „Lidl“ parduotuvių atidarymo klipai, o jų įsimenamumo rodiklis (11,32) buvo aukščiausiais per tyrimo istoriją.

Rudeniniame „Sy­nop­ticom Ad Research“ tyrime „Lidl“ reklamos vėl rikiavosi tarp labiausiai įsiminusių reklamų, nors jų įsimenamumo indeksas jau nebebuvo toks išskirtinis.

„Inspired UM“ reklamų tyrime, birželį „Lidl“ buvo labiausiai minimas prekės ženklas žiniasklaidoje, antroje vietoje rikiavosi „Maxima“ ir „Iki“, šį rugsėjį į priekį vėl išsiveržė „Maxima“, antroje vietoje – „Lidl“, toliau – „Tele2“, „Iki“ ir „Pigu.lt“.

Į rinkos dalyvių kritiką dėl pasirinkto komunikacijos ir reklamos braižo p. Venslauskas atsako paprastai: „Gal tai ne šedevras komunikacijos prasme, tačiau taiklumo ir rezultatyvumo plotmėje, tai buvo šūvis į dešimtuką. Pardavimų ir žinomumo rodikliai tikrai pateisino viltis, tokia buvo ir mūsų užduotis. Pasirinkti sprendimai reklamoje – paprasti, tačiau taiklūs“.

„Real Grupa“ prekybos tinklui sukūrė įvedimo strategiją, kūrybinę koncepciją, reklaminius klipus, maketus ir parduotuvių apipavidalinimą.

Tarp kitų „Lidl Lietuva“ komunikacijos ir reklamos partnerių – „Virtuvės mitų griovėjai“, kurie kuria įvaizdinius prekių katalogus ir prisideda prie renginių organizavimo.

„Lidl Lietuva“ žiniasklaidos planavimo partneris – „Media House“, ryšių su visuomene – „BVRG Burson–Marsteller“.

FOTOGALERIJA WEB „Lidl“ pristato prekės ženklą „Deluxe“, turės (13 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
10:19
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07
Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves Rėmėjo turinys 1

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai...

Rinkodara
2018.12.07
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
V. Jokužytė: spausdintas žodis ir vaizdas gyvuos dar ilgai Rėmėjo turinys 5

Modernėjant technologijoms, atsiranda nuomonių, kad spausdintines knygas keičia elektroninės, taigi ateis...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Nuo sausio keisis prekių ženklų registravimo mokesčiai ir tvarka

Nuo kitų metų registruoti prekės ženklus kainuos brangiau, kai kuriuos registruoti bus paprasčiau.

Verslo aplinka
2018.12.04
Seimas leido atskaityti PVM ir neturint pirmojo sąskaitos egzemplioriaus

Seimas taip pat palengvino PVM atskaitą nuo reprezentacinių išlaidų bei pakeitė dovanų kuponų ir lojalumo...

Finansai
2018.12.04
Tebeieško recepto LRT veiklos skaidrumui 1

LRT vadovybė džiaugiasi, kad dalies abejotinų siūlymų laikinoji Seimo komisija atsisakė, tačiau neatsakytų...

Rinkodara
2018.12.04
Beveidė komunikacija – vis dar madingiausia reklamos forma Premium 5

Nors prekių ženklai, reklamos kūrėjai savo rankose žongliruoja vis pažangesnėmis technologijomis, kurios...

Rinkodara
2018.12.03
Teismo sprendimas: „Pigu“ reklama klaidino vartotojus 4

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė bendrovės „Pigu“ skundą ir patvirtino, kad Konkurencijos...

Rinkodara
2018.12.03
Vyriausybė 2019 m. biudžeto projekte atsižvelgė į siūlymus dėl mokesčių 3

Vyriausybės Seimui grąžintame 2019 m. Valstybės biudžeto projekte Vyriausybė atsižvelgė į siūlymus mažinti...

Finansai
2018.12.03
Siekiantiems išsiskirti JAV rinkoje: nenuvertinkite prekių ženklo galios Rėmėjo turinys

Amerika – galimybių šalis. Taip mano Lietuvos verslininkai, eksportuojantys savo produkciją ir prekių ženklus...

Dalyvauti parodoje – tik atlikus namų darbus Rėmėjo turinys

Dalyvavimas parodoje – priemonė, kanalas pasiekti savo galutinį vartotoją, užmegzti naujų partnerystės ryšių.

Rinkodara
2018.12.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau