„Lidl“ į Lietuvą atvesta reklamos agentūra daugiau klientų neplanuoja

Publikuota: 2016-12-05
„Real Grupa“ nuotr.
svg svg
„Real Grupa“ nuotr.

Nuo pat atidarymo neįvardinta prekybos tinklo „Lidl“ reklamos agentūra – Kroatijos bendrovė „Real Grupa“. Lietuvoje taip pat veikia agentūros atstovybė, kurios vienintelis klientas – „Lidl Lietuva“.

„Real Grupa“ Kroatijoje su „Lidl“ jau dirba penkerius metus, pastaruosius tris metus – ir Portugalijoje.

„Nuo pernai pabaigos „Real Grupa“ įsteigė ir padalinį Lietuvoje, aš pats prisijungiau šį pavasarį. Šiuo metu iš viso čia dirba 4 darbuotojai. Esame įsteigti būtent „Lidl“ aptarnavimui Lietuvoje ir bent kol kas jokių kitų klientų neplanuojame turėti, – teigia Vytis Venslauskas, UAB „Real Grupa Lietuva“ kliento aptarnavimo vadovas. – Matau tame privalumų, tai leidžia labiau įsigilinti į klientų poreikius“.

„Real Grupa“ – viena didesnių reklamos agentūrų Kroatijoje, kurioje dirba virš 70 žmonių, koordinuojančių darbus 7–iose rinkose, jos biurai veikia Zagrebe, Lisabonoje, Vilniuje ir Budapešte. 2015 m. grupės apyvarta siekė 25 mln. Eur. Be „Lidl“ tarp didžiausių klientų: „Croatia Airlines“, „Spar“, „B.net“, „Land Rover“, „Jaguar“ ir kt.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Iki šiol kas kuria tinklo reklamas „Lidl“ nenurodydavo, teigdamas, kad bendradarbiauja su skirtingomis agentūromis. Paklaustas apie tai p. Venslauskas nedaugžodžiauja – toks buvo susitarimas su klientu.

Kaip rodo skirtingi tyrimai, „Lidl“ įvedimo kampanija Lietuvoje su krepšinio legenda Arvydu Saboniu pasiekė puikių rezultatų. Tyrimų bendrovės „Sy­nop­ticom Ad Research“ duomenimis, labiausiai vasaros pradžioje pastebėta ir įsiminusi reklama – „Lidl“ parduotuvių atidarymo klipai, o jų įsimenamumo rodiklis (11,32) buvo aukščiausiais per tyrimo istoriją.

Rudeniniame „Sy­nop­ticom Ad Research“ tyrime „Lidl“ reklamos vėl rikiavosi tarp labiausiai įsiminusių reklamų, nors jų įsimenamumo indeksas jau nebebuvo toks išskirtinis.

„Inspired UM“ reklamų tyrime, birželį „Lidl“ buvo labiausiai minimas prekės ženklas žiniasklaidoje, antroje vietoje rikiavosi „Maxima“ ir „Iki“, šį rugsėjį į priekį vėl išsiveržė „Maxima“, antroje vietoje – „Lidl“, toliau – „Tele2“, „Iki“ ir „Pigu.lt“.

Į rinkos dalyvių kritiką dėl pasirinkto komunikacijos ir reklamos braižo p. Venslauskas atsako paprastai: „Gal tai ne šedevras komunikacijos prasme, tačiau taiklumo ir rezultatyvumo plotmėje, tai buvo šūvis į dešimtuką. Pardavimų ir žinomumo rodikliai tikrai pateisino viltis, tokia buvo ir mūsų užduotis. Pasirinkti sprendimai reklamoje – paprasti, tačiau taiklūs“.

„Real Grupa“ prekybos tinklui sukūrė įvedimo strategiją, kūrybinę koncepciją, reklaminius klipus, maketus ir parduotuvių apipavidalinimą.

Tarp kitų „Lidl Lietuva“ komunikacijos ir reklamos partnerių – „Virtuvės mitų griovėjai“, kurie kuria įvaizdinius prekių katalogus ir prisideda prie renginių organizavimo.

„Lidl Lietuva“ žiniasklaidos planavimo partneris – „Media House“, ryšių su visuomene – „BVRG Burson–Marsteller“.

FOTOGALERIJA WEB „Lidl“ pristato prekės ženklą „Deluxe“, turės (13 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
05:45
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 4

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Prekybininkams ir tiekėjams – nauja darbų lavina: pokyčiai konkurencijos teisėje koreguos sutartis Premium

Europos Komisija (EK) patvirtino naujas taisykles, taikomas vertikaliesiems susitarimams, kurios pakeis...

Prekyba
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16
„McDonald‘s“ parduoda verslą Rusijoje

Greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja pirmadienį pranešė siekianti parduoti savo verslą Rusijoje.

Prekyba
2022.05.16
Ko galima pasimokyti iš „Vinted“ duomenų apsaugos istorijos Premium

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„Peek&Cloppenburg“: augant lojalių klientų skaičiui, dairomės vietų naujoms parduotuvėms Premium

Vokietijos drabužių ir aksesuarų prekybos bendrovė „Peek&Cloppenburg“, pernai Lietuvoje pardavusi prekių už...

Prekyba
2022.05.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku