„Lidl“ į Lietuvą atvesta reklamos agentūra daugiau klientų neplanuoja

Publikuota: 2016-12-05
„Real Grupa“ nuotr.
„Real Grupa“ nuotr.

Nuo pat atidarymo neįvardinta prekybos tinklo „Lidl“ reklamos agentūra – Kroatijos bendrovė „Real Grupa“. Lietuvoje taip pat veikia agentūros atstovybė, kurios vienintelis klientas – „Lidl Lietuva“.

„Real Grupa“ Kroatijoje su „Lidl“ jau dirba penkerius metus, pastaruosius tris metus – ir Portugalijoje.

„Nuo pernai pabaigos „Real Grupa“ įsteigė ir padalinį Lietuvoje, aš pats prisijungiau šį pavasarį. Šiuo metu iš viso čia dirba 4 darbuotojai. Esame įsteigti būtent „Lidl“ aptarnavimui Lietuvoje ir bent kol kas jokių kitų klientų neplanuojame turėti, – teigia Vytis Venslauskas, UAB „Real Grupa Lietuva“ kliento aptarnavimo vadovas. – Matau tame privalumų, tai leidžia labiau įsigilinti į klientų poreikius“.

„Real Grupa“ – viena didesnių reklamos agentūrų Kroatijoje, kurioje dirba virš 70 žmonių, koordinuojančių darbus 7–iose rinkose, jos biurai veikia Zagrebe, Lisabonoje, Vilniuje ir Budapešte. 2015 m. grupės apyvarta siekė 25 mln. Eur. Be „Lidl“ tarp didžiausių klientų: „Croatia Airlines“, „Spar“, „B.net“, „Land Rover“, „Jaguar“ ir kt.

Iki šiol kas kuria tinklo reklamas „Lidl“ nenurodydavo, teigdamas, kad bendradarbiauja su skirtingomis agentūromis. Paklaustas apie tai p. Venslauskas nedaugžodžiauja – toks buvo susitarimas su klientu.

Kaip rodo skirtingi tyrimai, „Lidl“ įvedimo kampanija Lietuvoje su krepšinio legenda Arvydu Saboniu pasiekė puikių rezultatų. Tyrimų bendrovės „Sy­nop­ticom Ad Research“ duomenimis, labiausiai vasaros pradžioje pastebėta ir įsiminusi reklama – „Lidl“ parduotuvių atidarymo klipai, o jų įsimenamumo rodiklis (11,32) buvo aukščiausiais per tyrimo istoriją.

Rudeniniame „Sy­nop­ticom Ad Research“ tyrime „Lidl“ reklamos vėl rikiavosi tarp labiausiai įsiminusių reklamų, nors jų įsimenamumo indeksas jau nebebuvo toks išskirtinis.

„Inspired UM“ reklamų tyrime, birželį „Lidl“ buvo labiausiai minimas prekės ženklas žiniasklaidoje, antroje vietoje rikiavosi „Maxima“ ir „Iki“, šį rugsėjį į priekį vėl išsiveržė „Maxima“, antroje vietoje – „Lidl“, toliau – „Tele2“, „Iki“ ir „Pigu.lt“.

Į rinkos dalyvių kritiką dėl pasirinkto komunikacijos ir reklamos braižo p. Venslauskas atsako paprastai: „Gal tai ne šedevras komunikacijos prasme, tačiau taiklumo ir rezultatyvumo plotmėje, tai buvo šūvis į dešimtuką. Pardavimų ir žinomumo rodikliai tikrai pateisino viltis, tokia buvo ir mūsų užduotis. Pasirinkti sprendimai reklamoje – paprasti, tačiau taiklūs“.

„Real Grupa“ prekybos tinklui sukūrė įvedimo strategiją, kūrybinę koncepciją, reklaminius klipus, maketus ir parduotuvių apipavidalinimą.

Tarp kitų „Lidl Lietuva“ komunikacijos ir reklamos partnerių – „Virtuvės mitų griovėjai“, kurie kuria įvaizdinius prekių katalogus ir prisideda prie renginių organizavimo.

„Lidl Lietuva“ žiniasklaidos planavimo partneris – „Media House“, ryšių su visuomene – „BVRG Burson–Marsteller“.

FOTOGALERIJA WEB „Lidl“ pristato prekės ženklą „Deluxe“, turės (13 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau