„Lidl“ į Lietuvą atvesta reklamos agentūra daugiau klientų neplanuoja

Publikuota: 2016-12-05
„Real Grupa“ nuotr.
„Real Grupa“ nuotr.

Nuo pat atidarymo neįvardinta prekybos tinklo „Lidl“ reklamos agentūra – Kroatijos bendrovė „Real Grupa“. Lietuvoje taip pat veikia agentūros atstovybė, kurios vienintelis klientas – „Lidl Lietuva“.

„Real Grupa“ Kroatijoje su „Lidl“ jau dirba penkerius metus, pastaruosius tris metus – ir Portugalijoje.

„Nuo pernai pabaigos „Real Grupa“ įsteigė ir padalinį Lietuvoje, aš pats prisijungiau šį pavasarį. Šiuo metu iš viso čia dirba 4 darbuotojai. Esame įsteigti būtent „Lidl“ aptarnavimui Lietuvoje ir bent kol kas jokių kitų klientų neplanuojame turėti, – teigia Vytis Venslauskas, UAB „Real Grupa Lietuva“ kliento aptarnavimo vadovas. – Matau tame privalumų, tai leidžia labiau įsigilinti į klientų poreikius“.

„Real Grupa“ – viena didesnių reklamos agentūrų Kroatijoje, kurioje dirba virš 70 žmonių, koordinuojančių darbus 7–iose rinkose, jos biurai veikia Zagrebe, Lisabonoje, Vilniuje ir Budapešte. 2015 m. grupės apyvarta siekė 25 mln. Eur. Be „Lidl“ tarp didžiausių klientų: „Croatia Airlines“, „Spar“, „B.net“, „Land Rover“, „Jaguar“ ir kt.

Iki šiol kas kuria tinklo reklamas „Lidl“ nenurodydavo, teigdamas, kad bendradarbiauja su skirtingomis agentūromis. Paklaustas apie tai p. Venslauskas nedaugžodžiauja – toks buvo susitarimas su klientu.

Kaip rodo skirtingi tyrimai, „Lidl“ įvedimo kampanija Lietuvoje su krepšinio legenda Arvydu Saboniu pasiekė puikių rezultatų. Tyrimų bendrovės „Sy­nop­ticom Ad Research“ duomenimis, labiausiai vasaros pradžioje pastebėta ir įsiminusi reklama – „Lidl“ parduotuvių atidarymo klipai, o jų įsimenamumo rodiklis (11,32) buvo aukščiausiais per tyrimo istoriją.

Rudeniniame „Sy­nop­ticom Ad Research“ tyrime „Lidl“ reklamos vėl rikiavosi tarp labiausiai įsiminusių reklamų, nors jų įsimenamumo indeksas jau nebebuvo toks išskirtinis.

„Inspired UM“ reklamų tyrime, birželį „Lidl“ buvo labiausiai minimas prekės ženklas žiniasklaidoje, antroje vietoje rikiavosi „Maxima“ ir „Iki“, šį rugsėjį į priekį vėl išsiveržė „Maxima“, antroje vietoje – „Lidl“, toliau – „Tele2“, „Iki“ ir „Pigu.lt“.

Į rinkos dalyvių kritiką dėl pasirinkto komunikacijos ir reklamos braižo p. Venslauskas atsako paprastai: „Gal tai ne šedevras komunikacijos prasme, tačiau taiklumo ir rezultatyvumo plotmėje, tai buvo šūvis į dešimtuką. Pardavimų ir žinomumo rodikliai tikrai pateisino viltis, tokia buvo ir mūsų užduotis. Pasirinkti sprendimai reklamoje – paprasti, tačiau taiklūs“.

„Real Grupa“ prekybos tinklui sukūrė įvedimo strategiją, kūrybinę koncepciją, reklaminius klipus, maketus ir parduotuvių apipavidalinimą.

Tarp kitų „Lidl Lietuva“ komunikacijos ir reklamos partnerių – „Virtuvės mitų griovėjai“, kurie kuria įvaizdinius prekių katalogus ir prisideda prie renginių organizavimo.

„Lidl Lietuva“ žiniasklaidos planavimo partneris – „Media House“, ryšių su visuomene – „BVRG Burson–Marsteller“.

FOTOGALERIJA WEB „Lidl“ pristato prekės ženklą „Deluxe“, turės (13 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
13:51
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 9

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
Meilė Lietuvai – ir dėl spartaus interneto

Lietuviai savo šalį labiausiai vertina dėl galimybės laisvai keliauti po pasaulį, gražios gamtos, nedidelių...

Rinkodara
2018.07.06
Žiniasklaida po permainų metų žengia į naujas sritis Premium 7

Finansiniai žiniasklaidos sektoriaus rodikliai neblizga: didžiausių spaudos leidinių ir interneto portalų...

Rinkodara
2018.07.05
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 6

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
2018.07.04
Tarp naujausių reklamų ryškiaspalvis „Naujasis Nevėžis“ 1

Tarp naujausių savaitės reklamų: vasariški „Naujojo Nevėžio“ produktai (reklamos agentūra „CinemaAds LAB“) ir...

Rinkodara
2018.07.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau