„Lidl“ į Lietuvą atvesta reklamos agentūra daugiau klientų neplanuoja

Publikuota: 2016-12-05
„Real Grupa“ nuotr.
„Real Grupa“ nuotr.

Nuo pat atidarymo neįvardinta prekybos tinklo „Lidl“ reklamos agentūra – Kroatijos bendrovė „Real Grupa“. Lietuvoje taip pat veikia agentūros atstovybė, kurios vienintelis klientas – „Lidl Lietuva“.

„Real Grupa“ Kroatijoje su „Lidl“ jau dirba penkerius metus, pastaruosius tris metus – ir Portugalijoje.

„Nuo pernai pabaigos „Real Grupa“ įsteigė ir padalinį Lietuvoje, aš pats prisijungiau šį pavasarį. Šiuo metu iš viso čia dirba 4 darbuotojai. Esame įsteigti būtent „Lidl“ aptarnavimui Lietuvoje ir bent kol kas jokių kitų klientų neplanuojame turėti, – teigia Vytis Venslauskas, UAB „Real Grupa Lietuva“ kliento aptarnavimo vadovas. – Matau tame privalumų, tai leidžia labiau įsigilinti į klientų poreikius“.

„Real Grupa“ – viena didesnių reklamos agentūrų Kroatijoje, kurioje dirba virš 70 žmonių, koordinuojančių darbus 7–iose rinkose, jos biurai veikia Zagrebe, Lisabonoje, Vilniuje ir Budapešte. 2015 m. grupės apyvarta siekė 25 mln. Eur. Be „Lidl“ tarp didžiausių klientų: „Croatia Airlines“, „Spar“, „B.net“, „Land Rover“, „Jaguar“ ir kt.

Iki šiol kas kuria tinklo reklamas „Lidl“ nenurodydavo, teigdamas, kad bendradarbiauja su skirtingomis agentūromis. Paklaustas apie tai p. Venslauskas nedaugžodžiauja – toks buvo susitarimas su klientu.

Kaip rodo skirtingi tyrimai, „Lidl“ įvedimo kampanija Lietuvoje su krepšinio legenda Arvydu Saboniu pasiekė puikių rezultatų. Tyrimų bendrovės „Sy­nop­ticom Ad Research“ duomenimis, labiausiai vasaros pradžioje pastebėta ir įsiminusi reklama – „Lidl“ parduotuvių atidarymo klipai, o jų įsimenamumo rodiklis (11,32) buvo aukščiausiais per tyrimo istoriją.

Rudeniniame „Sy­nop­ticom Ad Research“ tyrime „Lidl“ reklamos vėl rikiavosi tarp labiausiai įsiminusių reklamų, nors jų įsimenamumo indeksas jau nebebuvo toks išskirtinis.

„Inspired UM“ reklamų tyrime, birželį „Lidl“ buvo labiausiai minimas prekės ženklas žiniasklaidoje, antroje vietoje rikiavosi „Maxima“ ir „Iki“, šį rugsėjį į priekį vėl išsiveržė „Maxima“, antroje vietoje – „Lidl“, toliau – „Tele2“, „Iki“ ir „Pigu.lt“.

Į rinkos dalyvių kritiką dėl pasirinkto komunikacijos ir reklamos braižo p. Venslauskas atsako paprastai: „Gal tai ne šedevras komunikacijos prasme, tačiau taiklumo ir rezultatyvumo plotmėje, tai buvo šūvis į dešimtuką. Pardavimų ir žinomumo rodikliai tikrai pateisino viltis, tokia buvo ir mūsų užduotis. Pasirinkti sprendimai reklamoje – paprasti, tačiau taiklūs“.

„Real Grupa“ prekybos tinklui sukūrė įvedimo strategiją, kūrybinę koncepciją, reklaminius klipus, maketus ir parduotuvių apipavidalinimą.

Tarp kitų „Lidl Lietuva“ komunikacijos ir reklamos partnerių – „Virtuvės mitų griovėjai“, kurie kuria įvaizdinius prekių katalogus ir prisideda prie renginių organizavimo.

„Lidl Lietuva“ žiniasklaidos planavimo partneris – „Media House“, ryšių su visuomene – „BVRG Burson–Marsteller“.

FOTOGALERIJA WEB „Lidl“ pristato prekės ženklą „Deluxe“, turės (13 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 3

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 1

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 1

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13
„Viaplay“ naujas vardas – „TVPlay Premium“

Mokamų vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“ pakeitė pavadinimą į „TVPlay Premium“.

Rinkodara
2018.09.13
Restoranų tinklas „Forto dvaras“ keičia pavadinimą 1

Lietuviškų patiekalų restoranai „Forto dvaras“ pakeitė pavadinimą ir tapo „Etno dvaru“. Kartu buvo...

Rinkodara
2018.09.13
Prekybos centrų lyderiai: plotai auga, prekės ženklų portfeliai pučiasi Premium

Geriausius prekybinius plotus didžiuosiuose Vilniaus prekybos centruose valdo strateginiai nuomininkai, be...

Lietuvių startuolis susikirto su vokiečių draudimo ir finansų milžine Premium 1

Lietuvos finansinių technologijų startuolis „ORCA Alliance“ įsivėlė į teisinį ginčą dėl prekės ženklo su...

Rinkos
2018.09.12
Jungtinės Karalystės lietuviams – žurnalas „Žmonės UK“ 3

Žurnalas „Žmonės“ plečiasi į Jungtinę Karalystę – šį ketvirtadienį čia gyvenančius lietuvius pasieks pirmasis...

Rinkodara
2018.09.12
Pirmoji kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ 6

Šiandien Europos parlamente pritarta didžiulio susipriešinimo iš abiejų barikadų pusių sulaukusiai naujajai...

Rinkodara
2018.09.12
Nuo šiol informacija apie lošimus – su įspėjamuoju užrašu 1

Lietuvos lošimų verslo asociacijos nariai pasirašė susitarimą, pagal kurį nuo šio mėnesio pradės įgyvendinti...

Rinkodara
2018.09.12
Tarp naujausių reklamų: nuotaikinga IKEA ir „Lidl“ su Valančiūnu

Tarp naujausių reklamų: linksmi ir pozityvūs IKEA klipai (gamybos namai „Menthol house“), „Lidl“ tęsiama...

Rinkodara
2018.09.11
Užsimojo įvesti privalomas lietuviškos muzikos kvotas radijo stotims 18

Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos ir Seimo kultūros komiteto narys Vytautas...

Rinkodara
2018.09.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau