Apie reklamą nuobodžiaujantiems vartotojams

Pernelyg dažnai reklamoje prekių ženklai kalba su stereotipais, o ne su tikrais žmonėmis, todėl žinutės prasprūsta pro ausis. Reikėtų smulkiau segmentuoti auditoriją ir stengtis išlikti savimi.
Robertas Skiauteris, reklamos agentūros Milk strategas, skaičiuoja, kad kasdien vartotojus įvairiais būdais bando pasiekti nuo 5.000 (jei neišeiname iš namų) iki 20.000 prekių ženklų, vidutiniškai per 360 skirtingų reklamų per televiziją, radiją, ž ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti