Lietuvos paštas renkasi reklamos partnerius

Publikuota: 2016-11-28
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

AB Lietuvos paštas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su skaitmeninės komunikacijos agentūra „Socialus marketingas“. Šiuo metu bendrovė vykdo ir kūrybinės reklamos agentūros konkursą – čia paraiškas galima teikti iki gruodžio 2 d.

Pasiūlymai dalyvauti Lietuvos pašto paskelbtame viešajame skaitmeninės komunikacijos konkurse buvo gauti iš trijų paslaugų teikėjų, kurie atitiko minimalius kvalifikacinius ir kitus pirkimo sąlygose nustatytus reikalavimus. Viešojo konkurso nugalėtoju paskelbtas UAB „Socialus marketingas“, kurio pasiūlymas buvo ekonomiškai naudingiausias. Trejiems metams sudarytos skaitmeninės komunikacijos paslaugų pirkimo sutarties suma siekia 53.474 Eur su PVM.

Rasa Kruopaitė–Lalienė, Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento vadovė, teigia, kad iki šiol komunikaciją socialiniuose tinkluose bendrovė vykdė pati.

„Įvertinę, jog šiandien socialiniai tinklai yra vienas perspektyviausių komunikacijos kanalų, stipriname savo pozicijas šioje srityje, tad ieškojome profesionalių partnerių“, – kalba p. Kruopaitė–Lalienė.

Arijus Žakas, „Socialaus marketingo“ vadovas, pasidžiaugia sėkmingai susiklosčiusiu konkursu ir teigia, kad kokybiška, efektyvi bei rezultatyvi komunikacija reikalinga visiems: tiek privačiam sektoriui, tiek ir viešajam.

„Lietuvos paštas“ – geidžiamas ir įdomus klientas, kuris pasiryžęs permainoms ir drąsiems sprendimams, tad nekantraujame realizuoti pristatytas idėjas“, – kalba p. Žakas.

Didžiausi „Socialaus marketingo“ klientai yra „Teo“, DNB, „Pigu.lt“, „Neste“, „Drogas“, „Arimex“, „Bonduelle“, „Benu“, „Žemaitijos pienas“ ir kt.

Dar vienas konkursas

Kitam šiuo metu vykstančiam Lietuvos pašto konkursui – kūrybinės agentūros paraiškas gali teikti iki šio penktadienio, gruodžio 2 d.

VŽ rašė, jog šį birželį Viešųjų pirkimų tarnyba nurodė nutraukti tuo metu vykusį reklamos agentūros konkursą. Tarnybai įtarimų sukėlė per šešerius metus vykę šeši „Lietuvos pašto“ viešieji pirkimai reklamos paslaugoms pirkti, vienas laimėtojas bei šešios jo sutartys su „Lietuvos paštu“ už bendrą 1,6 mln. Eur sumą.

Paskutiniojo konkurso vertė siekė 289.600 Eur, ir Viešųjų pirkimų tarnyba nurodė jį nutraukti, konstatavusi, jog perkančioji pusė neišsiaiškino perkamų paslaugų poreikio bei apimčių ir nustatė netinkamas bei nepagrįstas kainodaros taisykles.

„Konsultavomės su Tarnyba, rinkos dalyviais, atnaujinome konkurso sąlygas, tad šiuo metu laukiame dalyvių paraiškų“, – pažymi p. Kruopaitė–Lalienė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Po „Žalgirio“ prekės ženklu gali tilpti ir krepšinis, ir futbolas Premium 2

Valstybinis patentų biuras atmetė protestą dėl prekės ženklo „Žalgirio sirgalių“ registracijos ir jį paliko...

Rinkodara
06:00
Pasitikėjimo kūrimas. Dažnai ignoruojama dalis

Aš nepasitikiu tavimi – tu manimi. Darbdavys nepasitiki darbuotoju, darbuotojas – darbdaviu. Valstybė...

Rinkodara
2018.07.22
„Walmart“ su „Amazon“ susikaus dar vienoje srityje

JAV mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“, konkuruojanti su „Amazon“ įvairiausiose segmentuose nuo e. knygų...

Rinkodara
2018.07.22
Ką reikėtų žinoti dirbant su socialinių tinklų žvaigždėmis 3

Pasak „Google“ paieškos sistemos duomenų, nuo 2015 m. nuolat didėjo visuomenės susidomėjimas nuomonės...

Rinkodara
2018.07.21
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 3

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau