„Utenos trikotažas“ atnaujina prekės ženklą

Publikuota: 2016-11-24
Algirdas Šabūnas, koncerno „SBA“ valdybos narys, viceprezidentas ir AB „Utenos trikotažas“ valdybos pirmininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Algirdas Šabūnas, koncerno „SBA“ valdybos narys, viceprezidentas ir AB „Utenos trikotažas“ valdybos pirmininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Utenos trikotažas“ pradeda mažmeninės prekybos prekės ženklo atnaujinimą ir keičia bendrovės parduotuvių interjerą. Pirmosios parduotuvės, įrengtos pagal atnaujintą vizualinę koncepciją, duris iki metų pabaigos atvers prekybos centre VCUP Vilniuje ir „Megoje“ Kaune, viena parduotuvė bus atidaryta Šakiuose.

„Pastaruosius keletą metų „Utenos trikotažas“ sistemingai įgyvendina atnaujintą bendrovės verslo strategiją – investuoja į novatoriškų medžiagų kūrimą, plečia tikslinių klientų portfelį, vysto nuosavus prekės ženklus. Konkurencingoje drabužių rinkoje vizualinis identitetas yra labai svarbus – vartotojams ir pardavimo partneriams rūpi ne tik nepriekaištinga gaminių kokybė, bet ir prekės ženklo kuriamas įvaizdis“ – bendrovės išplatintame pranešime teigia Algirdas Šabūnas, „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius.

Senasis bendrovės prekės ženklas buvo sukurtas 2000 m. kaip įmonės logotipas.

„Šiandien labiau fokusuojamės į produktų ir prekės ženklo įvaizdžio kūrimą, o ne į nuosavų prekybos taškų steigimą, todėl kilo poreikis atsinaujinti“, – teigia p. Šabūnas.

Palaipsniui bus atsinaujintas ir „Utenos trikotažo“ parduotuvių interjeras – nauji sprendimai bus pritaikyti tiek bendrovės valdomose, tiek per pardavimo partnerius veikiančiose parduotuvėse. Parduotuves pagal naująją interjero koncepciją planuojama atnaujinti iki 2017 m. pabaigos.

„Ieškojome sprendimo, kuris atitiktų šiandienines drabužių prekės ženklų tendencijas. Be to, „Utenos trikotažo“ produkciją planuojame pristatyti kitoms Baltijos šalims, todėl reikėjo pagalvoti ir apie prekių ženklams keliamus tarptautinės rinkos reikalavimus,“ – priduria p. Šabūnas.

Į prekės ženklo atnaujinimą bendrovė ketina investuoti apie 60.000 Eur. Logotipo atnaujino įmonė „Ideanovus“, veikianti su prekės ženklu „Rebrand“.

„Utenos trikotažo“ įmonių grupei priklauso bendrovės „Šatrija“, „Gotija“ ir „Mrija“ (Ukraina), ji yra SBA koncerno dalis. Per pirmus tris 2016 m. ketvirčius „Utenos trikotažas“ įmonių grupės pardavimai pasiekė 16,7 mln. Eur, grupė uždirbo 994.000 Eur veiklos pelno.

Bendrovė „Utenos trikotažas“ šiuo metu valdo „Utenos“ ir „About“ mažmeninės prekybos prekių ženklus. Per pirmus tris 2016 m. ketvirčius jų pardavimai, lyginant su 2015 m., augo 32% ir šiuo metu sudaro 12% viso įmonės pardavimų portfelio.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau