„Utenos trikotažas“ atnaujina prekės ženklą

Utenos trikotažas pradeda mažmeninės prekybos prekės ženklo atnaujinimą ir keičia bendrovės parduotuvių interjerą. Pirmosios parduotuvės, įrengtos pagal atnaujintą vizualinę koncepciją, duris iki metų pabaigos atvers prekybos centre VCUP Vilniuje ir Megoje Kaune, viena parduotuvė bus atidaryta Šakiuose.
Pastaruosius keletą metų Utenos trikotažas sistemingai įgyvendina atnaujintą bendrovės verslo strategiją investuoja į novatoriškų medžiagų kūrimą, plečia tikslinių klientų portfelį, vysto nuosavus prekės ženklus. Konkurencingoje drabužių rinkoje vizualinis identitetas yra labai svarbus vartotojams ir pardavimo partneriams rūpi ne tik nepriekaištinga gaminių kokybė, bet ir prekės ženklo kuriamas įvaizdis bendrovės išplatintame pranešime teigia Algirdas Šabūnas, Utenos trikotažo generalinis direktorius.
Senasis bendrovės prekės ženklas buvo sukurtas 2000 m. kaip įmonės logotipas.
Šiandien labiau fokusuojamės į produktų ir prekės ženklo įvaizdžio kūrimą, o ne į nuosavų prekybos taškų steigimą, todėl kilo poreikis atsinaujinti, teigia p. Šabūnas.
Palaipsniui bus atsinaujintas ir Utenos trikotažo parduotuvių interjeras nauji sprendimai bus pritaikyti tiek bendrovės valdomose, tiek per pardavimo partnerius veikiančiose parduotuvėse. Parduotuves pagal naująją interjero koncepciją planuojama atnaujinti iki 2017 m. pabaigos.
Ieškojome sprendimo, kuris atitiktų šiandienines drabužių prekės ženklų tendencijas. Be to, Utenos trikotažo produkciją planuojame pristatyti kitoms Baltijos šalims, todėl reikėjo pagalvoti ir apie prekių ženklams keliamus tarptautinės rinkos reikalavimus, priduria p. Šabūnas.
Į prekės ženklo atnaujinimą bendrovė ketina investuoti apie 60.000 Eur. Logotipo atnaujino įmonė Ideanovus, veikianti su prekės ženklu Rebrand.
Utenos trikotažo įmonių grupei priklauso bendrovės Šatrija, Gotija ir Mrija (Ukraina), ji yra SBA koncerno dalis. Per pirmus tris 2016 m. ketvirčius Utenos trikotažas įmonių grupės pardavimai pasiekė 16,7 mln. Eur, grupė uždirbo 994.000 Eur veiklos pelno.
Bendrovė Utenos trikotažas šiuo metu valdo Utenos ir About mažmeninės prekybos prekių ženklus. Per pirmus tris 2016 m. ketvirčius jų pardavimai, lyginant su 2015 m., augo 32% ir šiuo metu sudaro 12% viso įmonės pardavimų portfelio.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti