Dar viena galimybė – vartotojų kuriamas turinys

Vis daugiau prekių ženklų į savo rinkodaros strategiją įrašo naują eilutę vartotojų kuriamą turinį, kurį integruoja į savo reklamines kampanijas. Tokios vartotojų paslaugos pasaulyje gali kainuoti ir 100, ir 100.000 USD, o kartais pakanka vartotojui tiesiog suteikti galimybę išbandyti naują prekę ir ją padovanoti. Tokie vartotojų pasisakymai dažnai sutraukia didesnę auditoriją nei prekės ženklų kuriamas turinys ar tradicinė reklama.
Šiandieninė statistika byloja, kad vartotojai linkę labiau įsitraukti į draugų ar nuomonių lyderių kuriamą turinį nei į prekių ženklų. Dažnam verslui tenka perdėlioti prioritetus ieškant atsakymo į klausimą, kur dingo dėmesys prekių ženklui, VŽ ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti