Su apdovanojimais šiemet grįžo „Adell Taivas Ogilvy“

Publikuota: 2016-11-18
„Adell Taivas Ogilvy“ agentūra.
„Adell Taivas Ogilvy“ agentūra.

Tarp šimtų reklamos darbų šiemet nepasiklydo ir bronzinį laimėjimą į Lietuvą iš tarptautinio kūrybingumo festivalio „Epica“ parsiveža reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“. Agentūra teikė vienintelį darbą, darytą prekės ženklui „Starka“ ir alkoholinių gėrimų kategorijoje laimėjo bronzą.

„Epica Awards“, vieni seniausiai rengiamų kūrybingumo apdovanojimų, iš kitų reklamos festivalių išsiskiria tuo, jog komisija,vertinanti pateiktus darbus, sudaryta ne iš rinkodaros ekspertų, o iš žurnalistų, rašančių komunikacijos ir rinkodaros temomis. Šiemet „Epica Awards“ buvo surengti 30 kartą.

Svarbiausius apdovanojimus šiemet iš „Epicos“ išsivežė didžiausios Belgijos, Nyderlandų, Didžiosios Britanijos, Norvegijos ir Prancūzijos reklamos agentūros.

Metų tinklu šiemet nominuotas „Leo Burnett“, laimėjęs dvylika auksinių apdovanojimų, Metų reklamos agentūra tapo „BBDO New York“, su 19 apdovanojimu, įskaitant vieną auksinę statulę.

„Labai džiaugiamės savo apdovanojimu, nes šis festivalis pelnytai yra lyginamas su didžiausia ir svarbiausia reklamos švente Kanų liūtais („Cannes Lions“)“, – kalba Dovilė Filmanavičiūtė, reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ Skaitmeninių sprendimų skyriaus vadovė.

nuotrauka::1

„Pridavėme vienintelį darbą ir su juo pelnėme apdovanojimą, tai tikrai įkvepia. Laimėti alkoholio kategorijoje, kur tenka varžytis su „Heineken“ ar kitais prekių ženklais, kurie investuoja milžiniškas sumas į reklamą, puikus pasiekimas“, – šypsosi p. Filmanavičiūtė.

Ji priduria, kad šis darbas, kurtas „Stumbro“ prekės ženklui „Starka“, sėkmę raškė ir kituose festivaliuose, buvo kelis kartus patekęs į svarbiausiu reklamos žurnalu pasaulyje laikomą „Lurzers Archive“.

„Didžiausi komplimentai šiuo atveju keliauja ir klientui, nes „Stumbras“ yra tas prekės ženklas, kuris renkasi drąsius sprendimus, o kartu leidžia sužibėti ir reklamos agentūrai. Ne veltui „Stumbras“ Metų kliento vardą gavo ir lietuviškame reklamos festivalyje ADrenalinas“. Kitąmet turime ambicijų su keliais darbais dalyvauti ir Kanų festivalyje. Norisi vėl pagaliau parvežti tą liūtą į Lietuvą“, – optimistiškai žada p. Filmanavičiūtė.

Šiemetiniame „Epica“ festivalyje vieną apdovanojimą gavo ir Estijos agentūra už Medijų inovaciją žiniasklaidoje.

Pastaruosius kelis metus paeiliui sėkmė iš lietuvių lydėjo reklamos agentūrą „New!“ , kuri yra laimėjusi kelis bronzinius apdovanojimus.

FOTOGALERIJA Laimėjęs darbas (3 nuotr.)

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 8

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 8

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau