Su apdovanojimais šiemet grįžo „Adell Taivas Ogilvy“

Publikuota: 2016-11-18
„Adell Taivas Ogilvy“ agentūra.
„Adell Taivas Ogilvy“ agentūra.

Tarp šimtų reklamos darbų šiemet nepasiklydo ir bronzinį laimėjimą į Lietuvą iš tarptautinio kūrybingumo festivalio „Epica“ parsiveža reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“. Agentūra teikė vienintelį darbą, darytą prekės ženklui „Starka“ ir alkoholinių gėrimų kategorijoje laimėjo bronzą.

„Epica Awards“, vieni seniausiai rengiamų kūrybingumo apdovanojimų, iš kitų reklamos festivalių išsiskiria tuo, jog komisija,vertinanti pateiktus darbus, sudaryta ne iš rinkodaros ekspertų, o iš žurnalistų, rašančių komunikacijos ir rinkodaros temomis. Šiemet „Epica Awards“ buvo surengti 30 kartą.

Svarbiausius apdovanojimus šiemet iš „Epicos“ išsivežė didžiausios Belgijos, Nyderlandų, Didžiosios Britanijos, Norvegijos ir Prancūzijos reklamos agentūros.

Metų tinklu šiemet nominuotas „Leo Burnett“, laimėjęs dvylika auksinių apdovanojimų, Metų reklamos agentūra tapo „BBDO New York“, su 19 apdovanojimu, įskaitant vieną auksinę statulę.

„Labai džiaugiamės savo apdovanojimu, nes šis festivalis pelnytai yra lyginamas su didžiausia ir svarbiausia reklamos švente Kanų liūtais („Cannes Lions“)“, – kalba Dovilė Filmanavičiūtė, reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ Skaitmeninių sprendimų skyriaus vadovė.

nuotrauka::1

„Pridavėme vienintelį darbą ir su juo pelnėme apdovanojimą, tai tikrai įkvepia. Laimėti alkoholio kategorijoje, kur tenka varžytis su „Heineken“ ar kitais prekių ženklais, kurie investuoja milžiniškas sumas į reklamą, puikus pasiekimas“, – šypsosi p. Filmanavičiūtė.

Ji priduria, kad šis darbas, kurtas „Stumbro“ prekės ženklui „Starka“, sėkmę raškė ir kituose festivaliuose, buvo kelis kartus patekęs į svarbiausiu reklamos žurnalu pasaulyje laikomą „Lurzers Archive“.

„Didžiausi komplimentai šiuo atveju keliauja ir klientui, nes „Stumbras“ yra tas prekės ženklas, kuris renkasi drąsius sprendimus, o kartu leidžia sužibėti ir reklamos agentūrai. Ne veltui „Stumbras“ Metų kliento vardą gavo ir lietuviškame reklamos festivalyje ADrenalinas“. Kitąmet turime ambicijų su keliais darbais dalyvauti ir Kanų festivalyje. Norisi vėl pagaliau parvežti tą liūtą į Lietuvą“, – optimistiškai žada p. Filmanavičiūtė.

Šiemetiniame „Epica“ festivalyje vieną apdovanojimą gavo ir Estijos agentūra už Medijų inovaciją žiniasklaidoje.

Pastaruosius kelis metus paeiliui sėkmė iš lietuvių lydėjo reklamos agentūrą „New!“ , kuri yra laimėjusi kelis bronzinius apdovanojimus.

FOTOGALERIJA Laimėjęs darbas (3 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Baltijos šalių gyventojai noriau moka už turinį

Praėjusiais metais Baltijos šalių žiūrovai atsikratė mokamų vaizdo transliacijų internetu baimės ir lyginant...

Rinkodara
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 17

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 18

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau