Pakuotės perima tradicinės reklamos vadeles
FOTOGALERIJA NAPA finalininkai ir apdovanotosios pakuotės. (27 nuotr.)
Vartotojai vis mažiau laiko skiria vienam informaciniam vienetui, o tiesioginės reklamos vengia, todėl pakuočių dizainas tampa vis svarbesne komunikacijos priemone ir faktoriumi, kodėl į pirkinių krepšelį įsidedame vieną ar kitą prekę. Tiesa, dėl mažų tiražų Lietuvoje technologiškai sudėtingesni pakuotės sprendimai pramonei dažnai yra per brangūs.
Komunikacijos taisyklės verčiasi aukštyn kojomis, nebe vien tradicinė rinkodara arba žiniasklaidos kanalais transliuojamos žinutės stipriausiai skatina pardavimus, kalba Valerija Žilėnienė, viena dizaino studijos Etiquette partnerių. Neretai re ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti