Laukiamiausia Kalėdinė reklama šiemet blankesnė

Pasirodė laukiamiausia Kalėdine reklama tituluojamas britų prekybos tinklo John Lewis klipas. Šios reklamos neprasprūsta pro rinkodaros specialistų akis, kartu kaskart jos sulaukia ir milijonų vartotojų peržiūrų, komentarų ir pasidalijimų. Tačiau šiemetinė reklama blankesnė nei ankstesniųjų metų klipai.
Naujausiame John Lewis klipe būsima mažos mergaitės dovana batutas naktį tampa žaidimų aikštele ir vietos laukiniams gyvūnams.
Šiemetinis klipas su viena silpnesnių kūrybinių minčių per pastarąjį penkmetį. Klipas tikrai nublanksta prieš pernykštį Žmogus mėnulyje, kuriame sukasi kelių minučių istorija apie mergaitę, pamačiusią vienišą senuką mėnulyje.
Šiemetinę kampaniją, kaip ir pernai, kūrė Adam & Eve DDB. Skaičiuojama, kad tai prekybos tinklui atsieis 7 mln. GBP. Kampanija televizijos ekranuose startavo vakar, o trumpi klipai, pristatantys ją, internete sklandė nuo savaitės pradžios.
Kaip rašo Marketingweek.com, šį kartą John Lewis klipe nėra sentimentalumo gaidos, kaip ankstesnių metų reklamose apie žmogų mėnulyje ar apie berniuką ir pingviną 2014 m.
Tiesa, į šiemetinę kampaniją bus labiau įtraukiami vartotojai, Snapchat ir kitų socialinių tinklų pagalba, taip pat virtualios realybės projektais.
Po chaotiškų metų, prieštaringų politinių įvykių, kaip antai Brexit ar Donaldo Trumpo prezidentinės kampanijos, norėjosi kažko šviesesnio. Tikimės, kad su šia reklama paskatinsime žmones šypsotis, teigia Craigas Inglis, tinklo klientų vadovas.
Tradiciškai Kalėdinės reklamos išlieka pelningiausios, to tikimasi ir šiemet, viliantis, jog kampanijai pavyks pakeisti kryptį pirmą šių metų pusmetį tinklas fiksuoja 75% sumažėjusį pelną.
Su kritika
Mantas Velykis, reklamos agentūros McCann Vilnius kūrybos vadovas, teigia, kad iš vienos pusės mintis aiški po tokių metų, kai pasaulis kraustėsi iš proto, nebesinorėjo reklama virkdyti žmonių, tad pasirinktas humoras.
Tačiau iš esmės be kompiuteriu kurtų gyvūnėlių pašokinėjimo klipe daugiau nieko nėra. Nei to paties humoro, kurio norėta, nei dar kažko. Iš esmės tai labai banali reklama su labai nuspėjama pabaiga. Ir tai labai netikėta, turint omeny John Lewis istoriją, kuri garsėja savo šventinėmis reklamomis. Galbūt tai atpirks siūlomi interaktyvūs sprendimai vartotojams, svarsto p. Velykis. Tačiau šiemetinis yra silpniausias per paskutinius 45 metus.
Tai, pasak p. Velykio, antras didelis nusivylimas šią savaitę (po JAV prezidento rinkimų rezultato).
Rašyti komentarą