Laukiamiausia Kalėdinė reklama šiemet blankesnė

Publikuota: 2016-11-10
Klipo stop kadras.
Klipo stop kadras.

Pasirodė laukiamiausia Kalėdine reklama tituluojamas britų prekybos tinklo „John Lewis“ klipas. Šios reklamos neprasprūsta pro rinkodaros specialistų akis, kartu kaskart jos sulaukia ir milijonų vartotojų peržiūrų, komentarų ir pasidalijimų. Tačiau šiemetinė reklama blankesnė nei ankstesniųjų metų klipai.

Naujausiame „John Lewis“ klipe būsima mažos mergaitės dovana – batutas – naktį tampa žaidimų aikštele ir vietos laukiniams gyvūnams.

Šiemetinis klipas – su viena silpnesnių kūrybinių minčių per pastarąjį penkmetį. Klipas tikrai nublanksta prieš pernykštį „Žmogus mėnulyje“, kuriame sukasi kelių minučių istorija apie mergaitę, pamačiusią vienišą senuką mėnulyje.

Šiemetinę kampaniją, kaip ir pernai, kūrė „Adam & Eve DDB“. Skaičiuojama, kad tai prekybos tinklui atsieis 7 mln. GBP. Kampanija televizijos ekranuose startavo vakar, o trumpi klipai, pristatantys ją, internete sklandė nuo savaitės pradžios.

Kaip rašo „Marketingweek.com“, šį kartą „John Lewis“ klipe nėra sentimentalumo gaidos, kaip ankstesnių metų reklamose apie žmogų mėnulyje ar apie berniuką ir pingviną 2014 m.

Tiesa, į šiemetinę kampaniją bus labiau įtraukiami vartotojai, „Snapchat“ ir kitų socialinių tinklų pagalba, taip pat virtualios realybės projektais.

„Po chaotiškų metų, prieštaringų politinių įvykių, kaip antai „Brexit“ ar Donaldo Trumpo prezidentinės kampanijos, norėjosi kažko šviesesnio. Tikimės, kad su šia reklama paskatinsime žmones šypsotis“, – teigia Craigas Inglis, tinklo klientų vadovas.

Tradiciškai Kalėdinės reklamos išlieka pelningiausios, to tikimasi ir šiemet, viliantis, jog kampanijai pavyks pakeisti kryptį – pirmą šių metų pusmetį tinklas fiksuoja 75% sumažėjusį pelną.

Su kritika

Mantas Velykis, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas, teigia, kad iš vienos pusės mintis aiški – po tokių metų, kai pasaulis kraustėsi iš proto, nebesinorėjo reklama virkdyti žmonių, tad pasirinktas humoras.

„Tačiau iš esmės be kompiuteriu kurtų gyvūnėlių pašokinėjimo klipe daugiau nieko nėra. Nei to paties humoro, kurio norėta, nei dar kažko. Iš esmės tai labai banali reklama su labai nuspėjama pabaiga. Ir tai labai netikėta, turint omeny „John Lewis“ istoriją, kuri garsėja savo šventinėmis reklamomis. Galbūt tai atpirks siūlomi interaktyvūs sprendimai vartotojams, – svarsto p. Velykis. – Tačiau šiemetinis yra silpniausias per paskutinius 4–5 metus“.

Tai, pasak p. Velykio, antras didelis nusivylimas šią savaitę (po JAV prezidento rinkimų rezultato).

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Idea prima“ pajamos augo 46%

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 24

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
Kada komunikacija atveria kelius į sėkmę Rėmėjo turinys 3

Turite puikų produktą, apie kurį klientai atsiliepia geriausiais žodžiais, jo kaina – konkurencinga rinkoje,...

Vadyba
2018.04.11
„Julia Janus“ iš „Europos“ išsikraustė į „Panoramą“ Premium 2

Lietuvos dizainerė Julija Janulaitytė įsitikinusi, kad Žvėryno mikrorajone esantis PC „Panorama“ yra...

Gamintojų darbotvarkę diktuoja prekių įvedimo į lentynas „langai“ Premium

Didieji prekybos tinklai kiekvienos kategorijos asortimentą peržiūri ir naujas prekes į lentynas įveda pagal...

Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas Rėmėjo turinys 1

Daugelyje biurų ir namų yra verslo dovanų ar suvenyrų, kuriuos sukūrė ir pagamino UAB „Echo Stamp“ komanda.

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau