Laukiamiausia Kalėdinė reklama šiemet blankesnė

Publikuota: 2016-11-10
Klipo stop kadras.
Klipo stop kadras.

Pasirodė laukiamiausia Kalėdine reklama tituluojamas britų prekybos tinklo „John Lewis“ klipas. Šios reklamos neprasprūsta pro rinkodaros specialistų akis, kartu kaskart jos sulaukia ir milijonų vartotojų peržiūrų, komentarų ir pasidalijimų. Tačiau šiemetinė reklama blankesnė nei ankstesniųjų metų klipai.

Naujausiame „John Lewis“ klipe būsima mažos mergaitės dovana – batutas – naktį tampa žaidimų aikštele ir vietos laukiniams gyvūnams.

Šiemetinis klipas – su viena silpnesnių kūrybinių minčių per pastarąjį penkmetį. Klipas tikrai nublanksta prieš pernykštį „Žmogus mėnulyje“, kuriame sukasi kelių minučių istorija apie mergaitę, pamačiusią vienišą senuką mėnulyje.

Šiemetinę kampaniją, kaip ir pernai, kūrė „Adam & Eve DDB“. Skaičiuojama, kad tai prekybos tinklui atsieis 7 mln. GBP. Kampanija televizijos ekranuose startavo vakar, o trumpi klipai, pristatantys ją, internete sklandė nuo savaitės pradžios.

Kaip rašo „Marketingweek.com“, šį kartą „John Lewis“ klipe nėra sentimentalumo gaidos, kaip ankstesnių metų reklamose apie žmogų mėnulyje ar apie berniuką ir pingviną 2014 m.

Tiesa, į šiemetinę kampaniją bus labiau įtraukiami vartotojai, „Snapchat“ ir kitų socialinių tinklų pagalba, taip pat virtualios realybės projektais.

„Po chaotiškų metų, prieštaringų politinių įvykių, kaip antai „Brexit“ ar Donaldo Trumpo prezidentinės kampanijos, norėjosi kažko šviesesnio. Tikimės, kad su šia reklama paskatinsime žmones šypsotis“, – teigia Craigas Inglis, tinklo klientų vadovas.

Tradiciškai Kalėdinės reklamos išlieka pelningiausios, to tikimasi ir šiemet, viliantis, jog kampanijai pavyks pakeisti kryptį – pirmą šių metų pusmetį tinklas fiksuoja 75% sumažėjusį pelną.

Su kritika

Mantas Velykis, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas, teigia, kad iš vienos pusės mintis aiški – po tokių metų, kai pasaulis kraustėsi iš proto, nebesinorėjo reklama virkdyti žmonių, tad pasirinktas humoras.

„Tačiau iš esmės be kompiuteriu kurtų gyvūnėlių pašokinėjimo klipe daugiau nieko nėra. Nei to paties humoro, kurio norėta, nei dar kažko. Iš esmės tai labai banali reklama su labai nuspėjama pabaiga. Ir tai labai netikėta, turint omeny „John Lewis“ istoriją, kuri garsėja savo šventinėmis reklamomis. Galbūt tai atpirks siūlomi interaktyvūs sprendimai vartotojams, – svarsto p. Velykis. – Tačiau šiemetinis yra silpniausias per paskutinius 4–5 metus“.

Tai, pasak p. Velykio, antras didelis nusivylimas šią savaitę (po JAV prezidento rinkimų rezultato).

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Draudimų baubas ir konkurencija išaugino vaistinių kategorijos reklamą Premium

Per 10 šių metų mėnesių vaistinės aplenkė telekomunikacijų segmentą ir pagal investicijas į reklamą...

Rinkodara
05:45
Baigtas „Publicum“ ir „Idea“ grupės susijungimas į „Havas“

Galutinai susijungusios komunikacijos grupės „Publicum“ ir „Idea“ pardavė kontrolinį akcijų paketą (51%)...

Rinkodara
2018.12.17
Už 44.000 Eur į Lietuvą kvies atvykti išlaidžius kinų turistus Premium

Turizmo departamentas Lietuvą intensyviau reklamuos Kinijos socialiniuose tinkluose. Departamento atstovai...

Rinkodara
2018.12.17
Veja stereotipus iš reklamos: taikinys – ne hipsteris ar naivuolis vartotojas Premium 1

Prekių ženklai turėtų perkratyti savo įsitikinimus ir atidžiau įvertinti, kur išleidžia savo rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.16
Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
2018.12.15
Išrinkta nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 2

Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba baigia savo dvejų metų veiklos kadenciją ir nuo 2019 m. sausio...

Rinkodara
2018.12.14
Pusmetis nuo BDAR įsigaliojimo: ore kabančių klausimų – į valias Premium 2

Praėjus kiek daugiau nei pusmečiui nuo gegužės 25 d., kai įsigaliojo Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas...

Rinkodara
2018.12.14
„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Duomenų apsauga – kiauras rėtis 3

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), dar prieš įsigaliodamas ilgą laiką bauginęs duomenų...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
Vilnius – tarp patraukliausių investuotojams pasaulio miestų-vidutiniokų 6

Vilnius tapo septintu geriausiu vidutinio dydžio pasaulio ateities miestu. Tai paskelbė „fDi Intelligence“,...

Verslo aplinka
2018.12.13
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Atsargiai – ir smulkios dovanos gali virsti interesų konfliktais

Priimant dovanas gali kilti interesų konfliktai. Jų galima išvengti deklaruojant dovanas viešai.

Finansai
2018.12.12
FIFA ir VMI – tarp populiariausių „Google“ paieškų Lietuvoje

„Google“ paieškų viršūnėje Lietuvoje – pasaulio futbolo čempionatas FIFA ir „Eurovizija“. Nedaug atsilieka ir...

Rinkodara
2018.12.12
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją,...

Rinkodara
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau