Laukiamiausia Kalėdinė reklama šiemet blankesnė

Publikuota: 2016-11-10
Klipo stop kadras.
Klipo stop kadras.

Pasirodė laukiamiausia Kalėdine reklama tituluojamas britų prekybos tinklo „John Lewis“ klipas. Šios reklamos neprasprūsta pro rinkodaros specialistų akis, kartu kaskart jos sulaukia ir milijonų vartotojų peržiūrų, komentarų ir pasidalijimų. Tačiau šiemetinė reklama blankesnė nei ankstesniųjų metų klipai.

Naujausiame „John Lewis“ klipe būsima mažos mergaitės dovana – batutas – naktį tampa žaidimų aikštele ir vietos laukiniams gyvūnams.

Šiemetinis klipas – su viena silpnesnių kūrybinių minčių per pastarąjį penkmetį. Klipas tikrai nublanksta prieš pernykštį „Žmogus mėnulyje“, kuriame sukasi kelių minučių istorija apie mergaitę, pamačiusią vienišą senuką mėnulyje.

Šiemetinę kampaniją, kaip ir pernai, kūrė „Adam & Eve DDB“. Skaičiuojama, kad tai prekybos tinklui atsieis 7 mln. GBP. Kampanija televizijos ekranuose startavo vakar, o trumpi klipai, pristatantys ją, internete sklandė nuo savaitės pradžios.

Kaip rašo „Marketingweek.com“, šį kartą „John Lewis“ klipe nėra sentimentalumo gaidos, kaip ankstesnių metų reklamose apie žmogų mėnulyje ar apie berniuką ir pingviną 2014 m.

Tiesa, į šiemetinę kampaniją bus labiau įtraukiami vartotojai, „Snapchat“ ir kitų socialinių tinklų pagalba, taip pat virtualios realybės projektais.

„Po chaotiškų metų, prieštaringų politinių įvykių, kaip antai „Brexit“ ar Donaldo Trumpo prezidentinės kampanijos, norėjosi kažko šviesesnio. Tikimės, kad su šia reklama paskatinsime žmones šypsotis“, – teigia Craigas Inglis, tinklo klientų vadovas.

Tradiciškai Kalėdinės reklamos išlieka pelningiausios, to tikimasi ir šiemet, viliantis, jog kampanijai pavyks pakeisti kryptį – pirmą šių metų pusmetį tinklas fiksuoja 75% sumažėjusį pelną.

Su kritika

Mantas Velykis, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas, teigia, kad iš vienos pusės mintis aiški – po tokių metų, kai pasaulis kraustėsi iš proto, nebesinorėjo reklama virkdyti žmonių, tad pasirinktas humoras.

„Tačiau iš esmės be kompiuteriu kurtų gyvūnėlių pašokinėjimo klipe daugiau nieko nėra. Nei to paties humoro, kurio norėta, nei dar kažko. Iš esmės tai labai banali reklama su labai nuspėjama pabaiga. Ir tai labai netikėta, turint omeny „John Lewis“ istoriją, kuri garsėja savo šventinėmis reklamomis. Galbūt tai atpirks siūlomi interaktyvūs sprendimai vartotojams, – svarsto p. Velykis. – Tačiau šiemetinis yra silpniausias per paskutinius 4–5 metus“.

Tai, pasak p. Velykio, antras didelis nusivylimas šią savaitę (po JAV prezidento rinkimų rezultato).

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizito transliacijos LRT mušė rekordus

Popiežiaus Pranciškaus apsilankymo Lietuvoje renginius ir specialias vizitui nušviesti skirtas laidas...

Rinkodara
10:08
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.09.24
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
2018.09.24
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau