Laukiamiausia Kalėdinė reklama šiemet blankesnė

Publikuota: 2016-11-10
Klipo stop kadras.
Klipo stop kadras.

Pasirodė laukiamiausia Kalėdine reklama tituluojamas britų prekybos tinklo „John Lewis“ klipas. Šios reklamos neprasprūsta pro rinkodaros specialistų akis, kartu kaskart jos sulaukia ir milijonų vartotojų peržiūrų, komentarų ir pasidalijimų. Tačiau šiemetinė reklama blankesnė nei ankstesniųjų metų klipai.

Naujausiame „John Lewis“ klipe būsima mažos mergaitės dovana – batutas – naktį tampa žaidimų aikštele ir vietos laukiniams gyvūnams.

Šiemetinis klipas – su viena silpnesnių kūrybinių minčių per pastarąjį penkmetį. Klipas tikrai nublanksta prieš pernykštį „Žmogus mėnulyje“, kuriame sukasi kelių minučių istorija apie mergaitę, pamačiusią vienišą senuką mėnulyje.

Šiemetinę kampaniją, kaip ir pernai, kūrė „Adam & Eve DDB“. Skaičiuojama, kad tai prekybos tinklui atsieis 7 mln. GBP. Kampanija televizijos ekranuose startavo vakar, o trumpi klipai, pristatantys ją, internete sklandė nuo savaitės pradžios.

Kaip rašo „Marketingweek.com“, šį kartą „John Lewis“ klipe nėra sentimentalumo gaidos, kaip ankstesnių metų reklamose apie žmogų mėnulyje ar apie berniuką ir pingviną 2014 m.

Tiesa, į šiemetinę kampaniją bus labiau įtraukiami vartotojai, „Snapchat“ ir kitų socialinių tinklų pagalba, taip pat virtualios realybės projektais.

„Po chaotiškų metų, prieštaringų politinių įvykių, kaip antai „Brexit“ ar Donaldo Trumpo prezidentinės kampanijos, norėjosi kažko šviesesnio. Tikimės, kad su šia reklama paskatinsime žmones šypsotis“, – teigia Craigas Inglis, tinklo klientų vadovas.

Tradiciškai Kalėdinės reklamos išlieka pelningiausios, to tikimasi ir šiemet, viliantis, jog kampanijai pavyks pakeisti kryptį – pirmą šių metų pusmetį tinklas fiksuoja 75% sumažėjusį pelną.

Su kritika

Mantas Velykis, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas, teigia, kad iš vienos pusės mintis aiški – po tokių metų, kai pasaulis kraustėsi iš proto, nebesinorėjo reklama virkdyti žmonių, tad pasirinktas humoras.

„Tačiau iš esmės be kompiuteriu kurtų gyvūnėlių pašokinėjimo klipe daugiau nieko nėra. Nei to paties humoro, kurio norėta, nei dar kažko. Iš esmės tai labai banali reklama su labai nuspėjama pabaiga. Ir tai labai netikėta, turint omeny „John Lewis“ istoriją, kuri garsėja savo šventinėmis reklamomis. Galbūt tai atpirks siūlomi interaktyvūs sprendimai vartotojams, – svarsto p. Velykis. – Tačiau šiemetinis yra silpniausias per paskutinius 4–5 metus“.

Tai, pasak p. Velykio, antras didelis nusivylimas šią savaitę (po JAV prezidento rinkimų rezultato).

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 2

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau