Apdovanotos geriausios lietuviškos pakuotės

Ketvirtadienio vakarą Baltijos maisto ir gėrimų parodos BAF metu apdovanoti geriausi lietuviškos pakuotės dizaino darbai.
Šiemet Nacionaliniams pakuotės dizaino apdovanojimams (NAPA) buvo pateikti 79 pakuotės dizaino projektai, kurie varžėsi 8 kategorijose. Į finalininkų sąrašą komisija atrinko 39 projektus, iš kurių 20 darbų buvo apdovanoti.
Šviežių maisto produktų kategorijoje pirmoji vieta neskirta niekam. Antra vieta atiteko Auga ekologiško maisto produktų pakuotėms (agentūra McCann Vilnius). Trečioji Kekava marinuotos vištienos produktų linijai (dizaino studija Juicy Square).
Paruoštų vartojimui produktų kategorijoje 1oji vieta skirta Flavorina dribsnių linijai (agentūra Milk), 2 vieta Breadberry duonų pakuotėms (agentūra Libre), o 3 vieta atiteko Huracan kavai (agentūra Milk).
Užkandžių ir konditerijos produktų kategorijoje 1oji vieta skirta La Naya šokoladų riboto leidimo kolekcijai (dizainerė Gabija Platūkytė). 2 vieta atiteko Ach Vegan Chocolate produktų pakuotėms (dizainerė Kamilė Korsakaitė). Trečioji vieta skirta dviems pakuotėms: Biržų duonos grissini lazdelėms BreadnRoll (dizaino studija Prim Prim) ir Oho! javainiams (agentūra Love).
Gaiviųjų gėrimų kategorijoje 1oji vieta skirta natūralių uogų tyrėms Nordic Berry (dizaino studija Ezco). Antra ir trečia vietos neskirtos.
Alkoholinių gėrimų kategorijoje 1oji vieta skirta išskirtiniam 110 skirtingų etikečių projektui Stumbras Vodka 110 (agentūra Libre), 2 vieta Raudonų plytų alaus dirbtuvių riboto leidimo alui Jam Session (agentūra Not Perfect | Y&R Vilnius). Trečia vieta atiteko Stumbro gaminamo Krupniko pakuotei (agentūra Étiquette).
Sveikatos ir grožio produktų kategorijoje pirmoji vieta neskirta. 2oji vieta atiteko prekių ženklo Sativera produktams Satimed Phytocannabinoid Plus Formula products (dizaineriai Vilius Dringelis ir Daumantas Vladarskis). 3ioji vieta atiteko Green Feel Cosmetics pakuotėms (agentūra Étiquette).
Mažo tiražo produktų kategorijoje 1oji vieta skirta Aistės Smilgevičiūtės ir Skylės albumo Vilko vartai projektui (dizainerė Ernesta Vala), 2 vieta Alaus bibliotekos išvirtam Altbier alui (agentūra McCann Vilnius). 3 vieta atiteko rinkiniui My Little Spa (agentūra Étiquette).
Kitų produktų kategorijoje pirmoji vieta neskirta niekam, 2oji vieta atiteko Lukoil kavos puodeliams (agentūra Milk), o 3 vieta inovatyvaus prekių ženklo Shoo šampūnų linijai, kuri tinka šunims ir jų šeimininkams (autoriai Arūnas Matačius ir Gediminas Šiaulys iš PetPunk Lab).
Vertinimo komisijai vadovavo agentūros Folk bendraįkūrėjas Ignas Kozlovas. Komisijoje buvo Adell Taivas Ogilvy meno vadovas Justinas Kiaulekis, multidisciplininis dizaineris Jonas Liugaila, McCann Vilnius meno vadovas Tadas Kazakevičius ir rinkodaros vadovas Edvinas Ambrukaitis, taip pat tarptautiniai ekspertai iš Nyderlandų atvykusi Larisa Prakhova, atstovaujanti Iggesund Paperboard, o iš Prancūzijos Joel Dubois, dirbantis popierinių pakavimo medžiagų ir sprendimų bendrovėje BillerudKorsnäs.
Darbų lygis pastebimai auga su kiekvienais metais ir galiu pasidžiaugti, kad apdovanojame pakuotes, kurios yra tikrai to vertos. Šiandien kalbame ne vien tik apie patrauklų dizainą, tačiau apie jo kuriamą vertę prekių ženklui ir produktui, nuošalyje nepalikdami aplinkosauginių ir techologinių aspektų, teigia komisijos pirmininkas Ignas Kozlovas.
Pernai NAPA apdovanojimai vyko pirmą kartą, o varžėsi net 99 darbai.
Tačiau tąkart, konkurso startui buvo galima pateikti darbus sukurtus per pastaruosius trejus metus. Šiemet dalyvauja naujausi darbai sukurti per šiuos metus, tad galima būtų teigti, jog darbų padaugėjo, kalba Edvardas Kavarskas, pakuočių dizaineris ir Vilniaus dailės akademijos dizaino krypties doktorantas, vienas organizatorių.
FOTOGALERIJA NAPA finalininkai ir apdovanotosios pakuotės. (27 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti