„Vilkyškių“ gaminiai – su nauju pakuotės dizainu

AB Vilkyškių pieninė atnaujino savo produktų pakuočių dizainą.
Pakuotė tapo švaresnė, modernesnė, kalba Elena Šilovaitė, Vilkyškių pieninės rinkodaros vadovė. Priežastis, kodėl tai darome, paprasta. Nuo 2009 m., kai pristatėme savo pakuotes su juodu katinu, jų nekeitėme, o tai greito apyvartumo prekėms jau nemažas laiko tarpas.
Teorija sako, kad greito apyvartumo produktų ciklas yra 56 metai, o tada reiktų permainų: arba dizaino, arba paties produkto.
Simboliškai keičiamės ir atsinaujiname pačiu laiku. Juo labiau kad vartotojai pastebi ir vertina mūsų prekių ženklo gaminių pakuotę, pabrėžia p. Šilovaitė.
Prieš kurį laiką daryti tyrimai rodo, kad vartotojai pieno produktų kategorijoje į pirmąją poziciją iškelia kokybę, antroje vietoje, rinkdamiesi Vilkyškių gaminius, įvardija pakuotę, kai tuo metu kalbėdami apie kitų gamintojų produktus pakuotės dizainą mini tik 56 pozicijoje.
Žvelgdami į naujausias pasaulio pakuočių dizaino tendencijas, dabar vis dažniau matome minimalistinį stilių, ant jų dedama tik tai, kas būtina, neapkraunama nebūtinomis detalėmis. Tuo atsinaujindami vadovavomės ir mes, pasakoja p. Šilovaitė. Praktika rodo, kad keičiant, tobulinant pakuotę visada išlieka šiek tiek rizikos, kad vartotojams tai nepatiks, jie neatpažins produkto parduotuvių lentynose.
Mums čia padeda juodas katinas. Jis mūsų pakuotę daro atpažįstamą, juolab kad ir tie pakeitimai nėra tokie drastiški. Į pirmą planą labiau iškeliame ne prekių ženklą, o patį produkto pavadinimą. Lentynos didžiuosiuose prekybos tinkluose plačios, tad norisi, kad produktai išsiskirtų konkurentų jūroje, aiškina p. Šilovaitė.
Kaip ir ankstesnes pakuotes, taip ir atnaujintas kūrė reklamos agentūra VRS WPI Vilnius.
FOTOGALERIJA Pakuočių dizaino kaita. (5 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti