„Vilkyškių“ gaminiai – su nauju pakuotės dizainu

Publikuota: 2016-11-08
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

AB Vilkyškių pieninė atnaujino savo produktų pakuočių dizainą.

„Pakuotė tapo švaresnė, modernesnė, – kalba Elena Šilovaitė, Vilkyškių pieninės rinkodaros vadovė. – Priežastis, kodėl tai darome, paprasta. Nuo 2009 m., kai pristatėme savo pakuotes su juodu katinu, jų nekeitėme, o tai greito apyvartumo prekėms jau nemažas laiko tarpas.“

Teorija sako, kad greito apyvartumo produktų ciklas yra 5–6 metai, o tada reiktų permainų: arba dizaino, arba paties produkto.

„Simboliškai keičiamės ir atsinaujiname pačiu laiku. Juo labiau kad vartotojai pastebi ir vertina mūsų prekių ženklo gaminių pakuotę“, – pabrėžia p. Šilovaitė.

Prieš kurį laiką daryti tyrimai rodo, kad vartotojai pieno produktų kategorijoje į pirmąją poziciją iškelia kokybę, antroje vietoje, rinkdamiesi „Vilkyškių“ gaminius, įvardija pakuotę, kai tuo metu kalbėdami apie kitų gamintojų produktus pakuotės dizainą mini tik 5–6 pozicijoje.

„Žvelgdami į naujausias pasaulio pakuočių dizaino tendencijas, dabar vis dažniau matome minimalistinį stilių, ant jų dedama tik tai, kas būtina, neapkraunama nebūtinomis detalėmis. Tuo atsinaujindami vadovavomės ir mes“, – pasakoja p. Šilovaitė. Praktika rodo, kad keičiant, tobulinant pakuotę visada išlieka šiek tiek rizikos, kad vartotojams tai nepatiks, jie neatpažins produkto parduotuvių lentynose.

„Mums čia padeda juodas katinas. Jis mūsų pakuotę daro atpažįstamą, juolab kad ir tie pakeitimai nėra tokie drastiški. Į pirmą planą labiau iškeliame ne prekių ženklą, o patį produkto pavadinimą. Lentynos didžiuosiuose prekybos tinkluose plačios, tad norisi, kad produktai išsiskirtų konkurentų jūroje“, – aiškina p. Šilovaitė.

Kaip ir ankstesnes pakuotes, taip ir atnaujintas kūrė reklamos agentūra „VRS WPI Vilnius“.

FOTOGALERIJA Pakuočių dizaino kaita. (5 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Idea prima“ pajamos augo 46%

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 1

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 24

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
Kada komunikacija atveria kelius į sėkmę Rėmėjo turinys 3

Turite puikų produktą, apie kurį klientai atsiliepia geriausiais žodžiais, jo kaina – konkurencinga rinkoje,...

Vadyba
2018.04.11
„Julia Janus“ iš „Europos“ išsikraustė į „Panoramą“ Premium 2

Lietuvos dizainerė Julija Janulaitytė įsitikinusi, kad Žvėryno mikrorajone esantis PC „Panorama“ yra...

Gamintojų darbotvarkę diktuoja prekių įvedimo į lentynas „langai“ Premium

Didieji prekybos tinklai kiekvienos kategorijos asortimentą peržiūri ir naujas prekes į lentynas įveda pagal...

Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas Rėmėjo turinys 1

Daugelyje biurų ir namų yra verslo dovanų ar suvenyrų, kuriuos sukūrė ir pagamino UAB „Echo Stamp“ komanda.

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau