TV3 gretose – buvęs „Nextury Ventures“ rinkodaros vadovas

Publikuota: 2016-10-26
Robertas Šapalas tapo naujuoju TV3 grupės ir skaitmeninės televizijos „Viasat“ socialinių medijų vadovu. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Robertas Šapalas tapo naujuoju TV3 grupės ir skaitmeninės televizijos „Viasat“ socialinių medijų vadovu. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

TV3 grupės ir skaitmeninės televizijos „Viasat“ socialinių medijų vadovu tapo Robertas Šapalas. Tai – nauja pareigybė šioje įmonių grupėje Lietuvoje.

Pastaruosius 2,5 metų p. Šapalas dirbo rinkodaros vadovu fonde „Nextury Ventures“, kurį įkūrė verslininkas Ilja Laursas. Dar anksčiau – ISM vadybos ir ekonomikos universitete buvo atsakingas už socialinių medijų strategiją ir jos įgyvendinimą.

Ponas Šapalas rinkodara ir komunikacija socialiniuose tinkluose užsiima daugiau kaip 7 metus. TV3 jis bus atsakingas už grupei priklausančių prekės ženklų komunikaciją, įvaizdžio formavimą ir rinkodarą socialiniuose tinkluose.

„Darbas televizijoje visada buvo svajonė, – VŽ teigia p. Šapalas. – Nepaisant besikeičiančių vartotojų ir tendencijų, šalies įmonės per mažai skiria dėmesio socialiniams tinklams. Labai nedaugelis bendrovių turi tokias pareigybes, dažnai tuo užsiima rinkodaros skyriaus žmonės, jiems skirdami tik nedidelę laiko dalį, atlikusią nuo pagrindinių darbų.“

Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė, pabrėžia, kad socialinės medijos tampa itin svarbia rinkodaros ir komunikacijos priemone versle, todėl ir nusprendė sustiprinti šią sritį.

„Mūsų grupės prekės ženklai „Facebooke“ turi daugiau kaip trečdalį milijono sekėjų. Norime palaikyti su jais glaudesnį dialogą ir įtraukti juos kuriant turinį. Džiaugiuosi, kad prie mūsų grupės prisijungė stiprus ir puikiai vertinamas socialinių tinklų profesionalas“, – bendrovės išplatintame pranešime teigia p. Blaževičiūtė.

MTG grupei Lietuvoje priklauso TV3, TV6, TV8, televizija internete tv3play.lt, naujienų ir pramogų portalas tv3.lt, radijo stotis „Power Hit Radio“, skaitmeninė televizija „Viasat“ bei videotransliacijų internetu platforma „Viaplay“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Sėkmingiausias naujas produktas – „Švyturio-Utenos alaus“ kokteilis

Lietuvos aludariai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą. 2018 m. jis atiteko „Švyturio-Utenos...

Rinkodara
07:33
Kas vyksta su „Facebook“: „Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis 7

Neseniai Markas Zukerbergas, „Facebook“ įkūrėjas savo profilyje publikavo ilgą laišką apie tai, kokia...

Rinkodara
2019.03.24
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau