„Golden Drum“ nebuvo dosnus Lietuvos reklamos agentūroms

Po penktadienio vėlyvą vakarą vykusių reklamos festivalio Slovėnijoje Golden Drum apdovanojimų Lietuvos agentūros šį kartą grįžta tuščiomis.
Iš viso festivalyje varžėsi 1.047 geriausių reklamos darbų iš 26 šalių. Trys Lietuvos agentūros buvo pateikusios 18 darbų, du jų agentūros DDB Vilnius ir Adell Taivas Ogilvy darbai pateko į finalininkų sąrašus, tačiau apdovanojimų nepelnė.
Daugiausia (10) iš Lietuvos darbų pateikusi Not Perfect | Y&R Vilnius tarp finalininkų nepateko.
Dėl Golden Drum apdovanojimų varžėsi ir 8 Latvijos bei 4 Estijos reklamos agentūrų darbai, iš jų į finalininkus pateko vienas latvių projektas. Pastarajam sekėsi geriau jis apdovanotas sidabriniu būgnu.
Iš viso šiemet Slovėnijoje išdalinti 72 sidabriniai, 42 auksiniai būgnai ir 15 didžiųjų prizų.
Surinkęs 169 taškų, McCann World Group buvo paskelbtas Metų reklamos agentūrų tinklu. Sėkmingiausia Metų agentūra tapo Publicis Rumunija / Publicis Onewas (109 taškai).
Pernykščiame Golden Drum festivalyje Lietuvos agentūroms sekėsi geriau tuokart du lietuvių reklamos darbai parsivežė sidabrą iš Slovėnijoje vykusio kūrybingumo festivalio.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti