Pašto ženklai – nauja rinkodaros galimybė verslui

Publikuota: 2016-10-19
Kitų metų Dakaro lenktynėms besirengiantis Benediktas Vanagas įprasmino būsimus išbandymus nauju pašto ženklu.
Kitų metų Dakaro lenktynėms besirengiantis Benediktas Vanagas įprasmino būsimus išbandymus nauju pašto ženklu.

Senasis pašto ženklas šiandien atrandamas iš naujo ir tampa verslo bei prekės ženklo įvaizdžio dalimi – reprezentacinius pašto ženklus jau išleido žinomos šalies bendrovės ir lenktynininkas Benediktas Vanagas. Naują paslaugą pasiūliusi AB Lietuvos paštas priminė dar mažai išnaudotą komunikacijos galimybę.

Artėjant Kalėdoms ir Naujiesiems metams lenktynininkas B. Vanagas suskubo ieškoti žmogišką šilumą perteikti galinčių komunikavimo priemonių. „Išleidome 2017-ųjų Dakarui skirtą pašto ženklą, kurį mielai klijuosime ant šventinių sveikinimų mūsų partneriams. Kadangi šis įvykis prasideda iškart po didžiųjų švenčių, labai prasminga į juos kreiptis laiko patikrintu būdu ir įprasminti artėjantį ralį“, – teigia B. Vanagas.

Anot jo, šias tarptautines lenktynes Lietuvoje gerai žino apie 70 proc. šalies gyventojų, tad ženkle pavaizduotas pagrindinis Dakaro simbolis bei komandos pavadinimas „General Financing team Pitlane“.

Bendrovės „Čia Market“ direktorės pavaduotoja Rasa Butkevičiūtė sako, jog sūrio „Džiugas“ namuose tokie pašto ženklai taip pat sulaukė didelio susidomėjimo. „Išbandome įvairias prekės ženklo komunikacijos formas, todėl pasinaudojome Lietuvos pašto teikiama galimybe išleisti reprezentacinį pašto ženklą. Sūrio „Džiugas“ vardo pašto ženklu ženkliname siunčiamą korespondenciją, dalį ženklų atidavėme prekybai“, – sprendimą įamžinti bendrovės „Žemaitijos pienas“ gaminamą legendinį sūrį pristato R. Butkevičiūtė.

Šiemet Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, mininti 25-erių metų veiklos jubiliejų, su Lietuvos pašto pagalba išleido sukakčiai skirtą pašto ženklą.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Generalinio direktoriaus padėjėja ryšiams su visuomene Nijolė Dvarionaitė-Milkintienė teigia, kad pagaminta 3 tūkst. ženklų, tad apie sukaktį plačiai sužinojo direkcijos partneriai ir visuomenė.

Reprezentaciniu pašto ženklu VšĮ „Atsakingas verslas“ ženklina socialinės atsakomybės projekto „Trys seserys“ siunčiamas siuntas. Unikaliu pašto ženklu pernai buvo įamžintas ir Kauno klinikų 75-metis.Originalus būdas

Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis populiarėjančius pašto ženklus vadina tradicine, tačiau mažai išnaudota priemone. „Tikėtina, kad verslui įsijungus į pašto ženklų leidybą, procesas taps daug spontaniškesnis ir tradicinė priemonė įgaus visiškai naujų formų. Manau, kad tai – puiki galimybė išplėsti rinkodaros priemonių paletę“, – patvirtina ekspertas. AB Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento vadovė Rasa Kruopaitė-Lalienė pabrėžia, kad pašto ženklas nėra vien tik mokos ženklas. Pašto ženklai padeda reprezentuoti šalį, jos tradicijas ir papročius, žmones, kultūrą, istoriją. Laiškai ir siuntos su pašto ženklais gali plačiai pasklisti po Lietuvą. „Reprezentacinis pašto ženklas verslui gali tapti išskirtiniu būdu pristatyti save ir savo kuriamus produktus bei paslaugas. Tai – puiki dovana, suvenyras ir originalus būdas įamžinti įmonės ar organizacijos veiklą, svarbias datas, asmenybes, kitus įvykius“, – primena ji.

Pasak jos, susikurti ir pasižiūrėti, kaip atrodytų reprezentacinis pašto ženklas su pageidaujamu atvaizdu galima tinklalapyje www.manopastozenklas.lt.

Savo pašto ženklą norinčios išsileisti organizacijos jame gali pavaizduoti įvairius objektus: heraldiką, svarbias organizacijos asmenybes, tekstą, nuotraukas, įvairius ornamentus. Tokių pašto ženklų nominalioji vertė – 0,39 Eur ir jie yra tinkami siųsti Lietuvoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kaune – ginčas tarp savivaldybės ir stotelių stogines įrengusios bendrovės 5

Viešojo transporto stotelių stogines Kaune įrengusi bendrovė „Reklamos arka“ ir Kauno savivaldybė teisme...

Rinkodara
2018.12.30
Ryškiausios šių metų reklamos kampanijos

Bene ryškiausia šių metų reklama Lietuvoje – šalyje pasipiktinimo ir prieštaringų vertinimų, pasaulyje –...

Rinkodara
2018.12.29
Vyriausybės planuota 1,5 mln. Eur informacinė kampanija aplenkė interneto portalus 2

Vyriausybės kanceliarija metų pabaigoje atliko didžiausios vertės pirkimą – pusantro mėnesio trukmės...

Rinkodara
2018.12.28
Daugiau nei pusė lietuvių vaizdo reklamos darbų – užsienio užsakovams

Lietuvos reklamos prodiuserių asociacijos inicijuotas tyrimas atskleidžia, kad net 51% vaizdo reklamos...

Rinkodara
2018.12.27
Geri darbai kalba garsiai: nuo vienkartinės paramos iki verslo filosofijos 1

Vis daugiau ir daugiau verslų vietoj tradicinių kalėdinių dovanų verslo partneriams ir klientams renkasi...

Rinkodara
2018.12.24
Reklamos kryptis – ar išdrįs verslai kalbėti nepatogiomis temomis  3

Pastaruosius kelerius metus mažais žingsneliais augusi šalies reklamos rinka kitąmet į viršų turėtų šauti su...

Verslo klasė
2018.12.24
Kaip lietuviai pratinosi prie reklamos (II): prieš 100 metų

Kaina turi būti sąžiningai maža, o geriausiai reklamose meluoja specialūs literatai, manyta tarpukario...

Verslo klasė
2018.12.23
Šventėms vis daugiau prekių ženklų keičia rūbą

Ne vienas maisto ir gėrimų gamintojas kalėdiniam periodui pristato šventines pakuotes ar specialiai tam...

Rinkodara
2018.12.23
Verslas laukia W ir Q įteisinimo, politikai neskuba 4

Seimo nariai nelinkę paskubėti įteisinti lietuviškoms bendrovėms galimybės savo pavadinimuose naudoti ir...

Verslo aplinka
2018.12.22
Mažo biudžeto mažos dovanos – ir reklamai 1

Jau beveik Kalėdos, bet smulkieji dar turi laiko sugalvoti kūrybiškų dovanų klientams ir partneriams. Mažos...

Rinkodara
2018.12.22
„Maximos“ žiniasklaidos planavimo partneriai nesikeičia 1

„Vilniaus prekybos“ įmonių grupė užbaigė žiniasklaidos planavimo agentūros atrankos konkursą – jį laimėjo...

Rinkodara
2018.12.20
Įsimintiniausios metų reklamos: tarp „Tele2“ ir „Lidl“

Iš dešimties per šiuos metus labiausiai įsiminusių reklamų šešios priklauso „Tele2“ prekės ženklui.

Rinkodara
2018.12.20
Nepamirštamas vartotojų patirtis kuriančioms reklamos kampanijoms – užtikrinta sėkmė Rėmėjo turinys

Geros emocijos lemia marketingo kampanijų sėkmę. Taip sako ne tik verslą atstovaujantys marketingo...

Rinkodara
2018.12.20
Šiaurinė Kalėdų žvaigždė su „Luminor“

Tarp naujausių savaitės reklamų: šiaurinės žvaigždės paieškos su „Luminor“ (reklamos agentūra „Milk“).

Rinkodara
2018.12.18
Prekybininkų dovanos neturi kainuoti papildomai 1

Pirk vieną, o antrą gausi nemokamai, – tokių ir panašių pasiūlymų prekybininkai pirkėjams pateikia ne tik...

Rinkodara
2018.12.18
„Telia Lietuva“ paskyrė naują komunikacijos vadovę 5

AB „Telia Lietuva“ vėl keičia valdymo struktūrą ir atskiria pernai sujungtas rinkodaros ir komunikacijos...

Vadyba
2018.12.18
D. Žemaitytė vadovaus ir žurnalui, ir leidyklai 7

Prie žurnalo „Aš Ikona“ vairo – buvusi ilgametė žurnalo „Žmonės“ vyriausioji redaktorė Daina Žemaitytė.

Rinkodara
2018.12.18
Draudimų baubas ir konkurencija išaugino vaistinių kategorijos reklamą Premium

Per 10 šių metų mėnesių vaistinės aplenkė telekomunikacijų segmentą ir pagal investicijas į reklamą...

Rinkodara
2018.12.18
Baigtas „Publicum“ ir „Idea“ grupės susijungimas į „Havas“

Galutinai susijungusios komunikacijos grupės „Publicum“ ir „Idea“ pardavė kontrolinį akcijų paketą (51%)...

Rinkodara
2018.12.17
Už 44.000 Eur į Lietuvą kvies atvykti išlaidžius kinų turistus Premium 1

Turizmo departamentas Lietuvą intensyviau reklamuos Kinijos socialiniuose tinkluose. Departamento atstovai...

Rinkodara
2018.12.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau