Pašto ženklai – nauja rinkodaros galimybė verslui

Publikuota: 2016-10-19
Kitų metų Dakaro lenktynėms besirengiantis Benediktas Vanagas įprasmino būsimus išbandymus nauju pašto ženklu.
Kitų metų Dakaro lenktynėms besirengiantis Benediktas Vanagas įprasmino būsimus išbandymus nauju pašto ženklu.

Senasis pašto ženklas šiandien atrandamas iš naujo ir tampa verslo bei prekės ženklo įvaizdžio dalimi – reprezentacinius pašto ženklus jau išleido žinomos šalies bendrovės ir lenktynininkas Benediktas Vanagas. Naują paslaugą pasiūliusi AB Lietuvos paštas priminė dar mažai išnaudotą komunikacijos galimybę.

Artėjant Kalėdoms ir Naujiesiems metams lenktynininkas B. Vanagas suskubo ieškoti žmogišką šilumą perteikti galinčių komunikavimo priemonių. „Išleidome 2017-ųjų Dakarui skirtą pašto ženklą, kurį mielai klijuosime ant šventinių sveikinimų mūsų partneriams. Kadangi šis įvykis prasideda iškart po didžiųjų švenčių, labai prasminga į juos kreiptis laiko patikrintu būdu ir įprasminti artėjantį ralį“, – teigia B. Vanagas.

Anot jo, šias tarptautines lenktynes Lietuvoje gerai žino apie 70 proc. šalies gyventojų, tad ženkle pavaizduotas pagrindinis Dakaro simbolis bei komandos pavadinimas „General Financing team Pitlane“.

Bendrovės „Čia Market“ direktorės pavaduotoja Rasa Butkevičiūtė sako, jog sūrio „Džiugas“ namuose tokie pašto ženklai taip pat sulaukė didelio susidomėjimo. „Išbandome įvairias prekės ženklo komunikacijos formas, todėl pasinaudojome Lietuvos pašto teikiama galimybe išleisti reprezentacinį pašto ženklą. Sūrio „Džiugas“ vardo pašto ženklu ženkliname siunčiamą korespondenciją, dalį ženklų atidavėme prekybai“, – sprendimą įamžinti bendrovės „Žemaitijos pienas“ gaminamą legendinį sūrį pristato R. Butkevičiūtė.

Šiemet Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, mininti 25-erių metų veiklos jubiliejų, su Lietuvos pašto pagalba išleido sukakčiai skirtą pašto ženklą.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Generalinio direktoriaus padėjėja ryšiams su visuomene Nijolė Dvarionaitė-Milkintienė teigia, kad pagaminta 3 tūkst. ženklų, tad apie sukaktį plačiai sužinojo direkcijos partneriai ir visuomenė.

Reprezentaciniu pašto ženklu VšĮ „Atsakingas verslas“ ženklina socialinės atsakomybės projekto „Trys seserys“ siunčiamas siuntas. Unikaliu pašto ženklu pernai buvo įamžintas ir Kauno klinikų 75-metis.Originalus būdas

Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis populiarėjančius pašto ženklus vadina tradicine, tačiau mažai išnaudota priemone. „Tikėtina, kad verslui įsijungus į pašto ženklų leidybą, procesas taps daug spontaniškesnis ir tradicinė priemonė įgaus visiškai naujų formų. Manau, kad tai – puiki galimybė išplėsti rinkodaros priemonių paletę“, – patvirtina ekspertas. AB Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento vadovė Rasa Kruopaitė-Lalienė pabrėžia, kad pašto ženklas nėra vien tik mokos ženklas. Pašto ženklai padeda reprezentuoti šalį, jos tradicijas ir papročius, žmones, kultūrą, istoriją. Laiškai ir siuntos su pašto ženklais gali plačiai pasklisti po Lietuvą. „Reprezentacinis pašto ženklas verslui gali tapti išskirtiniu būdu pristatyti save ir savo kuriamus produktus bei paslaugas. Tai – puiki dovana, suvenyras ir originalus būdas įamžinti įmonės ar organizacijos veiklą, svarbias datas, asmenybes, kitus įvykius“, – primena ji.

Pasak jos, susikurti ir pasižiūrėti, kaip atrodytų reprezentacinis pašto ženklas su pageidaujamu atvaizdu galima tinklalapyje www.manopastozenklas.lt.

Savo pašto ženklą norinčios išsileisti organizacijos jame gali pavaizduoti įvairius objektus: heraldiką, svarbias organizacijos asmenybes, tekstą, nuotraukas, įvairius ornamentus. Tokių pašto ženklų nominalioji vertė – 0,39 Eur ir jie yra tinkami siųsti Lietuvoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kaip lietuviai pratinosi prie reklamos (I): prieš 100 metų Premium

XIX a. pabaigoje kaimuose ir miesteliuose duris atvėrus pirmosioms lietuviškoms parduotuvėms, susidurta su...

Kodėl svarbi aplinka, kurioje atsiduria prekių ženklai: „Žalgirio“ pavyzdys Rėmėjo turinys

Esant didžiulei konkurencijai ir informacijos pertekliui rinkodaros specialistai verčiasi per galvą mėgindami...

Rinkodara
06:00
Prekių ženklų eksporto kryptis lemia procesų greitis ir paprastumas Rėmėjo turinys

Nors pagrindinės Lietuvos prekybos partnerės yra Europos Sąjungos (ES) šalys ir didžioji dalis eksportuojamų...

Rinkodara
2018.11.29
TV3 ir „Tipro“ bendradarbiavimą vainikavo įsigijimas 7

UAB „All Media Lithuania“, valdanti televizijos kanalą TV3, įsigijo interneto portalų tinklą UAB „Tipro...

Rinkodara
2018.11.29
„Tele2“ pristato naują prekės ženklą 5

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausantis prekės ženklas „Telefonų priežiūros centras“ keičia...

Rinkodara
2018.11.29
„YouTube“ keičia strategiją – bus daugiau nemokamo turinio 1

„YouTube“ planuoja visą čia patenkantį turinį vartotojams siūlyti nemokamai su reklama.

Rinkodara
2018.11.29
W ir Q įteisinimas bendrovių pavadinimuose pasimetė Seimo kuluaruose Premium

Dalis Seimo narių nesutinka, kad lietuviškų bendrovių pavadinimuose oficialiai galėtų atsirasti ir...

Verslo aplinka
2018.11.28
Galimybė „LinkedIn“: kalbėti ne darbdavio, o darbuotojų lūpomis Premium

„LinkedIn“ atsiranda daugiau galimybių dalytis naujienomis ir straipsniais, dalykiniais darbuotojų įrašais...

Rinkodara
2018.11.28
Lietuvių startuolis „Spyndi“ ieško naujų 2,5 mln. Eur dydžio marškinių Premium 6

Sėkmingai įgyvendinę dvi sutelktinio finansavimo kampanijas, unikalios lietuviškos konstravimo sistemos...

Pramonė
2018.11.26
Kinų rojus – tinka ir „Plada“, ir „Loius Vuitton“ Premium

Sulig interneto ir elektroninės prekybos plėtra pasaulyje, prekių ženklams darosi vis sunkiau apsaugoti savo...

Rinkodara
2018.11.26
Keičiasi dovanų kuponų apmokestinimas – jie gali pabrangti Premium

Nuo 2019 m. keičiasi dovanų ir kitokių kuponų bei kai kurių lojalumo priemonių apmokestinimo PVM tvarka –...

Finansai
2018.11.26
Kodėl ir smulkusis verslas ryžtasi keisti prekės ženklą 1

Prekės ženklo keitimas kainuoja dešimtimis tūkstančių, tačiau šiam žingsniui pasiryžę verslininkai teigia,...

Rinkodara
2018.11.25
„Facebook“ reikėtų „out of office“ funkcijos

Valandų valandos per dieną praleistos su socialiniais tinklais, gali sukelti depresiją. Tuo metu ribojant...

Rinkodara
2018.11.25
„Lidl“ taikosi į naują vartotojų segmentą 18

Nuo šiol „Lild“ pirkėjų simpatijas bandys užsitarnauti lietuviškumu – imasi aktyviau komunikuoti savo prekės...

Rinkodara
2018.11.25
IKEA nuotraukų istorija: atsakas neeiliniam pirkėjų pokštui parduotuvėje 6

Praėjusią savaitę jauna vilniečių pora iškrėtė pokštą ir sostinės IKEA parduotuvėje esančias įrėmintas...

Rinkodara
2018.11.24
Antras „Lidl“ ėjimas – šį kartą su lietuviškumo korta Premium 12

Prieš kelerius metus Lietuvoje startavęs prekybos tinklas „Lild“ pirkėjų simpatijas bandė pelnyti mažesnėmis...

Rinkodara
2018.11.23
Lietuvos bankas skyrė 150.220 Eur baudą „Luminor“ 8

Lietuvos banko (LB) valdyba skyrė 150.220 Eur baudą bankui „Luminor“ už įvairiais informavimo kanalais...

Rinkodara
2018.11.22
Nuo „Facebook“ iki liūdesio ar net depresijos – vienas žingsnis Premium 3

Mokslininkai teigia, kad žmonėms, kurie socialiniuose tinkluose praleidžia pernelyg daug laiko, tai gali...

Rinkodara
2018.11.21
Vėl skundžia „Neste Lietuva“ reklamą 9

Dar iki galo nesibaigus ankstesniems ginčams dėl „Neste“ reklamų, bendrovei tenka aiškintis ir dėl...

Rinkodara
2018.11.21
„Ergo“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse palieka bendrovę 6

Po beveik 10-ties karjeros metų „Ergo“ bendrovėje Korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse Lina...

Rinkodara
2018.11.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau